Множення звичайних дробів

Про матеріал
Розробка поурочного плану з математики для учнів 6 класу на тему "Множення звичайних дробів"
Перегляд файлу

Урок                                                         6кл. математика 

Тема: Аналіз  контрольної   роботи. Множення    звичайних     дробів.

( по підручнику Істера О.С.)

Мета: сформувати в учнів уявлення про правило множення звичайних дробів, виробити вміння виконувати множення звичайних дробів; розвивати логічне мислення, формувати культуру усних і письмових обчислень; розвивати пам’ять, увагу, формувати комунікативні компетентності.

Очікувані результати: учні повинні описувати правило множення звичайних дробів, розв’язувати вправи, що передбачають множення звичайних дробів.

Обладнання та наочність: підручник  

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

                                                 Хід уроку:

 

■ I. Організаційний етап

■ II. Перевірка домашнього завдання

Перевірити виконання індивідуального завдання за бажанням учнів.

■ III. Аналіз контрольної роботи

Оголосити результати контрольної роботи, проаналізувати типові помилки, яких припустились учні під час її виконання, опрацювати завдання, аналогічні тим, де є помилки.

■ IV. Актуалізація опорних знань

▪ Фронтальна бесіда

1. Як називають у рівності числа a, b і c?

2. Чому дорівнюють периметр і площа квадрата зі стороною 0,3 дм?

3. Скоротіть дроби ;  ;  .

4. Виділіть цілу частину в неправильних дробах ;  .

■ V. Мотивація навчальної діяльності

Створити проблемну ситуацію — запропонувати розв’язати таку задачу:

У пляшці л соку. Скільки літрів соку в 5 таких пляшках?

Треба знайти добуток , а для цього слід скористатися правилом множення звичайних дробів на натуральне число.

А щоб знайти, наприклад, площу прямокутника завширшки дм і завдовжки дм, треба знати правило множення звичайних дробів.

Як бачимо, ціла низка задач потребує знання правила множення звичайних дробі

■ VІ. Повідомлення теми, мети й завдань уроку;

▪ Оголошення теми уроку

▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку

■ VIІ. Засвоєння нових знань

▪ Робота з підручником

Підручник стор.62

▪ Фронтальна бесіда

1. Сформулюйте правило множення звичайних дробів.

Добуток двох звичайних дробів – це дріб, чисельник, якого дорівнює добутку чисельників, а знаменник – добутку знаменників даних дробів.

2. Виконайте множення:

а) ;   б) ;   в) .

Звернути увагу учнів на те, що під час множення не слід дроби зводити до найменшого спільного знаменника; перед множенням чисельників і знаменників дробів треба шукати можливості їх скорочення, а вже потім виконувати множення.

■ VII. Первинне закріплення знань

▪ Робота учнів біля дошки

Підручник : §14

Початковий рівень (стор.64) - № 305; № 307

Середній рівень ( стор.64 – 66) - № 308 (усно)

                                                        № 309

                                                        № 311

                                                       № 315

 Достатній рівень ( стор.66 – 67) - № 327

■ VIII. Підсумок уроку

▪ Рефлексія

1. Як ви оцінюєте свою роботу?

2. Які завдання виявилися складними? Чому?

3. Яким питанням слід приділити більше уваги?

 

■ IX. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Завдання для всього класу

 

Підручник : §14 вивчити означення,   № 310; № 312; № 314

 

Знайдіть значення виразу .

 

doc
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку