Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу
за підручником «English» О. Д. Карп'юк І семестр 2022-2023 н.р., 3 години на тиждень за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженим Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392, та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408, навчальними програмами з іноземних мов для учнів 5 – 9 класів, затверджених наказом МОН від 07.06.2017 № 804.
Вчитель: Полтавська Н.П.
№
|
Дата
|
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
Дом. завд. |
|||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||||||||
1 |
|
Тема 1 Шкільне життя Повторення Літні канікули |
( 10 год) |
|
|
В.1 с.4 В.2 с.5 |
|
|
В.3 с.5 |
Громадянська відповідальність. Демонструє розуміння потреби працювати разом, свідчить на необхідності толерантного ставлення до людей з ООП, пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади, обговорює шкільні правила.
Здоров’я і безпека. Впорядковує власний робочий день із дотриманням здорового способу життя. |
В.5 с.6 |
|||||||
2 |
|
Шкільне життя |
Розповідати про свою школу. |
A canteen, a library, a gym, stuff, a science lab, a headmaster, a locker |
|
|
В.1 с.8
|
|
В.2 с.9
|
В 4 с.9 |
||||||||
3 |
|
Заняття у школі |
|
A сourt, pitch, an aid, an activity, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology |
Конструкції “There is/ there are |
В.2 с.11
|
В.3 с.11
|
В.1 с.10 В. 4 с.12
|
|
В.1 с.10 |
||||||||
4 |
|
Улюблені предмети |
Розповідати про улюблений шкільний предмет. |
Boarding school, be close to, fair, shabby, spacious, to mean, to show around |
|
В.3 с.14 |
В.1 с.13 |
В.4 с.14 |
|
В.2 с.14
|
||||||||
5 |
|
Правила для учнів |
Дискутувати щодо шкільних правил. |
|
Modal Verbs |
|
В.1с.16
|
В.3 с.17 |
|
В.4 с.17 |
||||||||
6 |
|
Шкільні правила |
|
|
|
|
В.4 с.17 |
|
В.1 с.19 |
В.2 с.16 |
||||||||
7 |
|
Шкільні правила |
Дискутувати щодо шкільних правил. |
|
|
В.5 с.20
|
В.2 с.19
|
В.2 с.19
|
|
В.4 с.20 |
||||||||
8 |
|
Наш клас |
Розповідати про улюблений кабінет. |
|
|
В.1 с.21 |
В.1 с.18 |
|
В.5 с.15
|
В.2 с.21 |
||||||||
9 |
|
Шкільне життя Тестові завдання |
|
|
|
|
|
|
|
Написати листа про школу |
||||||||
|
||||||||||||||||||
10 |
|
Тема 2 Позакласна діяльність.(10 год) Після уроків |
Описувати свої вподобання. |
take part in, go for, practice, surf the net |
|
В.1 с.22 В.2 с.23 |
В.4 с.24 |
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток. Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.
Громадянська відповідальність Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль ному та полікультурному середовищі. |
В.1 с.22 |
|||||||
11 |
|
Позакласна діяльність |
|
An event, to try out, a member, to dream, to join to practice, handy, to be keen on, to get together, to hang around |
|
|
В.6 с.25 |
В.5 с.25
|
|
Написати лист другу про дозвілля |
||||||||
12 |
|
Нові технології та учні |
|
Information, net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
Too/enough |
В.1 с.26 |
В.3 с.27 |
|
В.2 с.26
|
В.5 с. 28 |
||||||||
13 |
|
Заняття після школи |
|
|
Речення з too/enough |
В.3 с.29 |
В.4 с.29 |
|
В.1 с.29
|
В.5 с.30
|
||||||||
14 |
|
Гуртки та клуби за інтересами |
Вміти описувати дозвілля. Обговорювати вподобання |
announcement, dull, tiring, awful, assembly hall, boring, brilliant, fantastic, tournament, performance, exciting, to attend, to perform, to announce |
|
|
В.1 с.31
|
В.2 с.32 |
В.1 с.34 |
В.4 с.33 В.2 с.34 |
||||||||
15 |
|
Шкільні кабінети |
|
|
|
|
|
В.1 с.35
|
В.2 с.35 |
В.3 с.35
|
||||||||
16 |
|
Шкільні гуртки |
Ставити та відповідати на питання про дозвілля |
|
|
|
|
В.5 с.36 |
В.4 с.36 |
В.5 с.38 |
||||||||
17 |
|
Повторення граматики |
|
|
“There is/ there are Modal Verbs Too/enough |
В.6 с.38
|
В.2,4 с.43
|
В.9 с.40 |
|
В.10 с.41 |
||||||||
18 |
|
Позакласна діяльність. Після уроків. Дозвілля Тестові завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
19 |
|
Тема №3 Я, моя родина, мої друзі (10 г) Домашні обов’язки |
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
В.1 с.48
|
|
В.2 с.49
|
В.4 с.49
|
Екологічна безпека та сталий розвиток. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадянська відповідальність. Розповідає про розподіл обов’язків у родині, наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Здоров’я і безпека. Аргументує дотримання особистої гігієни, демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я, ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість та фінансова грамотність. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту, розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
В.3 с.49
|
||||||||
20 |
|
Домашні обов’язки |
Розповідати про свої обов’язки. |
|
|
В.5 с.50
|
В.6 с.50 |
|
|
В.7с.50
|
||||||||
21 |
|
Справи по господарству |
Розповідати про свої обов’язки. |
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
|
|
|
В.1 с.52
|
В.2 с.54 |
В.3 с.54 |
||||||||
22 |
|
Обов’язки в моїй сім’ї |
|
А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
|
В.4 с.55 |
В.5 с.55 |
|
Написати листа про щоденні справи в родині. |
||||||||
23 |
|
Щоденні справи |
Описувати щоденну діяльність |
|
|
|
|
В.1 с.57 |
В.2 с.58 |
В.4 с.58 |
||||||||
24 |
|
Домашні обов’язки |
|
|
Pronouns everybody, somebody, anybody, nobody |
|
В.1 с.59
|
В.3 с.60 |
|
В.4 с.60 |
||||||||
25 |
|
Домашні справи |
|
|
Pronouns everybody, somebody, anybody, nobody |
|
В.2 с.59 |
В.3 с.60 |
|
Написати твір про обов’язки |
||||||||
26 |
|
Помічники по господарству |
|
washing machine, toaster, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, to switch on/ off, turn on / off |
|
|
В.5 с.61
|
|
|
В.6 с.62 |
||||||||
27 |
|
Мій звичайний день |
|
|
|
|
В.7 с.62 |
В.1 с.63 |
|
В.2 с.63 |
||||||||
28 |
15.11 |
Я, моя родина, мої друзі |
|
|
|
|
|
|
|
|
В.8 с.63 |
|||||||
|
||||||||||||||||||
29 |
16.11 |
Тема 4 Харчування ( 13+4)
Все про їжу |
Розповідати про свої уподобання. |
|
|
|
В.2 с.65 |
В.1 с.64 |
|
Здоров’я і безпека. Обговорює вибір продуктів, корисних для здорового харчування, наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування, обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички, наводить приклади збалансованості власного раціону, обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. Підприємливість та фінансова грамотність. Розподіляє кошти на продукти харчування, складає перелік покупок. |
В.2 с.65 |
|||||||
30 |
18.11 |
Поживна їжа |
|
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, zinc, immunity, organic, protein, successful, as much as possible |
|
|
В.4 с.67 |
В.3 с.65 |
|
В.5 с.67
|
||||||||
31 |
22.11 |
Ти – те, що ти їси |
|
|
|
|
|
В.6 с.68 |
|
Написати листа про здорову їжу |
||||||||
32 |
|
Готуємо разом |
|
peel, slice, knife, mix, mash, spoon, boil, vinegar, chop, fork, pepper, napkin, bowl |
|
|
В.1 с.69 |
В.2 с.69 |
|
В.3 с.70 |
||||||||
33 |
|
Сервірування столу |
Розповідати про приготування їжі. |
|
Множ. іменників |
|
В.1 с.71 |
В.4 с.70 |
|
В.5 с.71 |
||||||||
34 |
|
Манери за столом |
|
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
|
В.2 с.72 |
|
В.3 с.72 |
|
В.4 с.73 |
||||||||
35 |
|
Допомагаємо на кухні |
|
|
A lot/ lots of A little, a few |
В.3 с.75 |
|
В.4 с.75 |
|
В.2 с.74 |
||||||||
36 |
|
Пишемо рецепти |
Обговорення приготування страв |
experience, arrange, follow, dish recipe |
|
|
В.4 с.78 |
В.3 с.77 |
|
|
||||||||
37 |
|
Улюблені рецепти |
|
|
|
|
|
В.1с.79 |
|
В.2 с.79 |
||||||||
38 |
|
Готуємо разом |
|
|
|
В.7 с.82 |
|
В.1с.80 |
В.4 с.81 |
В.3с.81 |
||||||||
39 |
|
Харчування Тестові завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
В.1с.85 |
|||||||
40 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
В.2 с.30 |
|||||||
41 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
В.3 с.34 |
|||||||
42 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
В.8 с.51 |
|
В.1 с.42
|
|
|
В.8 с.39
|
|||||||
43 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
В.6 с.56
|
|||||||
44 |
|
Новий рік Новорічні канікули Харчування |
|
|
|
|
В.4 с.87 |
В.5 с 87 |
В.2 ,6 с.87 |
|
Написати твір про традиції святкування |
|||||||
45 |
|
Підсумки за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||