Урок "Шкільне життя. Школи в Україні" 8 клас

Про матеріал

У розробці представлений урок з теми "Шкільне життя, Школи в Україні". Мета уроку: сприяти розвитку в учнів уміння висловлюватися про систему освіти в Україні, використовуючи лексику та граматику уроку; навчити учнів порівнювати системи освіти України та Великої Британії.

Перегляд файлу

                                                               УРОК (8 клас спец)

Тема: Шкільне життя

Підтема: Школи в Україні

Мета уроку: сприяти розвитку в учнів уміння висловлюватися про систему освіти  в Україні, використовуючи лексику уроку.

Очікувані результати: на кінець уроку учень вмітиме висловлюватися про школи України; вживати слова в обговоренні прослуханого тексту.

Обладнання: підручник Калініна с.40-43; картка (лексика с.36); аудіозапис тексту.

 

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

  1.1.Привітання

  1.2.Оголошення теми, мети

 -review vocabulary

 -read and discuss the text

 -speak about schooling in Ukraine

 -listen to the text

 -get acquainted with the instruction how to write a letter to the editor

 

II. Мовні вправи

  2.1.Фонетичні вправи

 -повторення вимови (інтонації) загальних питань

  

  ?

            Зразок: Do you like going to school?

   2.2. Мовленнєві вправи

          -складання загальних запитань

 

ІІІ.Основна частина

   3.1.Повторення лексики

           стор.36    T P

 

   3.2.Виконання лексичних вправ

            впр.3, стор.40

           T: Match the types of school to their definitions.

 

 3.3.Монологічне мовлення

          T: Speak about schooling in Ukraine

 

  3.4.Читання тексту впр.1а, стор.40-41

       3.4.1.читання та переклад уривків тексту

       3.4.2.обговорення тексту 

                        стор.42 (діаграма)

                       -differences

                      -similarities

   3.5.Діалогічне мовлення

                    -бесіда про школи у Великій Британії та США

          (T P)

 

3.6.Аудіювання тексту

       3.6.1.pre-listening

                 впр.2а, стор.42

                 -скласти список з 3-5 ідей про те, що може спричинити шкільний

                   конфлікт (письмово)

       3.6.2.while-listening

                  впр.2б, стор.42

                  -прослухай текст і скажи, у чому суть шкільного конфлікту

       3.6.3.after-listening

                  впр.2с, стор.43

                  -скажи, яку б пораду ти дав новому учню, щоб уникнути шкіль-

                    ного конфлікту

 

   3.7.Ознайомлення з інструкцією написання листа редактору

          3.7.1.читання та переклад інструкції

                    впр.3, стор.43

          3.7.2.читання зразка листа

                    стор.259

 

ІV.Заключна частина 

   4.1.Домашнє завдання -  впр.3б, стор.43(письмово);

                                              впр.ІІа, стор.44(читати, перекладати).

   4.2.Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 8 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
1419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку