Календарне планування уроків з інтегрованого курсу «Мистецтво». 5 клас
Компонент «Музичне мистецтво» (1 год)
№ уроку |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
Вступ. 1–2. ПОХОДЖЕННЯ МИСТЕЦТВА |
|||
1 |
|
|
Як виникли музика і танець |
2 |
|
|
Музика і театр стародавніх цивілізацій |
Розділ 1. НАРОДНЕ МИСТЕЦТВО |
|||
3–4. ОДВІЧІ РИТМИ МИСТЕЦТВА |
|||
3 |
|
|
Пісенна скарбниця |
4 |
|
|
Магічна стихія народних танців |
5–6. ЗОЛОТІ РУКИ НАРОДНИХ МАЙСТРІВ |
|||
5 |
|
|
Народні музичні інструменти |
6 |
|
|
Народна музика у творчості композиторів |
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ |
|||
7 |
|
|
Мереживо східних мелодій |
8 |
|
|
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ |
Розділ 2. ПРОФЕСІЙНЕ МИСТЕЦТВО |
|||
1–2. МУЗИЧНІ ТА ГРАФІЧНІ ІНТОНАЦІЇ |
|||
9 |
|
|
Голос — музичний інструмент, дарований природою |
10 |
|
|
Битва хорів |
3-4. ПАЛІТРА ТЕМБРІВ І СИМФОНІЯ КОЛЬОРІВ |
|||
11 |
|
|
Тембри інструментів |
12 |
|
|
Путівник по симфонічному оркестру |
5-6. СЕКРЕТИ ФАКТУРИ |
|||
13 |
|
|
Срібні тембри духового оркестру |
14 |
|
|
Естрадний оркестр |
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ |
|||
15 |
|
|
Музичні інтонації Сходу |
16 |
|
|
8. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ |
17 |
|
|
Повторення розділу 1, 2 |
Розділ 3. СЦЕНІЧНІ МИСТЕЦТВА |
|||
1–2. КОЛИ ВСІ МИСТЕЦТВА РАЗОМ |
|||
18 |
|
|
Музика і література: діалог мистецтв |
19 |
|
|
Цирк — мистецтво, сповнене радістю |
3–4. ЦАРСТВО МЕЛЬПОМЕНИ |
|||
20 |
|
|
Театр відчиняє двері |
21 |
|
|
Ляльковий театр |
5–6. У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ |
|||
22 |
|
|
На оперній сцені |
23 |
|
|
Там, де панує рух. Балет |
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ |
|||
24 |
|
|
Східний театр |
25 |
|
|
8. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ |
Розділ 4. ВІЗУАЛЬНІ МИСТЕЦТВА |
|||
1–2. НАЙМОЛОДША МУЗА |
|||
26 |
|
|
Кінематограф. Музика в кіно |
27 |
|
|
Образи анімації |
3–4. ЧАС НОВІТНІЙ СТВОРЮЄ КРАСУ |
|||
28 |
|
|
Телебачення: погляд у світ |
29 |
|
|
Сплетіння муз в єдиному акорді: кольоромузика |
5–6. АНСАМБЛЬ: В ЄДНОСТІ КРАСА |
|||
30 |
|
|
Музичні та хореографічні ансамблі |
31 |
|
|
Музика свят і розваг |
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ |
|||
32 |
|
|
Карнавал крокує континентами |
33 |
|
|
8. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ |
34 |
|
|
Повторення розділу 3, 4 |
35 |
|
|
Урок-концерт |