6-А клас, математика
Назва теми |
Кількість годин |
К-сть контрольних робіт |
Дата |
Узагальнення та систематизація знань за курс 5 класу |
14 годин |
1 |
|
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ |
50 годин |
2 |
|
|
|||
ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ |
40 годин |
2 |
|
|
|||
РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ |
89 годин |
5 |
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Узагальнення та систематизація знань за рік |
17 годин |
1 |
|
Всього |
210 годин |
11 |
|
Складено до підручника «Математика» (підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер)
відповідно до модельної навчальної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.).
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
К-сть годин |
Примітка |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА 5 КЛАС (14 ГОДИН) Ключові компетентності: 6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані; 6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати; 6 МАО 1.3.1-1прогнозує межі, точність, можливі форми представлення результату; 6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту; 6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 2.2.2-1пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації; 6 МАО 3.1.2-2відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних; 6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі; 6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості; 6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій; 6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно . |
||||
|
|
Натуральні числа та дії з ними |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із натуральними числами |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Геометричні фігури та величини |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Подільність натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на подільність натуральних чисел |
1 |
|
|
|
Дробові числа та дії з ними |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ із дробами |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач із дробами |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 1 по темі: «Повторення вивченого у 5 класі» |
1 |
|
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (50 ГОДИН ) |
||||
Ключові компетентності: 6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані; 6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати; 6 МАО 1.3.1-1прогнозує межі, точність, можливі форми представлення результату; 6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту; 6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 2.2.2-1пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації; 6 МАО 3.1.2-2відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних; 6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі; 6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості; 6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій; 6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно . |
||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про відсотки |
1 |
|
|
|
Перетворення відсотків у дріб і навпаки |
1 |
|
|
|
Знаходження відсотка від числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на знаходження відсотка від числа |
1 |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотка |
1 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач на знаходження числа за його відсотком |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ.Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Основна властивість дробу. Скорочення дробів |
1 |
|
|
|
Зведення дробів до нового знаменника |
1 |
|
|
|
Найменший спільний знаменник дробів.Зведення дробів до спільного знаменника |
1 |
|
|
|
Порівняння дробів з різними знаменниками |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування рівнянь і текстових задач |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ.Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Нескінченні періодичні десяткові дроби |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу |
1 |
|
|
|
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 2 по темі: «Відсотки. Додавання і віднімання звичайних дробів» |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Множення звичайних дробів |
1 |
|
|
|
Правило множення звичайних дробів |
1 |
|
|
|
Правило множення мішаних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Правила знаходження дробу від числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Знаходження відсотка від числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Взаємно обернені числа |
1 |
|
|
|
Правило ділення звичайних дробів |
1 |
|
|
|
Правило ділення мішаних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ на всі дії із звичайним дробами |
1 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач |
1 |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотків |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із звичайними та десятковими дробами |
1 |
|
|
|
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 3 по темі: «Вправи на всі дії зі звичайними дробами» |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
1 |
|
ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (40 ГОДИН) |
||||
Ключові компетентності: 6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати; 6 МАО 1.2.2-1описує зв’язки між даними; 6 МАО 1.2.3-1визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту; 6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки; 6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту; 6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі; 6 МАО 2.4.2-1презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями; 6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації; 6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації; 6 МАО 3.2.2-2виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення додаткових ресурсів і даних; 6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі; 6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості; 6 МАО 4.2.3-1користується креслярськими інструментами та інформаційно-комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту; 6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти. |
||||
|
|
Поняття відношення |
1 |
|
|
|
Відношення величин |
1 |
|
|
|
Основна властивість відношення |
1 |
|
|
|
Пропорція |
1 |
|
|
|
Основна властивість пропорції |
1 |
|
|
|
Задачі на знаходження невідомого члена пропорції |
1 |
|
|
|
Розв’язування рівнянь за допомогою пропорції |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Пряма пропорційна залежність |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач на прямо пропорційні величини |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Поняття про масштаб |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач, пов’язаних з масштабом |
1 |
|
|
|
Знаходження відстаней на карті |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
|
Поділ числа у заданому відношенні |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач на поділ числа у заданому відношенню
|
1 |
|
|
|
Обернено пропорційні величини |
1 |
|
|
|
Властивість обернено пропорційних величин |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач на обернено пропорційні величини |
1 |
|
|
|
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота №4 по темі: «Відношення і пропорції. Масштаб» |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи.Відсоткове відношення двох чисел |
1 |
|
|
|
Зміна величини у відсотках |
1 |
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження відсотка від числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження числа за його відсотком |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Коло. Довжина кола |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Круг. Площа круга |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Круговий сектор |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Кругові діаграми |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 5 по темі: «Пропорційні величини. Коло. Круг» |
1 |
|
РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (89 ГОДИН) |
||||
Ключові компетентності: 6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати; 6 МАО 1.2.2-1описує зв’язки між даними; 6 МАО 1.2.3-1визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту; 6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки; 6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту; 6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі; 6 МАО 2.4.2-1презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями; 6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації; 6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації; 6 МАО 3.2.2-2виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення додаткових ресурсів і даних; 6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі; 6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості; 6 МАО 4.2.3-1користується креслярськими інструментами та інформаційно-комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту; 6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти. |
||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
1 |
|
|
|
Додатні та від’ємні числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Координатна пряма |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Модуль числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на знаходження модуля числа |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
1 |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота № 6 по темі: «Раціональні числа, зображення їх на координатній прямі та порівняння» |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання від’ємних чисел |
1 |
|
|
|
Додавання від’ємних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
1 |
|
|
|
Додавання раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Властивості додавання |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Вправи на додавання і віднімання раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Правило розкриття дужок |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на розкриття дужок |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота №7 по темі: «Додавання і віднімання раціональних чисел» |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Множення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Правила множення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Вправи на множення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Переставна і сполучна властивості множення |
1 |
|
|
|
Коефіцієнт буквеного виразу |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Розподільна властивість множення |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей множення |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
1 |
|
|
|
Вправи на зведені доданки |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на ділення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота №8 по темі: «Множення раціональних чисел» |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Рівняння |
1 |
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
1 |
|
|
|
Основна властивість рівнянь |
1 |
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
1 |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із раціональними числами |
1 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із раціональними числами |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота №9 по темі: «Ділення раціональних чисел. Рівняння» |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перпендикулярні прямі |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Паралельні прямі |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Координатна площина |
1 |
|
|
|
Визначення координат точок |
1 |
|
|
|
Побудова точок на координатній площині |
1 |
|
|
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Куб. Прямокутний паралелепіпед |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Прямокутний паралелепіпед та його об’єм |
1 |
|
|
|
Розгортка прямокутного паралелепіпеда |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Куб та його об’єм |
1 |
|
|
|
Одиниці вимірювання об’єму |
1 |
|
|
|
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота №10 по темі: «Перпендикулярні та паралельні прямі, паралелепіпед, куб» |
1 |
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА РІК (17 ГОДИН) |
||||
Ключові компетентності: 6 МАО 1.1.1-2виокремлює в конкретній проблемній ситуації її окремі складові частини, що можуть бути розв’язані математичними методами; 6 МАО 1.2.2-2записує та представляє дані у текстовій, табличній та графічній формі; 6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту; 6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки; 6 МАО 2.1.2-1перетворює текстову інформацію математичного змісту в таблиці та діаграми; 6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту; 6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі; 6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації; 6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації; 6 МАО 4.1.1-1визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма); 6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі; 6 МАО 4.1.2-2використовує властивості математичних об’єктів для обґрунтування своїх дій та їх наслідків; 6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту; 6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти; 6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно . |
||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Звичайні дроби |
1 |
|
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
1 |
|
|
|
Відношення і пропорції |
1 |
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
1 |
|
|
|
Коло. Круг. Додатні та від’ємні числа. |
1 |
|
|
|
Модуль числа |
1 |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Множення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
Ділення раціональних чисел. Основні властивості рівнянь |
1 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
|
Підсумкова діагностувальна робота |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Найпростіші комбінаторні задачі |
1 |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі. |
1 |
|
|
|
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
1 |
|
|
|
Логічні задачі. |
1 |
|
|
|
Підсумковий урок |
1 |
|