11 клас
Математика
Алгебра і початки аналізу.
Рівень стандарту
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Рівень стандарту – http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html (зі змінами, лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. № 406)
Математика: 11: підруч. для загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/ О.М. Афанасьева,Я.С. Бродський, О.Л.Павлов,А.К. Сліпенко, Тернопіль «Навчальна книга-Богдан»,2011.-480с.,
Алгебра і початки аналізу:профільний рівень:підруч. для 11 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк , Д.А. Номіровський , В.Б. Полонський та ін.. – Х.: Гімназія , 2019.-352 с.:іл.
№ |
Зміст уроку |
Примітка |
Дата
|
|||
1. |
Повторення. Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргумента. Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
|
|||
2. |
Повторення. Границя функції в точці. Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст. Правила диференціювання |
|
|
|||
3. |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|||
Показникова функція (9 годИН)
Очікувані результати: Учень (учениця): розпізнає і будує графіки показникової функції; ілюструє властивості показникової- функції за допомогою графіків; застосовує показникову функцію до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші показникові рівняння і нерівності. |
||||||
4. |
Властивості та графіки показникової функції |
|
|
|||
5. |
Властивості та графіки показникової функції |
|
|
|||
6. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
7. |
Показникові рівняння |
|
|
|||
8. |
Показникові рівняння |
|
|
|||
9. |
Показникові нерівності |
|
|
|||
10. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
11. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
12. |
Контрольна робота №1 |
|
|
|||
Логарифмічна функція (11 годИН) Очікувані результати: Учень (учениця): розпізнає і будує графіки логарифмічної функції; ілюструє властивості логарифмічної функції за допомогою графіків; застосовує логарифмічну функцію до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші логарифмічні рівняння і нерівності. |
||||||
13. |
Логарифми та їх властивості |
|
|
|||
14. |
Логарифми та їх властивості |
|
|
|||
15. |
Властивості та графік логарифмічної функції |
|
|
|||
16. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
17. |
Логарифмічні рівняння |
|
|
|||
18. |
Логарифмічні рівняння |
|
|
|||
19. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
20. |
Логарифмічні нерівності |
|
|
|||
21. |
Логарифмічні нерівності |
|
|
|||
22. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
23. |
Контрольна робота № 2 |
|
|
|||
Інтеграл та його застосування (10 годИН) Очікувані результати: Учень (учениця): знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови; обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; знаходить площі криволінійних трапецій. |
||||||
24. |
Поняття первісної. Основна властивість первісних |
|
|
|||
25. |
Правила знаходження первісних. Таблиця первісних |
|
|
|||
26. |
Визначений інтеграл, його геометричний зміст |
|
|
|||
27. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
28. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
29. |
Обчислення площ плоских фігур |
|
|
|||
30. |
Застосування інтеграла до розв’язування компетентнісно орієнтованих задач |
|
|
|||
31. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
32. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
33. |
Контрольна робота № 3 |
|
|
|||
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики (11 годИН)
Очікувані результати: Учень (учениця): обчислює відносну частоту події; обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами; пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки; знаходить числові характеристики вибірки даних. |
||||||
34. |
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку |
|
|
|||
35. |
Розміщення, перестановки та комбінації |
|
|
|||
36. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
37. |
Елементи статистики |
|
|
|||
38. |
Графічне подання інформації про вибірки |
|
|
|||
39. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
40. |
Випадкова подія. Відносна частота події |
|
|
|||
41. |
Ймовірність події |
|
|
|||
42. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
43. |
Розв’язування вправ |
|
|
|||
44. |
Контрольна робота № 4 |
|
|
|||
Повторення курсу математики (10 годИН)
|
||||||
45. |
Відношення та пропорції. Відсотки |
|
|
|||
46. |
Вирази та їхні перетворення |
|
|
|||
47. |
Рівняння . Функції |
|
|
|||
48. |
Числові послідовності |
|
|
|||
49. |
Похідна та її застосування. Інтеграл |
|
|
|||
50. |
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики |
|
|
|||
51. |
Контрольна робота № 5 |
|
|
|||
52. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|||
53. |
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач |
|
|
|||
54. |
Підсумковий урок |
|
|
|||