8 клас
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 8 клас. – Х.: Ранок, 2016
Складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов «Іноземні мови. 5-9 класи», Наказ МОН від 29.05.2015 № 585
2 години на тиждень
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Фонетичний матеріали |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||
Massenmedien (Засоби масової інформації) |
||||||||||||
31 |
|
Die Presse (Преса) |
Навчати розповідати, якою має бути цікава газета, складати рейтинг улюблених газет і коментувати його, проводити серед однокласників опитування за темою, формувати навички аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 105) |
Підрядне речення причини зі сполучни- ком «weil» (повторен- ня). Впр. 3b (с. 105) |
Die Rubrik -en, die Wirtschaft -en, die Wissenschaft -en. Впр. 2, 3a (с. 105) |
|
|
Впр. 3b (с. 105), 4b, 5 (с. 106) |
Впр. 4a, 6 (с. 106) |
Впр. 6 (с. 106) |
|
32 |
|
Jugendmaga-zine (Молодіжні журнали) |
Навчати розповідати про популярні молодіжні журнали в Німеччині, складати рейтинг журналів за тиражем і коментувати його, писати повідомлення із залученням Інтернету, формувати навички аудію- вання, читання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 107) |
Множина іменників (повторен- ня). Впр. 1 (с. 107) Словотвір: складні слова. Впр. 2 (с. 107) |
Der Artikel -, die Auflage -n, auflagenstark, erscheinen (erschien, ist erschienen), herausgeben (gab heraus, hat herausgegeben), das Magazin -e. |
Впр. 3a (с. 107), 3b (с. 108) |
Впр. 2 (с. 107), 4 (веб- сайт) (с. 108) |
Впр. 3c (с. 108) |
Впр. 5 (с. 108) |
Впр. 4 (веб-сайт), 5 (с. 108) |
|
33 |
|
Was steht in der Zeitung? (Про що пишуть газети?) Zeitung und Schule (Газета й школа) |
Навчати розуміти газетні статті, розповідати, які статті й рубрики подобаються в газеті, писати коротку анотацію до статті, формува- ти навички аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 109) |
Іменники іншомовного походжен- ня. Впр. 1 (с. 109) Підрядне речення мети. Інфінітив- на група «um… zu». Впр. 4 (с. 113) |
Die Überschrift -en, das Tattoo -s, das Studio –s, recherchieren (recherchierte, hat recherchiert), Informationen vermitteln (vermittelte, hat vermittelt), das Verständnis für (Akk.), Spaß haben. Впр. 1 (с. 112) |
Впр. 3a (с. 109), 3b (с. 110), 4 (с. 111) Впр. 3a (с. 112) |
Впр. 5 (с. 111) |
Впр. 2 (с. 109), 6 (с. 111) Впр. 2 (с. 112), 3b (с. 113) |
Впр. 7 (с. 111) |
Впр. 5 (с. 113) |
|
34 |
|
Zeitungen mal anders (Газети незвичного формату) |
Навчати розповідати про газети-таблоїди, повідомляти про газети такого формату в Україні, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
|
|
Die Tageszeitung -en, die Tabloid-Zeitung -en, das Tabloid- Format -e, das Verlagshaus -¨-er, die Leserschaft, erreichen (erreichte, hat erreicht), die Schlagzeile -n. |
Впр. 3 (с. 115), 4 (с. 116) |
|
Впр. 2 (с. 115), 5 (с. 116) |
Впр. 6 (с. 116) |
Впр. 6 (с. 116) |
|
35 |
|
Moderne Kommunika-tionsmittel (Сучасні засоби комунікації) Was läuft im Fernsehen? (Що йде по телебаченню?) |
Навчати розповідати про сучасні засоби комунікації та їхнє призначення, вживаючи інфінітивну групу «um … zu», навчати називати телевізійні програми, розповідати про свої улюблені телевізійні передачі, коментувати результати опитування про улюблені телепередачі, формувати навички читання з повним розумін- ням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 117) Впр. 1 (с. 120) |
Віддієслів- ні іменни- ки. Впр. 1 (с. 117) Інфінітив- на група «um … zu». Впр. 4 (с. 118), 5 (с. 119) Множина іменників (повторен- ня). Впр. 1 (с. 120) |
Das Gerät -e, das Medium (Medien), der Plattenspieler -, der Drucker -, das Smartphone -s, sich (Dat.) vorstellen (stellte sich vor, hat sich vorgestellt), tippen (tippte, hat getippt). Впр. 2a, 2b (с. 117), 2c, 3 (веб-сайт) (с. 118) Der Moderator -en, die Sendung -en, die Fernsehsendung -en, die Krimiserie -n, der Kanal -¨-e, der Sender -, sich anschauen (schaute sich, hat sich angeschaut), zappen (zappte, hat gezappt). Впр. 2 (с. 120) |
Впр. 4 (с. 118) Впр. 5 (с. 121) |
Впр. 4 (с. 120) |
Впр. 2a (с. 117), 5 (с. 119) Впр. 3 (с. 120) |
Впр. 6 (с. 119) |
Впр. 6 (с. 121) |
|
36 |
|
Wie alt ist der Computer? (Скільки років комп’ютеру?) |
Навчати розповідати про винаходження комп’ютера, описувати відвідування Німецького музею, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 122) |
|
Der Erfinder -, der Rechner -, die Berechnung -en, die Taste -n, der Bildschirm -e, die Tastatur -en, der USB-Stick -s, gelten (galt, hat gegolten) als (Nom.), bestätigen (bestätigte, hat bestätigt). Впр. 2 (с. 122), 3 (веб-сайт) (с. 123) |
Впр. 4b (с. 123) |
|
Впр. 4a (с. 123), 5 (с. 124) |
Впр. 5 (с. 124) |
Впр. 3 (веб-сайт) (с. 123), 5 (с. 124) |
|
37 |
|
Das Internet – ein Freund oder ein Feind? (Інтернет – друг чи ворог?) |
Навчати розповідати про популярність мережі Інтернет і про її використання, проводити серед однокласників опитування за темою, формувати навички пошукового читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 125) |
Іменники іншомовного похо-дження. Впр. 1 (с. 125) Інфінітив- на група «um … zu». Впр. 2 (с. 125) |
Das Blog -s, das Internet-Forum (-Foren), das Netz -e, der Nutzer -, online, chatten (chattete, hat gechattet), herunterladen (lud herunter, hat heruntergeladen), abrufen (rief ab, hat abgerufen). Впр. 2 (с. 125) |
Впр. 3 (с. 125), 4 (с. 126)
|
Впр. 5 (веб- сайт) (с. 126) |
Впр. 4, 6 (с. 126)
|
Впр. 7 (с. 126) |
Впр. 5 (веб-сайт), 7 (с. 126) |
|
38 |
|
Das Internet – ein guter Helfer beim Lernen (Інтернет – добрий помічник у навчанні) |
Навчати розповідати про використання Інтернету в навчанні, висловлювати свою думку про репетиторство онлайн, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
|
Підрядне речення причини зі сполучни- ком «weil» (повторен- ня). Впр. 4 (с. 129) |
Die Internet-Nachhilfe -n, das Passwort-¨-er, das Headset -s, sich spezialisieren (spezialisierte sich, hat sich spezialisiert) auf (Akk.), sich vertraut machen (machte sich vertraut, hat sich vertraut gemacht) mit (Dat.), sich einloggen (loggte sich ein, hat sich eingeloggt). Впр. 1 (с. 127) |
Впр. 2b (с. 127), 3 (с. 128), 5 (с. 129) |
|
Впр. 2a (с. 127), 4 (с. 129) |
|
Впр. 5 (с. 129) |
|
39 |
|
Wiederholung (Повторення) |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр. 1 (проект), 3(с. 130), 4 (с. 131) |
Впр. 2 (с. 130) |
Заповнити таблицю самооціню- вання (c. 132) |
|
Musik (Музика) |
||||||||||||
40 |
|
Musikinstru-mente und Musiker (Музичні інструменти й музиканти) WelchesMusik-instrument spielst du? (На якому музичному інструменті ти граєш?) |
Навчати називати музичні інструменти, розповідати про музичні колективи, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 2 (с. 133) Впр. 1a (с. 137) |
Іменники іншомов-ного походжен- ня. Впр. 1a (с. 137) |
Das Schlagzeug, der Kontrabass -¨-e, das Keyboard -s, der Flügel -, die Trompete -n, die Trommel -n,das Horn -¨-er, die Violine -n, das Violoncello -celli, das Saxophon -e, das Akkordeon -s, die Flöte -n, das Orchester -, der Dirigent -en. Впр. 1, 2 (с. 133) Die Band -s, die Symphonie -nien. Впр. 2a (с. 137) |
Впр. 4b (с. 135), 5a, 5b (веб- сайт) (с. 136) |
Впр. 1b (с. 137) |
Впр. 3, 4a (с. 134) Впр. 2a (с. 137), 2b, 3, 4 (с. 138), 5 (с. 139) |
Впр. 6 (с. 136) |
Впр. 6 (с. 139) |
|
41 |
|
Komponisten und ihre Werke (Композитори та їхні твори) |
Навчати розповідати про видатних німецькомовних композиторів, знайомити з їхніми творами, навчати висловлювати своє враження від музики, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 140) |
Минулий час Präteritum (повторен- ня). Впр. 6 (с.142) |
Die Oper -n, die Operette -n, die Sonate -n, der Walzer-, schaffen (schuf, hat geschaffen), taub. Впр. 4b (с. 141), 5 (с. 142) |
|
Впр. 4a (с. 141), 6 (с. 142) |
Впр. 2 (с. 140), 3 (с. 141), 7 (с. 142) |
Впр. 5, 8 (с. 142) |
Впр. 8 (с. 142) |
|
42 |
|
Was weißt du über Bach? (Що ти знаєш про Баха?) |
Знайомити з біографією Йоганна Себастьяна Баха, навчати складати коротку біографію у вигляді таблиці, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
|
Підрядне означальне речення. Впр. 4, 5a, 5b (веб- сайт) (с. 145) |
Die Orgel -n, entstehen (entstand, ist entstanden), die Passion, das Genie -s. Впр. 2a (с. 143) |
Впр. 3a (с. 144), 3b (с. 145) |
|
Впр. 1a, 1b, 2b (с. 143) |
Впр. 6 (с. 145) |
Впр. 5b (веб-сайт), 6 (с. 145) |
|
43 |
|
Ukrainische Komponisten (Українські композитори) |
Навчати розповідати про видатних українських композиторів, складати запитання для вікторини про українських композиторів і їхню творчість, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 146) |
|
Aufführen (führte auf, hat aufgeführt), die Kammermusik, das Libretto -tti/-s, die Bedingung -en |
Впр. 4 (с. 147), 5, 6 (веб- сайт) (с. 148) |
|
Впр. 2, 3a, 3b (с. 146) |
Впр. 7 (с. 148) |
Впр. 6 (веб-сайт), 7 (с. 148) |
|
44 |
|
Die Wiener Sängerknaben (Віденський хор хлопчиків) |
Навчати розповідати про відомий у всьому світі Віденський хор хлопчиків, використовуючи підрядні з’ясувальні речення, форму- вати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 149) |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучни- ком «dass» (повторен- ня). Впр. 4, 5 (веб- сайт), 6 (с. 150) |
Der Chor -¨-e, der Knabenchor -¨-e, der Sängerknabe -n, die Konzerttournee -n. Впр. 2 (с. 149) |
Впр. 4 (с. 150) |
|
Впр. 3a, 3b (с. 149 |
Впр. 6 (с. 150) |
Впр. 5 (веб-сайт), 6 (с. 150) |
|
45 |
|
Volksmusik und – lieder (Народна музика й народні пісні) |
Знайомити з творами німець- кої народної музики, навчати складати віршик з поданими лексичними одиницями, формувати навички читання, аудіювання, письма й моно- логічного мовлення |
Впр. 1 (с. 151) |
|
Die Mühle -n, der Müller -, der Weizen -, klappern (klapperte, hat geklappert), mahlen (mahlte, hat gemahlen). Впр. 2, 3 (с. 151) |
Впр. 4a (с. 152) |
Впр. 4b (с. 152) |
Впр. 5 (с. 152) |
Впр. 6 (с. 152) |
Впр. 6 (с. 152) |
|
46 |
|
Musikstile. Beliebte Musikstile (Музичні стилі. Популярні музичні стилі) |
Навчати називати різні музичні стилі, розповідати про музичні стилі за поданою інформацією, писати повідомлення-загадку про свій улюблений стиль музики, формувати навички читання з повним розумін- ням змісту тексту, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 153) |
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучни- ком «dass» (повторен- ня). Впр. 5 (с. 157) |
Der Rock ’n’ Roll, die Popmusik, der Rap,der Hip-Hop, der Hardrock, das Merkmal-e, der Vertreter -,die Wurzel -n. Впр. 2a (с. 153) Sanft, provokant, süßlich, echt, offen, künstlich. Впр. 1, 2a, 2b (веб-сайт) (с. 156)
|
Впр. 3 (с. 154), 5a (с. 155) |
Впр. 2a (с. 153), 4 (веб- сайт) (с. 155) |
Впр. 2b (с. 154), 5b (с. 155) Впр. 2a, 3 (с. 156), 4, 5 (с. 157) |
Впр. 6 (с. 155) |
Впр. 6 (с. 157) |
|
47 |
|
Moderne deutsche Sänger und Bands (Сучасні німецькі співаки й групи) |
Навчати розповідати про відомих німецьких виконавців, коментувати рейтинг найпопулярніших співаків і гуртів, писати повідомлення про популярного співака, популярну співачку або популярний гурт з Німеччи- ни, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
|
Підрядне речення причини зі сполучни- ком «weil» (повторен- ня). Впр. 5 (с. 160) |
Der Sänger -, der Interpret -en, das Album (Alben), die Single -s, gelten (galt, hat gegolten), der Refrain -s. Впр. 1, 2a (с. 158) |
Впр. 4 (с. 159), 6 (с. 161) |
Впр. 6 (с. 161) |
Впр. 2a, 2b (с. 158), 3a, 3b (с. 159), 5 (с. 160) |
Впр. 7 (с. 161) |
Впр. 7 (с. 161) |
|
48 |
|
Musik in meinem Leben. Ins Konzert gehen (Музика в моєму житті. Відвідування концерту) |
Навчати розповідати про роль музики в житті людини, висловлювати своє ставлення до музики й по- рівнювати власну думку з іншими, писати лист у відповідь; навчати робити пропозицію щодо відвідання якогось концерту й реагувати на такі пропозиції (згода/незгода),формувати навички читання з повним розумін- ням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 162) |
|
Eine Rolle spielen (spielte, hat gespielt), ausdrücken (drückte aus, hat ausgedrückt) Das Festival -s, dagegen, Lust haben, Mit Vergnügen!. Впр. 2a (с. 164) |
Впр. 4 (с. 163) |
Впр. 2b (с. 164) |
Впр. 2a, 2b, 3 (с. 162) Впр. 1 (с. 164), 3, 4 (с. 165) |
Впр. 5 (с. 163) |
Впр. 5 (с. 165) |
|
49 |
|
Bekannte Festspiele |
Навчати розповідати про відвідання фестивалю, складати програму фестивалю, формувати навички читання з повним розумін- ням змісту тексту, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
|
|
Das Festspiel -e, die Bühne -n, die Freilichtfestspiele (Pl.), die Vielseitigkeit. |
Впр. 2 (с. 166), 5 (с. 168) |
Впр. 3 (с. 167) |
Впр. 1 (с. 166), 4 (с. 168) |
Впр. 5 (с. 168) |
Впр. 2 (веб-сайт) (с. 166), 5 (с. 168) |
|
50 |
|
Wiederholung (Повторення) |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр. 1 (про- ект), 3 (с. 169), 4 (с. 170) |
Впр. 1 (про- ект), 2 (с. 169) |
Заповни- ти табли- цю самооці- нювання (c. 172) |
|
Deutschland — Land und Leute (Німеччина — країна й люди) |
||||||||||||
51 |
|
Wir mögen Reisen (Ми любимо подорожі) |
Навчати називати цілі подорожей і транспортні засоби, якими можна подо- рожувати, проводити серед однокласників опитування за темою, розповідати у форматі інтерв’ю про свою останню подорож, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 173) |
Географіч-ні власні назви. Впр. 4a, 4b (с. 174) |
Bevorzugen (bevorzugte, hat bevorzugt), unternehmen (unternahm, hat unternommen), die Sitte -n. Впр. 2 (с. 173) |
|
Впр. 3a, 3b (веб- сайт) (с. 173) |
Впр. 5 (с. 174), 6 (с. 175) |
Впр. 7 (с. 175) |
Впр. 3b (веб-сайт) (с. 173), 7 (с. 175) |
|
52 |
|
Kunst zu reisen (Мистецтво подорожувати) |
Навчати розповідати про поведінку під час подорожі, давати поради щодо правильного поводження в чужій місцевості, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 176) |
Наказовий спосіб (повторен- ня). Впр. 5b (веб-сайт) (с. 177) |
Auf Reisen, der Reiseführer -, der Rat (Ratschläge), die Gegend -en, der Mitreisende -n, schreien (schrie, hat geschrien), schimpfen (schimpfte, hat geschimpft). Впр. 1, 2 (с. 176) |
Впр. 3 (с. 176) |
|
Впр. 4, 5a (с. 177) |
Впр. 6 (с. 177) |
Впр. 5b (веб-сайт), 6 (с. 177) |
|
53 |
|
Deutsche Landschaften (Ландшафти Німеччини) |
Навчати називати різні ландшафти, розповідати про клімат, географічне положення, ландшафти Німеччини, виготовляти плакат за темою, формувати навички читання з повним розумін- ням змісту тексту, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 178) |
Множина іменників (повторен- ня). Впр. 1 (с. 178) Географіч-ні власні назви. Впр. 4a, 4b (веб-сайт) (с. 180) |
Das Gewässer -, das Tal -¨-er, das Klima, die Grenze -n, mild, gemäßigt, maritim, kontinental, betragen (betrug, hat betragen). Впр. 2 (с. 178), 5 (с. 180) |
Впр. 3 (с. 179) |
|
|
Впр. 6 (с. 180) |
Впр. 4b (веб-сайт), 6 (с. 180) |
|
54 |
|
Deutsche Bundesländer (Федеральні землі Німеччини) |
Навчати розповідати про федеральні землі Німеччини, називаючи їхні столиці, розташування, площу, кількість жителів, складати маршрут подорожі Німеччиною, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1a (с. 181) |
Географіч-ні власні назви. |
Nördlich/südlich/ westlich/östlich von ...liegen. Впр. 1b (с. 181) |
|
Впр. 3 (с. 184) |
Впр. 1b (с. 181), 1b (с. 182), 4 (с. 184) |
Впр. 5 (с. 184) |
Впр. 5 (с. 184) |
|
55 |
|
Deutsche Städte (Німецькі міста) |
Навчати розповідати про німецькі міста, використовуючи подану інформацію й географічну карту, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 185) |
Підрядне речення причини зі сполучником «weil» (повторен-ня). Впр. 3 (с. 186) Географіч-ні власні назви. Впр. 5 (с. 187) |
Die Metropole -n, die Schwebebahn -en, herstellen (stellte her, hat hergestellt), stammen (stammte, hat gestammt) aus (Dat.). Впр. 2a, 2b, 2c (с. 185) |
|
Впр. 4 (с. 187) |
Впр. 3 (с. 186), 5, 6 (с. 187) |
Впр. 7 (с. 187) |
Впр. 7 (с. 187) |
|
56 |
|
Prima Klima (Чудовий клімат) |
Навчати розповідати про національний заповідник на Північному морі й про проекти з питань захисту навколишнього середовища, писати лист у відповідь, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 188) |
|
Die Ebbe -n, die Flut -en, klimafreundlich, der Klimawandel, der Klimaschutz, die Küste -n, das Wattenmeer -e, das Weltnaturerbe |
Впр. 3, 4 (с. 189) |
|
Впр. 2 (с. 188), 4 (с. 189) |
Впр. 5 (с. 189) |
Впр. 3 (веб-сайт), 5 (с. 189) |
|
57 |
|
Die Bevölkerung Deutschlands (Населення Німеччини) |
Навчати розповідати про населення Німеччини, писати повідомлення про населення України в по- рівнянні з Німеччиною, формувати навички аудію- вання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 190) |
Множина іменників (повторен- ня). Впр. 1 (с. 190) |
Der Ausländer -, das Ballungszentrum -zentren, dicht besiedelt, verteilt. Впр. 3 (с. 190) |
|
Впр. 4 (с. 190) |
Впр. 2 (с. 190), 5 (с. 191) |
Впр. 6 (с. 191) |
Впр. 6 (с. 191) |
|
58 |
|
Wiederholung (Повторення) |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр. 1 (проект), 3, 4 (с. 192) |
Впр. 1 (проект), 2(с. 192) |
Заповни- ти табли- цю само- оцінюван- ня (c. 193) |
|
Die Ukraine — Land und Leute (Україна — країна і люди) |
||||||||||||
59 |
|
Die Ukraine ist mein Heimatland (Україна – моя Батьківщина) |
Навчати називати країни, з якими межує Україна, розповідати про ландшафти України — річки, гори, острови тощо, описувати ландшафти й клімат рідної місцевості, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, аудіювання, письма й моно- логічного мовлення |
|
|
Das Tiefland -¨-er, die Steppenzone -n, das Sumpfgebiet -e, der Mittelpunkt -e, die Eidechse -n, die Schlange -n, der Wal -e. Впр. 1 (с. 194) |
Впр. 3 (с. 195), 4 (с. 196) |
Впр. 3 (веб- сайт) (с. 195) |
Впр. 2 (с. 194) |
Впр. 5 (с. 196) |
Впр. 3 (веб-сайт) (с. 195), 5 (с. 196) |
|
60 |
|
Das ist unser Land (Це наша країна) |
Навчати повідомляти головні відомості про Україну, готувати презентацію рідної місцевості, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 197) |
|
Überwiegend, flach, gebirgig, das Staatsoberhaupt -¨-er, der Abgeordnete -n, die Unabhängigkeit, der Stausee -n. Впр. 2a, 2b (с. 197), 4(с. 198) |
|
Впр. 3 (с. 197) |
Впр. 5 (с. 198) |
Впр. 6 (с. 198) |
Впр. 6 (с. 198) |
|
61 |
13/05 |
Die Ukraine geografisch gesehen (Географічне положення України) Контроль аудіювання |
Навчати розповідати про географічне положення й клімат України, писати лист у відповідь, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 199) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 199) |
Maritim, feucht, das Flachland, das Becken -, umspülen (umspülte, hat umspült). Впр. 2 (с. 199) |
Впр. 3 (с. 199), 4 (с. 200) |
|
Впр. 5 (с. 200) |
Впр. 6 (с. 200) |
Впр. 4 (веб-сайт), 6 (с. 200) |
|
62 |
|
Die Bevölkerung der Ukraine (Населення України)
Контроль говоріння |
Навчати розповідати про населення України, коментувати статистику про національності, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1a (с. 201) |
|
Die Agglomeration -en, der Ballungsraum -¨-e, beherrschen (beherrschte, hat beherrscht), zweitgrößt… Впр. 1b (с. 201) |
Впр. 3 (с. 201) |
|
Впр. 2 (с. 201), 4 (с. 202) |
Впр. 4 (с. 202) |
Впр. 4 (с. 202) |
|
63 |
|
Das Land und seine Leute (Країна та її люди)
Контроль письма |
Навчати розповідати про населення, національності, релігію, мови в Україні, реконструювати текст, формувати навички читан- ня, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 203) |
|
Unabhängig, die Schriftsprache -n, eine Sprache beherrschen (beherrschte, hat beherrscht). Впр. 1 (с. 203) |
Впр. 3 (с. 204) |
Впр. 3 (с. 204) |
Впр. 2a, 2b (с. 203), 4 (с. 205) |
Впр. 5 (с. 205) |
Впр. 5 (с. 205) |
|
64 |
|
Berühmte Ukrainer (Відомі українці)
Контроль читання |
Навчати розповідати про видатних українців, складати біографію у вигляді таблиці, писати повідомлення за поданою інформацією, формувати навички читання з повним розумінням змісту тексту, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 206) |
Минулий час Präteritum (повто- рення) |
Die Auszeichnung -en, zählen (zählte, hat gezählt) zu (Dat.), sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat.). Впр. 3a (с. 206) |
Впр. 4 (с. 207), 5 (веб- сайт) (с. 208) |
|
Впр. 2 (с. 206), 3b (с. 207), 6 (с. 208) |
Впр. 7 (с. 208) |
Впр. 5 (веб-сайт), 7 (с. 208) |
|
65 |
|
Wiederholung (Повторення) |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр. 1 (проект) (с. 209), 4—6 (с. 210) |
Впр. 1 (проект), 2, 3 (с. 209) |
Заповнити таблицю самооціню- вання (c. 211) |
|