КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 9 КЛАСУ
(Відповідно до навчальної програми:
Українська мова. 5-9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
(70 год, 2 год на тиждень)
Підручник: Українська мова : підручн. для 9 кл. загальноосвітн. навч. закл. / О. В. Заболотний, В. В. Заболотний. – Київ : Генеза, 2017.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
Усього годин |
70 |
|||||||
Години з РМ |
19 |
|||||||
Семестри |
І |
ІІ |
||||||
Фронтальні |
||||||||
Перевірка мовної теми (контрольна робота) |
2 (14, 35) |
2 (48,57) |
||||||
Письмо: переказ твір |
1 (18) 1 (26) |
1(54) 1(46) |
||||||
Правопис: диктант |
1(32) |
1(64) |
||||||
Індивідуальні |
||||||||
Говоріння: діалог усний переказ усний твір читання вголос |
1(12) 1 (6) - - |
- - 1(45) 1(56) |
||||||
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Прим. |
К-сть год. |
||||
Тема Вступ |
||||||||
1 |
|
Вступ. Розвиток української мови. |
|
|
||||
2 |
|
РМ №1 Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання . Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення |
|
|
||||
3 |
|
РМ №2 Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам |
|
|
||||
Тема Повторення вивченого у 8 класі |
||||||||
4 |
|
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
|
|
||||
5 |
|
Розділові знаки у простому ускладненому реченні |
|
|
||||
6 |
|
РМ №3 Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. Підготовка до усного контрольного переказу |
|
|
||||
7 |
|
РМ №4 Ділові папери. Резюме |
|
|
||||
Тема Синтаксис. Пунктуація. Пряма й непряма мова |
||||||||
8 |
|
Пряма й непряма мова. Розділові знаки при прямій мові (повторення й поглиблення) |
|
|
||||
9 |
|
Заміна прямої мови непрямою. |
|
|
||||
10 |
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
|
|
||||
11 |
|
Діалог. Розділові знаки при діалозі (повторення й поглиблення) |
|
|
||||
12 |
|
РМ №5 Складання й розігрування діалогу-домовленості з відповідною аргументакцією. Підготовка до контрольної здачі діалогу |
|
|
||||
13 |
|
РМ №6 Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) із різними співрозмовниками |
|
|
||||
14 |
|
Контрольна робота №1 Повторення. Пряма й непряма мова (тести) |
|
|
||||
Тема Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення |
||||||||
15 |
|
Аналіз контрольної роботи. Складні реченн.Складносурядне речення. Будова, смислові звязки. Розділові знаки. |
|
|
||||
16 |
|
РМ №7 Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом) |
|
|
||||
17 |
|
РМ. №8 Докладнй письмови переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
|
||||
18 |
|
Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням |
|
|
||||
19 |
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Тренувальні вправи |
|
|
||||
20 |
|
РМ №9 Аналіз письмового переказу |
|
|
||||
21 |
|
Повторення вивченого та узагальнення з теми |
|
|
||||
Складнопідрядне речення |
||||||||
22 |
|
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. |
|
|
||||
23 |
|
Складнопідрядне речення з підрядним означальним |
|
|
||||
24 |
|
Складнопідрядне речення з підрядними зясувальним |
|
|
||||
25 |
|
РМ № 10 Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. |
|
|
||||
26 |
|
РМ №11 Контрольний твір Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень. |
|
|
||||
27 |
|
Складнопідрядне з підрядним місця й часу |
|
|
||||
28 |
|
Складнопідрядне з підрядним способу дії й ступеня та порівняння |
|
|
||||
29 |
|
РМ №12 Аналіз контрольного твору |
|
|
||||
30 |
|
Складнопідрядне з підрядним причини та наслідку |
|
|
||||
31 |
|
Складнопідрядне з підрядним мети, умови, допусту |
|
|
||||
32 |
|
Контрольний диктант
|
|
|
||||
33 |
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки в такому реченні
|
|
|
||||
34 |
|
Тренувальні вправи |
|
|
||||
35 |
|
Контрольна робота №2 Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення Складнопідрядне речення |
|
|
||||
36 |
|
Узагальнення вивченого у І семестрі |
|
|
||||
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Прим. |
К-сть год. |
ІІ семестр |
||||
Безсполучникове складне речення |
||||
37 |
|
Безсполучникове складне речення та його ознаки |
|
|
38 |
|
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення |
|
|
39 |
|
РМ №13 Ділове мовлення. Заява |
|
|
40 |
|
Кома та крапка з комою в безсполучниковому складному реченні |
|
|
41 |
|
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні |
|
|
42 |
|
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні |
|
|
43 |
|
Тире в безсполучниковому складному реченні |
|
|
44 |
|
Тире в безсполучниковому складному реченні |
|
|
45 |
|
РМ №14 Діалог-обговорення актуальної теми. Усний твір |
|
|
46 |
|
Контрольний твір-роздум на морально етичну тему в публіцистичному стилі |
|
|
47 |
|
Розділові знаки у БСР. Синтаксичний розбір. |
|
|
48 |
|
Контрольна робота №3 Безсполучникове складне речення (тест) |
|
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
||||
49 |
|
Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком |
|
|
50 |
|
Розділові знаки у складному реченні з різними видами зв’язку |
|
|
51 |
|
Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. |
|
|
52 |
|
РМ №15 Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
|
|
53 |
|
РМ №16 Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
|
|
54 |
|
РМ №17 Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю |
|
|
55 |
|
Синтаксичний розбір складного речення з різними видами зв’язку |
|
|
56 |
|
Контрольне аудіювання. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
57 |
|
Контрольна робота № 4. Складне речення з різними видами зв’язку |
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
||||
58 |
|
Текст, його основні ознаки. Будова тексту. |
|
|
59 |
|
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. |
|
|
60 |
|
РМ №18 Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
|
|
61 |
|
Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). |
|
|
62 |
|
РМ №19 Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
|
|
63 |
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. Тести. |
|
|
64 |
|
Контрольний диктант |
|
|
65 |
|
Аналіз контрольних робіт. Узагальнення з теми |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
||||
66 |
|
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). |
|
|
67 |
|
Орфографія |
|
|
68 |
|
Пунктуація |
|
|
69 |
|
Узагальнення вивченого протягом року |
|
|