Урок 6кл. математика
Тема: Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів.
( по підручнику Істера О.С.)
Мета: сформувати в учнів уявлення про правило множення звичайних дробів, виробити вміння виконувати множення звичайних дробів; розвивати логічне мислення, формувати культуру усних і письмових обчислень; розвивати пам’ять, увагу, формувати комунікативні компетентності.
Очікувані результати: учні повинні описувати правило множення звичайних дробів, розв’язувати вправи, що передбачають множення звичайних дробів.
Обладнання та наочність: підручник
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід уроку:
■ I. Організаційний етап
■ II. Перевірка домашнього завдання
Перевірити виконання індивідуального завдання за бажанням учнів.
■ III. Аналіз контрольної роботи
Оголосити результати контрольної роботи, проаналізувати типові помилки, яких припустились учні під час її виконання, опрацювати завдання, аналогічні тим, де є помилки.
■ IV. Актуалізація опорних знань
▪ Фронтальна бесіда
1. Як називають у рівності числа a, b і c?
2. Чому дорівнюють периметр і площа квадрата зі стороною 0,3 дм?
3. Скоротіть дроби ; ; .
4. Виділіть цілу частину в неправильних дробах ; .
■ V. Мотивація навчальної діяльності
Створити проблемну ситуацію — запропонувати розв’язати таку задачу:
У пляшці л соку. Скільки літрів соку в 5 таких пляшках?
Треба знайти добуток , а для цього слід скористатися правилом множення звичайних дробів на натуральне число.
А щоб знайти, наприклад, площу прямокутника завширшки дм і завдовжки дм, треба знати правило множення звичайних дробів.
Як бачимо, ціла низка задач потребує знання правила множення звичайних дробі
■ VІ. Повідомлення теми, мети й завдань уроку;
▪ Оголошення теми уроку
▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку
■ VIІ. Засвоєння нових знань
▪ Робота з підручником
Підручник стор.62
▪ Фронтальна бесіда
1. Сформулюйте правило множення звичайних дробів.
Добуток двох звичайних дробів – це дріб, чисельник, якого дорівнює добутку чисельників, а знаменник – добутку знаменників даних дробів.
2. Виконайте множення:
а) ; б) ; в) .
Звернути увагу учнів на те, що під час множення не слід дроби зводити до найменшого спільного знаменника; перед множенням чисельників і знаменників дробів треба шукати можливості їх скорочення, а вже потім виконувати множення.
■ VII. Первинне закріплення знань
▪ Робота учнів біля дошки
Підручник : §14
Початковий рівень (стор.64) - № 305; № 307
Середній рівень ( стор.64 – 66) - № 308 (усно)
№ 309
№ 311
№ 315
Достатній рівень ( стор.66 – 67) - № 327
■ VIII. Підсумок уроку
▪ Рефлексія
1. Як ви оцінюєте свою роботу?
2. Які завдання виявилися складними? Чому?
3. Яким питанням слід приділити більше уваги?
■ IX. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
▪ Завдання для всього класу
Підручник : §14 вивчити означення, № 310; № 312; № 314
Знайдіть значення виразу .