Календарно-тематичне планування для 2 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків читання

II семестр

(3,5 години на тиждень)

За підручником О.Савченко

 

Види діагностувальних робіт

Вид

І с

ІІ с

Рік

Читання вголос

1

1

2

Читання напам’ять віршів

2

2

4

Аудіювання

-

1

1

Робота з літературним твором

-

1

1

Усний переказ

1

-

1

Робота з дитячою книжкою

8

9

17

 

Тема уроку

Стор.

Дата

         Світ дитинства у творах українських письменників. Вірші. Оповідання

55

Вступ до розділу. Вірші. Ознайомлення з життям і твор­чістю П. Воронька.  П. Воронько «На кораблику»,

П.с.70-72

09.01

56

Вивчаємо творчість Платона Воронька «Картина»

П.с. 72

10.01

57

Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць.

 «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле по­лотняне...»

П.с.73-74

12.01

58

Робота з дитячою книжкою №9. Оксана Кротюк «Сніг сріблиться на морозі», Сергій Пантюк «Ярків день»

Зб.с.30-34

13.01

59

Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко.

Л. Костенко «Пряля». Прислів’я (с. 75-76).

П.с.75-76

16.01

60

Вивчаємо творчість Л. Костенко. «Польові дзвіночки».

П.с.76

17.01

61

Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Кача­на.

 А. Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах

П.с.77-78

19.01

62

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка»

П.с.79-81

23.01

63

Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу?

П.с.82

24.01

64

Досліджуємо текст. В.О.Сухомлинський «Покинуте кошеня» Підгото­вка до вистави за оповіданням

«Хто зігріє кошеня?»

П.с.83-84

26.01

65

Робота з дитячою книжкою№10. Олена Крижановська «Скляна ваза»

Зб.с.

130-132

27.01

66

Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями»

П.с.84-85

30.01

67

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання?

О.Коротюк «Шкідлива звичка».  Колективне складання плану.

П.с.86-87

31.01

68

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика)

П.с.87-89

02.02

69

Незвичайна мрія. О.Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика) (продовження)

П.с.89-90

06.02

70

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Світ дитинства у творах українських письменників»

Діагностувальна робота: аудіювання. В.О.Сухомлинський «Гаряча квітка»

П.с.91,

134

07.02

                           У колі літературних казок

 

 

71

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я»

П.с.92-93

09.02

72

Робота з дитячою книжкою №11.  Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі»

Зб.с.92-94

10.02

73

Творчість І. Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». При­слів`я

П.с.93-94

13.02

74

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстра­ції до казки

П.с.95

14.02

75

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли.

Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка»

П.с.96

16.02

76

Творчість Н.Забіли.  «Хто сильніший?»  Читання в особах.

П.с.96-97

20.02

77

Творчість Н Забіли.  «Хто сильніший?». Читання в особах.

П.с.98-99

21.02

78

Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Со­ловей, і Жук»

П.с.100

23.02

79

Робота з дитячою книжкою №12. Валентина Запорожець «Про що написала Жовта Кульбабка Барвистому Метелику»

Зб.с.74-75

24.02

80

Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?»

П.с.101

27.02

81

Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок»

П.с.102

28.02

82

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «У колі літературних казок»

П.с.103

02.03

                                            Шевченкове слово

 

 

83

Вступ до розділу «Шевченкове слово». Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко»

П.с.

104-105

06.03

84

Образи української природи в поезії Т. Шевченка.

 Т. Шевченко «Світає», «Встала й весна»                  

П.с.

106-107

07.03

85

Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша «Світає» Т.Г.Шевченка.

 «Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»»

П.с.

107-108

09.03

86

Робота з дитячою книжкою №13. Анатолій Камінчук «Березень, як зайчик»

Зб.28-29

10.03

87

Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша «Світає» Т.Г.Шевченка.

Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом.

П.с.109

13.03

                                       Надійшла весна прекрасна..

 

 

88

Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, вес­на...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні).

П.с.

110-111

14.03

89

Дружба єднає серця. В. Гринько «Мирилки». Інсценування.

П.с.111

16.03

 

 

 

 

90

Досліджуємо текст. Ключові речення. О. Копиленко «Весна іде» 

П.с.

112-113

20.03

91

Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрас­на»

П.с.113

21.03

92

Медіапроєкт: «Класна газета».Як створити класну газе­ту?

 П.с.

 114-115

 23.03

93

Робота з дитячою книжкою №14. Юрій Старостенко «Смілива зозулька»

Зб.с.105

24.03

94

Вчимося слухати і розуміти текст. Причина-наслідок.

Л. Костенко «Перекинути шпаківня»

 П.с.116

 03.04

95

Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії».  Читання в особах

П.с.

117-118

04.04

96

Гей, Великдень! Гей, весна! Порівняння – образ.

А. Камінчук «Українська писанка...». складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова.

П.с.118

06.04

97

Почуття любові. Порівняння – образ. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку».

П.с.119

10.04

98

Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша «На зеленому горбочку» Лесі Українки. Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу.

П.с.120

11.04

99

Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша «На зеленому горбочку» Лесі Українки. Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал

П.с.120

13.04

100

Робота з дитячою книжкою №15. Юрій Старостенко «І трапиться ж отаке»

Зб.с.106

14.04

101

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом.

П.с.121

17.04

                               Скільки на Землі іще цікавого

 

 

102

Вступ до розділу. Що? Де? Чому? Навіщо? 0.Дерманський  «Чудо із чудес»

П.с.

122-123

18.04

103

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу)

П.с.123

20.04

104

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії.

Створення реклами журналу

П.с.

124-125

24.04

105

Діагностувальна робота: робота з літературним твором.

В.О.Сухомлинський «Скляний чоловічок»

П.с.

25.04

106

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки.

«Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки за­вгодно?» (із журналу)

П.с.126

27.04

107

Робота з дитячою книжкою №16. Дзвінка Польова «Беретик на гілочці»

Зб.с.135

28.04

108

Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка)

П.с.127

01.05

109

Дитячі енциклопедії — джерело нових знань.

«Наші мудрі друзі -—енциклопедії».

П.с.128

02.05

110

Робота з дитячими енциклопедіями.

П.с.128

04.05

111

Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школярів «Дивосвіт»)

П.с.129

08.05

112

Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок»

П.с

130-131

09.05

113

Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

П.с.

131-133

11.05

114

Робота з дитячою книжкою №17. Юрій Старостенко «А він уже вдома». Проєкт-книжка «Будь природі другом»

Зб.с.

26, 107

12.05

115

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Читання в особах. Інсценізування казки.

П.с.

131-133

15.05

116

Веселе слово. Розігрування сценок із твору Я. Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

Діагностувальна робота: читання вголос. Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком»

П.с.133

16.05

117

Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки.

Діагностувальна робота: читання вголос.  Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком»

П.с.134

18.05

118

Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок».  Інсценування дійства.

Діагностувальна робота: читання вголос.  Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком»

П.с.

135-136

22.05

119

Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». Складання казки про квіточку.

Діагностувальна робота: читання вголос.  Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком»

П.с.137

23.05

120

Робота над оповіданням В.О.Сухомлинського «Добре слово»

Зб.с.76

25.05

121

Робота над оповіданням Дзвінки Польової «Одинокі шкарпетки»

Зб.с136

26.05

122

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою

П.с.138

29.05

123

Підсумковий урок за рік

 

30.05


 

docx
Додано
22 січня 2023
Переглядів
3243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку