Конспект уроку «School is cool. School subjects»

Про матеріал

Конспект уроку для 3 класу на тему: «School is cool!» Урок на узагальнення та систематизації знань учнів з даної теми. Урок містить інтерактивні методи та ігри.

Перегляд файлу

Урок в 3 класі

Тема: Школа. Мій улюблений урок.

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми, розвивати навики діалогічного та монологічного мовлення;

розвивати мислительні операції: пам`ять, мислення, увагу та мовну інтуїцію;

виховувати інтерес до навчання, свідоме ставлення до вивчення англійської мови.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Форма проведення: фронтально-групова.

Обладнання: комп`ютор, відео презентація, ілюстрації, м`яч, скринька, роздатковий матеріал.

Хід уроку

I Вступна частина.

Повідомлення теми та мети уроку. Warming – up.

T.: Good morning, dear students. I am glad to see you. Let us start our favourite English lesson. Listen to the song and try to guess the topic of our lesson. ( Учні переглядають відео презентацію і відгадують тему уроку.) So, what is the topic of our lesson? Yes, it is School. And today we must show how we can write, read and speak English. Can you?

Мовна зарядка:  We can write,

                                We can read,

                                We can speak English

                                And what about you?

Фонетична зарядка: звук /w/

          Why do you love English?

Why do you love?

Why English? Why English?

Is it really fun?

II Основна частина.

  1. Vocabulary:

T.: Look at the blackboard! ( На дошці ілюстрації шкільних предметів і підписи дій, які діти виконують на різних уроках.) There are a lot of subjects you study at school. What are they? ( Учні називають предмети, які вивчають у школі: Maths, Reading, Writing, English, Science, Craft, Sport, Music.)

  1. What do you do at these lessons?

      Відповіді учнів:

       In Maths we do sums and count. In Reading we read stories. In English we            write, read, speak, play and dance. In Sport we run and jump.

  1. Діалогічне мовлення в режимі: P1 – P2 – P3… . ( Учні по черзі розпитують один одного про свій улюблений урок. Перший учень обирає іншого і запитує:

What is your favourite lesson and why?

Обраний учень відповідає і задає питання наступному учневі на свій вибір)

  1. Writing:

T. : Take a piece of paper and write down your timetable for a week. (Учні на бланках – заставках заповнюють свій розклад уроків.)

Гра з м`я чем:«Magic ball» -  When do you have Maths/ English/ Sport…? (Вчитель по черзі кидає учням м`яч, задаючи питання. Учень ловить м`яч і відповідає: We have Maths on Monday, Wednesday and Friday. Гра продовжується.)

  1. Фізкультхвилинка: «Minute of Magic» ( Учитель бере чарівну палочку і перетворює дітей на учнів-роботів, проговорюючи магічне заклинання: «Itsy, misty, disty, tool

Ira,dira,dominy,

Oke,poke,dominocke,

Now you are robots»

Учні під музику виконують танець роботів. По завершенню усі учні проговорюють заклинання, щоб перетворитись в учнів.)

  1. Jigsaw Reading (Ажурна пилка)

Учні поділені на дві команди, яким роздається текст для читання. Команда читає і запам`ятовує текст 3 хвилини. Потім  один учасник з кожної групи іде в іншу групу і переказує перше речення свого тексту. Другі учасники переказують друге речення і т. д.

Після завершення переказу обидві групи виконують завдання: True or False and Answer the questions.

Текст для першої команди:

Jack goes to school on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday. His favourite days are Monday and Friday, because he has got Sport on these days. Sport is his favourite lesson. Jack likes running, jumping and playing football.

T/F

  1. Jack goes to school on weekdays.
  2. Monday and Tuesday are his favourite days.
  3. He likes go to school on Friday.
  4. Sport is Jack`s favourite lesson because he likes playing football.

Answer the questions:

  1. What days Jack goes to school?
  2. What are his favourite days?
  3. What is his favourite lesson?
  4. What does he like doing?

        Текст для другої команди:

Ron goes to school every day. His favourite days are Tuesday and Thursday because he has got Maths on these days. Maths is his favourite lesson. He likes doing sums and counting. He can do it well.

       T/F

  1. Ron goes to school on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday.
  2. Ron likes writing and reading.
  3. His favourite days are Thursday and Tuesday.
  4. His favourite lesson is Science.

Answer the questions:

  1. When does Ron go to school?
  2. What are his favourite days?
  3. What can he do well?
  4. What is his favourite lesson?
  1. Game: «Magic suitcase»

( Учитель викликає по черзі учнів і пропонує їм, заплющивши очі, дістати предмет зі скриньки і відгадати на який урок потрібен цей предмет. Скринька наповнена лінійками, фарбами, книгою, скакалкою, ножицями тощо.)

  1. Speaking:

T.: Tell about your favourite lesson. (Захист учнівських проектів. Учні по черзі виходять до дошки, представляють свою проектну роботу.)

       9. Game: «Inside and outside circle» (Карусель)

        ( Учні створюють внутрішнє і зовнішнє коло. Внутрішнє коло нерухоме, а зовнішнє – рухоме. Учитель рахує до трьох, учні задають кожен своє питання на кшталт: What lessons do we have on Monday, інший on Tuesday і т.д. Учні внутрішнього кола відповідають. Учитель знову рахує до трьох, учні зовнішнього кола роблять крок вправо і задають своє питання наступному учаснику із внутрішнього кола і т.д. Кількість учасників обох кіл 4 чоловіка. Кожен з учасників у руках має своє запитання і свою відповідь. Після того, як всі учасники пройдуть повне коло, ті, хто ставив запитання залишаються і дають на них відповідь.)

  1. Song: « The days of the week»

III Заключна частина.

Рефлексія:

T. : Did you like today`s lesson? Why? What can you do?

Let us say Good bye:

 One, two, three, four, five

I say: «Good bye»!

Learning outcomes:

Tell and ask about favourite lesson.

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
1213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку