Календарно-тематичне планування 6 клас математика

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 6 класу. Складено до підручника «Математика» (підручник для 6-го класу загальноосвітнього навчального закладу / О. С. Істер) відповідно до модельної навчальної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.).
Перегляд файлу

6-А клас, математика

Назва теми

Кількість годин

К-сть контрольних робіт

Дата

Узагальнення та систематизація знань за курс 5 класу

14 годин

1

 

  ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ

50 годин

2

 

 

ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ

40 годин

2

 

 

РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ

89 годин

5

 

 

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань за рік

17 годин

1

 

Всього

210 годин

11

 

 

Математика  6-А клас,

 ( 6 годин на тиждень, 210 годин за рік)

Складено до підручника  «Математика» (підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер)

відповідно до модельної навчальної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної  середньої освіти (автор Істер О.С.).

п/п

Дата

Тема уроку

К-сть годин

Примітка

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА 5 КЛАС (14 ГОДИН)

Ключові компетентності:

 6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 

6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані;

6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;

6 МАО 1.3.1-1прогнозує межі, точність, можливі форми представлення результату; 

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 2.2.2-1пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;

6 МАО 3.1.2-2відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних;

6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;

6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості;

6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій;

6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .

  1.  

 

Натуральні числа та дії з ними

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на всі дії із натуральними числами

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Геометричні фігури та величини

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Подільність натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на подільність натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Дробові числа та дії з ними

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ із дробами

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач із дробами

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

 Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

1

 

  1.  

 

Діагностувальна робота № 1 по темі: «Повторення вивченого у 5 класі»

1

 

ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (50 ГОДИН )

Ключові компетентності:

 6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 

6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані;

6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;

6 МАО 1.3.1-1прогнозує межі, точність, можливі форми представлення результату; 

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 2.2.2-1пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;

6 МАО 3.1.2-2відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних;

6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;

6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості;

6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій;

6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про відсотки

1

 

  1.  

 

Перетворення відсотків у дріб і навпаки

1

 

  1.  

 

Знаходження відсотка від числа

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на знаходження відсотка від числа

1

 

  1.  

 

Знаходження числа за значенням його відсотка

1

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач на знаходження числа за його відсотком

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Основна властивість дробу. Скорочення дробів

1

 

  1.  

 

Зведення дробів до нового знаменника

1

 

  1.  

 

Найменший спільний знаменник дробів.Зведення дробів до спільного знаменника

1

 

  1.  

 

Порівняння дробів з різними знаменниками

1

 

  1.  

 

Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками

1

 

  1.  

 

Додавання і віднімання мішаних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь і текстових задач

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.  

 

Перетворення звичайних дробів у десяткові

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Нескінченні періодичні десяткові дроби

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Десяткове наближення звичайного дробу

1

 

  1.  

 

Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

1

 

  1.  

 

Діагностувальна робота № 2 по темі: «Відсотки. Додавання і віднімання звичайних дробів»

1

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Множення звичайних дробів

1

 

  1.  

 

Правило множення звичайних дробів

1

 

  1.  

 

Правило множення мішаних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Правила знаходження дробу від числа

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Знаходження відсотка від числа

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Взаємно обернені числа

1

 

  1.  

 

Правило ділення звичайних дробів

1

 

  1.  

 

Правило ділення мішаних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ на всі дії із звичайним дробами

1

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач

1

 

  1.  

 

Знаходження числа за значенням його дробу

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Знаходження числа за значенням його відсотків

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на всі дії із звичайними та десятковими дробами

1

 

  1.  

 

 Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

1

 

  1.  

 

Діагностувальна робота № 3 по темі: «Вправи на всі дії зі звичайними дробами»

1

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи.

1

 

ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (40 ГОДИН)

Ключові компетентності:

6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 

6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;

6 МАО 1.2.2-1описує зв’язки між даними;

6 МАО 1.2.3-1визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки;

6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту;

6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі;

6 МАО 2.4.2-1презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями;

6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.2-2виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення додаткових ресурсів і даних;

6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;

6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості;

6 МАО 4.2.3-1користується креслярськими інструментами та інформаційно-комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту;

6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти.

  1.  

 

Поняття відношення

1

 

  1.  

 

Відношення величин

1

 

  1.  

 

Основна властивість відношення

1

 

  1.  

 

Пропорція

1

 

  1.  

 

Основна властивість пропорції

1

 

  1.  

 

Задачі на знаходження невідомого члена пропорції

1

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь за допомогою пропорції

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Пряма пропорційна залежність

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на прямо пропорційні величини

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Поняття про масштаб

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач, пов’язаних з масштабом

1

 

  1.  

 

Знаходження відстаней на карті

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.  

 

Поділ числа у заданому відношенні

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на поділ числа у заданому відношенню

 

1

 

  1.  

 

 Обернено пропорційні величини

1

 

  1.  

 

Властивість обернено пропорційних величин

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на обернено пропорційні величини

1

 

  1.  

 

Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Урок узагальнення і систематизації знань

1

 

  1.  

 

Діагностувальна робота №4 по темі: «Відношення і пропорції. Масштаб»

1

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи.Відсоткове відношення двох чисел

1

 

  1.  

 

Зміна величини у відсотках

1

 

  1.  

 

Відсоткові розрахунки

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на знаходження відсотка від числа

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на знаходження числа за його відсотком

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Коло. Довжина кола

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Круг. Площа круга

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Круговий сектор

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Кругові діаграми

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.                    

 

Урок узагальнення і систематизації знань

1

 

  1.                    

 

Діагностувальна робота № 5 по темі: «Пропорційні величини. Коло. Круг»

1

 

РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (89 ГОДИН)

Ключові компетентності:

6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 

6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;

6 МАО 1.2.2-1описує зв’язки між даними;

6 МАО 1.2.3-1визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки;

6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту;

6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі;

6 МАО 2.4.2-1презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями;

6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.2-2виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення додаткових ресурсів і даних;

6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;

6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості;

6 МАО 4.2.3-1користується креслярськими інструментами та інформаційно-комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту;

6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти.

  1.                    

 

Аналіз діагностувальної роботи. Додатні та від’ємні числа. Число нуль

1

 

  1.                    

 

Додатні та від’ємні числа

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Координатна пряма

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Модуль числа

1

 

  1.                    

 

Розв’язування вправ на знаходження модуля числа

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.                    

 

Порівняння раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Самостійна робота

1

 

  1.                    

 

Урок узагальнення і систематизації знань

1

 

  1.                    

 

Діагностувальна робота № 6 по темі: «Раціональні числа, зображення їх на координатній прямі та порівняння»

1

 

  1.                    

 

Аналіз діагностувальної роботи. Додавання від’ємних чисел

1

 

  1.                    

 

Додавання від’ємних чисел

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Додавання чисел з різними знаками

1

 

  1.                    

 

Додавання раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Властивості додавання

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.                    

 

Віднімання раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Вправи на додавання і віднімання раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Правило розкриття дужок

1

 

  1.                    

 

Розв’язування вправ на розкриття дужок

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.                    

 

Урок узагальнення і систематизації знань

1

 

  1.                    

 

Діагностувальна робота №7 по темі: «Додавання і віднімання раціональних чисел»

1

 

  1.                    

 

Аналіз діагностувальної роботи. Множення раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Правила множення раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Вправи на множення раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Переставна і сполучна властивості множення

1

 

  1.                    

 

Коефіцієнт буквеного виразу

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.                    

 

Розподільна властивість множення

1

 

  1.                    

 

Розв’язування вправ на застосування властивостей множення

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Подібні доданки та їх зведення

1

 

  1.                    

 

Вправи на зведені доданки

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Ділення раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Розв’язування вправ на ділення раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Самостійна робота

1

 

  1.                    

 

Урок узагальнення і систематизації знань

1

 

  1.                    

 

Діагностувальна робота №8 по темі: «Множення раціональних чисел»

1

 

  1.                    

 

Аналіз діагностувальної роботи. Рівняння

1

 

  1.                    

 

Розв’язування рівнянь

1

 

  1.                    

 

Основна властивість рівнянь

1

 

  1.                    

 

Розв’язування рівнянь

1

 

  1.                    

 

Розв’язування рівнянь.

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1

 

  1.                    

 

Розв’язування текстових задач

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

 Розв’язування вправ на всі дії із раціональними числами

1

 

  1.                    

 

Розв’язування вправ на всі дії із раціональними числами

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Самостійна робота

1

 

  1.                    

 

Урок узагальнення і систематизації знань

1

 

  1.                    

 

Діагностувальна робота №9 по темі: «Ділення раціональних чисел. Рівняння»

1

 

  1.                    

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перпендикулярні прямі

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Паралельні прямі

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Координатна площина

1

 

  1.                    

 

Визначення координат точок

1

 

  1.                    

 

Побудова точок на координатній площині

1

 

  1.                    

 

Приклади графіків залежностей між величинами

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.                    

 

Куб. Прямокутний паралелепіпед

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Прямокутний паралелепіпед та його об’єм

1

 

  1.                    

 

Розгортка прямокутного паралелепіпеда

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Куб та його об’єм

1

 

  1.                    

 

Одиниці вимірювання об’єму

1

 

  1.                    

 

Самостійна робота

1

 

  1.                    

 

Урок узагальнення і систематизації знань

1

 

  1.                    

 

Діагностувальна робота №10 по темі: «Перпендикулярні та паралельні прямі, паралелепіпед, куб»

1

 

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА РІК (17 ГОДИН)

Ключові компетентності:

6 МАО 1.1.1-2виокремлює в конкретній проблемній ситуації її окремі складові частини, що можуть бути розв’язані математичними методами;

6 МАО 1.2.2-2записує та представляє дані у текстовій, табличній та графічній формі;

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки;

6 МАО 2.1.2-1перетворює текстову інформацію математичного змісту в таблиці та діаграми;

6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту;

6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі;

6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 4.1.1-1визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма);

6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;

6 МАО 4.1.2-2використовує властивості математичних об’єктів для обґрунтування своїх дій та їх наслідків;

6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту;

6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти;

6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .

  1.                    

 

Аналіз діагностувальної роботи. Звичайні дроби

1

 

  1.                    

 

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

1

 

  1.                    

 

Відношення і пропорції

1

 

  1.                    

 

Відсоткові розрахунки

1

 

  1.                    

 

Коло. Круг. Додатні та від’ємні числа.

1

 

  1.                    

 

Модуль числа

1

 

  1.                    

 

Додавання і віднімання раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Множення раціональних чисел

1

 

  1.                    

 

Ділення раціональних чисел. Основні властивості рівнянь

1

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                    

 

Узагальнення і систематизація знань

1

 

  1.                    

 

Підсумкова діагностувальна робота

1

 

  1.                    

 

Аналіз діагностувальної роботи. Найпростіші комбінаторні задачі

1

 

  1.                    

 

Найпростіші комбінаторні задачі.

1

 

  1.                    

 

Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності.

1

 

  1.                    

 

Логічні задачі.

1

 

  1.                    

 

 Підсумковий урок

1

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Планування
Додано
8 жовтня 2023
Переглядів
1604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку