Календарно-тематичне планування з англійської мови у 8 класі (поглиблене вивчення) І семестр за підручником Л.Калініна, І.Самойлюкевич (3 години) та New Challenges B1 (2 години)
Календарно-тематичне планування з англійської мови 8 клас(поглиблене вивчення 3+2год)
№ уроку
Дата |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання, Фонетика |
Усне мовлення |
Розмовні фрази |
Читання |
Письмо
|
Наочність ТЗН |
Домашнє завдання
|
|||
І семестр |
|||||||||||||
Тема «Світ навколо нас. Мої друзі і я» |
|||||||||||||
1.
|
Враження від літніх канікул (ch) |
Public exams, school prom, mock exams |
Future tenses for plans, arrangements |
Впр. 3,4, ст.4 |
Впр. 1,2,9 ст. 4 |
I’m going to |
Впр.5, ст. 4 |
Впр. 6,8, ст.5, впр.4,5 ст.5 (WB) |
магнітофон |
Впр.6,7 ст.5 (WB) Розп. ст.5 |
|||
2.
|
Заводимо друзів |
Pen-friend, cute, zits, peers, to hurt, elective, band Синоніми с.8 |
Present tenses |
Low Rise (інтонація загальн .питань) |
1.с.6; 1.с.8 |
So far... |
2.с.7 |
2.с.8 |
Грамат.табл. Мовний зразок |
С.6 (вивч.сл); 3.с.9(п) |
|||
3.
|
Знайомство із друзями |
С.6 |
Present tenses С.232 |
2.с.10 |
1,2.с.9 3.с.9(д/з) 3.с.9 1.с.10 |
I really like it! |
3.с.11 |
|
Магнітофон Грамат.табл |
3б,с.11(п) 2.с.13(чит.,перекл) |
|||
4.
|
Друг пізнається в біді |
To bully, to betray,jealous, supportive, sincere, to date |
Заперечні суфікси і префікси прикметн-в с.243 |
/v/, /w/ 1.с.14 |
1.c.12 |
Vice versa,... |
2.с.13-14 |
1,2.с.15 |
Грамат.табл. Мовний зразок |
Вивч.сл.с.12; 3.с.17(чит, перекл); 1.с.16(розп., діалог)* |
|||
5.
|
Знову до школи (ch) |
Public exams, school prom, mock exams |
Future tenses for plans, arrangements |
Впр. 3,4, ст.4 |
Впр. 1,2,9 ст. 4 |
I’m going to |
Впр.5, ст. 4 |
Впр. 6,8, ст.5, впр.4,5 ст.5 (WB) |
магнітофон |
Впр.6,7 ст.5 (WB) Розп. ст.5 |
|||
6.
|
Добра порада (ch)
|
Лексика теми |
Умовні речення |
Впр.2 ст.6 |
Впр.10 ст.7 |
I find it difficult to |
Впр.3 ст.6 |
Впр.6-8 ст.7 Впр.1ст.6(wb) |
Грамат. табл, магнітофон |
Розп. ст.7 Впр.3,4 ст.6(wb) |
|||
7.
|
Вірний друг |
С.12 |
Заперечні суфікси і префікси прикметн-в с.243 |
2.с.16 |
1,2.,с.14 1.с.16(д/з) |
As a rule, ... |
3.с.17 |
3.с.15 |
Грамат. табл, магнітофон |
3б.с.17(п); слова с.6,12 (диктант); 2.с.18(чит.,пер) |
|||
8.
|
Новини від друзів по листуванню |
Windsurfing, diving, coach, to explore, ranger, incredible, flippers, turtle
|
Past tenses |
Інтонація слів-зв'язок на початку речення С.20 |
1.c.18 1.с.21 |
First things first. |
2,c.18-20 |
диктант |
Грамат.табл. Мовний зразок Темат.малюнки |
Вивч.сл.с.18; 2.с.22(п); 3.с.22(розп)* |
|||
9.
|
Друзі по листуванню |
С.18 |
Past Tenses c.232 |
|
3.c.22(д/з) 1.с.23 |
Furthermore... No matter... |
3.с.25 |
3.c.22 |
Грамат.табл. Мовний зразок |
2.с.24(діалог); 3б.с.25(п) |
|||
10.
|
Добра порада (ch)
|
Лексика теми |
Умовні речення |
Впр.2 ст.6 |
Впр.10 ст.7 |
I find it difficult to |
Впр.3 ст.6 |
Впр.6-8 ст.7 Впр.1ст.6(wb) |
Грамат. табл, магнітофон |
Розп. ст.7 Впр.3,4 ст.6(wb) |
|||
11.
|
Контрольна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
завдання |
картки |
Повторити слова |
|||
12.
|
Інтереси і захоплення друзів |
Лексика теми с.18 |
Past tenses |
2.c.24-25 |
2.c.24діалог 2с.с.25 |
Incredible! |
|
|
Грамат. табл Магнітофон Темат малюнки |
3.c.24(п) вивч; слова с.18 |
|||||||||
13.
|
Проводимо час разом |
Latecomers, to admit, stuntman |
Типи запитань |
Інтонація загальних питань с.28 |
1.с.26-27 1,2,с.28-29 |
Well, sure, maybe a little bit... |
Фрази с.26 11.с.27-28 |
|
Грамат.табл. Мовний зразок |
Вивч.сл.с.26; 3.с.29(п); ІІ.с.27(переказ) |
|||||||||
14.
|
Світ захоплень друзів |
С.26 |
Загальні питання |
|
ІІ.с.27(переказ) 1-3.с.29; 2.с.30(д) |
I'm just here... |
3.с.31-32 |
|
Грамат.табл. Мовний зразок |
Сл.с.18,26(дикт 3б.с.32(п); |
|||||||||
15.
|
Спілкування друзів (ch) |
Body language tablet, landline |
Present simple active and passive |
Впр.3 ст.7 (wb) Впр.3 ст.8 |
Впр.1,5 ст.8,9 |
Besides ,I… |
Впр.2,4 ст.8,9 |
Впр.1 ст.7 (wb) |
Грамат. табл магнітофон |
Впр.6 ст.9 Впр.4 ст.7 (wb) |
|||||||||
16.
|
Спілкування друзів (ch) |
Body language tablet, landline |
Present simple active and passive |
Впр.3 ст.7 (wb) Впр.3 ст.8 |
Впр.1,5 ст.8,9 |
Besides ,I… |
Впр.2,4 ст.8,9 |
Впр.1 ст.7 (wb) |
Грамат. табл магнітофон |
Впр.6 ст.9 Впр.4 ст.7 (wb) |
|||||||||
17.
|
Як ми проводимо час разом
|
С.26 |
|
2.с.31 |
1.с.30 |
I really feel like... |
|
Диктант с.18,26 |
Картки |
Повторити типи листів; слова |
|||||||||
18.
|
Як ми проводимо час разом |
Лексика теми |
Вивчені граматичні часи |
|
|
I think... In my point of view... |
ІА.с.32 ІВ,с.33 |
ІІА,с.33 ІІВ,с.34 |
картки |
Скласти речення з вивченою лексикою |
|||||||||
19.
|
Взаємодопомога друзів
|
Лексика теми |
|
ІС,с.34 |
|
|
Читання речень |
ІІС,с.34 |
Магнітофон картки |
ІD,c.34(п) |
|||||||||
20.
|
Хобі друзів(ch) |
Лексика теми |
Present tenses Впр.4 ст.10 |
Впр.2 ст.10 |
Впр.5 ст.9 (wb) |
Without a slightest hesitation |
Впр.2 ст.10 |
Впр.8,9ст.11 |
Магнітофон Грамат.табл
|
Впр.10 ст.11 Впр.4 ст.8 (wb) |
|||||||||
21.
|
Хобі друзів(ch) |
Лексика теми |
Present tenses Впр.4 ст.10 |
Впр.2 ст.10 |
Впр.5 ст.9 (wb) |
Without a slightest hesitation |
Впр.2 ст.10 |
Впр.8,9ст.11 |
Магнітофон Грамат.табл
|
Впр.10 ст.11 Впр.4 ст.8 (wb) |
|||||||||
22.
|
Контрольна робота з говоріння
|
|
|
|
завдання |
|
|
|
картки |
Повторити слова з теми. |
|||||||||
Тема «Шкільне життя» |
|||||||||||||||||||
23.
|
Подібні чи різні? |
Compulsory, first former, unfair, craft, bewildered, top job, single-sex school, prestigious |
|
/dз/ 1.с.38 |
2.с.39 |
It's time ti decide. |
ІІ.с.36-37 С.38(рамка) 1.с.38-39 |
І.с.36 |
Фонет.стенд картки |
Вивч.сл.с.36; 3.с.39(п); ІІ.с.36-37 (переказ)* |
|||||||||
24.
|
Школи в Британії |
С.36 |
Грам.стр-ра To be/get to used to doing smth c.233
|
|
3.с.39(д/з) 2.с.40 3.с.40 |
No more than |
3.с.43 |
1.с.40 |
Грам.таблиця |
1а.с.41 (чит,перекл); с.36(слова); |
|||||||||
25.
|
Спілкування у соцмережі (ch)
|
Average user, security settings |
Present perfect |
Впр.2 ст.12 |
Впр.1,3,4 ст.12 |
I propose that.. |
Впр.2 ст.10 (wb) |
Впр.6,9 ст.13 |
Грамат. табл магнітофон |
Впр.10 ст.13 Впр.6,7 ст.11 (wb) |
|||||||||
26.
|
Спілкування у соцмережі (ch)
|
Average user, security settings |
Present perfect |
Впр.2 ст.12 |
Впр.1,3,4 ст.12 |
I propose that.. |
Впр.2 ст.10 (wb) |
Впр.6,9 ст.13 |
Грамат. табл магнітофон |
Впр.10 ст.13 Впр.6,7 ст.11 (wb) |
|||||||||
27.
|
Школи в Україні |
С.36 |
|
2.с.42-43 |
1б.с.42(д) |
I approve of prestigious |
1а.с.41 |
|
Магнітофон картки |
Слова с.36; 3б.с.43(п);* ІІа.с.44-46 (чит,перекл)
|
|||||||||
28.
|
Найкращі дні мого життя |
Kindergarten, record, scholastic achievements, failing, unfavourable, dropout |
|
інтонація спеціальних питань Phrasal Verbs (to take) c.47 |
І.с.44 |
That's pretty interesting! |
ІІа,с.44-46 |
2.с.47 |
Грамат.таблиця фонет.стенд |
Вивч.сл.с.44; 1а.с.48(розп); 3.с.50(чит) |
|||||||||
29.
|
Школи в США |
С.44 |
Прислівники |
2.с.49 |
1а.с.44(д/з) 1,2.с.47 1б,с.49(д) |
It's important to mention... |
3.с.50 |
1с,с.49 |
Магнітофон Грамат.таблиця |
3.с.48(п); 3б.с.50(п); Слова с.36,44 (диктант); 1б,с.49(діалог)*
|
|||||||||
30.
|
Шкільне радіо (ch) |
Лексика теми |
Negative questions |
Впр.2 ст.14 |
Впр.4,5,6 ст.15 |
Don’t you think so ? |
Впр.2 ст.14 |
Впр.3,4ст.12 (wb) |
магнітофон
|
Впр.7 ст.15 діалог Впр.5,6ст.13(wb) |
|||||||||
31.
|
Шкільне радіо (ch) |
Лексика теми |
Negative questions |
Впр.2 ст.14 |
Впр.4,5,6 ст.15 |
Don’t you think so ? |
Впр.2 ст.14 |
Впр.3,4ст.12 (wb) |
магнітофон
|
Впр.7 ст.15 діалог Впр.5,6ст.13(wb) |
|||||||||
32.
|
Шкільне життя :тут і там |
To expel, mascot, outfit braces, to button, brand new, ridiculous garment, waistcoat, wide-brimmed straw hat, eccentric |
|
/u/, /ju:/, / / 1,c.54
|
1б,с.49(діалог) 3.с.48 І.с.51 2.с.54 |
I can't possibly |
ІІ.с.51-53 С.53(рамка) 1.c.54 |
Диктант с.36,44 |
Фонет.стенд картки |
Вивч.сл.с.51; 3.с.56(чит) |
|||||||||
33.
|
.Шкільна форма |
С.51 |
Умовні речення Іт. С.234 |
|
1а.с.56 1б.с.56(діалог) |
How lucky you are! |
3.с.56 |
2.с.55 |
Грам.таблиця |
1.с.55(п); С.51(слова); 3.с.57(чит) |
|||||||||
34.
|
Покарання та заохочення у школі |
С.51 |
Умовні речення Іт. С.234 |
2.с.57 |
|
With immense reluctance, ... |
3.с.57 |
|
Магнітофон Грам.таблиця |
3б.с.58(п); С.58(виписати слова); Іа.с.60(чит) |
|||||||||
35.
|
Правила у школі(ch) |
Лексика теми |
|
Впр.2 ст.16 |
Впр.1,3,7 ст.16 |
As far as I know... |
Впр.2 ст.16 |
Впр.5 ст.17 |
магнітофон |
Проектна робота ст.17 |
|||||||||
36.
|
Правила у школі(ch) |
Лексика теми |
|
Впр.2 ст.16 |
Впр.1,3,7 ст.16 |
As far as I know... |
Впр.2 ст.16 |
Впр.5 ст.17 |
магнітофон |
Проектна робота ст.17 |
|||||||||
37.
|
Шкільна рутина |
Tolerance, Staff, to arouse one's interest, from the horse's mouth, one thing is certain to be based on smth, to treat smb firmly, mutual respect |
Embedded questions с.234 |
Wh - /w/ 1.c.61 |
1.с.59 |
Do you happen to know...? |
Іа.с.60 1.c.61 |
4.с.62 |
Фонет.стенд Грам.таблиця |
3.с.62(п); Вивч.сл.с.58; 3.с.65(чит) |
|||||||||
38.
|
Позашкільна діяльність |
С.58 |
|
2.с.64 |
1.с.63 2.с.63-64 |
How cool is that?
|
3.с.65 |
|
Магнітофон картки |
3б.с.65(п); |
|||||||||
39.
|
Підлітки у школі |
С.58 |
Умовні речення І т. |
|
|
Your ... is great. |
В.с.66 |
Завдання на картках |
Грам.таблиця картки |
Повторити типи листів; слова; граматику |
|||||||||
40.
|
Контрольна робота з читання |
|
|
|
|
|
Текст учителя |
тести |
Тексти + завдання на картках |
Повторити слова з теми |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
Тема "Музика в моєму житті" |
|
|
|
|||||||||||||
41.
|
Музика у моєму житті (ch) |
Лексика теми |
|
[ ] |
Розповіді учнів |
you must be joking |
ст.15 (wb) |
Впр.1,4 ст.14 (wb) |
Фонет. стенд |
Впр. 6,7 ст. 14 (wb) |
ст.15 (wb) |
Впр.1,4 ст.14 (wb) |
Фонет. стенд |
Впр. 6,7 ст. 14 (wb) |
|||||
42.
|
Музичні жанри |
To hypnotize, band, uplifting lyric, deafen-ing, poetic, melodious |
|
Інтонація у спец.питан-нях |
І.с.70 |
Well, to each his own. |
ІІ.с.70-71 С.72(рамка) 1.с.72 |
2.с.73 |
Магнітофон Фонет.стенд темат.малюнки |
3.с.73(п)*; Вивч.сл.с.70; 1а,б,с.75(у) |
|||||||||
43.
|
Мій улюблений стиль музики |
С.70 |
Непряма мова (речення) С.235 |
2.с.76 |
1а.б.с.75 |
I can't wait to see. |
3.с.74 3.с.76 |
2.с.74 |
Грам.таблиця
|
Слова с.70; 3б.с.76(п) вивч. ІІ.с.78-79(чит) |
|||||||||
44.
|
Парад зірок |
Impeccable, Immortal, influential, to revolutionize, repertoire, incomparable |
|
ar - /a:/ or - /o:/ 1.c.80 |
І.с.77 1,2,с.80 3.с.81(групи) |
In short... |
ІІ.с.78-79 С.79-80 (рамка) |
|
Фонет.стенд темат.малюнки |
Вивч.сл.с.77; 1а,с.83(п)розп |
|||||||||
45.
|
Твоя са -мооцінка(сh) |
Лексика теми |
Впр.3,4,5 ст.16 (wb) |
ст.18 |
|
I believe that |
|
Впр.1,2,3,4 ст.18 |
Магнітофон |
Study help ст.18 |
|||||||||
46.
|
Новини з концерту (сh) |
Лексика теми с.20 |
|
2.с.19 3.с.17(wb) |
3.4.с.20 |
To my mind... |
|
1.с.17(wb) |
Магнітофон |
2,4,c.17(п); Вивч.сл.с.17wb |
|||||||||
47.
|
Улюблений музикант |
С.77 |
Непряма мова (речення) С.235 |
|
1а.с.83 1б.с.83 |
All the more... |
3.с.84 |
Завдання на картках |
Грам.таблиця картки |
3б.с.85(п); Слова с.70,77 (диктант) ІІ.с.86-87(чит) |
|||||||||
48.
|
На концерті |
Magnetic, enchanting, incredible, flute, clarinet, violin, drum, Conductor, gorgeous, spectacular |
|
Інтонація окличних речень 1.с.87 |
І.с.85 3.с.89 |
Don't miss it. |
ІІ.с.86 1.с.88 |
Диктант с.70,77 2.с.88 |
картки |
Вивч.сл.с.85; 1а.с.90(розп); 3.с.91(чит) |
|||||||||
49.
|
На концерті |
С.85 |
Непряма мова (наказ, прохання) с.234 |
2.с.90 |
1а.с.90(р) 1б.с.90(д) |
I wished it would never end. |
3.с.91 |
|
Грам.таблиця Картки Магнітофон
|
Слова с.85; 3б.с.91(п) c.92(виписати слова) |
|||||||||
50.
|
Різні люди -різні смаки(ch) |
Лексика теми |
Минулі часи |
|
1.с.20 3.с.20 |
I believe that |
2.с.20 4.с.20 1.2.с.18(wb) |
5.с.20 |
Грам.таблиця
|
6,7,c.19(wb) |
|||||||||
51.
|
Різні люди -різні смаки(ch) |
Лексика теми |
Минулі часи |
|
8,c.21 9,c.21 |
To my mind... |
5,c.19(wb) |
10,c.21 |
Грам.таблиця
|
11,c.21(діалог) |
|||||||||
52.
|
Смаки різняться |
Ugly, to vary, vulgar, rendering, dreamlike |
Непряма мова (загальні, спеціальні питання) с.236 |
/v/, /w/ 1.c.93 |
І.с.92 1-3.с.93-94 |
How do you find...? |
ІІ.с.93 |
3.с.94 |
Фонет.стенд темат.малюнки Грам.таблиця
|
1а.с.95(п)розп Вивч.сл.с.92; 3.с.96(чит) |
|||||||||
53.
|
Смаки різняться |
С.92 |
Непряма мова (загальні, спеціальні питання) с.236 |
2.с.96 |
1а.с.95(р) 1б.с.95(д) |
How do you find...? |
3.с.96 |
|
Грам.таблиця Картки Магнітофон
|
Слова с.85,92 (диктант); 3б.с.97(п) |
|||||||||
54.
|
Контрольна робота з аудіювання |
|
|
Текст учителя |
|
|
|
Завдання (тести) |
Текст + завдання на картках |
ІІ.с.98(п) |
|||||||||
|
|
|
Тема"Засоби масової інформації" |
|
|
|
|||||||||||||
55.
|
Що таке ЗМІ?(ch) |
Лексика теми
|
Словотворен ня |
|
1,3,c.20(wb) 1,c.22 |
|
2-6,c.22 |
7,c.22 |
Грам.таблиця Картки
|
6,c.21(wb)чит Слова вивч. |
|||||||||
56.
|
Що таке ЗМІ?(ch) |
Лексика теми
|
прикметники |
|
8с..23 9.с.23 |
|
6.с.21(wb) 10.с.23 |
|
Грам.таблиця Картки
|
12.с.23(у) 4,5,с.20(wb)(п) |
|||||||||
57.
|
Ти любиш читати газету чи журнал? |
Issue, to comprehend, interpretation, to subscribe, well-illustrated strip cartoons Domestic/ foreign news
|
|
/o/, /o:/, /e:/ 1.c.106 |
I,c.102 |
By all means. |
II,c.103-104 С.105(рамка 1.с.106 |
2.с.106 |
Фонет.стенд темат.малюнки
|
Вивч.сл.с.102; 1а.с.109(чит |
|||||||||
58.
|
Преса в Британії |
С.102 |
Умовні речення ІІ т. С.237 |
|
1,2,с.108 1б.с.111(д) |
Take it for granted |
1а.с.109 3.с.111 |
3.с.108 |
Грам.таблиця Картки
|
Вивч.сл.с.102; 3б.с.112(п); ІІ.с.113(чит) |
|||||||||
59.
|
Телебачення |
Watershed, news show, reality show, day-time serial feature, to exaggerate, TVconductor peculiarity
|
|
/w/ 1.c.116 |
І.с.113 3.с.116-117 |
I can hardly do without it. |
ІІ.с.113-115 С.115(рамка 1.c.116 |
2.c.116 |
Фонет.стенд Картки
|
Вивч.сл..с.112; 4.с.117(діалог) |
|||||||||
60.
|
Теленовини (ch) |
Лексика теми |
|
2.с.24 |
1.с.24 3,c.23(wb) |
Not very well, I'm afraid. |
|
1.с.22(wb) |
Магнітофон
|
4,c.23(wb)(п)
|
|||||||||
61.
|
Теленовини (ch) |
Лексика теми |
|
1,2,с.25 5.с.23(wb) |
|
Never mind. |
3-4,c.25 |
|
Магнітофон
|
5,c.25(діалог) |
|||||||||
62.
|
Телевізійні програми |
С.112 |
Фразове дієслово watch c.237 |
|
4.с.117(д) 1а.с.118 |
At the same time... |
1.с.117 2.с.118 |
|
Грам.таблиця картки |
1б.с.119(діалог С.102,112 (диктант) |
|||||||||
63.
|
Телевізійні програми |
С.102.112 |
|
2.с.120 |
1б.с.119(д) |
Let alone... |
3.с.120-121 |
Диктант с.102,112 |
Магнітофон
|
3бс.121(п); 1с.с.119(у) |
|||||||||
64.
|
Інтернет |
Website, instant messa-ge, gorgeous fabulous |
|
/o/, /ou/, /o:/ 1.c.124 |
І.с.121 2.с.124. |
But along with... |
ІІ.с.122 С.123(рамка 1.с.124 |
|
Фонет.стенд
|
Вивч.сл.с.121; 1.с.126(розп) |
|||||||||
65.
|
Контрольна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
завдання |
картки |
Повтор.слова з теми |
|||||||||
66.
|
Листування з друзями (ch) |
Лексика теми |
|
|
2.с.26 3.с.26 2.c.24(wb) |
I'm sorry about that. |
1.с.26 4.с.26 1.с.24(wb) |
3,c.24(wb) 4,c.24(wb) |
Мовленнєвий зразок |
5.с.26(п) 5,c.24(wb)(п) |
|||||||||
67.
|
Листування з друзями (ch) |
|
Інфінітив |
|
2.с.27 3.с.27 |
That's a pity. |
1.с.27 |
4.с.27 |
Грам.таблиця
|
5.с.27(п) |
|||||||||
68.
|
Інтернет в Україні |
С.121 |
Умовне речення ІІІт. С.238 |
|
3.с.125 1.с.126(розп) 2.с.126(д) |
Do you like to keep up with the news...? |
1.2.с.125 3.с.128 |
|
Грам.таблиця картки |
3б.с.128(п); Сл.с.128-129 (виписати); Вивч.сл. |
|||||||||
69.
|
Радіо новини |
Newscast To break the news; to hear on the news; to put on the news; a piece of news
|
|
Er, ear, or, eir /e:/ 1.c.130 |
І.с.129 1,2,c.131 |
The good thing about... is... |
ІІ.с.130 |
2.c.131 |
Фонет.стенд Темат.малюнки |
Вивч.сл.с.128- 129; 1.с.132(розп) |
|||||||||
70.
|
Радіоновини (ch) |
|
Інфінітив С.98 |
|
3,c.25(wb) |
|
|
1.с.25(wb) 2,c.25(wb) 4,c.25(wb) |
Грам.таблиця
|
5,c.25(wb) |
|||||||||
71.
|
Знаходження новин (ch) |
|
Вивчені грамат. структури |
|
|
|
|
1-4.с.28 |
Картки |
1-3,c.93(wb)(п) |
|||||||||
72.
|
Новини дня на радіо |
С.128-129 |
Незлічувальні іменники с.238 |
|
1.с.132(р) 2.с.133(д) |
How can you account for...? |
1.2.с.131 3.с.134 |
3.с.132 |
Грам.таблиця картки |
3б.с.135(п); слова с.121,128 (диктант) |
|||||||||
73.
|
Репортаж новин |
С.128 |
Умовні реч-ня І,ІІ,ІІІт. |
|
3бс.135 |
If you want to be in the know |
ІІ.с.136 |
Диктант с.121, 128 І.с.136 |
Грам.таблиця картки |
D,c.138(п),розп повтор.слова |
|||||||||
74.
|
Знаходження новин (ch) |
|
Вивчені грамат. структури |
|
|
|
|
1-5.с.26(wb) |
Картки |
1-5,c.95(wb)(п) |
|||||||||
75.
|
Знаходження новин (ch) |
|
Вивчені грамат.часи |
|
|
|
С.96 |
1-2.с.96(wb) 3-5,c.97(wb) |
Грам.таблиця
|
6-7,c.97(wb) |
|||||||||
76.
|
Контрольна робота з говоріння |
|
|
|
завдання |
|
|
|
картки |
Повтор.лексику граматику |
|||||||||
77. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
завдання |
картки |
Повтор.види листів |
|||||||||
78.
|
Контроль аудіювання |
|
|
Текст учителя |
|
|
|
Завдання (тести) |
Текст+ завдання на картках |
Повторити лексику |
|||||||||
79.
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Текст учителя |
завдання |
картки |
Повторити теми |
|||||||||
80.
|
Контроль говоріння |
|
|
|
завдання |
|
|
|
картки |
В.с.136(чит) вправу (п) |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||