Календарно тематичне планування 8 клас ( хімія )

Про матеріал
Календарно тематичне планування з хімії для учнів 8 класів, створене для узагальнення тем програми навчання та розподілу тем на години тобто на уроки
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ          8 КЛАС

№ п/п

Дата уроку

Тема уроку

Хімічний експеримент  та проекти

Домашнє завдання

Примітки

І СЕМЕСТР

Корегуюче навчання (3 години)

1.

 

Вступний інструктаж з БЖД. Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення.

 

 

 

2.

 

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині. Масова частка розчиненої речовини в розчині.

 

 

 

3.

 

Діагностична контрольна робота з теми: «Складні речовини. Вода».

 

 

 

Тема 1. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. (13 годин)

4.

 

Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.

Навчальний проект

1)З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів

 

 

5.

 

Періодичний закон Д.І. Менделєєва (сучасне  формулювання).

 

 

 

6.

 

Періодична система хімічних елементів, її структура.

Навчальний

проект

2) Форми періодичної системи хімічних елементів.

 

 

7.

 

Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони).

 

 

 

8.

 

Нукліди. Ізотопи. Протонне число. Нуклон-не число.

 

 

 

9.

 

Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі.

 

 

 

10.

 

Структура електронної оболонки атома. Енергетичні рівні та підрівні.

 

 

 

11.

 

Розподіл електронів в електронній оболонці атомів.

 

 

 

12.

 

Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів  1-20.

 

 

 

13.

 

Будова електронних оболонок і характер хімічних елементів. Поняття про радіус атома.

 

 

 

14.

 

Характеристика хімічних елементів №1-20 за їхнім місцем у періодичній системі й будовою атома.

Навчальні

проекти

4) Хімічні елементи в літературних творах.

5) Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хім. елементів.

 

 

15.

 

Контрольна робота з теми:  «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів».

 

 

 

16.

 

Значення періодичного закону. Життя          і діяльність Д.І. Менделєєва.  Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач.

Навчальний

проект

3) Життя і діяльність Д.І.Менделєєва

 

 

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини (16 годин)

17.

 

Природа хімічного зв’язку. Перетворення атомів на йони.

 

 

 

18.

 

Електронегативність атомів хімічних елементів.

 

 

 

19.

 

Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок.

 

 

 

 

20.

 

Електронні формули молекул. Виконання вправ.

 

 

 

21.

 

Йони. Йонний зв’язок, його утворення.

 

 

 

22.

 

Електронні формули молекул. Виконання вправ.

 

 

 

23.

 

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.

 

 

 

24.

 

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.

 

 

 

25.

 

Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток.

Лаб. дослід №1.

.

 

 

26.

 

Практична   робота 2. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток.

 

 

 

27.

 

Будова твердих речовин та їхні властивості.

Навчальні

проекти

6) Використання кристалів у техніці.

7) Кристали: краса і користь.

 

 

28.

 

Узагальнення знань з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини».

 

 

 

29.

 

Самостійна робота з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини».

 

 

 

30.

 

Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач.

 

 

 

 

31.

 

Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач.

 

 

 

 

32.

 

Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач.

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ          8 КЛАС

№ п/п

Дата уроку

Тема уроку

Хімічний експеримент  та проекти

Домашнє завдання

Примітки

ІІ СЕМЕСТР

Тема 3. Кількість речовини.

Розрахунки за хімічними формулами (9 годин) 

33.

 

Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.

 

 

 

34.

 

Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

 

 

35.

 

Молярна маса.

 

 

 

36.

 

Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

 

 

37.

 

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.

 

 

 

38.

 

Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

 

 

39.

 

Відносна густина газів.

 

 

 

40.

 

Узагальнення теми. Практичне заняття. Розрахунки за хімічними формулами.

 

 

 

41.

 

Самостійна  робота з теми: «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами».

 

 

 

 

42.

 

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

 

 

 

43.

 

Фізичні властивості оксидів, поширеність та застосування.

 

 

 

44.

 

Хімічні властивості оксидів.

 

 

 

45.

 

Практичне заняття. Розрахунки за рівняннями хімічних реакцій.

 

 

 

46.

 

Фізичні властивості кислот, поширеність та застосування.

 

 

 

47.

 

Хімічні властивості кислот. Реакція нейтралізації.

 

 

 

 

48.

 

Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну.

Лаб. дослід №4,5.

 

 

49.

 

Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

 

 

50.

 

Самостійна   робота з теми: «Основні класи  неорганічних  сполук».

 

 

 

51.

 

Фізичні властивості основ, поширеність та застосування.

 

 

 

52.

 

Хімічні властивості лугів.

Лаб. дослід №2,3.

 

 

 

53.

 

Хімічні властивості нерозчинних основ.

 

 

 

54.

 

Заходи безпеки під час роботи з лугами. Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

 

 

55.

 

Хімічні властивості амфотерних гідрокси- дів. 

 

 

 

56.

 

Фізичні властивості середніх солей, поширеність та застосування.

 

 

 

57.

 

Хімічні властивості середніх солей.

Лаб. дослід №6-8.

 

 

58.

 

Генетичні зв'язки між класами неорганіч -них сполук.

 

 

 

59.

 

Практична   робота 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

 

 

 

60.

 

Узагальнення знань про найважливіші класи неорганічних сполук.

 

 

 

61.

 

Контрольна   робота з теми: «Основні класи  неорганічних  сполук».

 

 

 

62.

 

Практична   робота 3. Розв'язування експериментальних задач.

 

 

 

63.

 

Загальні способи добування оксидів і кислот. Практичне заняття. Розв’язання задач.

Проект:

7) Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництву й побуті.

 

 

64.

 

Загальні способи добування основ і солей.  Практичне заняття. Розв’язання задач.

 

 

 

65.

 

Поширеність в природі та використання оксидів і кислот.

Проект:

8) Хімічний склад і використання мінералів.

 

 

66.

 

Поширеність в природі та використання основ і середніх солей.

Проект:

9) Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

 

 

67.

 

Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
17 лютого 2021
Переглядів
1055
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку