Календарно-тематичне планування 6 клас Всесвітня історія. Історія України

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 6 клас Всесвітня історія. Історія України (2 год. на тиждень, 70 год. на рік) (Інтегрований курс)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування   6 клас

Всесвітня історія. Історія України   (2 год. на тиждень, 70  год. на рік)   

(Інтегрований курс)

№ з/п

Дата

Тема уроку

При-ка

Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА

1

 

Предмет і завдання історії.Як працювати з підручником інтегрованого курсу історії

 

2

 

Періодизації історії людства (антропологічна, археологічна, історична).

 

3

 

Що в історії називають цивілізацією.

 

 

4

 

Практичне заняття: Лічба часу в історії стародавнього світу[завдання: встановити особливості літочислення до нашої ери (з допомогою шкали часу); збудувати та зіставити археологічну й історичну часові шкали; визначити (за датою), до якого періоду належить подія (з допомогою археологічної та історичної часових шкал)].

 

Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ

5

 

Теорії походження людини

 

6

 

Природні умови та спосіб життя первісних людей Суспільна організація, світорозуміння і мораль первісних людей.

 

7

 

Як працюють археологи. Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України.

Практична робота: позначити на контурній карті стоянки первісних людей на теренах України(Королеве (Закарпаття), Мізин (Чернігівщина), Кирилівка (м. Київ), Межиріч (Черкащина), Киїк-Коба (Крим) та ін

 

8

 

Трипільська археологічна культура. Практична робота:позначити на контурній карті межі поширення і протоміста трипільської культури

 

9

 

Практичне заняття:Способи життя первісних людей.Описати спосіб життя первісних людей (мисливців і рибалок, землеробів і скотарів) на основі археологічних речових джерел.

 

10

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ

 

Єгипет

11

 

Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації.

Практична робота: позначення на контурній картірічку Ніл, розташування Мемфісу,

 

12

 

Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті.

 

13

 

Писемність і мистецтво. Будівництво пірамід.

 

14

 

Міфологія  та релігія Давнього Єгипту.

 

15

 

Практичне заняття: повідомлення про повсякденне життя представників різних верств у стародавньому суспільстві

 

16

 

Узагальнення до теми Єгипет

 

Передня Азія

17

 

Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Повсякдення і господарське життя. Практична робота: позначити на контурній карті річки Тигр і Євфрат, розташування Шумеру, Вавилону, Карфагену, Єрусалиму, територіальні межі давніх цивілізацій Азії та Африки;

 

18

 

Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя.

 

19

 

Закони Хаммурапі.

Практична робота:оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) правове становище населення в давніх державах Північної Африки, Передньої та Центральної Азії;

 

20

 

Міфологія, писемність і мистецтва. Епос про Гільгамеша.

 

21

 

Фінікія. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське життя. Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт.

 

22

 

Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. Єрусалим.Біблія як історичне джерело.

 

23

 

Практична робота: зіставлення умов розвитку й характерні ознаки суспільств і держав Давнього Єгипту, з одного боку, і Передньої та Центральної Азії, з іншого

 

 

 

Індія та Китай

 

25-26

 

Китайська цивілізація

 

27-28

 

Індійська цивілізація

 

 

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ

                                                                Греція. Північне Причорномор’я

29

 

Природно-географічні умови Балканського півострова.

Практична робота:позначення на контурній картіБалканський і Апеннінський півострови, античні грецькі поселення (Мікени, Афіни, Спарта)

 

30

 

Археологічне відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій.

 

31

 

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера.

 

32

 

Давньогрецьке суспільство. Афіни. Практична робота:позначення на контурній карті кордони Афін

 

33

 

Давньогрецьке суспільство. Спарта. Практична робота:позначення на контурній карті кордони Спарти

 

34

 

Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців

 

35

 

Практичне заняття:: зіставлення суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст

 

36

 

Греко-перські війни.Практична робота:позначення на контурній карті кордони Боспорського царства, Перської державиСпарту

 

37

 

Утвердження демократії в Афінах за Перикла.

 

38

 

Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.

 

39

 

Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри.

Практична робота:укласти програму античних Олімпійських ігор або мандрівки з оглядом пам’яток культури давніх Греції та Риму

 

40

 

Велика грецька колонізація. Античні поліси на території України.

 

41

 

Заснування античних грецьких поселень на території України (у Північному Причорномор’ї).

Практична робота: позначення на контурній карті Тіра, Ольвія, Пантікапей, Херсонес

 

42

 

Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України.

 

43

 

Взаємини греків і місцевого населення.. Практична робота:позначення на контурній картіВеликого переселення народів

 

44

 

Практичне заняття.

Практична робота: характеристика способу життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я (за доступними текстовими джерелами) і скіфських племен (за книгою «Мельпомена» з Геродотової «Історії в дев’яти книгах»)

 

45

 

Підкорення Греції Філіпом II.

 

46

 

Александр Македонський.Практична робота:позначення на контурній картіСхідний похід Александра Македонського

 

47

 

Елліністичні держави.

Практична робота:позначення на контурній карті кордони держави Александра Македонського, Римської держави часів принципату Октавіана Августа, Александрію, Рим, Константинополь (Візантій)

 

48

 

Культура елліністичної доби.

 

49

 

Кіммерійці, скіфи, сармати на території України

 

50

 

Узагальнення до теми Греція. Північне Причорномор’я

 

Рим

51

 

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.

Практична робота:позначення на контурній картіРим

 

52

 

Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади.

Практична робота: порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі

 

53

 

Військова експансія Риму

 

54

 

Диктатура Цезаря.

 

55

 

Римська імперія. Октавіан Август Практична робота: позначення на контурній картікордони Римської держави часів принципату Октавіана Августа

 

56

 

Практичне заняття: формулювання життєвої позиції  історичного персонажа на основі висловів з його творів (на вибір учителя).

 

57

 

Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму.

 

 

 

Узагальнення до теми Рим

 

Розпад римської імперії. Слов’яни

58

 

Кризові явища в Римській імперії.

 

59

 

Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.

 

60

 

Поділ та розпад Римської імперії.. Падіння Західної Римської імперії.

 

61

 

Велике переселення народів Готи та гуни на території України

 

62

 

Походження (витоки) слов’янських народів.Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян.

 

63

 

Суспільне та господарське життя і духовний світ.

 

64

 

Передумови розселення слов’ян. Розвиток слов’янських племен у процесі розселення.Анти і склавини на теренах України Практична робота: позначення на контурній карті прабатьківщину слов’ян і напрямки їх розселення, територіальні межі союзів антів і склавинів

 

65

 

Склавини та анти на теренах України

 

66

 

Походження українського народу.

 

67

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

. Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства

68

 

Внесок цивілізацій стародавнього світу в історії людства.

 

 

69

 

Значення давньої історії України як частини світової історії

 

70

 

Узагальнення до курсу

 

71

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичний план : 70 годин на рік (2 години на тиждень),

6 клас

№ з/п

Тема уроку

К-ть годин

І семестр

Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА

1

Предмет і завдання історії. Як працювати з підручником інтегрованого курсу історії (Всесвітня історія. Історія України) для учнів 6 класу

1

2

Практична робота:Лічба часу в історії стародавнього світу

1

Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ

3

Як працюють археологи. Природні умови та еволюція до  «homo sapiens (людина розумна)».

1

4

Світорозуміння і мораль первісних людей.

1

5

Спосіб життя первісних людей. «Неолітичної революція»

1

6

Суспільна організація первісних людей.

1

7

 Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України. Трипільська археологічна культура.

1

8

Практична робота: Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на теренах України

Міжпредметні зв’язки: 6 клас. Географія. Розділ: Планета людей. Тема: Кількість і розміщення населення на Землі

1

9

Узагальнення за темою «ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ»

1

Тематична

Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ

10

Що в історії називають цивілізацією.

Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації.

1

11

Цивілізація долини Нілу. Повсякдення й господарське життя.

1

12

Цивілізація долини Нілу. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті

1

13

14

Цивілізація долини Нілу. Міфологія, писемність і мистецтва. Будівництво пірамід.

1

1

15

Практична робота на основі міжпредметних зв’язків: 6 клас. Зарубіжна література. Розділ: Міфи народів світу. Тема: Єгипетські міфи

1

16

Проміжне узагальнення за темою

« Єгипет»

1

Тематична

17

18

Цивілізації Дворіччя.

Практичне завдання :позначити на контурній карті річки Ніл, Тигр і Євфрат, розташування Мемфісу, Шумеру, Вавилону, Карфагену, Єрусалиму, територіальні межі давніх цивілізацій Азії та Африки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

1

19

20

Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство.

1

1

21

22

Імперії Західної Азії. Практичне завдання: оцінити (на основі витягів із Книги мертвих, законів Хаммурапі) правове становище населення в давніх державах Північної Африки, Передньої та Центральної Азії;

1

1

23

24

Захист творчих робіт на основі міжпредметних зв’язків : 6 клас. Українська мова. Розділ: Іменник. Тема: Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : повідомлення про повсякденне життя представників різних верств у стародавніх суспільствах.

1

25

Узагальнення за темою « СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ»

1

Тематична

Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ

26

27

Періодизація історії давніх Греції та Риму. Природно-географічні умови Балканського півострова. Практичне завдання на основі міжпредметних зв’язків: 6 клас. Географія. Розділ: Уявлення про Землю у давнину. Тема: Уявлення про форму Землі. Зображення Землі на картах Ератосфена, Птолемея .

1

1

 

 

 

§24

§16

28

29

Археологічне відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій.

1

1

 

 

 

§26,27

§17

30

Давньогрецьке суспільство. Практичне завдання на основі міжпредметних  зв’язків: 6 клас. Зарубіжна література. Розділ: Міфи народів світу. Тема: Грецькі міфи

1

 

 

 

§25

§18

31

Практична робота: Давньогрецька міфологія та релігія. Поеми Гомера

1

 

 

 

§28

§24

32

Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України (у Північному Причорномор’ї).

1

 

 

 

§29

§25

33

Кімерія та Скіфія. Практичне завдання : історичні джерела про скифів

1

 

 

 

§17,18

§26

34

Проміжне узагальнення за темою

« Греція»

1

 

 

 

Терміни,

хронологія

§27

Тематична

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичний план : 70 годин на рік (2 години на тиждень),

6 клас

№ з/п

Тема уроку

К-ть годин

Дата проведення

Домашнє завдання

Повто

рення

І семестр

35

36

Афіни і Спарта.

1

1

 

 

 

§30

§28

37

 

Практична робота: зіставити суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст.

1

 

 

 

§31

§29

38

Греко-перські війни.

1

1

 

 

 

§32

§30

39

Утвердження демократії в Афінах за Перикла.

1

 

 

 

§33

§31

40

Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції.

1

 

 

 

§34

§32

41

Практична робота: Грецька релігія та міфологія. Античні олімпійські ігри. Сім’я, освіта та виховання афінян і спартанців.

1

 

 

 

§35,36

§33

42

Узагальнення за темою « АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ: Греція»

1

 

 

 

Терміни,

хронологія

§34

Тематична

43

Підкорення Греції Філіпом II.

1

 

 

 

§37

§35

44

45

Александр Македонський. Елліністичні держави.

1

1

 

 

 

§38,39

§36

46

47

Культура елліністичної доби.

1

1

 

 

 

§40

§37

48

Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.

1

 

 

 

§42

§38

49

Практична робота: Місто Рим та повсякденне життя його мешканців

1

 

 

 

§50

§39

50

Проміжне узагальнення за темою

« Рим»

1

 

 

 

Терміни,

хронологія

§40

Тематична

51

52

Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму.

 

 

 

 

§43,44

§41

53

54

Диктатура Цезаря. Практичне завдання : історичний портрет діяча.

 

 

 

 

§46,47

§42

55

56

Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму.

 

 

 

 

§45

§43

57

Римська імперія. Октавіан Август.

 

 

 

 

§48

§44

58

Кризові явища в Римській імперії.

 

 

 

 

§49

§45

59

Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.

 

 

 

 

§51,52

§46

60

61

Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії.

Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян.

 

 

 

 

§54

§47

62

Передумови розселення слов’ян. Розвиток слов’янських племен у процесі розселення. Анти і склавини на теренах України.

 

 

 

 

§55

§48

63

Практична робота: Суспільне та господарське життя і духовний світ слов’ян.

 

 

 

 

§41,55

§49

64

Узагальнення за темою « АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ.Рим»

1

 

 

 

Терміни,

хронологія

§50

Тематична

Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ

65

Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя.

 

 

 

 

§1

§1

66

Давня Індія

 

 

 

 

§1

§1

67

Практична робота на основі між предметних зв’язків: 6 клас. Зарубіжна література. Розділ: Міфи народів світу. Тема: Індійські міфи

 

 

 

 

§1

§1

68

Стародавній Китай

 

 

 

 

§1

§1

69

Практична робота: Писемність та наукові знання Китаю

 

 

 

 

§1

§1

70

Узагальнення за темою «ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ»

1

 

 

 

Терміни,

хронологія

§1

Тематична

 

doc
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
7182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку