Електронні книжки, хрестоматії, підручники. Зменшення фізичного навантаження на учня (рюкзак не повинен важити більше 15% від ваги дитини)Усі матеріали завжди під рукою, не можуть загубитися, неможливо вирвати сторінки або помалювати. Розмір шрифта, ілюстрацій можна змінювати з урахуванням особливостей зору й освітлення.
Учні переглядають презентації / ілюстрації / відео на своїх пристроях. Учні розглядають 3 D-моделі об’єктів, вивчаючи їх будову. Учні створюють наочність самостійно: малюнки, 3 D-моделі, знімають відео. Учні виконують лабораторні роботи за допомогою віртуальних змодельованих ситуацій. Наочність: презентації, ілюстрації, відео, 3 D-моделі
Варіант 1. Запропонуйте учням знайти додаткові відомості з теми уроку в Інтернеті і оформити знайдене у вигляді плакату. При цьому вони мають довести, що знайдена ними інформація достовірна (порівняти кілька джерел або знайти першоджерела). Варіант 2. Запропонуйте учням пошукати мобільні додатки в Google Play з вашого предмета і презентувати їх. Попросіть учнів допомогти встановити найкращі з них на ваш смартфон. Використайте матеріали з цього додатку на уроці або як домашнє завдання. З чого почати?
Варіант 3. Запропонуйте учням по дорозі до школи сфотографувати рослини або предмети з теми вашого уроку. На уроці учні перекинуть фото вам на пошту або в меседжер. Разом розгляньте зображення на проекторі і обговоріть. Варіант 4. Організуйте якесь групове завдання (можливо, міні-проект), який триватиме кілька уроків. Запропонуйте учням обговорювати роботу над завданням у меседжері разом з вами. Надавайте інструкції, обговорюйте створювані документи / презентації тощо.