№ |
дата |
Тематика ситуативного спілкуваня |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові конпетентності |
Домашнє завдання |
|||||
|
Назад до школи! |
|||||||||||
1 |
|
Здраствуй школо |
V1 |
|
Вітатись, прощатись, розповідати про себе |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Уміння вчитися впродовж життя |
Розповідати про себе, свою сім’ю |
|
2 |
|
Популярні види спорту |
V1 |
Present Simple Tense |
Розповідати про вид спорту, знаходити потрібну інформацію |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою \Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.3,с.9 Вивчити слова |
|
3 |
|
На бейсбольному матчі |
V1 |
Past Simple Tense |
Виловлювати свої уподобання, думки. Ставити запитання та давати на них відповідь |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.5, с.11 |
|
4 |
|
Урок граматики. Правильні і неправильні дієслова |
V1 |
Past Simple Tense Неправильні дієслова |
Утворювати речення в минулому часі з неправильними дієсловами, ставити запитання |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.6, с.13 Вивчити неправильні дієслова |
|
5 |
|
Мій улюблений вид спорту |
V1 |
Past Simple Tense Питальні речення |
Розповідати про свій улюблений вид спорту. |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.3, с.14 |
|
6 |
|
Улюблений спортсмен |
V1 |
|
Розповідати про свого улюбленого спортсмена, ставити запитання з метою отримання інформації |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.7, с.17 |
|
7 |
|
На футбольному матчі. |
V1 |
|
Висловлювати свої враження, запитувати про чиїсь враження |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя Спілкування іноземною мовою |
Впр.4,с.19 |
|
8 |
|
Правила гри |
V1 |
числівники |
Повідомляти потрібну інформацію |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.3, с.21 Впр.4, с.21 |
|
9 |
|
Урок позакласного читання |
V1 |
Past Simple Tense |
Вдосконалити навички роботи з текстом |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.3, с.23 |
|
10 |
|
Спорт це хоббі |
V1 |
Past Simple Tense |
Розповідати про своє захоплення спортом |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.6, с.25 |
|
11 |
|
Урок повторення та узагальнення |
V1 |
|
Узагальнювати та застосовувати отриману інформацію |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Повторити неправильні дієслова, лексику |
|
ЛОНДОН |
||||||||||||
12 |
|
Деякі факти про Лондон |
V2 |
години |
Розповідати факти Запитувати про факти |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.5, с.29 |
|
13 |
|
Відомі мешканці Лондона |
V2 |
One/ones Ступені порівняння прикметників |
Розповідати про відомих мешканців Лондона, |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.3, с.31 |
|
14 |
|
Екскурсія по Лондону |
V2 |
Ступені порівняння прикметників |
Ве6сти розмову про визначні місця Лондона, Надавати пропозицію |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.5, с.33 |
|
15 |
|
Історія Лондона |
V2 |
Ступені порівняння прикметників |
Робити повідомлення про факти та події |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.3, с.35 Підготувати проект про Лондон |
|
16 |
|
Урок позакласного читання |
V2 |
Past Simple Tense |
Вдосконалити навички читання, знаходженя потрібної інформації. |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя Спілкування іноземною мовою |
Впр.5, с.37 |
|
17 |
|
Все про Лондон |
V2 |
|
Висловлюватись про Лондон на основі карти думок, |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.5, с.39 |
|
18 |
|
Урок повторення та узагальнення |
V2 |
Past Simple Tense |
Узагальнювати та застосовувати отриману інформацію |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою Уміння вчитися впродовж життя
|
Повторити лексику та грам.правила |
|
ВЕЛИКОБРИТАНІЯ |
||||||||||||
19 |
|
Географічне положення Великобританії |
V3 |
|
Повідомляти факти |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентнівсть Спілкування іноземною мовою |
Впр.4, с.44 |
|
20 |
|
Відпочинок на морі |
V3 |
Can, must, mustn’t |
Вести розмову про правила поведінки на морі |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Впр.4, с.47 |
|
21 |
|
Правила дорожнього руху в Великобританії |
V3 |
|
Уміти розповідати про правила дорожнього руху, дорожні знаки |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою |
Написати про правила дорожнього руху в Україні |
|
22 |
|
Правила для подорожуючих |
V3 |
|
Ставити запитання та надавати відповідь |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя Спілкування іноземною мовою |
Скласти діалог |
|
23 |
|
Урок позакласного читання |
V3 |
|
Вдосконалити навички читання |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентність Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність та здорове життя |
Впр.4. с.51 |
|
24 |
|
Відпустка на морі |
V3 |
|
розповідати про відпочинок на морі, описувати дії людей |
|
+ |
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність та здорове життя |
Впр.5, с.53 |
|
25 |
|
Урок повторення та узагальнення |
|
|
Узагальнювати та застосовувати отриману інформацію |
|
+ |
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність та здорове життя |
Повторити лексику та грам.правила |
|
26 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Контроль мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Новий рік в Україні та Англії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|