ІІ с е м е с т р
( 2 год / тиждень)
№ |
Дата |
Тема/підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
«Харчування» |
|||||||||||
31 (1) |
13.01
|
Введення навчального матеріалу з теми «Харчування». Введення нових лексичних одиниць. |
In this picture I can see… |
Dopamine, cut, oil, mix, a walnut, slice, a roast, boiled eggs, a salad, a turkey, tomato, pour |
|
|
Впр.1-сс.92-93 |
Впр.2,3-с.93 |
РЗ, завд.1,2-с.45 |
Словникова робота (с.93) Впр.3-с.93-розмістити слова у таблиці |
32 (2) |
15.01
|
Приготування іжі.. Введення нового граматичного матеріалу
|
…do they/don’t they? |
ЛО з теми |
Tag-questions |
|
Впр.4-с.97 |
Впр.5,6-с.97 |
Впр.6-с.97 |
РЗ, завд.5-с.47-поставити запитання до виділених слів |
33 (3) |
20.01
|
Сервірування столу. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
Впр.2-с.105-106 |
Впр.1,3-с.105-106 РЗ, завд.7-с.49-51 |
РЗ, завд.12,13,14,15-с.52-53 |
РЗ, завд.8,9-с.49-50-описати процес сервірування |
34 (4) |
22.01 |
Способи обробки продуктів харчування. Розвиток навичок письма. |
My favourite dish is |
|
|
|
|
Впр.1-с.107 РЗ, завд.16,17-с.54-56 |
Впр.2-с.107-описати способи обробки продуктів харчування |
|
35 (5)
|
27.01
|
Кухонні прилади. Посуд. Опрацювання навчального матеріалу через читання. |
John has got a … |
ЛО з теми |
|
Впр.1-с.108 |
Впр.6-с.110 |
Впр.2,3.4-сc.108-110 |
Впр.5-с.110 |
РЗ, завд.1,2-с.59-розгадати пазл |
36 (6) |
29.01 |
Традиції харчування. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання. |
When you feel ill you should eat |
ЛО з теми |
|
|
Впр.1b,2,3,5-cс.111-114 |
Впр.1a,4,7,8,-сc.111,113-115 |
Впр.6-с.114 РЗ, завд.5-с.61 |
РЗ, завд.3,4-с.60-утворити словосполучення |
37 (7)
|
03.02 |
Назви страв. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
What’s the matter? Whose fault is it?
|
|
|
Впр.1,2,3-5a-cс.119-120 |
|
Впр.4,5b-с.120 |
РЗ, завд.8,10-с.63-64 |
РЗ, завд.9-с.63-64-доповнити речення |
38 (8) |
05.02 |
Їжа та напої. Опрацювання навчального матеріалу через письмо та виконання лексичних вправ. |
Do you enjoy good health? What should you do to keep on being healthy? |
ЛО з теми |
|
РЗ, завд.13,16-с.66-67 |
Do you know?-c.124 |
Впр.1-8-с.121-123 |
РЗ, завд.12,14,15-с.65-67 |
РЗ, завд.18-с.68-69-скласти речення за малюнками |
39 (9) |
10.02 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Харчування». |
|
|
|
|
|
|
Впр.1-2-с.124 |
РЗ, завд.20-с.71-дати поради про те, як бути здоровим |
№ |
Дата |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Тема/ підтема |
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|
|||
«Кіно і театр» |
|||||||||||
40 (10) |
12.02 |
Введення навчального матеріалу з теми «Кіно і театр». Введення нових лексичних одиниць |
|
science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller, leisure, to entertain, to have leisure, predictable, gripping, awful, depressing, entertaining |
|
|
Впр.1,2-сс.138-139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
Впр.3,4,5,7с.139 |
Впр.5-с.139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
Словникова робота (с.138-139) РЗ, завд.3,4-с.73-повідомлення про улюблені фільми |
41 (11) |
17.02 |
Жанри театру. Опрацювання навчального матеріалу через читання |
Which film is…? Which film is about…? |
documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable |
|
Впр.3,4,6-с.141-142 |
РЗ, завд.6-с.74 |
Впр.1,2,5,7-сс.140-142 |
РЗ, завд.5,7-сс.73-74 |
РЗ, завд.8,9-с.75-заповнити пропуски |
42 (12) |
19.02 |
Характеристика улюбленого фільму. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання |
I like\ don’t like…because… Titanic is more romantic than Pirates of Caribbean. |
plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view |
|
|
Впр.1-2-с.142-144 |
|
Впр.3-с.144 РЗ, завд.10-15-сс.75-79 |
Словникова робота (с.145) РЗ, завд.11-с.76- заповнити пропуски |
43 (13) |
24.02 |
Відвідування кінотеатру. Опрацювання навчального матеріалу через виконання граматичних вправ |
|
action, audience, cast, humour, performance, play, scenery, a stage, to act, to perform, actor, actress, storyline, costume, to recommend, impression, to express, to give recommendation, to review |
Reflexive Pronouns |
|
Remember, Впр.1,2-с.146-147 |
Впр.3-с.147 |
РЗ, завд.16-19-сс.80-82 |
Правило (с.146)-вивчити Впр.3-с.147-записати речення за зразком |
44 (14)
|
26.02 |
Театр Шекспіра у Лондоні. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
What do you think of…? How do you find …? How do you feel about…? What would you say to…? |
Reflexive Pronouns |
|
Впр.1,2-cс.148-149 |
Впр.3-с.149 |
РЗ, завд.20-сс.82 |
Словникова робота (с.149) РЗ, завд.20-сс.82-розгадати кросворд |
|
45 (15) |
02.03 |
Елементи інтер’єру театру. Опрацювання навчального матеріалу через читання |
Do you know any other famous buildings with a dome? Some people say it looks like a rocket, but most people simply call it Gherkin. What does Kyiv look like today? The most popular places for sightseeing in Kyiv are… |
|
|
|
|
|
Впр.1-с.152
|
РЗ, завд.21-сс.83-описати свій улюблений фільм |
46 (16) |
04.03 |
Відвідування театру. Висловлення своїх вражень. Розвиток навичок письма |
|
twins, to scream, a thief, a criminal, a merchant, a tragedy |
|
|
Впр.1-4-с.179-182 |
Впр.5,6-с.182 |
|
Впр.6-с.182-підготувати повідомлення |
47 (17)
|
11.03 |
Урок-дискусія «Що краще: відвідати театр чи кінотеатр». Розвиток навичок мовлення |
|
|
|
|
Впр.1,2-cс.153-154 |
Впр.4-c.154 |
Впр.3-с.154 |
РЗ, завд.4,5-с.85-86-cкласти речення про столиці світу |
48 (18) |
16.03 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Кіно і театр» |
|
|
|
|
Впр.1-4-cс.155-161 |
Впр.6-c.161 |
Впр.5-с.161 РЗ, завд.2,3-с.85-86 |
Словникова робота (с.156) РЗ,впр.11,12-с.93заповнити |
№ |
Дата |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Тема/підтема |
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|
||
«Велика Британія. Україна» |
49 (19) |
18.03 |
Введення навчального матеріалу з теми «Велика Британія .Україна». Введення нових лексичних одиниць |
|
science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller |
|
|
Впр.1,2-сс.138-139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
Впр.3,4,5,7с.139 |
Впр.5-с.139 РЗ, завд.1,2-с.72 |
Словникова робота (с.138-139) РЗ, завд.3,4-с.73-повідомлення про улюблені фільми |
50 (20) |
23.03 |
Основні пам’ятки історії та культури Лондона. Введення нового граматичного матеріалу через читання. |
|
plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view |
|
Впр.3,4,6-с.141-142 |
РЗ, завд.6-с.74 |
Впр.1,2,5,7-сс.140-142 |
РЗ, завд.5,7-сс.73-74 |
РЗ, завд.8,9-с.75-заповнити пропуски |
51 (21) |
25.03 |
Мандрівка Лондоном. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Which film is…? Which film is about…? |
documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable |
|
|
Впр.1-2-с.142-144 |
|
Впр.3-с.144 РЗ, завд.10-15-сс.75-79 |
Словникова робота (с.145) РЗ, завд.11-с.76- заповнити пропуски |
52 (22) |
06.04 |
Відомі місця Англії та Уельсу. Розвиток навичок письма через виконання граматичних вправ |
|
action, audience, cast, humour, performance, play, scenery, a stage, to act, to perform, actor, actress, storyline, costume, to recommend, impression, to express, to give recommendation, to review |
Reflexive Pronouns |
|
Remember, Впр.1,2-с.146-147 |
Впр.3-с.147 |
РЗ, завд.16-19-сс.80-82 |
Правило (с.146)-вивчити Впр.3-с.147-записати речення за зразком |
53 (23)
|
08.04 |
Цікавинки Шотландії та Північної Ірландії. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання |
What do you think of…? How do you find …? How do you feel about…? What would you say to…? |
Reflexive Pronouns |
|
Впр.1,2-cс.148-149 |
Впр.3-с.149 |
РЗ, завд.20-сс.82 |
Словникова робота (с.149) РЗ, завд.20-с.82-розгадати кросворд |
|
54 (24) |
13.04 |
Визначні місця України. Опрацювання навчального матеріалу через читання. |
What does Kyiv look like today? The most popular places for sightseeing in Kyiv are… |
landmark, architect, dome, heating, skyscraper, collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval, to found , worth, statue |
|
|
|
|
Впр.1-с.152
|
РЗ, завд.21-с.83-описати свій улюблений фільм |
55 (25) |
15.04 |
Екскурсія Києвом. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Do you know any other famous buildings with a dome? Some people say it looks like a rocket, but most people simply call it Gherkin.
|
named after, mosaics, frescos, monastery, dignity, christianity, attraction, enjoyment, to cover the territory, trading centre |
|
|
Впр.1-4-с.179-182 |
Впр.5,6-с.182 |
|
Впр.6-с.182-підготувати повідомлення |
56 (26)
|
22.04 |
Відомі історичні місця України. Опрацювання навчального матеріалу через читання |
… |
guide book, typical, to go on a tour, to get lost, guided tour |
|
|
Впр.1,2-cс.153-154 |
Впр.4-c.154 |
Впр.3-с.154 |
РЗ, завд.4,5-с.85-86-cкласти речення про столиці світу |
57 (27) |
27.04 |
Основні пам’ятки історії та культури Києва. Розвиток навичок письма. |
When I visit new towns\cities I |
|
|
|
Впр.1-4-cс.155-161 |
Впр.6-c.161 |
Впр.5-с.161 РЗ, завд.2,3-с.85-86, РЗ, завд.8,9-с.89-91 |
Словникова робота (с.156) РЗ, завд.11,12-с.93-95-заповнити пропуски |
58 (28) |
29.04 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Велика Британія. Україна» |
Повторити ЛО, що вивчалися |
|||||||
59 (29) |
04.05 |
Контроль сформованості навичок письма |
|
|||||||
60 (30) |
06.05
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|||||||
61 (31) |
13.05 |
Контроль сформованості навичок мовлення |
|
|||||||
62 (32) |
18.05 |
Контроль сформованості навичок читання |
|
|||||||
63 (33) |
20.05 |
Аналіз контрольних робіт з аудіювання та усного мовлення. |
|
|||||||
64 (34) |
25.05 |
Аналіз контрольних робіт з читання та писемного мовлення. |
|
|||||||
65 (35) |
27.05 |
Узагальнення та систематизація вивченого за рік. |
|