План-завдання для корекції знань учнів з теми: Раціональні вирази
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Алгебра 8»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
§1 с.5 |
№2,8,14 |
|
2 |
Основна властивість раціонального дробу |
§2 с.12 |
31,38,40,44 |
|
3 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
§3 с.19 |
62,64,72,74 |
|
4 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
§4 с.26 |
89,91,103,113 |
|
5 |
Контрольна робота №1 |
С.37 |
|
|
6 |
Множення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня |
§5 с.38 |
138,140,144,154 |
|
7 |
Ділення раціональних дробів |
§ 6 с.45 |
168,170,174,176 |
|
8 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
§7 с.50 |
191,193,199 |
|
9 |
Рівносильні рівняння . Раціональні рівняння. |
§8 с.58 |
232,234,246 |
|
10 |
Контрольна робота №2 |
С.66 |
|
|
11 |
Означення степені з цілим показником |
§9 с.69 |
265,267,269,277 |
|
12 |
Властивості степеня з цілим показником |
§10 с.75 |
297,299,301,307,309 |
|
13 |
Стандартний вид числа |
§11 с.81 |
332,336 |
|
14 |
Функція , її графік і властивості |
§12 с.87 |
367,372,374,376 |
|
15 |
Контрольна робота №3 |
С.97 |
|
|
Контрольні запитання:
1.Які вирази називають цілими раціональними виразами, а які – дробовими раціональними?
2.Що називають допустимими значеннями змінної?
3.Сформулюйте основну властивість дробу?
4. Поясніть , як скоротити раціональний дріб.
5.Сформулюйте правило додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками.
6.Як виконати додавання та віднімання дробів з різними знаменниками.
7.Сформулюйте правило множення дробів.
8. Сформулюйте правило піднесення дробу до степеня.
9. Сформулюйте правило ділення дробів.
10. Які рівняння називають цілим раціональним, а яке – дробовим раціональним?
11.Сформулюйте означення степеня із цілим від’ємним показником.
12. .Сформулюйте властивості степеня із цілим показником.
13.Який запис числа називають його стандартним виглядом?
Яку функцію називають обернено пропорційною? Які властивості має обернена пропорційність?
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Квадратні корені. Дійсні числа.
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Алгебра 8»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Функція у = х2, її графік і властивості |
§13 с.112 |
№503,505,507,509 |
|
2 |
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь |
§14 с.118 |
525,531,535 |
|
3 |
.Множина. Підмножина. Числові множини Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дісні числа |
§15 с.124 |
556,560,570 |
|
4 |
Рівняння х² = а.Тотожність()² = а , а0 |
§16 с.131 |
583,587,591 |
|
5 |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
§17 с.137 |
614,616,618, 620,626,628 |
|
6 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
§18 с.47 |
658,660,662, 666,676,678 |
|
7 |
Функція , її властивості та графік |
§19 с.156 |
701,703,705 |
|
8 |
Контрольна робота №4 |
С.162 |
|
|
Контрольні запитання:
1.Як називається графік функції у= х²? Сформулюйте її властивості.
2.Що називають квадратним коренем із числа а?
3.Що називають арифметичним квадратним коренем із числа а?
4.Які числа утворюють множину раціональних чисел , множину дійсних чисел?
5.Які числа називають ірраціональними?
6. Сформулюйте властивості коренів?
7. Як собою являє графік функції у= ? Сформулюйте її властивості
План-завдання для корекції знань учнів з теми: Квадратні рівняння.
Мета програми : корегування знань учнів з теми
Об’єкт застосування :розрахована на учнів , які виявили недостатній рівень навчальних досягень, а також учнів , які з певних причин пропустили заняття з даної теми.
За підручником :О.С. Істер «Алгебра 8»
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Підручник |
Номери |
Дата контролю знань |
1 |
Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв'язування |
§20 с.170 |
№779,785,787 |
|
2 |
Формула коренів квадратного рівняння |
§21 с.177 |
811,813,819 |
|
3 |
Теорема Вієта |
§22 с.183 |
836,841 |
|
4 |
Квадратне рівняння як математична модель текстових та прикладних задач |
§23 с.190 |
863,865,868 |
|
5 |
Контрольна робота № 5 |
С.197 |
|
|
6 |
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
§24 с.198 |
890,893,898 |
|
7 |
Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних |
§25 с.206 |
931933,935,943 |
|
8 |
Розв'язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
§26 с.214 |
967,978 |
|
9 |
Контрольна робота № 6 |
С.220 |
|
|
Контрольні запитання:
1.Які рівняння називають квадратними?
2.Як називають числа а,b,с?
3.Яке квадратне рівняння називають неповним?
4. Як розв’язати неповне квадратне рівняння кожного виду?
5.Що називають дискримінантом квадратного рівняння? Скільки корені має квадратне рівняння залежно від значення дискримінанта?
6.Записати формулу коренів квадратного рівняння .
7. Сформулюйте теорему Вієта та обернену до теореми Вієта.
8.Що називають квадратним тричленом?
9.Як розкласти квадратний тричлен на множники?
10.Яке рівняння називають біквадратним?