АЛГЕБРА 8 клас 2,5 год/тиждень (до підручника Істер О.С.)
40 годин І семестр, 48 годин ІІ семестр
№ уроку |
Кількість годин |
Тема уроку |
Дата |
Тема 1. Алгебраїчні дроби. Додавання і віднімання алгебраїчних дробів. |
|||
1 |
1 |
Повторення програмного матеріалу за 7 клас |
|
2-3 |
2 |
Поняття раціонального виразу. Тотожності. |
|
4 |
1 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробів |
|
5-6 |
2 |
Розв’язування вправ |
|
7-8 |
2 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
9-10 |
2 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
11 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
12 |
1 |
Підготовка до контрольної роботи |
|
13 |
1 |
Контрольна робота №1 |
|
Тема 2. Множення та ділення алгебраїчних дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів. |
|||
14 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Множення дробів |
|
15 |
1 |
Піднесення дробу до степеня |
|
16-17 |
2 |
Розв’язування вправ |
|
18-19 |
2 |
Ділення дробів |
|
20 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
21-23 |
3 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
24 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
25-26 |
2 |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
|
27 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
28 |
1 |
Контрольна робота №2 |
|
Тема 3. Раціональні рівняння. Степінь із цілим показником. Стандартний вигляд числа. |
|||
29-30 |
2 |
Степінь із цілим показником |
|
31-32 |
2 |
Властивості степеня із цілим показником |
|
33 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
34 |
1 |
Стандартний вигляд числа |
|
35 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
36-37 |
2 |
Функція , її графік і властивості |
|
38 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
39 |
1 |
Контрольна робота №3 |
|
40 |
1 |
Повторення матеріалу за І семестр |
|
Тема 4. Квадратні корені. Дійсні числа. |
|||
41-42 |
2 |
Функція та її графік і властивості |
|
43-44 |
2 |
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь. |
|
45 |
1 |
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. |
|
46-47 |
2 |
Тотожність |
|
48-49 |
2 |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
50 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
51-52 |
2 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
53-54 |
2 |
Функція |
|
55 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
56 |
1 |
Контрольна робота № 4 |
|
Тема 5. Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. |
|||
57-58 |
2 |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. |
|
59-60 |
2 |
Формула коренів квадратного рівняння |
|
61 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
62-63 |
2 |
Теорема Вієта |
|
64-65 |
2 |
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикланих задач |
|
66 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
67 |
1 |
Контрольна робота №5 |
|
Тема 6.Квадратний тричлен.Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратн. |
|||
68-69 |
2 |
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
70-72 |
3 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
73 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
74-76 |
3 |
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
|
77 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
78 |
1 |
Контрольна робота № 6 |
|
Тема 7. Повторення |
|||
79-80 |
2 |
Раціональні вирази |
|
81 |
1 |
Степінь з цілим показником |
|
82-83 |
2 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь |
|
84 |
1 |
Розв’язування вправ |
|
85 |
1 |
Контрольна робота № 7 |
|
86-87 |
2 |
Розв’язування логічних завдань |
|
88 |
1 |
Підсумковий урок за рік |
|