План - корекція знань з алгебри 8 клас

Про матеріал
План - корекція знань за підручником О.С. Істер "Алгебра 8" для подолання прогалин у знаннях учнів
Перегляд файлу

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Раціональні вирази

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником :О.С. Істер «Алгебра 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Раціональні  вирази. Раціональні дроби

§1 с.5

№2,8,14

 

2

Основна властивість раціонального дробу

§2 с.12

31,38,40,44

 

3

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками  

§3 с.19

62,64,72,74

 

4

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

§4 с.26

89,91,103,113

 

5

Контрольна робота №1

С.37

 

 

6

Множення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня

§5 с.38

138,140,144,154

 

7

Ділення раціональних дробів

§ 6 с.45

168,170,174,176

 

8

Тотожні перетворення раціональних виразів

§7 с.50

191,193,199

 

9

Рівносильні рівняння . Раціональні рівняння.

§8 с.58

232,234,246

 

10

Контрольна робота №2

С.66

 

 

11

Означення степені з цілим показником

§9 с.69

265,267,269,277

 

12

Властивості степеня з цілим показником

§10 с.75

297,299,301,307,309

 

13

Стандартний вид числа

§11 с.81

332,336

 

14

Функція , її графік і властивості

§12 с.87

367,372,374,376

 

15

Контрольна робота №3

С.97

 

 

 

 

 

 

Контрольні запитання:

1.Які вирази називають цілими раціональними виразами, а які – дробовими раціональними?

2.Що називають допустимими значеннями змінної?

3.Сформулюйте основну властивість дробу?

4. Поясніть , як скоротити раціональний дріб.

5.Сформулюйте правило додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками.

6.Як виконати додавання та віднімання дробів з різними знаменниками.

7.Сформулюйте правило множення дробів.

8. Сформулюйте правило піднесення дробу до степеня.

9. Сформулюйте правило ділення дробів.

10. Які рівняння називають цілим раціональним,  а яке – дробовим раціональним?

11.Сформулюйте означення степеня із цілим від’ємним показником.

12. .Сформулюйте властивості  степеня із цілим показником.

13.Який запис числа називають його стандартним виглядом?

Яку функцію називають обернено пропорційною? Які властивості має обернена пропорційність?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Квадратні корені. Дійсні числа.

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником :О.С. Істер «Алгебра 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Функція у = х2, її  графік і властивості

§13 с.112

№503,505,507,509

 

2

Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь

§14 с.118

525,531,535

 

3

.Множина. Підмножина. Числові множини Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дісні числа

§15 с.124

556,560,570

 

4

Рівняння х² = а.Тотожність()² = а , а0

§16 с.131

583,587,591

 

5

Властивості арифметичного квадратного кореня

§17 с.137

614,616,618,

620,626,628

 

6

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені  

§18 с.47

658,660,662,

666,676,678

 

7

Функція , її властивості та графік

§19 с.156

701,703,705

 

8

Контрольна робота №4

С.162

 

 

 

 

 

Контрольні запитання:

1.Як називається графік функції у= х²? Сформулюйте її властивості.

2.Що називають квадратним коренем із числа а?

3.Що називають арифметичним квадратним коренем із числа а?

4.Які числа утворюють множину  раціональних чисел , множину дійсних чисел?

5.Які числа називають ірраціональними?

6. Сформулюйте властивості коренів?

7. Як собою являє графік функції у= ? Сформулюйте її властивості

 

План-завдання для корекції знань учнів з теми: Квадратні рівняння.

Мета програми : корегування знань учнів з теми

Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.

За підручником :О.С. Істер «Алгебра 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Підручник

Номери

Дата контролю знань

1

Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв'язування

§20 с.170

№779,785,787

 

2

Формула коренів квадратного рівняння   

§21 с.177

811,813,819

 

3

Теорема Вієта

§22 с.183

836,841

 

4

Квадратне рівняння як математична модель текстових та прикладних задач

§23 с.190

863,865,868

 

5

Контрольна робота № 5

С.197

 

 

6

Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

§24 с.198

890,893,898

 

7

Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних  

§25 с.206

931933,935,943

 

8

Розв'язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь

§26 с.214

967,978

 

9

Контрольна робота № 6

С.220

 

 

 

 

Контрольні запитання:

1.Які рівняння називають квадратними?

2.Як називають числа а,b,с?

3.Яке квадратне рівняння називають неповним?

4. Як розв’язати неповне квадратне рівняння кожного виду?

5.Що називають дискримінантом квадратного рівняння? Скільки корені має квадратне рівняння залежно від значення дискримінанта?

6.Записати формулу коренів квадратного рівняння .

7. Сформулюйте теорему Вієта  та обернену до теореми Вієта.

8.Що називають квадратним тричленом?

9.Як розкласти квадратний тричлен на множники?

10.Яке рівняння називають біквадратним?

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мінда Світлана
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Планування
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
Додано
16 січня 2022
Переглядів
1235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку