Конспект уроку для 3 класу на тему: «School is cool!» Урок на узагальнення та систематизації знань учнів з даної теми. Урок містить інтерактивні методи та ігри.
Урок в 3 класі
Тема: Школа. Мій улюблений урок.
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми, розвивати навики діалогічного та монологічного мовлення;
розвивати мислительні операції: пам`ять, мислення, увагу та мовну інтуїцію;
виховувати інтерес до навчання, свідоме ставлення до вивчення англійської мови.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
Форма проведення: фронтально-групова.
Обладнання: комп`ютор, відео презентація, ілюстрації, м`яч, скринька, роздатковий матеріал.
Хід уроку
I Вступна частина.
Повідомлення теми та мети уроку. Warming – up.
T.: Good morning, dear students. I am glad to see you. Let us start our favourite English lesson. Listen to the song and try to guess the topic of our lesson. ( Учні переглядають відео презентацію і відгадують тему уроку.) So, what is the topic of our lesson? Yes, it is School. And today we must show how we can write, read and speak English. Can you?
Мовна зарядка: We can write,
We can read,
We can speak English
And what about you?
Фонетична зарядка: звук /w/
Why do you love English?
Why do you love?
Why English? Why English?
Is it really fun?
II Основна частина.
T.: Look at the blackboard! ( На дошці ілюстрації шкільних предметів і підписи дій, які діти виконують на різних уроках.) There are a lot of subjects you study at school. What are they? ( Учні називають предмети, які вивчають у школі: Maths, Reading, Writing, English, Science, Craft, Sport, Music.)
Відповіді учнів:
In Maths we do sums and count. In Reading we read stories. In English we write, read, speak, play and dance. In Sport we run and jump.
What is your favourite lesson and why?
Обраний учень відповідає і задає питання наступному учневі на свій вибір)
T. : Take a piece of paper and write down your timetable for a week. (Учні на бланках – заставках заповнюють свій розклад уроків.)
Гра з м`я чем:«Magic ball» - When do you have Maths/ English/ Sport…? (Вчитель по черзі кидає учням м`яч, задаючи питання. Учень ловить м`яч і відповідає: We have Maths on Monday, Wednesday and Friday. Гра продовжується.)
Ira,dira,dominy,
Oke,poke,dominocke,
Now you are robots»
Учні під музику виконують танець роботів. По завершенню усі учні проговорюють заклинання, щоб перетворитись в учнів.)
Учні поділені на дві команди, яким роздається текст для читання. Команда читає і запам`ятовує текст 3 хвилини. Потім один учасник з кожної групи іде в іншу групу і переказує перше речення свого тексту. Другі учасники переказують друге речення і т. д.
Після завершення переказу обидві групи виконують завдання: True or False and Answer the questions.
Текст для першої команди:
Jack goes to school on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday. His favourite days are Monday and Friday, because he has got Sport on these days. Sport is his favourite lesson. Jack likes running, jumping and playing football.
T/F
Answer the questions:
Текст для другої команди:
Ron goes to school every day. His favourite days are Tuesday and Thursday because he has got Maths on these days. Maths is his favourite lesson. He likes doing sums and counting. He can do it well.
T/F
Answer the questions:
( Учитель викликає по черзі учнів і пропонує їм, заплющивши очі, дістати предмет зі скриньки і відгадати на який урок потрібен цей предмет. Скринька наповнена лінійками, фарбами, книгою, скакалкою, ножицями тощо.)
T.: Tell about your favourite lesson. (Захист учнівських проектів. Учні по черзі виходять до дошки, представляють свою проектну роботу.)
9. Game: «Inside and outside circle» (Карусель)
( Учні створюють внутрішнє і зовнішнє коло. Внутрішнє коло нерухоме, а зовнішнє – рухоме. Учитель рахує до трьох, учні задають кожен своє питання на кшталт: What lessons do we have on Monday, інший on Tuesday і т.д. Учні внутрішнього кола відповідають. Учитель знову рахує до трьох, учні зовнішнього кола роблять крок вправо і задають своє питання наступному учаснику із внутрішнього кола і т.д. Кількість учасників обох кіл 4 чоловіка. Кожен з учасників у руках має своє запитання і свою відповідь. Після того, як всі учасники пройдуть повне коло, ті, хто ставив запитання залишаються і дають на них відповідь.)
III Заключна частина.
Рефлексія:
T. : Did you like today`s lesson? Why? What can you do?
Let us say Good bye:
One, two, three, four, five
I say: «Good bye»!
Learning outcomes:
Tell and ask about favourite lesson.