Календарно-тематичне планування. Алгебра 7 клас. (2 години на тиждень)

Про матеріал
Надано календарно-тематичне планування уроків алгебри 7 класу ( 2 год на тиждень) за підручником авторів: Мерзляка А.Г., Полонського В.Б... та за навчальною програмою 2017 року
Перегляд файлу

Алгебра

7клас

 (2 години на тиждень, усього 70 год.)

Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки України. – Київ, 2017

Підручник. Підручник А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір. Х.: "Гімназія", 2015

Тема

Кількість годин

Контрольні роботи

за програмою

за планом

 

1.

Повторення

 

    4

вхідна

2

Цілі  вирази

30

36

4

3

Функції

10

19

1

    4

Лінійні рівняння та їх системи

18

15

1

    5

Резерв

12

 

 

    6

Повторення і систематизація навчального матеріалу

 

6

          1

Усього

70

70

7

 Контрольні роботи

7+вхідна

7+вхідна

7+вхідна

 

Календарне планування з  алгебри

№ уроку

Тема уроку

Примітки

Дата

за планом

Дата

фактично

Дата

за планом

Дата

фактично

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування задач і вправ на всі дії з десятковими та звичайними  дробами.

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування задач і вправ на всі дії з раціональними числами

 

  1.  

 

 

 

 

Розв'язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь.

 

  1.  

 

 

 

 

Діагностична контрольна робота.

 

Тема 1. Цілі вирази ( 30 год.)

Учень/учениця: наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів

пояснює:·як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;

формулює:·означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; властивості степеня з натуральним показником;правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень

 

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.

Тотожність. Тотожні перетворення виразу.

Степінь з натуральним показником. Властивості степеня з натуральним показником.

Одночлен. Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів.

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.

Степінь многочлена.

Додавання, віднімання і множення многочленів.

Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів.

Розкладання многочленів на множники

Тема 1.1. Цілі вирази. Одночлени ( 10 год.)

  1.  

 

 

 

 

Тотожні вирази. Тотожність.

 

  1.  

 

 

 

 

Тотожні перетворення виразів.

 

  1.  

 

 

 

 

Степінь з натуральним показником

 

  1.  

 

 

 

 

Властивості степеня з натуральним показником.

 

  1.  

 

 

 

 

Самостійна робота . Одночлен. Стандартний вигляд одночлена                                    

 

  1.  

 

 

 

 

Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ.

Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Контрольна робота № 1 з теми «Цілі вирази. Одночлени»

 

  1.  

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи №1. Теоретичний залік

 

Тема1.2. Многочлени та дії над ними  ( 10год)

  1.  

 

 

 

 

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена.

 

  1.  

 

 

 

 

Додавання і віднімання многочленів.

 

  1.  

 

 

 

 

Додавання і віднімання многочленів. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Множення одночлена на многочлен

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ.

 

  1.  

 

 

 

 

Множення многочлена на многочлен

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ

Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Контрольна робота № 2 з теми «Многочлени та дії над ними 

 

  1.  

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи №2. Теоретичний залік

 

Тема 1.3  Формули скороченого множення ( 10+6=16 год.)

  1.  

 

 

 

 

Добуток різниці та суми двох виразів

 

  1.  

 

 

 

 

Різниця квадратів двох виразів

 

  1.  

 

 

 

 

Квадрат суми і квадрат різниці двох виразів

 

  1.  

 

 

 

 

Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Контрольна робота № 3  з теми « Формули скороченого множення»

 

  1.  

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи №3. Теоретичний залік

 

  1.  

 

 

 

 

Сума та різниця кубів

 

  1.  

 

 

 

 

Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки

 

  1.  

 

 

 

 

Самостійна робота . Розкладання многочлена на множники методом групування

 

  1.  

 

 

 

 

Застосування різних способів розкладання многочлена на множники

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ

Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Контрольна робота № 4  з теми « Сума та різниця кубів. Розкладання многочленів на множники »

 

  1.  

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи №4. Теоретичний залік

 

Тема 2. ФУНКЦІЇ (10-1=9 год)

Учень/учениця:наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій;

пояснює, що таке:аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції;

формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність;

називає та ілюструє на прикладах способи задання функції;

описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі);

складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

 

Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Графік функції.

 

Лінійна функція її графік та властивості

  1.  

 

 

 

 

Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ

 

  1.  

 

 

 

 

Способи задання функції

Розв’язування вправ

 

  1.  

 

 

 

 

Графік функції.

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ

Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Лінійна функція, її графік та властивості

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ.

Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ. Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Контрольна робота № 5 з теми  «Функція»

 

  1.  

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи №5. Теоретичний залік

 

Тема 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (18-3=15 год.)

Учень/учениця:наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;пояснює:що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;              скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними;

описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

характеризує випадки,коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;

складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі; розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

 

Лінійне рівняння з однією змінною. Лінійне рівняння з двома змінними та його графік.

 

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними.

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними: графічним способом; способом підстановки; способом додавання.

 

Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач

  1.  

 

 

 

 

Лінійне рівняння з однією змінною.

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування лінійних рівнянь.

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування лінійних рівнянь. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Лінійне рівняння з двома змінними.

 

  1.  

 

 

 

 

Графік лінійного рівняння з двома змінними

 

  1.  

 

 

 

 

Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем. Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання.  Самостійна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними.

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

Домашня контрольна робота

 

  1.  

 

 

 

 

Контрольна робота №6 з теми

 «Лінійні рівняння та їх системи»

 

  1.  

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи №6. Теоретичний залік

 

Тема 4. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ( 6 год.)

  1.  

 

 

 

 

Дії над многочленами

 

  1.  

 

 

 

 

Формули скороченого множення

 

  1.  

 

 

 

 

Функції.

 

  1.  

 

 

 

 

Розв’язування задач

 

  1.  

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота №7

 

  1.  

 

 

 

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи. Підсумковий урок

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку