Календарно-тематичне планування
уроків читання
II семестр
(3,5 години на тиждень)
За підручником О.Савченко
Види діагностувальних робіт
Вид |
І с |
ІІ с |
Рік |
Читання вголос |
1 |
1 |
2 |
Читання напам’ять віршів |
2 |
2 |
4 |
Аудіювання |
- |
1 |
1 |
Робота з літературним твором |
- |
1 |
1 |
Усний переказ |
1 |
- |
1 |
Робота з дитячою книжкою |
8 |
9 |
17 |
№ |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
Світ дитинства у творах українських письменників. Вірші. Оповідання |
|||
55 |
Вступ до розділу. Вірші. Ознайомлення з життям і творчістю П. Воронька. П. Воронько «На кораблику», |
П.с.70-72 |
09.01 |
56 |
Вивчаємо творчість Платона Воронька «Картина» |
П.с. 72 |
10.01 |
57 |
Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць. «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне...» |
П.с.73-74 |
12.01 |
58 |
Робота з дитячою книжкою №9. Оксана Кротюк «Сніг сріблиться на морозі», Сергій Пантюк «Ярків день» |
Зб.с.30-34 |
13.01 |
59 |
Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко. Л. Костенко «Пряля». Прислів’я (с. 75-76). |
П.с.75-76 |
16.01 |
60 |
Вивчаємо творчість Л. Костенко. «Польові дзвіночки». |
П.с.76 |
17.01 |
61 |
Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана. А. Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах |
П.с.77-78 |
19.01 |
62 |
Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» |
П.с.79-81 |
23.01 |
63 |
Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? |
П.с.82 |
24.01 |
64 |
Досліджуємо текст. В.О.Сухомлинський «Покинуте кошеня» Підготовка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» |
П.с.83-84 |
26.01 |
65 |
Робота з дитячою книжкою№10. Олена Крижановська «Скляна ваза» |
Зб.с. 130-132 |
27.01 |
66 |
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» |
П.с.84-85 |
30.01 |
67 |
Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О.Коротюк «Шкідлива звичка». Колективне складання плану. |
П.с.86-87 |
31.01 |
68 |
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика) |
П.с.87-89 |
02.02 |
69 |
Незвичайна мрія. О.Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика) (продовження) |
П.с.89-90 |
06.02 |
70 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Світ дитинства у творах українських письменників» Діагностувальна робота: аудіювання. В.О.Сухомлинський «Гаряча квітка» |
П.с.91, 134 |
07.02 |
У колі літературних казок |
|
|
|
71 |
Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Уривок із книжки «Франко від А до Я» |
П.с.92-93 |
09.02 |
72 |
Робота з дитячою книжкою №11. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі» |
Зб.с.92-94 |
10.02 |
73 |
Творчість І. Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів`я |
П.с.93-94 |
13.02 |
74 |
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки |
П.с.95 |
14.02 |
75 |
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка» |
П.с.96 |
16.02 |
76 |
Творчість Н.Забіли. «Хто сильніший?» Читання в особах. |
П.с.96-97 |
20.02 |
77 |
Творчість Н Забіли. «Хто сильніший?». Читання в особах. |
П.с.98-99 |
21.02 |
78 |
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» |
П.с.100 |
23.02 |
79 |
Робота з дитячою книжкою №12. Валентина Запорожець «Про що написала Жовта Кульбабка Барвистому Метелику» |
Зб.с.74-75 |
24.02 |
80 |
Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?» |
П.с.101 |
27.02 |
81 |
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» |
П.с.102 |
28.02 |
82 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «У колі літературних казок» |
П.с.103 |
02.03 |
Шевченкове слово |
|
|
|
83 |
Вступ до розділу «Шевченкове слово». Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» |
П.с. 104-105 |
06.03 |
84 |
Образи української природи в поезії Т. Шевченка. Т. Шевченко «Світає», «Встала й весна» |
П.с. 106-107 |
07.03 |
85 |
Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша «Світає» Т.Г.Шевченка. «Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» |
П.с. 107-108 |
09.03 |
86 |
Робота з дитячою книжкою №13. Анатолій Камінчук «Березень, як зайчик» |
Зб.28-29 |
10.03 |
87 |
Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша «Світає» Т.Г.Шевченка. Перевіряю свої досягнення.Підсумок за розділом. |
П.с.109 |
13.03 |
Надійшла весна прекрасна.. |
|
|
|
88 |
Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). |
П.с. 110-111 |
14.03 |
89 |
Дружба єднає серця. В. Гринько «Мирилки». Інсценування. |
П.с.111 |
16.03 |
|
|
|
|
90 |
Досліджуємо текст. Ключові речення. О. Копиленко «Весна іде» |
П.с. 112-113 |
20.03 |
91 |
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна» |
П.с.113 |
21.03 |
92 |
Медіапроєкт: «Класна газета».Як створити класну газету? |
П.с. 114-115 |
23.03 |
93 |
Робота з дитячою книжкою №14. Юрій Старостенко «Смілива зозулька» |
Зб.с.105 |
24.03 |
94 |
Вчимося слухати і розуміти текст. Причина-наслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» |
П.с.116 |
03.04 |
95 |
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах |
П.с. 117-118 |
04.04 |
96 |
Гей, Великдень! Гей, весна! Порівняння – образ. А. Камінчук «Українська писанка...». складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова. |
П.с.118 |
06.04 |
97 |
Почуття любові. Порівняння – образ. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку». |
П.с.119 |
10.04 |
98 |
Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша «На зеленому горбочку» Лесі Українки. Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу. |
П.с.120 |
11.04 |
99 |
Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша «На зеленому горбочку» Лесі Українки. Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал |
П.с.120 |
13.04 |
100 |
Робота з дитячою книжкою №15. Юрій Старостенко «І трапиться ж отаке» |
Зб.с.106 |
14.04 |
101 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом. |
П.с.121 |
17.04 |
Скільки на Землі іще цікавого |
|
|
|
102 |
Вступ до розділу. Що? Де? Чому? Навіщо? 0.Дерманський «Чудо із чудес» |
П.с. 122-123 |
18.04 |
103 |
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) |
П.с.123 |
20.04 |
104 |
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу |
П.с. 124-125 |
24.04 |
105 |
Діагностувальна робота: робота з літературним твором. В.О.Сухомлинський «Скляний чоловічок» |
П.с. |
25.04 |
106 |
Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) |
П.с.126 |
27.04 |
107 |
Робота з дитячою книжкою №16. Дзвінка Польова «Беретик на гілочці» |
Зб.с.135 |
28.04 |
108 |
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка) |
П.с.127 |
01.05 |
109 |
Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». |
П.с.128 |
02.05 |
110 |
Робота з дитячими енциклопедіями. |
П.с.128 |
04.05 |
111 |
Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школярів «Дивосвіт») |
П.с.129 |
08.05 |
112 |
Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» |
П.с 130-131 |
09.05 |
113 |
Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» |
П.с. 131-133 |
11.05 |
114 |
Робота з дитячою книжкою №17. Юрій Старостенко «А він уже вдома». Проєкт-книжка «Будь природі другом» |
Зб.с. 26, 107 |
12.05 |
115 |
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Читання в особах. Інсценізування казки. |
П.с. 131-133 |
15.05 |
116 |
Веселе слово. Розігрування сценок із твору Я. Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» Діагностувальна робота: читання вголос. Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком» |
П.с.133 |
16.05 |
117 |
Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки. Діагностувальна робота: читання вголос. Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком» |
П.с.134 |
18.05 |
118 |
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». Інсценування дійства. Діагностувальна робота: читання вголос. Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком» |
П.с. 135-136 |
22.05 |
119 |
Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». Складання казки про квіточку. Діагностувальна робота: читання вголос. Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком» |
П.с.137 |
23.05 |
120 |
Робота над оповіданням В.О.Сухомлинського «Добре слово» |
Зб.с.76 |
25.05 |
121 |
Робота над оповіданням Дзвінки Польової «Одинокі шкарпетки» |
Зб.с136 |
26.05 |
122 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою |
П.с.138 |
29.05 |
123 |
Підсумковий урок за рік |
|
30.05 |