Календарно-тематичне планування для 3 класу НУШ з обов’язковими і очікуваними результатами навчання на кожен урок уроків інформатики, складені відповідно до типової освітньої п

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 3 класу НУШ з обов’язковими і очікуваними результатами навчання на кожен урок уроків інформатики, складені відповідно до типової освітньої програми під керівництвом Шияна Р.Б. для 3 класу НУШ з обов’язковими і очікуваними результатами навчання на кожен урок
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування для 3 класу НУШ з обов’язковими і очікуваними результатами навчання на кожен урок

 

  уроків інформатики, складені відповідно до типової освітньої програми під керівництвом

 Шияна Р.Б.  

для 3 класу НУШ з обов’язковими і очікуваними результатами навчання на кожен урок

 


     Пояснювальна записка

 

Календарно-тематичне  планування складено відповідно до Типової  освітньої програми, розробленої  під керівництвом Шияна Р. Б. 3-4 клас, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки від 08.10. 2019 р. №1273 . Інформатична освітня галузь.

 Метою інформатичної  галузі   є формування в учнів  здатності до вирішення проблем із використанням цифрових пристроїв, інформаційно-комунікаційних технологій та критичного мислення для розвитку, творчого самовираження, власного та суспільного добробуту; безпечна та відповідальна діяльність в інформаційному суспільстві.

              Реалізація поставленої мети  відбувається за змістовими лініями:  Я у світі інформації (Дані. Інформація. Моделі)”, “Моя цифрова творчість”, “Комунікація та співпраця”, “Я і цифрові пристрої”,Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві”.

       Календарне-тематичне планування складено підручником для 3 класу загальної середньої освіти Т.В. Воронцова, В.С. ПономаренкоЛ.В. Пономаренко, О.Л. Хомич, І.В. Лаврентьєва. – Київ: : Видавництво «Алатон», 2021. (Я досліджую світ.  «Інформатична галузь»)  структура і зміст матеріалу інформатичної галузі  забезпечують досягнення всіх обов’язкових і очікуваних результатів, передбачених освітньою програмою, які додаються до календарного планування.

      Кількість годин за програмою – 35 (1 година на тиждень)

 

з/п

Дата

Тема уроку

Обов’язкові результати навчання

Очікувані

Результати навчання

Світ інформації  (6 год)

Змістова лінія «Я у світі інформації»

1

 

Повторення правил безпечної поведінки під час роботи з комп’ютерною технікою. Що вивчає інформатика.

Інформація і дані.

Відповідально використовує технології для власної безпеки, регулює власний час роботи з цифровими пристроями, обговорює різні наслідки використання інформаційних технологій у школі, на вулиці, вдома тощо

дотримується стратегій уникнення проблем, що випливають з необачного використання комп’ютерних пристроїв. .

дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями

дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі

звертається до дорослих, якщо відчуває занепокоєння під час використання цифрових пристроїв чи програм

 

2

 

Людина і комп’ютер. Цифрові пристрої. Робочий стіл комп’ютера. Інфографіка.

 Обирає цифрові  пристрої, засоби для розв’язання життєвої задачі/ проблеми, пояснює свій вибір

  •  

3

 

Інформаційні процеси.

 Пояснює основні інформаційні процеси у близькому для себе середовищі (дім, школа, вулиця) на основі власних спостережень

  • наводить приклади інформаційних процесів у близькому для себе середовищі та описує їх
  • визначає учасників інформаційних процесів та описує їхню інформаційну взаємодію
  • пояснює переваги і обмеження цифрових пристроїв та інформаційних технологій для опрацювання інформації

 

4

 

Види інформаційних повідомлень. Аудіофайли.

 Порівнює різні способи представлення інформації. Розпізнає аудіофайли серед інших повідомлень

Робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо)

- наводить приклади того, що одні і ті ж дані можна представляти більш ніж одним способом чи кодуванням

  • обирає спосіб представлення даних для різних життєвих ситуацій

 

 

 

 

 

 

5

 

 Створення текстових повідомлень.

  Створює  текстові повідомлення в Microsoft Word .

Створює  текстові повідомлення в Microsoft Word , поєднуючи текст і зображення.

6

 

Базові поняття. Правила нетикету.

 Добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет, усвідомлює відповідальність за свою діяльність в Інтернеті; рекомендує цікаві та безпечні сайти своїм друзям

  • добирає оптимальні форми подання інформації під час спілкування з людьми з особливими потребами та іншої культури безпосередньо і в мережі .
  • ідентифікує прийнятну та неприйнятну поведінку в цифровому середовищі
  • висловлює занепокоєння з приводу сумнівних контактів та змісту в мережі
  • пояснює наслідки поширення інформації в мережі

-використовує відомі йому / їй технології і пристрої для оптимального спілкування з іншими людьми

Текстовий і графічний редактори (5 год.)

 Змістові лінії

 «Моя цифрова творчість», «Я у світі інформації»

7

 

Текстові редактори. Поєднуємо текст і зображення.

Створює інформаційний продукт, поєднуючи текст, зображення в текстовому редакторі Microsoft Word .

  • створює  текстові документи , зберігає їх, поширює своєї  результати  діяльності за допомогою цифрових пристроїв та програм

 

8

 

Текстові редактори. Поєднуємо текст і зображення.

 Створює інформаційний продукт, поєднуючи текст, зображення в текстовому редакторі Microsoft Word 

  • створює  текстові документи , зберігає їх, поширює своєї  результати  діяльності за допомогою цифрових пристроїв та програм

 

 

 

Створення  таблиць в текстовому редакторі

Створює інформаційний продукт, поєднуючи текст і таблиці. текстовому редакторі Microsoft Word 

Заповнює, доповнює таблицю інформацією на основі спостережень чи вимірювань

9

 

Графічний редактор Paint.net. Портрет у редакторі Paint.net.

Створює інформаційний продукт у графічному редакторі Paint

  • налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень

10

 

Створення творчих робіт у графічному  редакторі Paint.net.

Створює інформаційний продукт у графічному редакторі Paint за власним задумом

Створює інформаційний продукт у графічному редакторі Paint за власним задумом, поєднуючи текст і зображення .

Мережа Інтернет (3 год.)

Змістові лінії  «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві», «Я у світі інформації»

11

 

Браузери і вебсайти. Гіперпосилання. Правила безпеки в інтернеті.

  Використовує різні браузери для знаходження  інформації.

Створює, редагує й використовує гіперпосилання в текстових  документах.

12

 

Пошук інформації  в інтернеті. Досліджуємо вебсайти.

 Знаходить інформацію, зберігає дані на цифрових носіях, порівнює різні способи представлення інформації.

 Перетворює знайдену  інформацію з однієї форми в іншу за допомогою поданих шаблонів, порівнює різні способи представлення інформації, аналізує та впорядковує послідовності

13

 

Комп'ютерний вірус. Захист від комп’ютерних вірусів.

 Розуміє термін «комп’ютерний вірус», розпізнає  види комп'ютерних вірусів. 

 

 Пояснює причини розповсюдження комп'ютерних вірусів. Вміє користуватися засобами захисту від вірусів

 

Редактор презентацій MS Power Point(3 год.)

Змістові лінії

 «Моя цифрова творчість», «Я у світі інформації»

 

14

 

Редактор презентацій MS Power Point. Слайди презентації. Сортування слайдів.

 Створює  простий інформаційний  продукт редакторі презентацій MS Power Point.

Створює прості мультимедійні продукти вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів.

15

 

Редагування презентацій. Створюємо презентацію.

  Редагує створений   інформаційний  продукт  у редакторі презентацій MS Power Point

Редагує мультимедійні продукти , вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів.

16

 

Демонстрація презентацій.

Узагальнення і систематизація матеріалу за І семестр. Пілдведення підсумків за І сместр.

 Демонструє  створений   інформаційний  продукт  у редакторі презентацій MS Power Point

Обирає спосіб та представляє результати індивідуальної або групової роботи .

                                        ІІ СЕМЕСТР

 

Об’єкти і  властивості. Моделі. ( 6 год.)

   Змістова лінія

 «Я у світі інформації»  (Дані. Інформація. Моделі) 

 

17

 

Об’єкти і властивості.

 Розуміє  поняття об’єкту та визначає  властивості різних  об'єктів. Класифікує об’єкти за їх властивостями, зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу,

Аналізує вплив подій на властивості, досліджує об’єкти за допомогою створених моделей

визначає об'єкти, їх властивості та значення

18

 

Модель Сонячної системи у MS PowerPoint.

Створює модель Сонячної системи у MS PowerPoint.

Знаходить помилки у групуванні об’єктів т моделі сонячної системи.

 Висловлює припущення щодо події, яка може змінити значення властивості об’єкта. 

Називає оригінальні відповідники інформаційних та реальних моделей (глобус як модель Землі, автомобільні моделі, план приміщення тощо) .

 

 

 

19

 

Види моделей.

Розрізняє види моделей

 Експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту

20

 

Дослідження  GPSнавігатор.

 Пояснює признаяенн GPSнавігатор.

Прогнозує зміни значень властивостей залежно від настання події .

 

21

 

3-D відео, перегляд 3-D відео

 Вміє користуватися програмами для перегляду 3-Д відео.

Переводить3-Д відео  з однієї форми представлення в іншу .

22

 

Класифікації об’єктів.

 Групує об’єкти  за заданими чи самостійно визначеними ознаками, знаходить помилки у групуванні об’єктів

Називає оригінальні відповідники інформаційних та реальних моделей (глобус як модель Землі, автомобільні моделі, план приміщення тощо)

 

 

 

Алгоритми і програмування(11 год.)

 

Змістова  лінія

 «Моя цифрова творчість»,

 

23

 

Алгоритми. Лінійні і розгалужені алгоритми.

Розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки

 

 

Ідентифікує об’єкти на основі схем за допомогою запитань із відповідями «Так / Ні»

  • формулює логічні висловлювання з конструкціями «якщо – то...», «що буде, якщо змінити порядок інструкцій?»

 

 

24

 

Створюємо відео про прогноз погоди.

 Створює найпростіше відео за допомогою найпростіших відеоредакторів

 Самостійно обирає програму для створення відео. Вдосконалює та редагує відеоінформаційні продукти.

25

 

Циклічні алгоритми. Блок-схема циклічного алгоритму.

 Створює напростіші  циклічні алгоритми в середовищі Скретч

Розпізнає послідовність повторюваних дій та замінює їх алгоритмічною конструкцією циклу, розрізняє цикли із повторенням заданої кількості разів та до виконання .

26

 

Закономірності. Гра «Зоодоміно».

 Формулює логічні висловлювання з різними  конструкціями

Розпізнає алгоритми в різних способах подання під час розв’язання  проблемних задач.

 

 

27

 

Логічні операції «АБО», «І», «НЕ».

 Формулює логічні висловлювання з конструкціями «не», «і».

 

 Розпізнає та замінює  послідовність повторюваних дій алгоритмічною конструкцією циклу з конструкціями «не», «і».

 

28

 

Середовище програмування.

Складає найпростіші алгоритми в середовищі програмування Scratch;

Складає  алгоритми різних видів  в середовищі програмування Scratch

29

 

Програмування лінійних алгоритмів.

 Створює згідно з планом або алгоритмом прості програми та налагоджує їх; прогнозує і формулює очікуваний результат створеної програми

 

Розпізнає алгоритми в різних способах подання під час розв’язання задач у повсякденній діяльності

складає лінійні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності

30

 

Програмування циклічних алгоритмів.

 Складає найпростіші алгоритми з циклами, середовищі Scratch;

Замінює послідовність повторюваних дій алгоритмічною конструкцією циклу Розрізняє цикли із повторенням заданої кількості разів та до виконання .

Розпізнає алгоритми в різних способах подання під час розв’язання задач у повсякденній діяльності

складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності

31

 

Цикли з умовами «Повторювати до...».

 Складає найпростіші алгоритми з умовами в середовищі Scratch

Складає циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності

32

 

Цикли з умовами «Якщо/інакше».

  Складає найпростіші алгоритми з умовами «Якщо/інакше».в середовищі Scratch

Складає циклічні алгоритми з умовами «Якщо/інакше» на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності

                                                                                               Повторення (3 год.)

Змістові  лінії:  “Я у світі інформації (Дані. Інформація. Моделі)”, “Моя цифрова творчість”, “Комунікація та співпраця”, “Я і цифрові пристрої”, “Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві”.

 

33

 

 Повторення. Узагальнення і систематизація матеріалу.

 Розрізняє інформацію різних видів та працює з нею за допомогою цифрових пристроїв .

Визначає, знаходить та зберігає інформацію, необхідну для розв’язання життєвих проблем (навчання, гри тощо), за допомогою цифрових пристроїв, мереж та без них, самостійно та під час групової взаємодії; розрізняти правдиву і неправдиву інформацію різних видів. Налалагоджує комунікацію за допомогою цифрових пристроїв та мереж для спільної творчості, співпраці, навчання, гри;

Створює

електронні тексти (зображення, відео, звуки, програми тощо) за допомогою цифрових пристроїв.

Безпечно та відповідально діє  в інформаційному суспільстві.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вирішує проблеми із використанням цифрових пристроїв та  інформаційно-комунікаційних технологій для  творчого самовираження, власного та суспільного добробуту.

34

 

Узагальнення і систематизація матеріалу за ІІ семестр, за рік.

35

 

 Підведення підсумків за І семестр, за рік .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Касяновська Таня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тарабань Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Захаренко Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
29 травня 2023
Переглядів
3569
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку