Календарно-тематичне планування з німецької мови у 9 класі (німецька як друга іноземна)
на 2018-2019 навчальний рік (І семестр)
2 години на тиждень, I семестр – 30 уроків
Використані «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», К., 2017.
+ 4 наскрізні змістовні лінії
Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 9 класі(друга іноземна мова) за підручником С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва.(2 години на тиждень, 5 рік навчання)
Навч. год |
Розділ, тематика |
Урок в НМК |
Мовний інвентар |
Види мовленої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
|
|
|||||||
Дата |
|
|
Лексика |
Граматика |
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усне продуктування |
Писемне продуктування |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Здоров'я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Громадянська відповідальність |
Очікуваний результат |
Домашнє завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Моя сім'я, мої друзі і я |
||||||||||||||
1 |
Тема:”Моя сім'я,мої друзі та я” Літні канікули |
6-8 |
Повторення впр.3с.6 |
Дієслово «sein» у минулому часі Präteritum (повторення). |
Впр.1с.6, впр.5с.8 |
Впр 4с.7 |
Впр.3с.6 впр.6с.8 |
|
Проектує власні повсякденні дії на збереження навколишнього середовища |
Націлює на уміння правильно проводити свій вільний час |
|
Описує власний стиль життя, визначає пріоритети |
Описує літні канікули використовуючи минулий час |
Впр.8с.8 |
2 |
Вільний час і канікули |
9-11 |
Sich sonnen, Recht haben |
Дієслово «sein» у минулому часі Präteritum (повторення). Порядок слів у підрядному з’ясувальному реченні (повторення). Минулий час Perfekt (повторення) |
Впр.4с.10 |
|
Впр.5-6с.11 |
Впр.5-6с11 |
Націлює на уміння пояснювати потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях |
Пропагує здоровий спосіб проведення літніх канікул |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Бере участь у коротких розмовах, погоджується чи не погоджується. |
Впр.8с.11 |
3 |
Як ти вважаєш? |
12-14 |
Vor|haben (hatte vor, hat vorgehabt), vor|schlagen (schlug vor, hat vorgeschlagen), versuchen (versuchte, hat versucht), Lust haben, nichts dagegen haben, abgemacht, ausgeschlossen |
Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» і без неї |
Впр.6с.14 |
Впр.3с.12 |
Впр.4-6бс.13-14 |
Впр.35с.13 |
|
Націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
|
Вміє висловлювати свою думку, робити пропозиції щодо дозвілля, вживаючи неозначені форми дієслів із часткою «zu» та без неї |
Впр.7с.14 |
4 |
Почуття та емоції |
15-16 |
Die Bosheit, die Trauer, die Freude, die Angst, das Staunen, das Glück, böse, traurig, sauer, fröhlich/froh, erschrocken, glücklich, erstaunt |
Підрядні речення умови. |
Впр. 1с.15 |
Впр. 2aс15 |
Впр. 3-4с.14 |
Впр. 2бс.15 |
|
|
|
|
Розповідає про емоційний стан людей |
Впр.6с.16 |
5 |
Справжні друзі |
17-19 |
Zuverlässig, treu, tolerant, frech, der Altersgenosse (-n), sich verlassen (verließ sich, hat sich verlassen) auf (Akk.), vertrauen (vertraute, hat vertraut) (Dat.), verraten (verriet, hat verraten), jemand. |
Займенник «jemand» |
Впр.1с.17 |
Впр.4с.18 |
Впр.5-6с.19 |
Впр.2-3с.17 |
|
|
|
Націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів |
Дає характеристику друзям, описує стосунки з найкращими друзями.
|
Впр.7с.19 |
6 |
Дай мені пораду |
20-22 |
Ärger haben, Sorgen haben, die Klamotten (Pl.), der Tipp (-s), der Rat (Ratschläge), aus|kommen (kam aus, ist ausgekommen). |
Наказовий спосіб дієслів (повторення). |
Впр.1с.20 |
Впр.3с.21 |
Впр.2,4с.20-21Впр.5с.22 |
|
|
|
Націлює на прояв обізнаності раціонально витрачати кошти на одяг |
|
Розповідає про проблеми з братами та сестрами, дає пораду, використовуючи наказовий спосіб дієслів |
Впр.6с.22 |
7 |
Батьки та діти |
23-25 |
Die Urgroßmutter (-¨-), der Urgroßvater (-¨-), der Hass, das Vertrauen, der Respekt vor (Dat.), die Sorge um (Akk.), der Ekel vor (Dat.), das Mitleid mit (Dat.). |
Минулий час Präteritum. Підрядні речення умови. |
Впр.1с.23 |
Впр.3с.23 |
Впр2,5с.23-25 |
Впр.4с.25 |
Націлює на уміння пояснювати залежність людини від природніх ресурсів |
|
|
Демострує потреби доброзичливого ставлення до оточуючих |
Розповідає про емоції та почуття, які мають члени родини один до одного |
Впр.6с.25 |
8 |
Автобіографія |
26-27 |
Das Abitur, auf dem Gebiet, absolvieren (absolvierte, hat absolviert), um|ziehen (zog um, ist umgezogen), verlassen (verließ, hat verlassen). |
Числівники на позначення року. Минулий час Präteritum (повторення) |
Впр.1с.26 |
Впр.4с.26 |
Впр.3,6с.26-27 |
Впр.2с.26 |
|
|
|
Націлює на уміння планувати траєкторію власного життя |
Розуміє інформацію в біографії людини, складає біографію іншої людини |
Впр.7с.27 |
9 |
Говоримо про біографію |
28-29 |
Bei|treten (trat bei, ist beigetreten) (+ Dat.), der Beitritt (-e) (zu + Dat.), das Mitglied (-er), die Promotion (-en), promovieren (promovierte, hat promoviert), der/ die Stellvertretende (-n), der/die Vorsitzende (-n). |
Минулий час Präteritum (повторення). |
|
|
|
|
|
|
|
Націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої громади-свого класу |
Розповідає про життєвий шлях видатної людини за поданою інформацією |
Впр.7с.29 |
10 |
Моя автобіографія |
30-31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нвцілює на уміння правильно формулювати особисті ціннісні пріоритети |
Надає інформацію |
Впр.5с.31 |
11 |
Моя автобіографія(проект) |
32-33 |
|
|
|
|
Впр.3с.32 |
Впр. 1, 2 (проект), 4 с. 32 |
|
|
|
|
Навчається працювати над проектом, закріплює набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формує навички писемного й усного мовлення |
Повторити тему с.6-33 |
12 |
Повторення теми”Моя сім'я, мої друзі та я”(тематична атестація) |
32-33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Тема:”Кіно і театр” Будівля театру |
35-36 |
Die Bühne (-n), das Bühnenbild (-er), das Theatercafé (-s), das Foyer (-s), die Kulisse (-n), der Vorhang (-¨-e), der Zuschauerraum (-¨-e) |
Множина іменників (повторення) |
Впр.1с.35 |
Впр.3с.36 |
Впр.2с.35 |
|
Націлює на уміння пояснювати взаємозвязок людини і навколишнього середовища |
|
|
|
Називає приміщення й різні об’єкти в театрі в однині й множині. |
Впр.5с.36 |
14 |
У театрі |
37-38 |
Die Aufführung (-en), der Auftritt (-e), die Probe (-n), das Theaterstück (-e), ab|legen (legte ab, hat abgelegt), sich (Dat.) an|sehen (sah sich an, hat sich angesehen), inszenieren (inszenierte, hat inszeniert). |
|
Впр.1,3с.37 |
Впр.4с.38 |
Впр.2,5с.37-38 |
Впр.5с.38 |
Націлює на уміння пояснювати потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
Називає приміщення в театрі, розповідаєпро їхнє призначення |
Впр.6с.38 |
15 |
Візит до театру |
39-40 |
Das Parkett, die Loge (-n), der Rang (-¨-e), der Zuschauer (-), zuerst, besorgen (besorgte, hat besorgt), Beifall klatschen (klatschte, hat geklatscht). |
|
Впр1,5с.39-40 |
Впр.6с.40 |
Впр.2,3,7с.- |
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
|
Націлює на уміння демонструвати цінності культурного розмаїття |
Розуміє інформацію про похід до театру |
Впр.8с.41 |
16 |
Репертуар |
42-43 |
Die Komödie (-n), die Tragödie (-n), die Oper (-n), das Ballett (-e), das Musical (-s), die Erstaufführung (-en), auf|führen (führte auf, hat aufgeführt). |
Множина іменників (повторення). |
Впр.1с.42 |
Впр.3с.42 |
Впр.2,4с.42-43 |
Впр.2с.42 |
|
|
|
|
Називати й розрізняє види театральних вистав, розуміє інформацію в театральній афіші |
Впр.5с.43 |
17 |
Сучасний театр |
44-46 |
Abwechslungsreich, avantgardistisch, der Artist (-en), die Darbietung (-en), der Clown (-s), der Künstler (-), unter freiem Himmel. |
Підрядне означальне речення. |
Впр.1,3с.44 |
Впр.5с.44 |
Впр.2,4,6с.44-46 |
|
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Описувати професії, пов’язані з театром. |
Впр.7с.46 |
18 |
Ми охоче ідемо в театр |
47-49 |
Vor|ziehen (zog vor, hat vorgezogen), sich bekannt machen mit (Dat.), das Popcorn. |
|
Впр.1,4с.47-48 |
Впр.3с.47 |
Впр.2,-4бс.47-48 |
Впр.2с.47 |
Спрямовує учнів на уміння впорядковувати власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Націлює на уміння правильно розподіляти кошти |
|
Розповідає про відвідування кінотеатру, вміє запрошувати до кінотеатру й відповідати на таке запрошення, |
Впр.6с.49 |
19 |
Фільми |
50-52 |
Der Actionfilm (-e), der Animationsfilm (-e), der Trickfilm (-e), der Horrorfilm (-e), der Liebesfilm (-e), das Drama (Dramen), der Fantasyfilm (-e), der Science-Fiction-Film (-e), die Hauptfigur (-en). |
Складносурядні речення зі сполучником «denn». |
Впр.1с.50 |
Впр.4с.51 |
Впр.5-6с.51-52 |
|
Націлює на уміння критично оцінювати вплив сучасних фільмів на життя однолітків |
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Націлює на уміння висловлювати власне ставлення до жанрів кіномистецтва |
|
Розрізняє жанри кіномистецтва, розуміє інформацію в кіноафіші . |
Впр.7с.52 |
20 |
Мій улюблений фільм |
53-54 |
Befragen (befragte, hat befragt) nach (Dat.), es geht um (Akk.). |
Словотвір: складні слова |
|
|
Впр.2с.53 Впр.3,4с.54 |
Впр.5с54 |
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових1 грошей |
Націлює на уміння визначати достовірність інформації |
Вміє проводити серед однокласників опитування щодо їхніх улюблених фільмів |
Впр.6с.54 |
21 |
Мій улюблений актор |
55-57 |
Die Auszeichnung (-en), beschließen (beschloss, hat beschlossen), der Gewichtheber (-), gewinnen (gewann, hat gewonnen), der Hauptdarsteller (-), der Nebendarsteller (-), der Immobilienmakler (-), die Staatsbürgerschaft (-en), widmen (widmete, hat gewidmet) |
Минулий час Präteritum |
Впр.1с.55 |
Впр.3с.55 |
Впр.2,5с.55-57 |
Впр.4с.57 |
|
|
|
Націлює на уміння ефективно взаємодіяти у групі та команді |
Називає улюблених акторів, розуміє й коментує інформацію в біографії відомого актора |
Впр.6с.57 |
22 |
Наші улюблені фільми(тематична атестація) |
58-60 |
|
|
|
|
Впр.3-5с.58-59 |
Впр.1-2с.58 |
Націлює на уміння пояснювати взаємозв'язок людини і навколишнього середовища |
|
|
Націлює на уміння демонструвати цінності культурного розмаїття |
Порівнює кіно й театр, робить запрошення відвідати кінотеатр, відхиляє таке запрошення, пояснюючи причину, проводить серед однокласників опитування щодо віддання переваги театру чи кіно, коментує результати опитування |
Повторити тему”Театр і кіно” |
23 |
Тема:”Література”Мичитаємо охоче |
61-63 |
Das Abenteuer (-), das Ereignis (-se), die Gattung (-en), die Hälfte (-n), übernatürlich, ungewöhnlich, der Zauberer (-) |
Дроби |
Впр.1с.61 |
Впр.4с.62 |
Впр.2,3,6,7с.61-63 |
Впр.5с.62 |
Націлює на уміння екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності |
|
|
Націлює на розуміння потреби працювати разом |
Називає літературні жанри, розповідає про літературні вподобання |
Впр.8с.63 |
24 |
Говоримо про книги |
64-66 |
Die Inhaltsangabe (-n), das Vergnügen (-), unterhaltsam, spannend, humorvoll |
Словотвір: складні слова. Підрядне означальне речення. |
Впр.1с.64 |
Впр3с.65 |
Впр.5-6с.65-66 |
Впр.4с.65 |
|
|
|
Виховує любов до літератури |
Розповідає, про що йдеться у книжці, читає й розуміє анотації до книг, повідомляє які книжки подобаються |
Впр.7с.66 |
25 |
Відомі німецькі письменники і поети |
67-69 |
Das Werk (-e), der Erfolg (-e), das Repertoire (-s), der Vertreter (-) |
Підрядне означальне речення. |
Впр.2-3с.67 |
Впр.5с.68 |
Впр.4,6с.68-69 |
|
|
|
|
Націлює на уміння порівнювати видатних письменників |
Розповідає про видатних німецьких письменників і поетів |
Впр.7с.69 |
26 |
Моя улюблена книга |
70-72 |
Aus|zeichnen (zeichnete aus, hat ausgezeichnet), empfehlen (empfahl, hat empfohlen). |
|
Впр.1,4с.70 |
Впр.5с.71 |
Впр.2,3,6с.70-72 |
|
|
|
|
Націлює на уміння висловлювати власне ставлення до жанрів літератури |
Називає улюблені книжки й улюблених літературних героїв, пише лист у відповідь |
Впр.7с.72 |
27 |
Як часто ти ходиш до бібліотеки? |
73-76 |
Die Auswahl an/von (Dat.), aus|wählen (wählte aus, hat ausgewählt), die Neuerscheinung (-en), aus|leihen (lieh aus, hat ausgeliehen), stöbern (stöberte, hat gestöbert), lesenswert |
|
Впр.5с.75 |
Впр.3с.73 |
Впр.1,7с.73-75 |
Впр.4,6с.74-75 |
Спрямовує учнів на уміння впорядковувати власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
|
Націлює на розуміння потреби працювати разом, на уміння наводити приклади взаємодопомоги |
Розповідає про відвідання бібліотеки, читає повідомлення на інтернетфорумі й коментує їх, відповідає на запитання анкети про відвідування бібліотеки |
Впр.8с.76 |
28 |
Література(повторення), тематична атестація |
77-79 |
|
|
|
Впр.3с.77 |
Впр.1-2с.77 |
Впр.4с.78 |
|
|
|
|
Закріплює набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формує навички писемного й усного мовлення |
Повторити тему”Література” |
29 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель: Павлишина Інна Леонідівна