Календарно-тематичне планування для 5 класу за підручником Несвіт А.М., 3 години, модифіковане

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови 5 клас ІІ семестр за підручником А.М. Несвіт (3 години на тиждень) Модифіковане, додано корекційно-розвиткову роботу для учнів з ЗПР (інклюзивне навчання)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови 5 клас ІІ семестр за підручником А.М. Несвіт

Модифіковане, додано корекційно-розвиткову роботу для учнів з ЗПР (інклюзивне навчання)

 

з/п

Дата

Тема,

підтема

Фонетич-

ний

матеріал

Лексичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інклюзивне

навчання

Домашнє

завдання

Природа і погода (10 год)

 

49.

 

 

Яка сьогодні погода?

 

ЛО с.98, повторення впр.5 с.100

Питальні речення, стверджувальна та заперечна відповідь

Листи впр.3 с.99

Впр.3 с.99

Діалогічне мовлення впр.2 с.98, опис малюнків впр.5 с.100

Впр.4 с.100

Вчимося називати погоду сьогодні

Вивчити ЛО с.98, написати

твір за планом впр.6 с.101, *описати малюнок

впр.5 с.100

 (за вибором)

50.

 

Пори року. Моя улюблена пора року.

 

ЛО впр.2 с.101

Прикметники

Впр.3 с.101-102 (улюблений сезон)

“The weather forecast” с.115

Впр.4 с.102, робота в парах впр.5 с. 102

Впр.2 с.101

Вчимося називати пори року

Повторити ЛО,

впр.3 с.101 (у.),

впр.6 с.102 (п.), *опис

улюбленої пори року.

51.

 

Погода в Англії та Україні.

 

Закріплення

Ступені порівняння прикметників

Впр.3 с.103

(«Погода в Британії»)

Впр.3 с.103

Робота в парах впр.2 с.103, діалог за картою впр.5 с.105

Впр.4 с.104, словниковий

диктант

Вчимося розрізняти погоду в Україні та Англії

Повторити правило

с.208-209, впр.3 с.103 (у.),

написати повідомлення

 впр.7 с.105, *усне

повідомлення впр.6 с.105.

52.

 

Погода в різні пори року.

 

Закріплення

Неформальний лист

Впр.2 с.106

(опис сезонів)

Впр.2 с.106

Діалог впр.1 с.106, робота в парах впр.3 с.106

Написання листа

Виконує роботу на картках

Повторити ЛО, написати

листа впр.6 с.107,

*впр.5 с.107 (у.)

53.

 

Якою буде погода?

 

Повторення

Модальні

 дієслова would,

 should, can

Впр.2 с.108

(діалог)

Впр.2 с.108

Діалог впр.1 с.107, висловлення згоди/незгоди впр.5 с.109

Впр.4 с.109

Розвиток каліграфії

Повторити правило с.109,

скласти речення

впр.6 с.110 (п),

*діалог впр.5 с.109. 

54.

 

Розваги в різні пори року.

 

Повторення

Майбутній час: will, to be going to

Впр.1 с.110

(діалоги)

Впр.1 с.110

Робота в парах впр.2 с.111, моделювання ситуацій впр.5 с.112

Впр.3, 4 с.112

Слухає діалоги, повторює за вчителем та учнями

Повторити правило с.111,

 написати відповідь

на лист впр.6 с.113,

*опис погоди.

55.

 

Природні дива.

 

Прикметники  с.113

Повторення

Впр.3 с.114

(«Пригоди Тома Соєра»)

Впр.1 с.113

Робота в парах впр.2 с.114, моделювання ситуації впр.5 с.115

Питальні речення

Працюємо

над розвитком усного мовлення. Робота на картках

Повторити ЛО,

написати листа впр.6 с.115,

*діалог впр.5 с.115.

56.

 

Повторення граматики.

 

Закріплення ЛО теми

Повторення, порядок слів у англійському реченні

Впр.4 с.116

(«Лисиця та Козел»)

Впр.1 с.115

Розповідь про улюблену пору року

Впр.3,4 с. 116, самостійна робота

Виконує роботу на картках за темою

Підготувати монолог “My Favourite Season”,

впр.5 с.117 (п.),

*підготувати проект

за с.120-121

57.

 

Час читання “The Wind, the Sun, and Simon”.

 

Словотвір впр.7 с.120

Алфавіт

Впр.3 с.118

(«Вітер, Сонце та Саймон»)

Впр.3 с.118

Захист проектів «Пори року та шкільний рік».

Впр.4,5 c.119

Розвиваємо навички слухання

Впр.7 с.120 (п),

58.

 Контрольна робота за темою

 

Виконує роботу на картках

Повторити

лексико-граматичний

матеріал теми.

Україна та Великобританія (10 год)

 

59.

 

Великобританія

 

Власні назви впр.1 с.122

Правопис власних назв, особливості вживання

Впр.3 с.123

(«Великобританія»)

Впр.3 с.123

(«Великобританія»)

Робота в парах впр.4 с.124

Впр.5 с.124

Розвиток каліграфії, вчиться писати власні назви

Вивчити ЛО, впр.3 с.123 (у)*переказувати,

впр.6 с.124 (п).

60.

 

Англія,

Шотландія,

Уельс

 

ЛО с.125

Повторення Present Perfect Tense

Впр.3 с.123

(«Великобританія»)

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів, моделювання ситуації впр.7 с.124

Складання речень в Present Perfect Tense

Вчимося називати країни

Вивчити ЛО с.125, впр.8

 с.125 (п),

*розповідь про Британію.

61.

 

Національні

парки

 

Повторення ЛО теми «Відпочинок»

Означений артикль the

Впр.1 с.126

(листи)

 

Опис малюнків впр.1 с.127, моделювання ситуації «Розмова за допомогою Skype»

Складання речень впр.3 с.125

Вчимося моделювати ситуації «Розмова за допомогою Skype»

Доповнити текст

впр.4 с.127,

повторити правило с.128,

впр.5 с.128 (п),

*діалог впр.6 с.128.

62.

 

Україна – наша Батьківщина.

 

Закріплення

Висловлення наміру, пропозиції

Впр.2 с.129

(«Україна – наша Батьківщина.»)

Впр.2 с.129

Моделювання ситуації впр.4 с.130, робота в групах впр.5 с.130

Впр.3 с.129

Вчиться писати  назви міст України англійського

Твір “Sumy is the Place

Where I Live”,

*вивчити твір.

63.

 

Національні символи України.

 

ЛО с.131

Власні назви

Впр.2 с.131

(діалог)

Впр.2 с.131

Робота в парах впр.3 с.132

Питання до тексту впр.2 с.131

Повторюємо кольори та називаємо символи України

Вивчити ЛО с.131,

 впр.2 с.131 (переказувати), *повідомлення про символи Британії.

64.

 

Національні символи Британії.

 

ЛО с.131

 

Текст “British Symbols”

Текст “British Symbols”, повідомлення учнів

Впр.5 с.132

Складання речень за темою уроку

Повторюємо кольори та називаємо символи Британії

Монолог “BritishSymbols”,

 впр.6 с.133,

*скласти 8 запитань за темою.

65.

 

Україна – європейська країна.

 

Закріплення

Повторення ступенів порівняння прикметників

Впр.2 с.133

(«Україна – європейська країна»).

Впр.2 с. 133

(«Україна – європейська країна»).

Робота в групах впр.3 с.134

Впр.5 с.134 (складання плану подорожі), словниковий диктант

Вчиться складати план подорожі.

Виконує завдання на  картках

Твір впр.7 с.134,

*вивчити твір.

69.

 

Повторення граматики

 

Закріплення

Закріплення Present Perfect Tense, неправильні дієслова

Впр.5 с.136

(діалоги)

 

Робота в групах за впр.5 с.136

Впр.1,2,4 с.135-136

Повторюємо вивчений матеріал. Робота на картках

Впр.3 с.135 (п),

*написати листа впр.6 с.136.

70.

 

Час читання “Up the Mountain”. Узагальнення знань по темі.

 

Закріплення

Закріплення

Впр.2 с.137

(«Високо в горах»)

Впр.2 с.137

(«Високо в горах»)

Робота в парах впр.1 с.137

Впр.4 с.138

Розвиваємо навички слухання тексту

*Виготовити буклет

с.138-139, впр.5 с.138 (п), повторити

лексико-граматичний

матеріал.

71.

 

Контрольна робота за темою

Виконує

Завдання

 на картках

Повторити

лексико-граматичний

матеріал.

Місце, де я живу.(10 год)

 

72.

 

Моє місто.

 

ЛО с.141

Структура there is/are

Впр.3 с.141

(діалоги)

 

Складання речень за малюнком вп.2 с.140, робота в парах впр.3,6 с.141-142

Впр.4,5 с.141

Вчиться малювати своє село, вулицю

Написати твір за планом

впр.7 с.142,

*діалог впр.6 с.142,

повторити ЛО.

73.

 

Визначні місця України.

 

ЛО с.143

Структура there is/are

Впр.3 с.143

(Міста України)

Впр.3 с.143

(Міста України)

Робота в парах впр.4с.143, моделювання ситуації впр.6 с.144

Впр.5 с.144

Моделюємо ситуацію з вживанням міст України

Повторити ЛО, впр.3 с.143 (у), *переказати текст,

написати листа впр.7 с.144.

74.

 

Визначні площі світу.

 

ЛО с.145

Повторення часових форм дієслова

Впр.1 с.145

(Визначні площі)

Впр.1 с.145

(Визначні площі)

Проект “My Community Centre ”

Впр.2 c.146

Створюємо проект My Community Centre ”

Впр.6 с.147, *розповідь

про рідне місто.

75.

 

Обласний центр.

 

Повторення

Ступені порівняння прикметників

Впр.2 с.148

 

Впр.2 с.148

 

Робота в парах впр.3 с.148

Впр.4 с.148

Вчиться вживати прикметники для опису

Письмове повідомлення

про наш обласний центр,

 *вивчити повідомлення.

76.

 

Парки відпочинку.

 

Закріплення.

Питальні речення

Впр.2 с.150

(Парки)

Повідомлення учнів

Робота в парах впр.4 с.151

Впр.5 с.151

Вчиться малювати парк та наносити позначки

Читати, переказувати

впр.2 с.150, впр.7 с.152,

 *діалог впр.6 с.151.

77.

 

Визначні місця твого регіону.

 

Закріплення

Загальні запитання

Впр.2 с.152

(Парки)

 

Робота в парах впр.5 с.153

Впр.3 с.153

Слухає та повторює визначні місця регіону

Впр.2 с.152 (у),

впр.1 с.152 (п),

*діалог “Landmarks of

My Town”.

78.

 

Де живе твій друг?

 

Повторення

Різні типи запитань

Впр.1, 5 с.154-155 (діалоги)

Впр.1 с.154

(діалоги)

Діалогічне  мовлення

Впр.4 с.155

Вчиться запитувати, де живуть друзі

Впр.5 с.155 (у), впр.6 с.156 (п),*виготовити буклет “My Region”.

79.

 

Музеї та виставки.

 

Повторення

Повторення часових форм дієслова

Впр.2 с.156

(Музей історії та мистецтв)

Впр.3 с.157

(діалоги)

Робота в парах впр.4 с.157, робота в групах впр.5 с.158

Впр.1 с.156

Розвиток навичок каліграфії

Написати листа за впр.6 с.158,*розповідь “Our Local Art Museum”.

80.

 

Повторення граматики. Узагальнення знань по темі.

 

Повторення

Повторення часових форм дієслова, порядок слів у англійському реченні

Впр.1 с.158

(діалог)

 

Розігрування діалогу впр.1 с.158

Впр.3, 4 с.159, самостійна робота

Повторює вивчений матеріал. Робота на картці

Написати повідомлення

за впр.6 с.160, *діалог

впр.5 с.160.

81.

 

Контрольна робота за темою.

Виконує завдання на картках

Повторити лексико-грама

тичний матеріал теми.

Свята і традиції. Шкільне життя. (15 год)

 

82.

 

Національні свята.

 

ЛО с.166

Кількісні та порядкові числівники

Впр.1 с.166

(Свята)

Впр.3 с.166

(Запрошення на свято)

Робота в парах впр.2 с.166

Впр.5 с.168

Ознайомлюється та повторює назви свят

Повторити правила с.209,

впр.6 с.168 (п), діалог

впр.7 с.168, *повідомлення

 впр.8 с.168.

83.

 

Свята в Україні.

 

ЛО впр.1 с.169

Прийменники on, in

Впр.2 c.169

(Різдво)

Впр.1 с.169

(Підготовка до свята)

Робота в парах впр.3 с.170

Впр.5 с.171

Вчиться вживати Прийменник on, in

Впр.2 с.169 (у),

впр.7 с.171 (п), *впр.8 с.171 (написати листа).

84.

 

Свята у Британії.

 

Назви британських свят

Повторення

Впр.1 с.172

(Свята в Британії)

Впр.1 с.172

(Свята в Британії)

Робота в групах впр.4 с.173

Впр.3 с.173

Розвиток каліграфії написання свят в Британії

Впр.1 с.172 (у),

впр.6 с.174 (п),

*повідомлення “British

Holidays”.

85.

 

Святкові страви.

 

Повторення лексики по темі «Їжа»

Повторення часових форм дієслова

Впр.1,2 с.174 (день Св. Валентина)

Повідомлення учнів

Моделювання ситуації впр.6 с.176

Впр.3,5 с.175

Вчиться писати інгредієнти для святкової страви

Впр.2 с.174 (переказ),

впр.8 с.176, *виготовити

листівку.

86.

 

Українські традиції.

 

Повторення

Повторення

Впр.впр.2 с. 177 (Лист

 про свята України)

Впр.2 с.177

(Лист про свята України)

Робота в парах впр.1 с.177, опис малюнка впр.4 с.178

Впр.3 с.177

Створює святкову листівку

Розповідь “Christmas in

Ukraine”, впр.6 с.178,

*пояснити прислів’я

 впр.5 с.178.

87.

 

Повторення граматики

 

Повторення

Повторення вживання прийменників, часи дієслова

Впр.1 с.179

(Великдень)

 

Монологічне мовлення впр.4 с.180

Словниковий диктант, впр.2,3 с.179

Працюємо над розвитком мовлення

Впр.5 с.180 (п), *діалог “My Favourite Holiday”.

89.

 

Час читання “Мrs. Веаr's Valentine”.

 

Повторення

Повторення присвійного відмінка іменника

Впр.2 с.180

Валентинка місіс Беа)

 

Впр.1 с.180

(діалог)

Впр.5,6 с.182

Розвиваємо навички слухання тексту

Оформити проект с.182-183.

90.

 

На уроці.

 

ЛО с.184

Спеціальні запитання, питальні слова

Впр.1 с.184

(Шкільне приладдя)

Впр.1 с.184

(Шкільне приладдя)

Робота в парах впр.3 с.184, впр.6 с.186

Впр.5 с.186

Працюємо над розвитком каліграфії назви шкільного приладдя

Повторити правило

 с.185, впр.7 с.186 (п),

*діалог впр.6 с.186.

91.

 

Шкільні предмети.

 

ЛО впр.1 с.187

Повторення вживання прийменників

Впр.2 с.187

(діалог)

 

Робота в парах впр.3,4 с.188, робота в групах впр.7 с.189

Впр.7 с.189

Вчимося називати навчальні предмети

Розповідь “My School

 Subjects”, впр.8 с.189.

 

92.

 

Мій улюблений предмет.

 

Повторення

Минулий простий час

Впр.3 с.190

(діалог)

 

Робота в парах впр.4,6 с.191-192

Впр.5 с.191

Вчиться називати свої улюблені уроки

Повторити часові форми

дієслова. Впр.7 с.192,

*розповідь про улюблений шкільний предмет.

93.

 

Розклад уроків.

 

Повторення

Питальні речення

Впр.1,5  с.193

(діалог)

Впр.1,5 с.193

(діалог)

Робота в групах впр.6 с.194

Впр.4 с.193

Розвиток навичок каліграфії, записуємо розклад

Написати листа

впр.7 с.195, *розіграти

діалог

 впр.6 с.194.

94.

 

Діяльність на уроках.

 

Повторення ЛО с.197

Повторення часових форм дієслова

Впр.2 с.195

(Професії)

 

Діалогічне мовлення впр.5 с.196

Впр.4 с.196, самостійна робота впр.6 с.199

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

95.

 

Чому ми вивчаємо англійську мову?

 

ЛО с.198

Повторення

Впр.3 с.199

(Урок англійська)

Впр.3,6 с.199

(діалог)

Робота в групах впр.4, 5 с.199

Впр.5 с.199

Виконує завдання на картках

Розіграти діалог впр.6 с.199,

 впр.8 с.200, *скласти

діалог впр.7 с.199.

96.

 

Повторення граматики.

 

Повторення

Повторення часових форм дієслова, займенники

Впр.4 с.201

(Мій улюблений предмет)

Впр.4 с.201

(Мій улюблений предмет)

Монологічне мовлення впр.5 с.201

Впр.1,2,3 с.200-201,

Працюємо над розвитком монологічного мовлення

Написати твір за впр.6 с.201, *вивчити твір.

97.

 

Контрольна робота з говоріння

Працюємо над розвитком навичок говоріння

Повторити лексико-

граматичний матеріал.

98.

 

Семестрова контрольна робота з  письма

Працюємо над розвитком навичок письма

Повторити лексику по темі «Визначні місця України та Британії».

99.

 

Семестрова контрольна робота з читання.

Працюємо над розвитком навичок читання

Повторити лексико-граматичний матеріал.

100.

 

Семестрова контрольна робота з  аудіювання

Працюємо над розвитком навичок аудіювання

Підготуватися до контролю говоріння.

101.

 

Семестрова контрольна робота з  говоріння.

Працюємо над розвитком навичок говоріння

Підготувати кросворди,

вікторини.

102.

 

Час читання «А New Friеnd»

 

Повторення лексики по темі «Сім’я»

Повторення

Впр.2 с.202

(Новий друг)

 

Робота в парах впр.1 с.202

Впр.4,5,6 с.203-203

Працюємо над розвитком навичок читання

Скласти 6 запитань за

впр.7 с.204,

 *оформити проект с.204-205.

103.

 

Урок-проект “My Ideal School”. Узагальнення знань по темі.

 

Повторення

 лексики по

темі «Шкільне життя»

 

Проект

«Моя

 ідеальна

 школа»

 

Захист проектів, робота в режимі P→Class, висловлення оціночних суджень

 

Працюємо над створенням проекту

Повторити лексику по темі «Відпочинок».

104.

 

Літо. Канікули

 

Повторення

лексики по

Темі

«Відпочинок»,

 «Погода»

Майбутній неозначений

 час

Діалог про

 плани на

 літо

Діалоги

Складання

діалогів

 

Виконує творчу роботу

Повторювати лексико-

граматичний матеріал.

105.

 

 

Повторення і узагальнення

Вивченого

 за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
8 січня 2022
Переглядів
765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку