Кругові та стовпчасті діаграми. Розв’язування задач
Номер слайду 2
ПОБУДОВА СТОВПЧАСТОЇ ДІАГРАМИ№ 1 У 6-В класі після уроків 12 учнів відвідують спортивну секцію, 6 учнів – музичну школу, 5 учнів – художню школу, 8 учнів – танцювальний гурток, а 3 учні проводять час удома. За цими даними побудуйте стовпчасту діаграму.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
ПОБУДОВА СТОВПЧАСТОЇ ДІАГРАМИ№ 737 У листопаді кількість сонячних, хмарних і дощових днів відносяться, як 6:5:4 відповідно. Скільки було сонячних, хмарних і дощових днів у листопаді? За цими даними побудуйте стовпчасту діаграму.
Номер слайду 5
Нехай х- коефіцієнт пропорційності, тоді 6х – сонячні дні, 5х – хмарні дні, 4х – дощові дні. Всього у листопаді 30 днів. Маємо рівняння: 6х + 5х + 4х = 30; 15х = 30; х = 2. Отже, 6 ∙ 2 = 12 (днів) – сонячних; 5 ∙ 2 = 10 (днів) – хмарних; 4 ∙ 2 = 8 (днів) – дощових.
Номер слайду 6
За діаграмами визначте чого більше на нашій планеті – суші чи світового океану?Працюємо усно
Номер слайду 7
За діаграмою визначте вміст вітаміну С в продуктах харчування (мг/100г)
Номер слайду 8
Прочитай діаграму: Працюємо усно
Номер слайду 9
За діаграмою визначте: 1. Скільки було соняч-них днів у місяці?2. Скільки було хмар-них днів? 3. Скільки було днів, коли йшов дощ?4. Яких днів було більше? менше?Працюємо усно