Тема уроку (зміст) Практичні роботи Міні - проекти |
Шляхи реалізації наскрізних ліній |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
||||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||
18.9 |
19.01 |
|
Первинний інструктаж з Б.Ж. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання. Практичне завдання. Визначення індивідуального стилю навчання Т-2,3,4 |
Громадянська відповідальність (Т–2) Здоров’я і безпека (Т–3) Підприємливість і фінансова грамотність (Т–4)
|
називають: - складові самореалізації і життєвого самовизначення; - критерії професійного самовизначення; - умови ефективного навчання; - етапи морального розвитку особистості; наводять приклади: - різних професій; - чинників впливу на самооцінку людини; - рис характеру за категоріями ставлення до себе, інших людей, речей, праці уміють: - застосовувати прийоми самоконтролю; - визначати свій стиль навчання, застосовувати прийоми ефективного навчання, раціонально планувати час; - аналізувати свої життєві цінності; - визначати життєві навички, необхідні для удосконалення характеру; - складати план удосконалення характеру. розпізнають ознаки активного і пасивного навчання пояснюють: - необхідність вибору професії згідно з власними бажаннями, здібностями і перспективами на ринку праці; - значення емоційного благополуччя для здоров’я і професійного успіху; - роль емоцій в житті людини; - процес сприйняття і засвоєння інформації; - переваги активного стилю навчання; - залежність формування характеру від різних чинників; - значення моральних цінностей у формуванні характеру |
§17 П.§1 |
19.10 |
26.01 |
|
Планування часу. Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів Т-2,3,4 |
§18 П.§2 |
||
20.11 |
02.02 |
|
Практичне завдання. Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до Державної підсумкової атестації |
§19 П.§3 |
||
21.12 |
09.02 |
|
Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини Т-2,3 |
§20 П.§4 |
||
22.13 |
16.02 |
|
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру . Т-2 |
§21 П.§5 |
||
23.14 |
23.02 |
|
Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру. Т-2,3 |
§21 П.§6 |
||
24.15 |
20.03 |
|
Практичне завдання. Самооцінка характеру. Проект самовиховання
|
контр.знань П.§7 |
||
ТЕМАТИЧНА 3 |
||||||
РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (13 год.) |
||||||
Тема 1. Соціальне благополуччя (8 год.) |
||||||
25.1 |
09.03 |
|
Стосунки й рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Т-1,2,4 |
Екологічна безпека та сталий розвиток (Т-1) Громадянська відповідальність (Т–2) Здоров’я і безпека (Т–3) Підприємливість і фінансова грамотність (Т–4)
|
називають: - ознаки міцної родини; - чинники ризику для репродуктивного здоров’я молоді в Україні; - шляхи інфікування ВІЛ, гепатитами В і С; - три стадії ВІЛ-інфекції; - методи профілактики ВІЛ-інфекції на особистому і державному рівнях, формулу індивідуального захисту; - основні положення законодавства України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу; - принципи тестування на ВІЛ-інфекцію; - установи, що надають соціально-психологічні та медичні послуги для молоді; наводять приклади негативних наслідків ранніх статевих стосунків; уміють: - ефективно спілкуватися, розбудовувати міжособистісні стосунки; - оцінювати ризики інфікування ВІЛ, гепатитами В і С у життєвих ситуаціях; - надавати достовірну інформацію з проблеми ВІЛ-інфекції/СНІДу; - протидіяти стигмі та дискримінації. пояснюють: - роль родини у задоволені потреб людини; - вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я; - значення моральних цінностей у протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу.
|
§22 П.§8 |
26.2 |
16.03 |
|
Практичне завдання. Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками. |
П.§9 |
||
27.3 |
23.03 |
|
Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і «стать» Т-1,2,4 |
§23 П.§10 |
||
28.4 |
06.04 |
|
Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Т-2,3,4 |
§24 П.§11 |
||
29.5 |
13.04 |
|
Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Практичне заняття. Відпрацювання навичок отримання достовірної інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання у своєму середовищі. Т-2,3 |
§25 П.§12 |
||
30.6 |
20.04 |
|
Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. Протидія стигмі і дискримінації. Практична робота Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей. Т-2,3 |
§26 П.§13 |
||
31.7 |
27.04 |
|
Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. Значення регулярних профілактичних оглядів. Т-2,3 |
§27 П.§14 |
||
32.8 |
04.05 |
|
Практичне завдання. Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання |
контр.знань П.§15 |
||
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки (5 год.) |
||||||
33.1 |
11.05 |
|
Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Т-1,2,3,4 |
Екологічна безпека та сталий розвиток (Т-1) Громадянська відповідальність (Т–2) Здоров’я і безпека (Т–3) Підприємливість і фінансова грамотність (Т–4)
|
називають: - рівні та види загроз і заходи безпеки на індивідуальному, національному і глобальному рівнях; - основні пріоритети і сфери національної безпеки України; - сфери національної безпеки; - глобальні загрози, породжені діяльністю людини; пояснюють: - роль безпеки в ієрархії потреб; - взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки; - необхідність контролювати розвиток людства; - зміст поняття «сталий розвиток» людства; - значення принципу: «Мислити глобально, діяти локально» розпізнають позитивні й негативні наслідки технічного прогресу; уміють оцінювати ризики для життя і здоров’я людини на індивідуальному і суспільному рівнях; демонструють відповідальне ставлення до екологічних проблем своєї місцевості наводять приклади чинників впливу на рівень суспільної безпеки |
§28 П.§16 |
34.2 |
18.05 |
|
Взаємозв’язок особистої,національної та глобальної безпеки. Стратегія національної безпеки України. Сфери національної безпеки. Практичне завдання. Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні.Т-1,2,3 |
§29 П.§17 |
||
35.3 |
25.05 |
|
Глобальні загрози. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя. Т-1,2,3 |
§30 П.§18 |
||
36.4 |
01.06 |
|
Практичне завдання. Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади. |
П.§19 |
||
37.5 |
08.06 |
|
Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку. Т-1,2,4 |
§31 контр.знань |
||
ТЕМАТИЧНА 7 |