Календарно-тематичне планування з української мови
для 1 класу НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з ЗПР)
за підручником М. С. Вашуленко
№ уроку |
Дата прове-дення
|
Тема |
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети |
1
|
01.09 |
Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. |
Сприймає та доречно реагує на усну інформацію , називає символи України. |
Збагачення словникового запасу розвиток здатності спілкуватися українською мовою |
Ілюстративний матеріал , державні символи України. Робота в парі |
2
|
02.09
|
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення.
|
Розрізняє усне і писемне мовлення, ознайомлюється із мовленнєвим етикетом. |
Створення дружніх відносин у класі, знайомство з однокласниками
|
Робота в групі Мотиваційні ігри
|
3 |
(Ущільн.) 07.09 |
Слова, які відповідають на питання що? хто? Навчальне приладдя.Сім’я. |
Розрізняє слова – назви предметів , самостійно добирає слова, які відповідають на питання що? і хто? |
Формування пізнавальної діяльності. Створення позитивної мотивації до навчання
|
Подача матеріалу невеликими частинами |
4
|
08.09
|
Ознайомлення зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на питання що робить? Дитячі захоплення. |
Розрізняє та добирає слова- назви дій , використовує їх у власному мовленні |
Розвиток уміння використовувати у мовленні слова – назви дій , формулювання своєї думки |
Робота в групі Релаксаційні вправи |
5
|
09.09
|
Ознайомлююся зі словами- назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на питання який? яка? яке? які? Складання усної розповіді. Овочі і фрукти. Порівняння предметів.
|
Розрізняє слова- ознаки предметів , добирає слова –ознаки до заданих слів |
Удосконалює власне мовлення за допомогою вчителя |
Розвивальна дидактична гра «Порівняй» |
6
|
14.09
|
Ознайомлююся зі словами , якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами. Робота з дитячою книгою. |
На прикладах розрізняє слова, які називають кількість предметів. |
Формування вмінь складати речення за малюнком |
Диференційоване навчання Дидактична гра «Дай відповідь» |
7
|
15.09
|
Досліджую речення. Побудова речень за малюнками . Професії людей. |
Усвідомлює роль слів у реченні . Розповідає про професії батьків. |
Розширення умінь складати речення, давати відповідь на питання
|
Робота в парі Роздатковий матеріал |
8
|
16.09
|
Ознайомлююся зі знаками в кінці речення (. ! ? ) Складання за малюнком розповідних, питальних та окличних речень (без уживання термінів). |
Практично інтонацією виділяє питальне , окличне речення |
Відтворює основний зміст та характер речення |
Дидактична гра «Актори» Робота в групі |
9
|
(Ущільн.) 21.09
|
Ділю слова на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Складання розповіді за малюнками. Дикі і свіські тварини. Зоопарк. |
Початкове вміння ділити слова на склади . Складання речень про тварин. |
Розвиток поняття що склад – найменша мовна одиниця |
Індивідуальні картки . Малюнковий диктант |
10
|
22.09
|
Ознайомлююся з наголосом у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді за серією малюнків.
|
Практично за допомогою вчителя визначає наголос у словах |
Спостереження та удосконалення власного мовлення |
Аудіо казки Розвивальні дидактичні ігри |
11
|
23.09
|
Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас. |
Зіставляє звуки мовлення із немовними звуками.
|
Розвиток артикуляційних вмінь.
|
Релаксаційні вправи
|
12 |
28.09 |
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів. Робота з дитячою книгою. |
Розуміє , що звуки вимовляємо і чуємо |
Розвиток фонематичного слуху |
Робота в парі Релаксаційні вправи |
13 |
29.09
|
Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. |
Практично розрізняє на слух тверді і м’які приголосні звуки |
Розвиток фонематичного слуху , спостереження за власним мовленням |
Індивідуальна робота за картками Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого
|
14
|
30.09
|
Аналізую звуковий склад слів. Вправляння у звуковому аналізі слів. Казки. Інсценування уривка казки. |
За допомогою вчителя позначає звукову схему слова за допомогою фішок |
Спостерігає за мовними одиницями і явищами , відтворення змісту прослуханого тексту |
Обладнання – фішки звукового аналізу. Аудіо казки. |
15
|
(Ущільн.) 05.10
|
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука в словах. Велика буква А. Складання речень і розповіді за малюнком. |
Співвідносить звук [а], і букву «а» , знаходить її місце в словах. Має поняття , що великою буквою починаються імена людей. |
Збагачення словникового запасу, вміння висловлювати думку на задану тему |
Розвивальна дидактична гра Робота в парі |
16
|
06.10
|
Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень. |
Вирізняє звук[о] в словах. |
Розвиток уміння слухати та висловлювати власну думку |
Диференційоване навчання Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого |
17
|
07.10
|
Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання речень за малюнками. Ребус. |
Співвідносить звук [о] і букву «о» , знаходить її місце в словах |
Розвиток фонематичного слуху |
Робота в парі |
18 |
12.10
|
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах.Звуковий аналіз слів. Робота з дитячою книгою. |
Вміє розрізняти звук [і] позначати його буквою «і». |
Розвиток вміння читати слова і склади з вивченими буквами |
Диференційоване навчання |
19
|
13.10
|
Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Буква «і» в ролі одного слова. Складання речень.
|
Під керівництвом вчителя вміє висловлювати думку під час складання речень. |
Розширення словникового запасу . Розвиток фонематичного слуху |
Розвивальні дидактичні ігри |
20 |
(Ущільн.) 19.10 |
Звуки [и], [у], позначення Їх буквами «и», «у». Виділення звука в складах та словах. Один предмет – багато предметів. Читання речень за допомогою малюнків. |
З допомогою вчителя вміє доповнювати речення |
Розвиток зв’язного мовлення |
Використання алгоритму поетапного виконання роботи |
21
|
20.10
|
Закріплення звукового значення букви «у» . Велика буква У. Читання речень за допомогою малюнків.
|
Відносить звук у до голосних звуків, відновлює порядок слів в реченні. |
Розширення та закріплення набутих знань про голосні звуки |
Розвивальні дидактичні ігри Робота в парі |
22
|
21.10
|
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребус. Складання розповіді за серією малюнків. |
За допомогою вчителя висловлює свою думку , відновлює порядок в реченні |
Вживання та використовування вивчених звуків у мовленні , розвиток мисленнєвиої операції порівняння |
Алгоритм планування дій дидактичні картки
|
23
|
02.11
|
Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Складання речень за малюнками. |
Позначає звук «е» буквою «е» та читає слова з вивченими буквами |
Розвиток вміння співвідносити звукову схему та слово |
Диференційоване навчання |
24
|
03.11
|
Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення звука [м] у словах. Читання прямих та обернених складів із вивченими літерами. Робота з дитячою книгою. |
Вміє самостійно позначати звук [м] буквою «м» |
Розвиток вміння читати слова і склади з вивченими буквами |
Розвивальні дидактичні ігри |
25
|
04.11
|
Закріплення звукового значення букви «ем» . Велика буква М. Читання слів і речень.
|
Виявляє вміння читати слова з вивченими буквами. |
Розвиток вміння сприймати тексти та висловлювати думку |
Навчальний відеофільм Поділ завдань на невеликі частини |
26 |
(Ущільн.) 09.11
|
Звуки [л], [л′], позначення їх буквою «ел». Велика буква Л. Читання складів і слів. Інтонаційне читання речень. |
Ознайомлення з приголосним звуком, практичне розрізнення м’якого та твердого звуків. |
Розвиток фонематичного слуху |
Розвивальні дидактичні ігри Робота в парі |
27
|
10.11
|
Звуки [н], [н′], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. |
Під керівництвом вчителя вміє добирати слова, близькі за значенням за допомогою вчителя |
Розширення лексичного запасу знань про слово |
Робота в групі Дидактична гра «Добери слово» |
28 |
11.11
|
Закріплення звукового значення букви «ен». Велика буква Н. Звуковий аналіз слів.Читання слів. Складання речень. |
Вміє читати слова і склади з вивченими буквами Ознайомлення з приголосним звуком, практичне розрізнення м’якого та твердого звуків |
Розвиток фонематичного слуху , розширення словникового запасу з теми «Техніка» |
Алгоритм планування дій Дидактичні ігри |
29 |
16.11
|
Звуки [с], [с′], позначення їх буквою «ес». Виділення звуків [с], [с′] у словах. Читання складів, слів. |
Ознайомлення з приголосним звуком, практичне розрізнення м’якого та твердого звуків |
Розвиток пізнавальних умінь , діалогічного мовлення |
Робота в парі |
30 |
17.11
|
Закріплення звукових значень букви «ес».Велика буква С. Читання слів і речень. Робота з дитячою книгою. |
Читацькі навички в межах вивченого матеріалу. |
Розвиток вміння читати слова з вивченими буквами |
Планування дій Релаксаційні вправи |
31 |
(Ущільн.) 18.11
|
Звуки [к], [к′], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків [к], [к′] у словах. Велика буква К. Читання складів,слів і речень. Словниково–логічні вправи. |
Виявляє вміння виділяти звук і читати слова з вивченими буквами |
Розвиток монологічного мовлення |
Планування дій Картки-підказки |
32 |
23.11 |
Звук [в], позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання у реченнях. Читання складів, слів, речень. |
Вміє розрізняти звук [в] та позначати його буквою «ве». Практично вміє удосконалювати мовлення за допомогою займенників
|
Розвиток фонематичного слуху, запам’ятовування раніше почутого матеріалу |
Мнемо таблиці Планування дій |
33 |
24.11 |
Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
Читацькі навички в межах вивченого матеріалу |
Розвиток вміння читати слова з вивченими буквами |
Розвивальні дидактичні ігри Робота в парі |
34 |
25.11
|
Звуки [р], [р′], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р], [р′] у словах. Читання складів, слів. Виконання словниково-логічних вправ. |
Під керівництвом вчителя вміє розрізняти твердий і м’який звук та читати слова з буквою «ер» |
Розвиток вміння висловлювати думку на дану тему |
Дидактична гра «Корисно – некорисно» |
35 |
30.11
|
Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква Р. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
Читає слова і речення з вивченими буквами |
Розширення словникового запасу |
Робота в парі |
36 |
01.12
|
Звуки [п], [п′], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п], [п′] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. Робота з дитячою книгою. |
Розрізняє твердий і м’який звуки к та читає слова з буквою «пе» |
Розвиток вміння визначати головну думку тексту |
Картки- підказки Робота в парі |
37 |
02.12
|
Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень. |
Читає слова зі речення з вивченими літерами |
Розвиток зв’язного мовлення , збагачення словникового запасу |
Робота в групі Картки – підказки |
38 |
(Ущільн.) 07.12
|
Звуки [т], [т′], позначення їх буквою «те». Звуковий аналіз слів. Велика буква Т. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
Читає слова з новою буквою |
Розвиток уміння помічати в тексті нові слова . відтворювати вже відому інформацію |
Робота в групі Сповільненість темпу навчання зважаючи на знижену психічну витривалість |
39 |
08.12
|
Звуки [д], [д′], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково-логічні вправи. |
Під керівництвом вчителя вміє розрізняти дзвінкий звук та читати слова з буквою «де» |
Збагачення словникового запасу , уміння осмислювати матеріал |
Розвивальні дидактичні ігри |
40 |
09.12
|
Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
Читає слова з вивченими буквами |
Розвиток мисленнєвих операцій порівняння, узагальнення , образного мислення |
Робота в групі Дидактична гра «Я – актор» |
41 |
14.12
|
Звуки [з], [з′], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків [з]-[с], [з′]-[с′]. Читання складів, слів. |
Читацькі вміння в межах вивченого матеріалу |
Розвиток пізнавальних вмінь |
Диференційоване навчання |
42 |
15.12
|
Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква З. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книгою. |
Читає слова з букво «зе» |
Розширення словникового запасу |
Розвивальні дидактичні ігри |
43 |
(Ущільн.) 16.12
|
Звуки [б], [б′], позначення їх буквою «бе». Зіставлення звуків [б]-[п]. Велика буква Б. Читання складів, слів, тексту. |
Читає слова і речення з вивченими буквами |
Розвиток вміння сприймати текст на слух, образного мислення |
Робота в групі Використання алгоритму поетапного виконання завдань |
44 |
21.12
|
Звук [й], позначення його буквою «ій»,(«йот). Читання слів, речень. Звуковий аналіз слів. Вправи з розвитку фонематичного слуху. |
Читає слова і речення з вивченими буквами , складає розповідь про уявні події за допомогою вчителя |
Розвиток уяви , фантазії |
Розвивальні дидактичні ігри
|
45 |
22.12
|
Закріплення звукового значення букви «йот». Велика буква Й. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
Читає слова з вивченими буквами |
Розвиток навичок свідомого виразного читання (дотримання логічних пауз, інтонації) |
Диференційоване навчання |
46 |
23.12
|
Буквосполучення йо. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
Читає слова,речення з вивченим буквосполученням йо, склади і слова з ним |
Розвиток уміння утворювати нові слова , образного мислення |
Робота в групі |
47 |
28.12
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
Читає слова, речення з вивченими буквами |
Розвиток вміння знаходити ключові слова в тексті |
Диференційоване навчання |
48 |
29.12
|
Незабаром канікули. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
Читає слова і речення з вивченими буквами |
Збагачення словникового запасу |
Вправи для розвитку навички читання |
49
|
(Ущільн.) 30.12
|
Планую свої канікули. Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.
|
Читацькі вміння в межах вивченого матеріалу
|
Розвиток уяви , фантазії
|
Робота в групі Релаксаційні вправи
|
Календарно-тематичне планування уроків української мови (письмо)
№ уроку |
Дата прове-дення
|
Тема |
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети |
1
|
01.09
|
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця. |
Слідкує за поставою під час письма, вправляється у правильному розміщенні олівця в руці |
Розвиток просторової орієнтації Створення позитивної мотивації до навчання |
Диференційоване навчання
|
2
|
02.09
|
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, праворуч, ліворуч. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів. |
Визначає в зошиті напрямки праворуч, ліворуч. Слідкує за правильним положення зошита на парті |
Удосконалення рухових дій , збагачення словникового запасу |
Робота в парі Тренажер для письма |
3
|
07.09
|
Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків. |
Знаходить верхню і нижню рядкову лінію |
Розвиток дрібної моторики , просторової орієнтації |
Диференційоване навчання Дидактична гра
|
4
|
08.09
|
Координування рухів руки. Порівняння предметів. Підготовчі графічні вправи. |
Зображує прямі лінії в рядку, орієнтується в сітці зошита |
Удосконалення всіх рухових дій |
Планування дій за алгоритмом |
5
|
09.09
|
Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи. |
Знаходить міжрядкову лінію, розміщує фігури під керівництвом учителя |
Розвиток дрібної моторики пальців рук |
Дидактична гра Тренажер для письма |
6
|
(Ущільн.) 14.09
|
Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Розвиток відчуття сили натиску на папір. Розвиток зв’язного мовлення. |
Виділяє предмети з малюнка, обводить його. |
Удосконалення рухових дій та просторової орієнтації |
Диференційоване навчання Сповільнений темп виконання дій |
7
|
15.09
|
Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми. Підготовчі графічні вправи. |
Орієнтується в сітці зошита, правильно рухає пальцями під час наведення, розфарбовування
|
Розвиток дрібної моторики пальців руки |
Розвивальні дидактичні вправи |
8
|
16.09
|
Основний рядок сітка зошита(верхня, нижня рядкові лінії). Наведення ліній без відриву олівця від паперу. Зображення фігур у рядку. |
З допомогою вчителя чи самостійно знаходить і показує всі лінії графічної сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії)
|
Удосконалення всіх рухових дій, розвиток мовлення |
Робота в парі Тренажер для письма
|
9
|
21.09
|
Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. |
Слідкує за поставою, пише вертикальні, горизонтальні і ламані лінії |
Розвиток дрібної моторики пальців руки |
Планування дій за алгоритмом |
10
|
22.09
|
Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). Направлення руху руки в рядку. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням. |
з допомогою вчителя знаходить і показує міжрядкову лінію сітки зошита
|
Удосконалення рухових дій |
Релаксаційні вправи Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого
|
11
|
23.09
|
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. Розмальовування малюнків. |
Слідкує за поставою під час письма, пише півовали, овали |
Розвиток дрібної моторики, зв’язного мовлення |
Розвивальні дидактичні вправи Трафарет |
12
|
(Ущільн.) 28.09
|
Похила лінія сітки зошита. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Розвиток зв’язного мовлення. |
Пише охайно у рядку, слідкує за поставою під час письма, пише півовали та овали |
Розвиток дрібної моторики |
Диференційоване навчання |
13
|
29.09
|
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Наведення, домальовування предметів петельними лініями. |
Слідкує за поставою під час письма, пише прямі похилі лінії із петлями |
Розвиток просторової орієнтації, рухових дій |
Релаксаційні вправи Сповільнений темп навчання |
14
|
30.09
|
Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. |
Поєднує вивчені елементи |
Удосконалення рухових дій |
Індивідуальна робота |
15
|
05.10
|
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви а. Написання буквосполучення аа. |
Розпізнає і пише рукописну малу букву а |
Удосконалення рухових дій, уміння запам’ятовувати |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички, модель букви а) |
16
|
06.10 |
Письмо великої букви А.Безвідривне з’єднання елементів букви А.Написання буквосполучення Аа. |
Розрізняє і пише велику рукописну букву А |
Розвиток дрібної моторики, вміння складати висловлювання на дану тему |
Робота в парі Поділ завдання на невеликі частини
|
17 |
(Ущільн.) 07.10 |
Письмо малої букви о і великої букви О. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
Пише вивчені літери |
Розвиток дрібної моторики |
Диференційоване навчання |
18
|
12.10 |
Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Розвиток зв’язного мовлення. |
Розрізняє і пише рукописну букву і |
Розвиток графічних навичок |
Розвивальні дидактичні ігри |
19 |
13.10 |
Письмо великої букви І.Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах. |
Самостійно пише вивчені букви |
Розвиток дрібної моторики пальців рук |
Картки-схеми Використання алгоритму дій |
20
|
19.10
|
Письмо малої букви и та великої букви И. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв. |
Пише рукописну малу і велику букву и , під керівництвом знаходить і виправляє недоліки |
Розвиток дрібної моторики , уміння знаходити недоліки порівнянням із зразком |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички., тренажери) |
21 |
20.10 |
Письмо малої букви у . Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
Правильно пише графічну схему букви у |
Розвиток дрібної моторики |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички.,модель букви у) |
22
|
21.10
|
Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
Розпізнає малу і велику рукописні букви у,У , списує друковані букви . склади |
Розвиток графічних навичок |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички.,модель букви У) |
23
|
(Ущільн.) 02.11
|
Письмо малої і великої букви е. Написання буквосполучень Ее. Закріплення вміння читати вивчені букви. |
Пише букви правильної форми, під нахилом та поєднує їх |
Збагачення словникового запасу , розширення уявлень про способи передачі інформації |
Робота в групі Алгоритм поетапного виконання роботи |
24 |
03.11 |
Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м. Розвиток зв’язного мовлення. |
Розпізнає та пише вивчені рукописні букви, виправляє недоліки письма під керівництвом учителя |
Розвиток графічних навичок |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички., тренажери) |
25
|
04.11
|
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення.
|
Пише і розпізнає велику букву М , знає, що імена пишуться з великої букви |
Розвиток графічних умінь |
Диференційоване навчання. Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого |
26
|
09.11
|
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів з буквою л
|
Правильно пише графічну схему букви л |
Удосконалення графічних навичок |
Для оволодіння механізмом письма друковані таблички. |
27 |
10.11
|
Письмо великої букви Л. Написання складів та слів з буквою Л. Закріплення вміння писати вивчені великі рукописні букви
|
Розпізнає малу і велику рукописні букви л, Л , списує друковані букви, склади |
Розвиток навички письма |
Диференційоване навчання |
28 |
(Ущільн) 11.11 |
Письмо малої букви н, письмо великої букви Н, буквосполучень, складів і слів з нею. Диктант складів. |
Знає і відтворює графічні схеми вивчених літер |
Удосконалення графічних навичок |
Розвивальні дидактичні вправи |
29
|
16.11 |
Письмо малої букви с. Написання складів та слів із буквою с. Написання речень. |
Пише рукописну букву с, під керівництвом знаходить і виправляє недоліки |
Розвиток дрібної моторики , уміння знаходити недоліки порівнянням із зразком |
Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички., тренажери) |
30
|
17.11 |
Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Порівняння друкованих і рукописних букв. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення. |
Розрізняє і пише рукописну велику букву С |
Розвиток графічних навичок |
Диференційоване навчання |
31
|
18.11 |
Письмо малої букви к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів з буквою к.
|
Пише малу букву к, поєднує її з іншими буквами , слухає і приймає участь в обговоренні тексту |
Розвиток зв’язного мовлення |
Робота в групі |
32 |
23.11 |
Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. Порівняння великих рукописних букв К та Н.
|
з допомогою учителя та самостійно впізнає і називає малі і великі рукописні букви |
Розвиток уміння писати вивчені букви |
Алгоритм планування дій |
33
|
24.11
|
Письмо малої букви в . Написання буквосполучень, складів та слів. Типи поєднань малої букви в із вивченими рядковими буквами. |
Пише букви правильної форми, під нахилом та поєднує їх |
Удосконалення графічних навичок |
Поділ завдань на невеликі частини |
34 |
25.11
|
Письмо великої букви В . Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування. |
Пише під диктовку слова і склади з вивченими буквами |
Формування правописних вмінь |
Поступове заповнення прогалин в знаннях |
35
|
(Ущільн.) 30.11
|
Письмо малої букви р та великої букви Р. Типи поєднань букв з іншими буквами. Написання складів, слів та речень. |
Перевіряє написане, виправляє недоліки з допомогою учителя |
Розвиток дрібної моторики, вміння аналізувати написане з опорою на зразок |
Використання алгоритму виконання дій |
36 |
01.12 |
Письмо малої букви п. Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення. |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини
|
Розвиток зв’язного мовлення |
Сповільнений темп навчання |
37
|
02.12
|
Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень. |
Пише та поєднує вивчені букви з буквою п |
Розвиток графічних та правописних вмінь |
Використання алгоритму поетапного виконання роботи |
38
|
07.12
|
Письмо малої букви т. Типи поєднань букви т з іншими буквами. Письмо складів та слів із буквою т. |
Самостійно пише слова і склади з вивченими буквами |
Удосконалення правописних вмінь |
Сповільнений темп навчання |
39
|
08.12 |
Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Написання складів, слів та речень. |
з допомогою чи самостійно поєднує відривно елементи букв природного злиття |
Збагачення словникового запасу |
Картки-нагадування |
40 |
(Ущільн.) 09.12 |
Письмо малої букви д та великої букви Д, складів і слів з ними. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Правильно пише склади та слова з вивченими буквами. Списує друкований текст рукописними літерами |
Удосконалення навичок писемного мовлення |
Використання алгоритму поетапного виконання дій |
41
|
14.12 |
Письмо малої букви з. Типи поєднань з іншими буквами. Написання складів та слів із буквою з. Написання речення. |
Засвоює графічні схеми написання рукописних літер |
Розвиток графічних навичок |
Тренажер для письма |
42
|
15.12 |
Письмо великої букви З. Написання складів, слів і речень із буквою З. Написання речень із знаком оклику. Розвиток зв’язного мовлення. |
Записує слова і речення із вивченими буквами, дотримується знаку оклику в реченнях висловлених з особливим почуттям.
|
Удосконалення графічних та правописних навичок . Розвиток зв’язного мовлення. |
Диференційоване навчання |
43
|
16.12 |
Письмо малої букви б. Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. Написання складів, слів, речень. Письмо під диктування. |
Записує вивчені словникові слова під диктовку |
Розвиток графічних навичок |
Розвивальні дидактичні ігри |
44 |
21.12 |
Письмо великої букви Б . Поєднання великої букви Б з рядковими. Написання складів, слів та речень. Навчальний диктант. |
Пише під диктовку, визначає початок та кінець речення визначає початок та кінець речення визначає початок та кінець речення |
Розвиток правописних та графічних навичок |
Опорні схеми |
45
|
22.12
|
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речень. |
Перевіряє написане за зразком, виправляє недоліки |
Розвиток навичок самоконтролю |
Картки- зразки |
46
|
23.12 |
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування словосполучень. |
Пише рукописними та друкованими буквами |
Розвиток пізнавальних інтересів та активності |
Розвивальні дидактичні ігри |
47
|
(Ущільн.) 28.12 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Знає і записує словникові слова |
Збагачення словникового запасу |
Використання алгоритму планування дій |
48 |
29.12 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Пише слова , речення з вивченими буквами |
Розвиток зорової та слухової пам’яті |
Пам’ятки та карки-підказки |
49
|
30.12
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення. |
Пише та перевіряє написане |
Розвиток графічних навичок. Розвиток зв’язного мовлення. |
Використання алгоритму планування дій |