Календарно-тематичне планування 9 клас. ІІ семестр. 2021/2022 н. р.

Про матеріал
9 клас. ІІ семестр. 2021/2022 н. р. до підручника: ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я. О.В. Тагліна. Видавництво «Ранок», 2017
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Скоригована

Тема уроку (зміст)

Практичні роботи

Міні - проекти

Шляхи реалізації

наскрізних ліній

Очікувані результати

навчально-пізнавальної

діяльності учнів

Примітка

ІІ СЕМЕСТР

18.9

19.01

 

Первинний інструктаж з Б.Ж. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання.

Практичне завдання. Визначення індивідуального стилю навчання  Т-2,3,4

Громадянська відповідальність

(Т–2)

Здоров’я і безпека (Т–3) Підприємливість

і фінансова грамотність

(Т–4)

 

 

 

 

 

називають:

- складові самореалізації і життєвого самовизначення;

- критерії професійного самовизначення;

- умови ефективного навчання;

- етапи морального розвитку особистості;

наводять приклади:

- різних професій;

- чинників впливу на самооцінку людини;

- рис характеру за категоріями ставлення до себе, інших людей,   речей, праці

уміють:

- застосовувати  прийоми самоконтролю;

- визначати свій стиль навчання, застосовувати прийоми ефективного навчання, раціонально планувати час;

- аналізувати свої життєві цінності;

- визначати життєві навички, необхідні для удосконалення характеру;

- складати план удосконалення характеру.

розпізнають ознаки активного і пасивного навчання

пояснюють:

- необхідність вибору професії згідно з власними бажаннями, здібностями і перспективами на ринку праці;

- значення емоційного благополуччя для здоров’я і професійного успіху;

- роль емоцій в житті людини;

- процес сприйняття і засвоєння інформації;

- переваги активного стилю навчання; 

- залежність формування характеру від різних чинників;

- значення моральних цінностей у формуванні характеру

§17 П.§1

19.10

26.01

 

Планування часу. Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів Т-2,3,4

§18 П.§2

20.11

02.02

 

Практичне завдання. Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до Державної підсумкової атестації  

§19 П.§3

21.12

09.02

 

Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини  Т-2,3

§20 П.§4

22.13

16.02

 

Роль життєвих цінностей у формуванні характеру . Т-2

§21 П.§5

23.14

23.02

 

Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру. Т-2,3 

§21 П.§6

24.15

20.03

 

Практичне завдання. Самооцінка характеру. Проект самовиховання 

 

контр.знань

П.§7

ТЕМАТИЧНА 3

РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (13 год.)

Тема 1. Соціальне благополуччя (8 год.)

25.1

09.03

 

Стосунки й рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Т-1,2,4

Екологічна безпека та сталий розвиток (Т-1)

Громадянська відповідальність (Т–2)

Здоров’я і безпека (Т–3) Підприємливість

і фінансова грамотність

(Т–4)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

називають:

- ознаки міцної родини;

- чинники ризику для репродуктивного здоров’я молоді в Україні;

- шляхи інфікування ВІЛ, гепатитами В і С;

- три стадії ВІЛ-інфекції;

- методи профілактики ВІЛ-інфекції на особистому і державному рівнях, формулу індивідуального захисту;

- основні положення законодавства України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу;

- принципи тестування на ВІЛ-інфекцію;

- установи, що надають соціально-психологічні та медичні послуги для молоді;

наводять приклади  негативних наслідків ранніх статевих стосунків;

уміють:

- ефективно спілкуватися, розбудовувати міжособистісні стосунки;

- оцінювати ризики інфікування ВІЛ, гепатитами В і С у життєвих ситуаціях;

- надавати достовірну інформацію з проблеми ВІЛ-інфекції/СНІДу;

- протидіяти стигмі та дискримінації.

пояснюють: 

- роль родини у задоволені потреб людини;

- вплив    психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я;  

- значення моральних цінностей у протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу.

 

§22 П.§8

26.2

16.03

 

Практичне завдання. Відпрацювання прийомів ефективного спілкування  з дорослими й однолітками.

 П.§9

27.3

23.03

 

Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і «стать» Т-1,2,4

§23 П.§10

28.4

06.04

 

Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.  Т-2,3,4

§24  П.§11

29.5

13.04

 

Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Практичне заняття.  Відпрацювання навичок отримання достовірної інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання у своєму середовищі. Т-2,3

§25 П.§12

30.6

20.04

 

Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. Протидія стигмі і дискримінації. Практична робота Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих  цінностей. Т-2,3

§26 П.§13

31.7

27.04

 

Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. Значення регулярних профілактичних оглядів. Т-2,3

§27 П.§14

32.8

04.05

 

Практичне завдання. Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання

контр.знань П.§15

Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки (5 год.)

33.1

11.05

 

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Т-1,2,3,4

Екологічна безпека та сталий розвиток (Т-1)

Громадянська відповідальність (Т–2)

Здоров’я і безпека (Т–3) Підприємливість

і фінансова грамотність

(Т–4)

 

називають:

- рівні та види загроз і заходи безпеки на індивідуальному, національному і глобальному рівнях;

- основні пріоритети і сфери національної безпеки України;

- сфери національної безпеки;

- глобальні загрози, породжені діяльністю людини; 

пояснюють:

- роль безпеки в ієрархії потреб;

- взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки;

- необхідність контролювати розвиток людства;

- зміст поняття «сталий розвиток» людства;

- значення принципу: «Мислити глобально, діяти локально»

розпізнають позитивні й негативні наслідки технічного прогресу;

уміють оцінювати ризики для життя і здоров’я людини на індивідуальному і суспільному рівнях;

демонструють відповідальне ставлення до екологічних проблем своєї місцевості

наводять приклади чинників впливу на рівень суспільної безпеки

§28 П.§16

34.2

18.05

 

Взаємозв’язок особистої,національної та глобальної безпеки. Стратегія національної безпеки України. Сфери національної безпеки. Практичне завдання. Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні.Т-1,2,3

§29 П.§17

35.3

25.05

 

Глобальні загрози. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя. Т-1,2,3

§30 П.§18

36.4

01.06

 

Практичне завдання. Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади.

П.§19

37.5

08.06

 

Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку. Т-1,2,4

§31

контр.знань

ТЕМАТИЧНА 7

 

  

docx
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
1479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку