У розробці представлений урок з теми "Шкільне життя, Школи в Україні". Мета уроку: сприяти розвитку в учнів уміння висловлюватися про систему освіти в Україні, використовуючи лексику та граматику уроку; навчити учнів порівнювати системи освіти України та Великої Британії.
УРОК (8 клас спец)
Тема: Шкільне життя
Підтема: Школи в Україні
Мета уроку: сприяти розвитку в учнів уміння висловлюватися про систему освіти в Україні, використовуючи лексику уроку.
Очікувані результати: на кінець уроку учень вмітиме висловлюватися про школи України; вживати слова в обговоренні прослуханого тексту.
Обладнання: підручник Калініна с.40-43; картка (лексика с.36); аудіозапис тексту.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організаційний момент
1.1.Привітання
1.2.Оголошення теми, мети
-review vocabulary
-read and discuss the text
-speak about schooling in Ukraine
-listen to the text
-get acquainted with the instruction how to write a letter to the editor
II. Мовні вправи
2.1.Фонетичні вправи
-повторення вимови (інтонації) загальних питань
?
Зразок: Do you like going to school?
2.2. Мовленнєві вправи
-складання загальних запитань
ІІІ.Основна частина
3.1.Повторення лексики
стор.36 T P
3.2.Виконання лексичних вправ
впр.3, стор.40
T: Match the types of school to their definitions.
3.3.Монологічне мовлення
T: Speak about schooling in Ukraine
3.4.Читання тексту впр.1а, стор.40-41
3.4.1.читання та переклад уривків тексту
3.4.2.обговорення тексту
стор.42 (діаграма)
-differences
-similarities
3.5.Діалогічне мовлення
-бесіда про школи у Великій Британії та США
(T P)
3.6.Аудіювання тексту
3.6.1.pre-listening
впр.2а, стор.42
-скласти список з 3-5 ідей про те, що може спричинити шкільний
конфлікт (письмово)
3.6.2.while-listening
впр.2б, стор.42
-прослухай текст і скажи, у чому суть шкільного конфлікту
3.6.3.after-listening
впр.2с, стор.43
-скажи, яку б пораду ти дав новому учню, щоб уникнути шкіль-
ного конфлікту
3.7.Ознайомлення з інструкцією написання листа редактору
3.7.1.читання та переклад інструкції
впр.3, стор.43
3.7.2.читання зразка листа
стор.259
ІV.Заключна частина
4.1.Домашнє завдання - впр.3б, стор.43(письмово);
впр.ІІа, стор.44(читати, перекладати).
4.2.Підведення підсумків уроку.