Календарне планування для 6 класу за підручником А.Несвіт. І семестр
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Соціокультурна компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Загально навчальна компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Граматичний матеріал |
Лексич ний матеріал |
Читан ня |
Аудіювання |
Мовлен ня |
Пись мо |
|||||||||
Тема 1 : Я, моя сім’я, мої друзі. |
||||||||||||||
1. |
|
Знову до школи |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини. |
Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля |
ЛО теми Впр. 1 с. 5 |
Впр. 2,3 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4 С. 6 |
- уважно стежити за презенто ваною ін.- формацією; -усвідом лювати мету поставленого завдання - ефективно співпрацю вати під час парної та групової роботи; - активно застосовува ти мову, що вивчається; - знаходити, розуміти і при необхідно сті переда вати нову інформацію |
Впр, 2 С.5-6 Скласти діалог 4 репліки |
|||
2. |
|
Перший день у школі |
Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля |
Впр. 1 с. 5 |
Впр.4 с 6 Впр.6 с.6 |
|
Впр. 7 с. 7 |
Впр. 5 С. 6 |
Впр. 8 С. 7 письм |
|||||
3 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
Впр. 6 С.11 |
|||||
4 |
|
Моя родина |
|
ЛОтеми. Впр. 4 С.13 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 Впр. 3 с. 13 |
Впр. 1 С. 12, Впр.3 с 13 |
|
Намалюв. Сі мейне дерево і розпов. Впр. 4 с.13 |
|||||
5 |
|
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівника old |
|
Впр. 6 с. 15 |
|
Впр.6 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
Впр.7 С.16 розповідати |
|||||
6 |
|
Мої брати та сестри |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,6 С. 18 Впр. 7 С. 19 |
|
Впр. 8 С. 19 |
|||||
7
|
|
Мої тітка та дядько |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлення учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
Впр. 6 С. 21 Впр. 4 С. 23 |
|||||
Мої родичі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.2 С.22 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b) С.21 |
||||||||
|
|
|
Тема 2 : Покупки |
|
|
|||||||||
8 |
|
Торговий день |
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.30 |
Впр. 2 |
С.31 Впр. 1,2 ,3 С.30- 31 |
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
- уважно стежити за презенто ваною ін.- формацією; |
Впр. 7 С.32 |
|||
9 |
|
У супермаркеті |
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.33 |
Впр. 4 С.34 |
Впр. 1 С.33 |
Впр. 2,3,5 С.33-35 |
Впр. 1 С.33 |
Впр. 6,7 С.35 |
||||
10 |
|
Покупки у магазині |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів. |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
-усвідом лювати ме ту поставлено го завдання - ефективно співпрацю вати під час парної та групової роботи; |
Впр. 5 С.38 |
11 |
|
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3,4 С.39-4 |
|
Вивч. Впр.1с.38-39 |
||
12 |
|
Магазини |
|
ЛО теми С.38-39 Впр.7с 41-42 |
|
|
Впр. 5 с. 40 |
Впр. 6 С.41 |
Впр. 8 С.41-42 |
||
13 |
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 Впр.1 С.42-43 |
|
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
Впр. 4,5 С.44 |
||
14
|
|
Гроші Найкращі лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 Впр.1 С.45-46 |
|
Впр. 2,3,4 С.46 Впр. 3 С.46 |
|
Впр. 5,6 С.47 Впр. 5 С.49 |
||
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2 С.48-49 Впр. 2 С.48-49 |
|
Впр. 3,4 С.49 |
План |
||||||
|
|
|
|
Тема 3: Харчування. |
|
|
|||||
15 |
|
Повсякденні страви |
Вміти: розповісти та запитати про якість продуктів, здорове хрчування, страви |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
- активно застосовува ти мову, що вивчається; - знаходити, розуміти і при необхідно сті переда вати нову інформацію |
Впр. 5 С. 57 |
16 |
|
Правильне харчу вання |
Прикметники |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 Впр. 7 С. 58 |
|
Впр. 9,10 С. 59 |
||
17 |
|
Час сніданку |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 4 С. 62 |
Впр. 3 с.61 розп. про себе |
||
18 |
|
Мій сніданок |
Прикметники |
|
Впр. 7 с. 62 |
|
Впр. 6 с. 62 |
Впрю5 с 62 |
Впр. 8 с. 62 розпов. |
||
19 |
|
Час обіду На обід |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Впр.3 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр. 2 с. 63 |
Впр. 3 С. 65 розпов. Впр. 7 с. 55 письм. |
||
|
Теперішні часи |
|
Впр. 5 с. 64 |
|
Впр. 6 с. 65 |
Впр.4 С.64 |
|||||
20 |
|
Пікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 4 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68- 69 |
Впр. 5 С. 68 |
Впр. 8(2) С. 69 |
||
21 |
|
Українська кухня Страви в Україні Узагальнення матеріалу |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
|
Впр. 2 С.69 |
Впр. 1-2 с 69- 70 вивч слова Впр. 3 с 70 Вивч |
||
|
|
Впр. 8 с71 Впр. 2 с. 72 |
Впр. 1 с. 72 |
Впр. 5 с. 71 |
Впр. 4 с. 73 |
|
|
|
|
Тема 4: Спорт. |
|
|
|||||
22 |
|
Спорт у нашому житті |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику |
Прислівник |
ЛО теми С.78 |
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
- уважно стежити за презенто ваною ін.- формацією; -усвідом лювати ме ту поставлено го завдання - ефективно співпрацю вати під час парної та групової роботи; - активно застосовува ти мову, що вивчається; - знаходити, розуміти і при необхідно сті переда вати нову інформацію |
Впр, 6(a,b) С. 80 |
23 |
|
Спортивні клуби |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 1 С.80 |
Впр. 2 С.81 |
Впр. 4 С.82 |
||
24 |
|
Ми любимо спорт |
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82- 83 |
Впр. 6 С.83 |
Впр.7 С.83 |
||
25 |
|
Спорт, яким я за ймаюсь |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 3 C.85 |
Впр. 1 С. 84 |
|
Впр.2 С. 84 |
Впр. 7 С. 86 чит. І перекл |
||
26 |
|
Улюблені види спорту |
|
|
Впр. 6 с. 85 |
|
Впр. .5 С.85 |
Впр. 4 с. 85 |
Розпов про свій улюбл вид спорту |
||
27
|
|
Види спорту Відомі спортсмени |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 Впр. 5 с. 88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
Впр.6 С. 88 Впр. 5С. 91 |
||
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 1 с. 89 Впр. 3 С. 90 |
Впр. 4 С. 90 |
||||||
28 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с. 91усно |
|
29 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 с. 92 |
|
30 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 6 с. 93 |
31 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт вивчені грамат теми |
32 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт.ЛО теми |