календарно-тематичне планування алгебра 8 клас 2021-2022 н.р.

Про матеріал

календарно-тематичне планування алгебра 8 клас 2021-2022 н.р. за підручником Істера О.С.

Перегляд файлу

 

  • Підручник: Алгебра: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.–  Київ «Ґенеза» 2016р
  • Програма: Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

 

Календарне планування вивчення алгебри в 8 класі
 

 

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Всього годин

І

34

70

II

36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Календарне планування вивчення алгебри в 8 класі

уроку

Дата проведення

Тема уроку

Очікувані ре

Примітка

Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 4 год )

 

 

1

 

Лінійне рівняння. Степінь. Одночлен

 

 

2

 

 Многочлен. Формули скороченого множення

 

 

3

 

Функції. Системи лінійних рівнянь з двома змінними

 

 

4

 

Вхідна діагностична контрольна робота

 

 

Раціональні вирази (24+7 год )

 

5

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Раціональні вирази. Раціональні дроби.

 

Учень/учениця:

наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником;

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює:

·   як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

·   що таке стандартний вигляд числа;

формулює:

·   основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;

·   правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;

·   умову рівності дробу нулю;

·   означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції 

 

6

 

Основна властивість раціонального дробу

 

7

 

Основна властивість раціонального дробу

 

8

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1

 

9

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

10

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

11

 

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Самостійна робота № 2

 

12

 

Узагальнення та систематизація знань

 

13

 

Контрольна  робота №1

 

14

 

Аналіз контрольної роботи. Множення дробів.

 

15

 

Множення дробів. Піднесення дробу до степеня

 

16

 

Множення дробів. Піднесення дробу до степеня

 

17

 

Ділення дробів

 

18

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 3

 

19

 

Тотожні перетворення раціональних виразів

 

20

 

Тотожні перетворення раціональних виразів

 

21

 

Раціональні рівняння

 

23

 

Раціональні рівняння. Самостійна робота № 4

 

24

 

Узагальнення та систематизація знань

 

25

 

Контрольна    робота №2

 

26

 

Аналіз контрольної роботи. Степінь із цілим показником

 

27

 

Властивості степеня із цілим показником

 

28

 

Властивості степеня із цілим показником

 

29

 

Властивості степеня із цілим показником.                          Самостійна робота № 5

 

30

 

Стандартний вигляд числа

 

31

 

Функція , її графік і властивості

 

32

 

Функція , її графік і властивості.                            Самостійна робота № 6

 

33

 

Узагальнення та систематизація знань

 

34

 

Контрольна  робота №3

 

35

 

Урок корекції знань, умінь, навичок

 

 

«Екологічна безпека й сталий розвиток»

Формує в учнів соціальну активність, відповідальність та екологічну свідомість, готовність брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Формує  критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини.

«Громадянська відповідальність»

Формує  відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. Формує вміння працювати в колективі розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

Викликає  в учнів якомога більше позитивних емоцій, виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Формує  толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень.

«Здоров'я і безпека»

Становлення  учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. Вироблення вміння розв’язувати завдання про безпеку і охорону здоров’я (текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і транспортних засобів, відсотковими обчисленнями і графіками, що стосуються чинників ризику). Аналізує  причини ДТП, пов’язаних із перевищенням швидкості.

«Підприємливість і фінансова грамотність»

Розвиває  лідерські ініціативи, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).

Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (10+3 год)

36

 

Аналіз контрольної роботи. Функція y = x2, її графік і властивості

Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

 

 

37

 

Арифметичний квадратний корінь

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

 

 

38

 

Арифметичний квадратний корінь

 

39

 

Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа

 

40

 

Тотожність . Рівняння 

характеризує: властивості функцій   ,  за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ;

 

41

 

Тотожність . Рівняння  .                    Самостійна робота № 7

 

42

 

Властивості арифметичного квадратного кореня

 

43

 

Властивості арифметичного квадратного кореня

 

44

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

 

45

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

 

46

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція , її графік і властивості.                        Самостійна робота № 8

 

47

 

Узагальнення та систематизація знань

 

48

 

Контрольна робота №4

 

 

«Екологічна безпека й сталий розвиток»

Формує  критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини.

«Громадянська відповідальність»

Викликає  в учнів якомога більше позитивних емоцій, виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Формує  толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень.

«Здоров'я і безпека»

Становлення  учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. Вироблення вміння розв’язувати завдання про безпеку і охорону здоров’я

«Підприємливість і фінансова грамотність»

Розв’язує практичні задачі  щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів..

Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ  (16год)

49

 

Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів;

формулює:

·  означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння;

·   теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

 

50

 

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

 

51

 

Формула коренів квадратного рівняння

 

52

 

Формула коренів квадратного рівняння.                      Самостійна робота № 9

 

53

 

Теорема Вієта

 

54

 

Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач

 

55

 

Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач Самостійна робота № 10

 

56

 

Узагальнення та систематизація знань

 

57

 

Контрольна  робота №5

 

58

 

Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

 

59

 

Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

 

60

 

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

 

61

 

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Самостійна робота № 11

 

62

 

Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь

 

63

 

Узагальнення та систематизація знань

 

64

 

Контрольна  робота №6

 

 

«Екологічна безпека й сталий розвиток»

Формує  критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини.

«Громадянська відповідальність»

 Виховує  порядність, старанність, посидючість і чесність. Формує  толерантне ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень.

«Здоров'я і безпека»

  Учень стає емоційно стійким  членом  суспільства, здатний  вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

«Підприємливість і фінансова грамотність»

Розв’язує сюжетні задачі на використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо

Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 6 год )

65

 

 Аналіз контрольної роботи. Раціональні вирази

 

 

66

 

Квадратні корені. Дійсні числа

 

 

67

 

Квадратні рівняння і раціональні рівняння

 

 

68

 

Текстові і прикладні задачі

 

 

69

 

Підсумкова контрольна робота

 

 

70

 

Підсумкове повторення та оцінювання навчальних досягнень

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Кушнерик Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Носальська Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Shymkiv Halyna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Липова марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Лук'яненко Світлана Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
23599
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку