календарно-тематичне планування алгебра 8 клас 2021-2022 н.р. за підручником Істера О.С.
Календарне планування вивчення алгебри в 8 класі
Семестр |
||
І |
34 |
70 |
II |
36 |
Календарне планування вивчення алгебри в 8 класі
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку |
Очікувані ре |
Примітка |
||||
Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 4 год ) |
|
|||||||
1 |
|
Лінійне рівняння. Степінь. Одночлен |
|
|
||||
2 |
|
Многочлен. Формули скороченого множення |
|
|
||||
3 |
|
Функції. Системи лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
||||
4 |
|
Вхідна діагностична контрольна робота |
|
|
||||
Раціональні вирази (24+7 год ) |
|
|||||||
5 |
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
|
||||
6 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
|
|||||
7 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
|
|||||
8 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1 |
|
|||||
9 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|||||
10 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|||||
11 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Самостійна робота № 2 |
|
|||||
12 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|||||
13 |
|
Контрольна робота №1 |
|
|||||
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення дробів. |
|
|||||
15 |
|
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
|
|||||
16 |
|
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
|
|||||
17 |
|
Ділення дробів |
|
|||||
18 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 3 |
|
|||||
19 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|||||
20 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|||||
21 |
|
Раціональні рівняння |
|
|||||
23 |
|
Раціональні рівняння. Самостійна робота № 4 |
|
|||||
24 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|||||
25 |
|
Контрольна робота №2 |
|
|||||
26 |
|
Аналіз контрольної роботи. Степінь із цілим показником |
|
|||||
27 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
|
|||||
28 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
|
|||||
29 |
|
Властивості степеня із цілим показником. Самостійна робота № 5 |
|
|||||
30 |
|
Стандартний вигляд числа |
|
|||||
31 |
|
Функція , її графік і властивості |
|
|||||
32 |
|
Функція , її графік і властивості. Самостійна робота № 6 |
|
|||||
33 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|||||
34 |
|
Контрольна робота №3 |
|
|||||
35 |
|
Урок корекції знань, умінь, навичок |
|
|
||||
«Екологічна безпека й сталий розвиток» |
Формує в учнів соціальну активність, відповідальність та екологічну свідомість, готовність брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Формує критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. |
|||||||
«Громадянська відповідальність» |
Формує відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. Формує вміння працювати в колективі розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок. Викликає в учнів якомога більше позитивних емоцій, виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Формує толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень. |
|||||||
«Здоров'я і безпека» |
Становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. Вироблення вміння розв’язувати завдання про безпеку і охорону здоров’я (текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і транспортних засобів, відсотковими обчисленнями і графіками, що стосуються чинників ризику). Аналізує причини ДТП, пов’язаних із перевищенням швидкості. |
|||||||
«Підприємливість і фінансова грамотність» |
Розвиває лідерські ініціативи, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо). |
|||||||
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (10+3 год) |
||||||||
36 |
|
Аналіз контрольної роботи. Функція y = x2, її графік і властивості |
Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;
|
|
||||
37 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;
|
|
||||
38 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
|
|||||
39 |
|
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
|
|||||
40 |
|
Тотожність . Рівняння |
характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; |
|
||||
41 |
|
Тотожність . Рівняння . Самостійна робота № 7 |
|
|||||
42 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|||||
43 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|||||
44 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|||||
45 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|||||
46 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція , її графік і властивості. Самостійна робота № 8 |
|
|||||
47 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|||||
48 |
|
Контрольна робота №4 |
|
|
||||
«Екологічна безпека й сталий розвиток» |
Формує критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. |
|||||||
«Громадянська відповідальність» |
Викликає в учнів якомога більше позитивних емоцій, виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Формує толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень. |
|||||||
«Здоров'я і безпека» |
Становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. Вироблення вміння розв’язувати завдання про безпеку і охорону здоров’я |
|||||||
«Підприємливість і фінансова грамотність» |
Розв’язує практичні задачі щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів.. |
|||||||
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (16год) |
||||||||
49 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
|
||||
50 |
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
|
|||||
51 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|||||
52 |
|
Формула коренів квадратного рівняння. Самостійна робота № 9 |
|
|||||
53 |
|
Теорема Вієта |
|
|||||
54 |
|
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
|
|||||
55 |
|
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач Самостійна робота № 10 |
|
|||||
56 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|||||
57 |
|
Контрольна робота №5 |
|
|||||
58 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
|||||
59 |
|
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
|||||
60 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|||||
61 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Самостійна робота № 11 |
|
|||||
62 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
|
|||||
63 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|||||
64 |
|
Контрольна робота №6 |
|
|
||||
«Екологічна безпека й сталий розвиток» |
Формує критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. |
|||||||
«Громадянська відповідальність» |
Виховує порядність, старанність, посидючість і чесність. Формує толерантне ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень. |
|||||||
«Здоров'я і безпека» |
Учень стає емоційно стійким членом суспільства, здатний вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. |
|||||||
«Підприємливість і фінансова грамотність» |
Розв’язує сюжетні задачі на використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо |
|||||||
Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 6 год ) |
||||||||
65 |
|
Аналіз контрольної роботи. Раціональні вирази |
|
|
||||
66 |
|
Квадратні корені. Дійсні числа |
|
|
||||
67 |
|
Квадратні рівняння і раціональні рівняння |
|
|
||||
68 |
|
Текстові і прикладні задачі |
|
|
||||
69 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
||||
70 |
|
Підсумкове повторення та оцінювання навчальних досягнень |
|
|
||||