Календарно-тематичне планування з української мови для 1 класу НУШ (інклюзивне навчання)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови

для 1 класу НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з ЗПР)

за підручником М. С. Вашуленко

Перегляд файлу

 

№ уроку

Дата прове-дення

 

 

Тема

 

Очікувані результати

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети

1

 

01.09

Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України.    

Сприймає  та доречно реагує на усну інформацію , називає  символи України.

Збагачення словникового запасу розвиток здатності спілкуватися українською мовою

Ілюстративний матеріал , державні символи України.

Робота в парі

2

 

 

 

02.09

 

 

 

Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення.

 

                                                          

Розрізняє усне і писемне мовлення, ознайомлюється із мовленнєвим етикетом.

Створення дружніх відносин у класі, знайомство з однокласниками

 

Робота в групі

Мотиваційні ігри

 

                             

      3

(Ущільн.)

07.09

Слова, які відповідають на питання що? хто? Навчальне приладдя.Сім’я.

 

Розрізняє слова – назви предметів , самостійно добирає слова, які відповідають на питання що? і  хто?

 

Формування пізнавальної діяльності.

Створення позитивної мотивації до навчання

 

Подача  матеріалу невеликими частинами

4

 

08.09

 

Ознайомлення  зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на питання що робить? Дитячі захоплення.

Розрізняє та добирає слова- назви дій , використовує їх у власному мовленні

Розвиток уміння використовувати у мовленні слова – назви дій , формулювання своєї думки

Робота в групі

Релаксаційні вправи

5

 

09.09

 

Ознайомлююся зі словами- назвами ознак. Розвиток умінь  відповідати на питання який? яка? яке? які? Складання усної розповіді. Овочі і фрукти. Порівняння предметів.

 

Розрізняє слова- ознаки предметів , добирає слова –ознаки до заданих слів

Удосконалює власне мовлення за допомогою вчителя

Розвивальна дидактична гра «Порівняй»

6

 

14.09

 

Ознайомлююся зі словами , якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами. Робота з дитячою книгою.

На прикладах розрізняє слова, які називають кількість предметів.

Формування вмінь складати речення  за малюнком

Диференційоване навчання

Дидактична гра «Дай відповідь»

7

 

15.09

 

Досліджую речення. Побудова речень за малюнками . Професії  людей.

Усвідомлює  роль слів у реченні . Розповідає про професії батьків.

Розширення умінь складати речення, давати відповідь на питання

 

Робота в парі

Роздатковий матеріал

8

 

16.09

 

Ознайомлююся зі знаками в кінці речення (. ! ? ) Складання за малюнком  розповідних, питальних  та окличних речень (без уживання термінів).

Практично  інтонацією виділяє питальне , окличне речення

Відтворює основний зміст та характер речення

Дидактична гра «Актори»

Робота в групі

9

 

(Ущільн.)

21.09

 

Ділю слова на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Складання розповіді за малюнками. Дикі і свіські тварини. Зоопарк.

Початкове вміння ділити слова на склади .  Складання речень про тварин.

Розвиток поняття що склад – найменша мовна одиниця

Індивідуальні картки .

Малюнковий диктант

10

 

22.09

 

Ознайомлююся з наголосом у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді за серією малюнків.

 

Практично  за допомогою вчителя визначає наголос у словах

Спостереження та удосконалення власного мовлення

Аудіо казки

Розвивальні дидактичні ігри

11

 

 

     

23.09

 

Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас.

Зіставляє звуки мовлення із немовними звуками.

 

Розвиток артикуляційних вмінь.

 

Релаксаційні вправи

 

  12

28.09

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів. Робота з дитячою книгою.

Розуміє , що звуки вимовляємо і чуємо

Розвиток фонематичного слуху

Робота в парі

Релаксаційні вправи

      13

29.09

 

Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Практично  розрізняє  на слух тверді і м’які приголосні звуки

Розвиток фонематичного слуху , спостереження за власним мовленням

Індивідуальна робота  за картками

Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого

 

14

 

30.09

 

Аналізую звуковий склад слів. Вправляння у звуковому аналізі слів. Казки. Інсценування уривка казки.

За допомогою вчителя    позначає звукову схему слова за допомогою фішок

Спостерігає за мовними одиницями і явищами , відтворення змісту прослуханого тексту

Обладнання – фішки звукового аналізу.

Аудіо казки.

15

 

(Ущільн.)

05.10

 

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука в словах. Велика буква А. Складання речень і розповіді за малюнком.

 Співвідносить звук [а],  і букву «а» , знаходить її місце в словах.  Має  поняття , що великою буквою починаються імена людей.

Збагачення словникового запасу, вміння висловлювати думку на задану тему

Розвивальна дидактична гра Робота в парі

 16

 

06.10

 

Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень. 

Вирізняє звук[о] в словах.

Розвиток уміння слухати та висловлювати власну думку

Диференційоване навчання 

Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого

17

 

07.10

 

Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання речень  за малюнками.  Ребус.                 

Співвідносить звук [о]  і букву «о» , знаходить її місце в словах

Розвиток фонематичного слуху 

Робота в парі

18

12.10

 

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах.Звуковий аналіз слів. Робота з дитячою книгою. 

Вміє розрізняти звук [і]  позначати його буквою «і».

Розвиток вміння читати слова і склади з вивченими буквами

Диференційоване навчання

19

 

13.10

 

 Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Буква «і» в ролі одного слова. Складання речень.

 

Під керівництвом вчителя  вміє висловлювати думку під час складання речень.

Розширення словникового запасу .          Розвиток фонематичного слуху

Розвивальні дидактичні ігри

    20

(Ущільн.)

19.10

Звуки [и], [у],  позначення Їх буквами «и», «у». Виділення звука в складах та словах. Один предмет – багато предметів. Читання речень за допомогою малюнків.

З допомогою вчителя  вміє доповнювати речення

Розвиток зв’язного мовлення

Використання алгоритму поетапного виконання роботи

21

 

20.10

 

Закріплення звукового значення букви «у» . Велика буква У.  Читання речень за допомогою малюнків.

 

 

 Відносить звук у до голосних звуків, відновлює порядок слів в реченні.

Розширення та закріплення набутих знань про голосні звуки

Розвивальні дидактичні ігри

Робота в парі

22

 

21.10

 

Звук [е],   позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребус. Складання розповіді  за серією малюнків.

За допомогою вчителя висловлює свою думку , відновлює порядок в реченні

Вживання та використовування  вивчених звуків у мовленні , розвиток мисленнєвиої операції порівняння

Алгоритм планування дій

дидактичні картки

 

23

 

02.11

 

Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Складання речень за малюнками.

 Позначає звук «е»   буквою «е»  та читає слова з вивченими буквами

Розвиток вміння співвідносити звукову схему та слово

Диференційоване навчання

24

 

03.11

 

Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення звука [м] у словах. Читання прямих та обернених складів  із вивченими літерами. Робота з дитячою книгою.

Вміє самостійно  позначати звук [м] буквою «м»

Розвиток вміння читати слова і склади з вивченими буквами

Розвивальні дидактичні ігри

25

 

04.11

 

Закріплення звукового значення букви «ем» . Велика буква М.  Читання слів і речень.

 

 

Виявляє вміння читати слова з вивченими буквами.

Розвиток вміння сприймати тексти та висловлювати думку

Навчальний відеофільм

Поділ завдань на невеликі частини

26

(Ущільн.)

09.11

 

Звуки [л], [л′], позначення їх буквою «ел».  Велика буква Л. Читання складів і слів. Інтонаційне читання  речень.

Ознайомлення з приголосним звуком, практичне розрізнення м’якого та твердого звуків.

Розвиток фонематичного слуху

Розвивальні дидактичні ігри

Робота в парі

27

 

10.11

 

Звуки [н], [н′], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів.

Під керівництвом вчителя  вміє  добирати слова, близькі за значенням  за допомогою вчителя

Розширення лексичного запасу знань про слово

Робота в групі

Дидактична гра  «Добери слово»

28

11.11

 

Закріплення звукового значення букви «ен». Велика буква Н. Звуковий аналіз слів.Читання слів. Складання  речень.

Вміє читати слова і склади з вивченими буквами Ознайомлення з приголосним звуком, практичне розрізнення м’якого та твердого звуків

Розвиток фонематичного слуху , розширення словникового запасу з теми «Техніка»

Алгоритм планування дій

Дидактичні ігри

29

16.11

 

Звуки [с], [с′], позначення їх буквою «ес». Виділення звуків [с], [с′] у словах. Читання складів, слів.

Ознайомлення з приголосним звуком, практичне розрізнення м’якого та твердого звуків

Розвиток пізнавальних умінь , діалогічного мовлення

Робота в парі

30

17.11

 

Закріплення звукових значень букви «ес».Велика буква С. Читання  слів і речень. Робота з дитячою книгою.

Читацькі навички  в межах вивченого матеріалу.

Розвиток вміння читати слова з вивченими буквами

Планування дій

Релаксаційні вправи

31

(Ущільн.)  18.11

 

Звуки [к], [к′], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків [к], [к′] у словах. Велика буква К. Читання складів,слів і речень. Словниково–логічні вправи.

Виявляє вміння виділяти звук і читати слова з вивченими буквами

Розвиток монологічного мовлення 

Планування дій

Картки-підказки

32

 23.11

Звук [в], позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання у реченнях. Читання складів, слів, речень.                                                               

Вміє  розрізняти  звук [в] та позначати його буквою «ве». Практично вміє удосконалювати мовлення за допомогою займенників

 

 

Розвиток фонематичного слуху,  запам’ятовування раніше  почутого матеріалу

Мнемо таблиці

Планування дій

33     

24.11

Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Читацькі навички  в межах вивченого матеріалу

Розвиток вміння читати слова з вивченими буквами

Розвивальні дидактичні ігри

Робота в парі

34

25.11

 

Звуки [р], [р′], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р], [р′] у словах. Читання складів, слів. Виконання словниково-логічних вправ.

Під керівництвом вчителя вміє розрізняти твердий і м’який звук  та читати слова з буквою «ер»

Розвиток вміння висловлювати думку на дану тему

Дидактична гра «Корисно – некорисно»

35

30.11

 

Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква Р. Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Читає слова і речення з вивченими буквами

Розширення словникового запасу

Робота в парі

36

01.12

 

Звуки [п], [п′], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п], [п′] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання  слів, речень. Робота з дитячою книгою.

Розрізняє твердий і м’який звуки к та читає слова з буквою «пе»

Розвиток вміння визначати головну думку тексту

Картки- підказки

Робота в парі

37

02.12

 

Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень.

Читає  слова зі речення з вивченими літерами

Розвиток зв’язного мовлення  , збагачення словникового запасу

Робота в групі

Картки – підказки

38

(Ущільн.)  07.12

 

Звуки [т], [т′], позначення їх буквою «те». Звуковий аналіз слів. Велика буква Т. Удосконалення уміння читати вивчені букви в  словах,  реченнях і текстах.  

Читає слова з новою буквою

Розвиток уміння помічати в тексті нові слова . відтворювати вже відому інформацію

Робота в групі

Сповільненість темпу навчання зважаючи на знижену психічну витривалість

39

08.12

 

Звуки [д], [д′], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково-логічні вправи.

Під керівництвом вчителя вміє розрізняти дзвінкий звук та читати слова з буквою «де»

Збагачення словникового запасу , уміння осмислювати матеріал

Розвивальні дидактичні ігри

40

09.12

 

Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Читає слова з вивченими буквами

Розвиток мисленнєвих операцій порівняння, узагальнення , образного мислення

Робота в групі

Дидактична гра «Я – актор»

41

14.12

 

Звуки [з], [з′], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці складів і слів. Зіставлення звуків [з]-[с], [з′]-[с′]. Читання складів, слів.

 Читацькі  вміння в межах вивченого матеріалу 

Розвиток пізнавальних вмінь

Диференційоване навчання

42

15.12

 

Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква З. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книгою.

Читає слова з букво  «зе»

Розширення словникового запасу

Розвивальні дидактичні ігри

43

(Ущільн.) 16.12

 

Звуки [б], [б′], позначення їх буквою «бе». Зіставлення звуків [б]-[п]. Велика буква Б. Читання складів, слів, тексту.

Читає слова і речення з вивченими буквами

Розвиток вміння сприймати текст на слух, образного мислення

Робота в групі

Використання алгоритму  поетапного виконання завдань

44

21.12

 

Звук [й], позначення його буквою «ій»,(«йот).  Читання слів, речень. Звуковий аналіз слів. Вправи з розвитку фонематичного слуху.

Читає слова і речення з вивченими буквами  , складає розповідь про уявні події за допомогою вчителя

Розвиток уяви , фантазії

Розвивальні дидактичні ігри

 

45

22.12

 

Закріплення звукового значення букви «йот». Велика буква Й.   Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Читає слова з вивченими буквами

Розвиток  навичок свідомого виразного  читання (дотримання логічних пауз, інтонації)

Диференційоване навчання

46

23.12

 

Буквосполучення йо.  Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Читає слова,речення з вивченим буквосполученням йо, склади і слова з ним

Розвиток уміння утворювати нові слова , образного мислення

Робота в групі 

47

28.12

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Читає слова, речення з вивченими буквами

Розвиток вміння знаходити ключові слова в тексті

Диференційоване навчання

48

29.12

 

Незабаром канікули.  Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Читає слова і речення з вивченими буквами

Збагачення словникового запасу

Вправи для розвитку навички читання

49

 

 

(Ущільн.)

30.12

 

 

Планую свої канікули.  Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

 

Читацькі  вміння в межах вивченого матеріалу  

 

Розвиток уяви , фантазії

 

 

Робота в групі 

Релаксаційні вправи

 

                              

 

                                    Календарно-тематичне планування уроків української мови (письмо)

№ уроку

Дата прове-дення

 

 

Тема

Очікувані результати

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети

1

 

 

01.09

 

 

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця.

Слідкує за поставою під час письма, вправляється у правильному розміщенні олівця в руці

Розвиток просторової орієнтації

Створення позитивної мотивації до навчання

Диференційоване навчання

 

2

 

02.09

 

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, праворуч, ліворуч. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів.

Визначає в зошиті напрямки праворуч, ліворуч. Слідкує за правильним положення зошита на парті

Удосконалення рухових дій , збагачення словникового запасу

Робота  в парі

Тренажер для письма

3

 

07.09

 

 Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків.

Знаходить верхню і нижню рядкову лінію

Розвиток дрібної моторики , просторової орієнтації

Диференційоване навчання

Дидактична гра

 

4

 

08.09

 

Координування рухів руки. Порівняння предметів. Підготовчі графічні вправи.

Зображує прямі лінії в рядку,  орієнтується в сітці зошита

Удосконалення всіх рухових дій

Планування дій за алгоритмом

5

 

09.09

 

Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи.

Знаходить міжрядкову лінію, розміщує фігури  під керівництвом учителя

Розвиток дрібної моторики пальців рук

Дидактична гра

Тренажер для письма

6

 

(Ущільн.)

14.09

 

Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Розвиток відчуття сили натиску на папір. Розвиток зв’язного мовлення.

Виділяє предмети з малюнка, обводить його.

Удосконалення  рухових дій та просторової орієнтації

Диференційоване навчання

Сповільнений темп виконання дій

7

 

15.09

 

Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми. Підготовчі графічні вправи.

Орієнтується в сітці зошита, правильно рухає пальцями під час наведення, розфарбовування

 

Розвиток дрібної моторики пальців руки

Розвивальні дидактичні вправи

8

 

16.09

 

Основний рядок сітка зошита(верхня, нижня рядкові лінії). Наведення ліній без відриву олівця від паперу. Зображення фігур у рядку.

З допомогою вчителя чи самостійно знаходить і показує всі лінії графічної сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії)

 

Удосконалення всіх рухових дій, розвиток мовлення

Робота в парі 

Тренажер для письма

 

9

 

21.09

 

Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній.

Слідкує за поставою, пише вертикальні, горизонтальні і ламані лінії 

Розвиток дрібної моторики пальців руки

Планування дій за алгоритмом

10

 

22.09

 

Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). Направлення руху руки в рядку. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням.

з допомогою вчителя знаходить і показує міжрядкову лінію   сітки зошита

 

Удосконалення рухових дій

Релаксаційні вправи

Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого

 

11

 

23.09

 

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. Розмальовування малюнків.

Слідкує за поставою під час письма, пише півовали, овали

Розвиток дрібної моторики, зв’язного мовлення

Розвивальні дидактичні вправи

Трафарет

12

 

(Ущільн.)

28.09

 

Похила лінія сітки зошита. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Розвиток зв’язного мовлення.

Пише охайно  у рядку, слідкує за поставою під час письма, пише півовали та овали

Розвиток дрібної моторики

Диференційоване навчання

13

 

29.09

 

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Наведення, домальовування предметів петельними лініями.

Слідкує за поставою під час письма, пише прямі похилі лінії із петлями

Розвиток просторової орієнтації, рухових дій

Релаксаційні вправи

Сповільнений темп навчання

14

 

30.09

 

Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів.

Поєднує вивчені елементи

Удосконалення рухових дій

Індивідуальна робота

15

 

05.10

 

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви а. Написання буквосполучення аа.

Розпізнає і пише рукописну малу букву а

Удосконалення рухових дій,  уміння запам’ятовувати  

Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички, модель букви  а)

16

 

06.10

Письмо великої букви А.Безвідривне з’єднання елементів букви А.Написання буквосполучення Аа.

Розрізняє і пише велику рукописну букву А

Розвиток дрібної моторики,  вміння складати висловлювання  на дану тему

Робота в парі

Поділ завдання на невеликі частини

 

17

(Ущільн.)

07.10

Письмо малої букви о  і великої  букви О. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

Пише вивчені  літери

Розвиток дрібної моторики

Диференційоване навчання

18

 

12.10

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Розвиток зв’язного мовлення.

Розрізняє і пише рукописну букву і

Розвиток графічних навичок

Розвивальні дидактичні ігри

19

13.10

Письмо великої букви І.Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах.

Самостійно пише вивчені букви

Розвиток  дрібної моторики пальців рук

Картки-схеми

Використання алгоритму дій

20

 

19.10

 

Письмо малої букви и та великої букви И. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв.

Пише рукописну малу і велику букву и , під керівництвом  знаходить і виправляє недоліки

Розвиток дрібної моторики , уміння знаходити недоліки  порівнянням із зразком

 Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички., тренажери)

21

20.10

Письмо малої букви у . Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

Правильно пише графічну схему букви у

Розвиток  дрібної моторики

Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички.,модель букви  у)

22

 

21.10

 

Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви.

Розпізнає малу і велику рукописні букви  у,У , списує друковані букви . склади

Розвиток графічних навичок

Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички.,модель букви У)

23

 

(Ущільн.)

02.11

 

Письмо малої і великої букви е. Написання буквосполучень Ее. Закріплення вміння читати вивчені букви.

Пише букви правильної форми, під нахилом та поєднує їх

Збагачення словникового запасу  , розширення уявлень про способи передачі інформації

Робота в групі 

Алгоритм поетапного виконання роботи

24

03.11

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м. Розвиток зв’язного мовлення.

Розпізнає та пише вивчені рукописні букви, виправляє недоліки письма під керівництвом учителя

Розвиток графічних навичок

Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички., тренажери)

25

 

04.11

 

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення.

 

Пише  і розпізнає велику букву М , знає, що імена пишуться з великої букви

Розвиток графічних умінь 

Диференційоване навчання.

Поступовий перехід від одного виду діяльності до іншого

26

 

09.11

 

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів  та слів з буквою л

 

Правильно пише графічну схему букви л

Удосконалення графічних навичок

Для оволодіння механізмом письма друковані таблички.

27

10.11

 

Письмо великої букви Л.  Написання складів  та слів з буквою Л. Закріплення вміння писати вивчені великі рукописні букви

 

Розпізнає малу і велику рукописні букви  л, Л , списує друковані букви,  склади

Розвиток навички письма

Диференційоване навчання

28

(Ущільн)

11.11

Письмо малої букви н, письмо великої букви Н, буквосполучень, складів і слів з нею. Диктант складів.

Знає і відтворює графічні схеми вивчених літер

Удосконалення  графічних навичок

Розвивальні дидактичні вправи

29

 

16.11

Письмо малої букви с. Написання складів та слів із буквою с. Написання речень.

Пише рукописну букву с, під керівництвом  знаходить і виправляє недоліки

Розвиток дрібної моторики , уміння знаходити недоліки  порівнянням із зразком

Для оволодіння механізмом письма (друковані таблички., тренажери)

30

 

17.11

Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Порівняння друкованих і рукописних букв. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення.

Розрізняє і пише рукописну  велику букву С

Розвиток графічних навичок

Диференційоване навчання

31

 

18.11

Письмо малої букви  к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів  та слів з буквою к.

 

Пише малу букву к, поєднує її з іншими буквами , слухає і приймає участь в обговоренні  тексту

Розвиток зв’язного мовлення

Робота в групі

32

23.11

Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. Порівняння великих рукописних букв К та Н.

 

з допомогою учителя та самостійно впізнає і називає малі і великі рукописні букви

Розвиток уміння писати вивчені букви

Алгоритм планування дій

33

 

24.11

 

Письмо малої букви в . Написання буквосполучень, складів та слів. Типи поєднань  малої букви в із вивченими рядковими буквами.

Пише букви правильної форми, під нахилом та поєднує їх

Удосконалення графічних навичок

Поділ завдань на невеликі частини

34

25.11

 

Письмо великої букви В . Написання складів, слів та речень. Письмо  під диктування.

Пише під диктовку слова і склади з вивченими буквами

Формування правописних вмінь

Поступове заповнення прогалин в знаннях

35

 

(Ущільн.)

30.11

 

Письмо малої букви р та великої букви Р. Типи поєднань букв з іншими буквами. Написання складів, слів  та речень.

Перевіряє написане, виправляє недоліки з допомогою учителя

Розвиток дрібної моторики, вміння аналізувати  написане з опорою на зразок

Використання алгоритму виконання дій

36

01.12

Письмо малої букви п. Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речень. Розвиток зв’язного мовлення.

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини

 

Розвиток  зв’язного мовлення

Сповільнений темп навчання

37

 

02.12

 

Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень.

Пише та поєднує вивчені букви з буквою п

Розвиток графічних та правописних вмінь

Використання алгоритму поетапного виконання роботи

38

 

07.12

 

Письмо малої букви т. Типи поєднань букви т з іншими буквами. Письмо складів та слів із буквою т.

Самостійно пише слова і склади з вивченими буквами

Удосконалення правописних вмінь

Сповільнений темп навчання

39

 

08.12

Письмо великої букви Т.  Відривне поєднання складників великої букви Т. Написання складів, слів та речень.

з допомогою чи самостійно поєднує відривно елементи букв природного злиття

Збагачення словникового запасу

Картки-нагадування

40

(Ущільн.) 09.12

Письмо малої букви д та великої букви Д, складів і слів з ними. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Правильно пише склади та слова з вивченими буквами. Списує друкований текст рукописними літерами

Удосконалення навичок писемного мовлення

Використання алгоритму поетапного виконання дій

41

 

14.12

Письмо малої букви з. Типи поєднань з іншими буквами. Написання складів та слів із буквою з. Написання речення.

Засвоює графічні схеми написання рукописних літер

Розвиток графічних навичок

Тренажер для письма

42

 

15.12

Письмо великої букви З. Написання складів, слів і речень із буквою З. Написання речень із знаком оклику. Розвиток зв’язного мовлення.

Записує слова і речення із вивченими буквами, дотримується знаку оклику в реченнях висловлених з особливим почуттям.

 

 

Удосконалення графічних та правописних навичок . Розвиток зв’язного мовлення.

Диференційоване навчання

43

 

16.12

Письмо малої букви б.  Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. Написання складів, слів, речень. Письмо під диктування.

Записує вивчені словникові слова під диктовку

Розвиток графічних навичок

Розвивальні дидактичні ігри

44

21.12

Письмо великої букви Б . Поєднання великої букви Б з рядковими. Написання складів, слів та речень. Навчальний диктант.

Пише під диктовку,  

 визначає початок та кінець речення  визначає початок та кінець речення  визначає початок та кінець речення

Розвиток правописних та графічних навичок

Опорні схеми

45

 

22.12

 

 Письмо  малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речень.

Перевіряє написане за зразком, виправляє недоліки

Розвиток навичок самоконтролю

Картки- зразки

46

 

23.12

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування словосполучень.

Пише рукописними та друкованими буквами

Розвиток пізнавальних  інтересів  та активності

Розвивальні дидактичні ігри

47

 

(Ущільн.)  28.12

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Знає  і записує словникові слова

Збагачення словникового запасу

Використання алгоритму планування дій

48

29.12

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування речень, поданих  друкованим шрифтом.                                                            

Пише слова , речення з вивченими буквами

Розвиток зорової та слухової пам’яті 

Пам’ятки  та карки-підказки

49

 

30.12

 

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв’язного мовлення.

Пише та перевіряє написане

Розвиток графічних навичок. Розвиток зв’язного мовлення.

Використання алгоритму планування дій

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
2402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку