Календарно-тематичне планування 7 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 7 клас. Ця розробка допоможе учителям швидко та якісно організувати весь навчальний процес.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування  з англійської мови для 7-А класу

 на 2019- 2020 н.р  за підручником  Карпюк О.Д.

ІІ с е м е с т р

 ( 2 год / тиждень)

 

 

Дата

 

Тема/підтема

 

Мовна компетенція

 

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє

завдання

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

                                                                                                                       «Харчування»

 

31 (1)

13.01

 

Введення навчального матеріалу з теми «Харчування». Введення нових лексичних одиниць.

In this picture I can see…

Dopamine, cut, oil, mix, a walnut, slice, a roast, boiled eggs, a salad, a turkey, tomato, pour

 

 

Впр.1-сс.92-93

Впр.2,3-с.93

РЗ, завд.1,2-с.45

Словникова робота (с.93) Впр.3-с.93-розмістити слова у таблиці

32 (2)

15.01

 

Приготування

іжі..

Введення нового граматичного матеріалу

 

…do they/don’t they?

ЛО з теми

Tag-questions

 

Впр.4-с.97

Впр.5,6-с.97

Впр.6-с.97

РЗ, завд.5-с.47-поставити запитання до виділених слів

33 (3)

20.01

 

Сервірування столу.

Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

Впр.2-с.105-106

Впр.1,3-с.105-106 РЗ, завд.7-с.49-51

РЗ, завд.12,13,14,15-с.52-53

РЗ, завд.8,9-с.49-50-описати процес сервірування

34

(4)

22.01

Способи обробки продуктів харчування. Розвиток навичок письма.

My favourite dish is

 

 

 

 

Впр.1-с.107

РЗ, завд.16,17-с.54-56

Впр.2-с.107-описати  способи обробки продуктів харчування

35

(5)

 

27.01

 

Кухонні прилади. Посуд. Опрацювання навчального матеріалу через читання.

John has got a

ЛО з теми

 

Впр.1-с.108

Впр.6-с.110

Впр.2,3.4c.108-110

Впр.5-с.110

РЗ, завд.1,2-с.59-розгадати пазл

36

(6)

29.01

Традиції харчування. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання.

When you feel ill you should eat

ЛО з теми

 

 

Впр.1b,2,3,5-cс.111-114

Впр.1a,4,7,8,c.111,113-115

Впр.6-с.114

 РЗ, завд.5-с.61

РЗ, завд.3,4-с.60-утворити словосполучення

37 (7)

 

03.02

Назви страв. Розвиток навичок діалогічного мовлення

What’s the matter?

Whose fault is it?

 

 

 

 

Впр.1,2,3-5a-cс.119-120

 

Впр.4,5b-с.120

РЗ, завд.8,10-с.63-64

РЗ, завд.9-с.63-64-доповнити речення

38 (8)

05.02

Їжа та напої. Опрацювання навчального матеріалу через письмо та виконання лексичних вправ.

Do you enjoy good health? What should you do to keep on being healthy?

ЛО з теми

 

РЗ, завд.13,16-с.66-67

Do you know?-c.124

Впр.1-8-с.121-123

РЗ, завд.12,14,15-с.65-67

РЗ, завд.18-с.68-69-скласти речення за малюнками

39 (9)

10.02

Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Харчування».

 

 

 

 

 

 

Впр.1-2-с.124

РЗ, завд.20-с.71-дати поради про те, як бути здоровим

 

 

 

Дата

 

Мовна компетенція

 

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє

завдання

Тема/ підтема

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

 

 

                                                                                                          «Кіно і театр»

40 (10)

12.02

Введення навчального матеріалу з теми «Кіно і театр». Введення нових лексичних одиниць

 

science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller, leisure, to entertain, to have leisure, predictable, gripping, awful, depressing, entertaining 

 

 

Впр.1,2-сс.138-139

РЗ, завд.1,2-с.72

Впр.3,4,5,7с.139

Впр.5.139

РЗ, завд.1,2-с.72

Словникова робота (с.138-139)

РЗ, завд.3,4-с.73-повідомлення про улюблені фільми

41 (11)

17.02

Жанри театру. Опрацювання навчального матеріалу через читання

Which film is…?

Which film is about…?

documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable

 

Впр.3,4,6-с.141-142

РЗ, завд.6-с.74

Впр.1,2,5,7-сс.140-142

РЗ, завд.5,7-сс.73-74

РЗ, завд.8,9-с.75-заповнити пропуски

42

(12)

19.02

Характеристика  улюбленого фільму.

Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання

I like\ don’t like…because…

Titanic is more romantic than Pirates of Caribbean.

plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view   

 

 

Впр.1-2-с.142-144

 

Впр.3-с.144

РЗ, завд.10-15-сс.75-79

Словникова робота (с.145)

РЗ, завд.11-с.76- заповнити пропуски

43

(13)

24.02

Відвідування кінотеатру.

Опрацювання навчального матеріалу через виконання граматичних вправ

 

action, audience, cast, humour,

performance, play, scenery, a stage, to act, to perform, actor, actress, storyline, costume, to recommend, impression, to express, to give recommendation, to review

Reflexive Pronouns

 

Remember, Впр.1,2-с.146-147

Впр.3-с.147

РЗ, завд.16-19-сс.80-82

Правило (с.146)-вивчити

Впр.3-с.147-записати речення за зразком

44 (14)

 

26.02

Театр

Шекспіра у Лондоні.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

What do you think of…?

How do you find …?

How do you feel about…?

What would you say to…?

Reflexive Pronouns

 

Впр.1,2-cс.148-149

Впр.3-с.149

РЗ, завд.20-сс.82

Словникова робота (с.149)

РЗ, завд.20-сс.82-розгадати кросворд

45 (15)

02.03

Елементи інтерєру театру. Опрацювання навчального матеріалу через читання

Do you know any other famous buildings with a dome?

Some people say it looks like a rocket, but most people simply call it Gherkin.

What does Kyiv look like today?

The most popular places for sightseeing in Kyiv are…

 

 

 

 

 

Впр.1-с.152

 

РЗ, завд.21-сс.83-описати свій улюблений фільм

46

(16)

04.03

 

Відвідування театру. Висловлення своїх вражень. Розвиток навичок письма

 

twins, to scream, a thief, a criminal, a merchant, a tragedy

 

 

Впр.1-4-с.179-182

Впр.5,6-с.182

 

Впр.6-с.182-підготувати повідомлення

47

(17)

 

11.03

Урок-дискусія «Що краще: відвідати театр чи кінотеатр». Розвиток навичок мовлення

 

 

 

 

Впр.1,2-cс.153-154

Впр.4-c.154

Впр.3-с.154

РЗ, завд.4,5-с.85-86-cкласти речення про столиці світу

48 (18)

16.03

Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Кіно і театр»

 

 

 

 

Впр.1-4-cс.155-161

Впр.6-c.161

Впр.5-с.161 РЗ, завд.2,3-с.85-86

Словникова робота (с.156)

РЗ,впр.11,12-с.93заповнити

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

Мовна компетенція

 

Мовленнєва компетенція

        Домашнє

завдання

Тема/підтема

Мовленнєві

зразки

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

 

 

«Велика Британія. Україна»

49

(19)

18.03

Введення навчального матеріалу з теми «Велика Британія .Україна». Введення нових лексичних одиниць

 

science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller

 

 

Впр.1,2-сс.138-139

РЗ, завд.1,2-с.72

Впр.3,4,5,7с.139

Впр.5.139

РЗ, завд.1,2-с.72

Словникова робота (с.138-139)

РЗ, завд.3,4-с.73-повідомлення про улюблені фільми

50 (20)

23.03

Основні памятки історії та культури Лондона. Введення нового граматичного матеріалу через читання.

 

plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view   

 

Впр.3,4,6-с.141-142

РЗ, завд.6-с.74

Впр.1,2,5,7-сс.140-142

РЗ, завд.5,7-сс.73-74

РЗ, завд.8,9-с.75-заповнити пропуски

51 (21)

25.03

Мандрівка Лондоном. Розвиток навичок монологічного мовлення

Which film is…?

Which film is about…?

documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable

 

 

Впр.1-2-с.142-144

 

Впр.3-с.144

РЗ, завд.10-15-сс.75-79

Словникова робота (с.145)

РЗ, завд.11-с.76- заповнити пропуски

52 (22)

06.04

Відомі місця Англії та Уельсу. Розвиток навичок письма через виконання граматичних вправ

 

action, audience, cast, humour,

performance, play, scenery, a stage, to act, to perform, actor, actress, storyline, costume, to recommend, impression, to express, to give recommendation, to review

Reflexive Pronouns

 

Remember, Впр.1,2-с.146-147

Впр.3-с.147

РЗ, завд.16-19-сс.80-82

Правило (с.146)-вивчити

Впр.3-с.147-записати речення за зразком

53 (23)

 

08.04

Цікавинки Шотландії та Північної Ірландії. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання

What do you think of…?

How do you find …?

How do you feel about…?

What would you say to…?

Reflexive Pronouns

 

Впр.1,2-cс.148-149

Впр.3-с.149

РЗ, завд.20-сс.82

Словникова робота (с.149)

РЗ, завд.20-с.82-розгадати кросворд

54 (24)

13.04

Визначні місця України. Опрацювання навчального матеріалу через читання.

What does Kyiv look like today?

The most popular places for sightseeing in Kyiv are…

landmark, architect, dome, heating, skyscraper, collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval, to found , worth, statue

 

 

 

 

Впр.1-с.152

 

РЗ, завд.21-с.83-описати свій улюблений фільм

55

(25)

15.04

Екскурсія Києвом. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Do you know any other famous buildings with a dome?

Some people say it looks like a rocket, but most people simply call it Gherkin.

 

 named after, mosaics, frescos, monastery, dignity, christianity, attraction, enjoyment,   to cover the territory, trading centre

 

 

Впр.1-4-с.179-182

Впр.5,6-с.182

 

Впр.6-с.182-підготувати повідомлення

56 (26)

 

22.04

Відомі історичні місця України. Опрацювання навчального матеріалу через читання

guide book, typical, to go on a tour, to get lost, guided tour

 

 

Впр.1,2-cс.153-154

Впр.4-c.154

Впр.3-с.154

РЗ, завд.4,5-с.85-86-cкласти речення про столиці світу

57 (27)

27.04

Основні памятки історії та культури Києва. Розвиток навичок письма.

When I visit new towns\cities I

 

 

 

Впр.1-4-cс.155-161

Впр.6-c.161

Впр.5-с.161

 РЗ, завд.2,3-с.85-86, РЗ, завд.8,9-с.89-91

Словникова робота (с.156)

РЗ, завд.11,12-с.93-95-заповнити пропуски

58 (28)

29.04

Узагальнення вивченого матеріалу з теми

«Велика Британія. Україна»

Повторити ЛО, що вивчалися

59 (29)

04.05

Контроль сформованості навичок письма

 

60

(30)

06.05

 

Контроль сформованості навичок аудіювання

 

61

(31)

13.05

Контроль сформованості навичок мовлення

 

62 (32)

18.05

Контроль сформованості навичок читання

 

63 (33)

20.05

Аналіз контрольних робіт з аудіювання та усного мовлення.

 

64

(34)

25.05

Аналіз контрольних робіт з читання та писемного мовлення.

 

65 (35)

27.05

Узагальнення та систематизація вивченого за рік.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
29 січня 2020
Переглядів
935
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку