Календарно-тематичне планування уроків англійської мови 5 клас ІІ семестр за підручником А.М. Несвіт
Модифіковане, додано корекційно-розвиткову роботу для учнів з ЗПР (інклюзивне навчання)
№ з/п |
Дата |
Тема, підтема |
Фонетич- ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інклюзивне навчання |
Домашнє завдання |
||
Природа і погода (10 год)
|
|||||||||||||
49. |
|
Яка сьогодні погода? |
|
ЛО с.98, повторення впр.5 с.100 |
Питальні речення, стверджувальна та заперечна відповідь |
Листи впр.3 с.99 |
Впр.3 с.99 |
Діалогічне мовлення впр.2 с.98, опис малюнків впр.5 с.100 |
Впр.4 с.100 |
Вчимося називати погоду сьогодні |
Вивчити ЛО с.98, написати твір за планом впр.6 с.101, *описати малюнок впр.5 с.100 (за вибором) |
||
50. |
|
Пори року. Моя улюблена пора року. |
|
ЛО впр.2 с.101 |
Прикметники |
Впр.3 с.101-102 (улюблений сезон) |
“The weather forecast” с.115 |
Впр.4 с.102, робота в парах впр.5 с. 102 |
Впр.2 с.101 |
Вчимося називати пори року |
Повторити ЛО, впр.3 с.101 (у.), впр.6 с.102 (п.), *опис улюбленої пори року. |
||
51. |
|
Погода в Англії та Україні. |
|
Закріплення |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.3 с.103 («Погода в Британії») |
Впр.3 с.103 |
Робота в парах впр.2 с.103, діалог за картою впр.5 с.105 |
Впр.4 с.104, словниковий диктант |
Вчимося розрізняти погоду в Україні та Англії |
Повторити правило с.208-209, впр.3 с.103 (у.), написати повідомлення впр.7 с.105, *усне повідомлення впр.6 с.105. |
||
52. |
|
Погода в різні пори року. |
|
Закріплення |
Неформальний лист |
Впр.2 с.106 (опис сезонів) |
Впр.2 с.106 |
Діалог впр.1 с.106, робота в парах впр.3 с.106 |
Написання листа |
Виконує роботу на картках |
Повторити ЛО, написати листа впр.6 с.107, *впр.5 с.107 (у.) |
||
53. |
|
Якою буде погода? |
|
Повторення |
Модальні дієслова would, should, can |
Впр.2 с.108 (діалог) |
Впр.2 с.108 |
Діалог впр.1 с.107, висловлення згоди/незгоди впр.5 с.109 |
Впр.4 с.109 |
Розвиток каліграфії |
Повторити правило с.109, скласти речення впр.6 с.110 (п), *діалог впр.5 с.109. |
||
54. |
|
Розваги в різні пори року. |
|
Повторення |
Майбутній час: will, to be going to |
Впр.1 с.110 (діалоги) |
Впр.1 с.110 |
Робота в парах впр.2 с.111, моделювання ситуацій впр.5 с.112 |
Впр.3, 4 с.112 |
Слухає діалоги, повторює за вчителем та учнями |
Повторити правило с.111, написати відповідь на лист впр.6 с.113, *опис погоди. |
||
55. |
|
Природні дива. |
|
Прикметники с.113 |
Повторення |
Впр.3 с.114 («Пригоди Тома Соєра») |
Впр.1 с.113 |
Робота в парах впр.2 с.114, моделювання ситуації впр.5 с.115 |
Питальні речення |
Працюємо над розвитком усного мовлення. Робота на картках |
Повторити ЛО, написати листа впр.6 с.115, *діалог впр.5 с.115. |
||
56. |
|
Повторення граматики. |
|
Закріплення ЛО теми |
Повторення, порядок слів у англійському реченні |
Впр.4 с.116 («Лисиця та Козел») |
Впр.1 с.115 |
Розповідь про улюблену пору року |
Впр.3,4 с. 116, самостійна робота |
Виконує роботу на картках за темою |
Підготувати монолог “My Favourite Season”, впр.5 с.117 (п.), *підготувати проект за с.120-121 |
||
57. |
|
Час читання “The Wind, the Sun, and Simon”. |
|
Словотвір впр.7 с.120 |
Алфавіт |
Впр.3 с.118 («Вітер, Сонце та Саймон») |
Впр.3 с.118 |
Захист проектів «Пори року та шкільний рік». |
Впр.4,5 c.119 |
Розвиваємо навички слухання |
Впр.7 с.120 (п), |
||
58. |
Контрольна робота за темою
|
Виконує роботу на картках |
Повторити лексико-граматичний матеріал теми. |
||||||||||
Україна та Великобританія (10 год)
|
|||||||||||||
59. |
|
Великобританія |
|
Власні назви впр.1 с.122 |
Правопис власних назв, особливості вживання |
Впр.3 с.123 («Великобританія») |
Впр.3 с.123 («Великобританія») |
Робота в парах впр.4 с.124 |
Впр.5 с.124 |
Розвиток каліграфії, вчиться писати власні назви |
Вивчити ЛО, впр.3 с.123 (у)*переказувати, впр.6 с.124 (п). |
||
60. |
|
Англія, Шотландія, Уельс |
|
ЛО с.125 |
Повторення Present Perfect Tense |
Впр.3 с.123 («Великобританія») |
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів, моделювання ситуації впр.7 с.124 |
Складання речень в Present Perfect Tense |
Вчимося називати країни |
Вивчити ЛО с.125, впр.8 с.125 (п), *розповідь про Британію. |
||
61. |
|
Національні парки |
|
Повторення ЛО теми «Відпочинок» |
Означений артикль the |
Впр.1 с.126 (листи) |
|
Опис малюнків впр.1 с.127, моделювання ситуації «Розмова за допомогою Skype» |
Складання речень впр.3 с.125 |
Вчимося моделювати ситуації «Розмова за допомогою Skype» |
Доповнити текст впр.4 с.127, повторити правило с.128, впр.5 с.128 (п), *діалог впр.6 с.128. |
||
62. |
|
Україна – наша Батьківщина. |
|
Закріплення |
Висловлення наміру, пропозиції |
Впр.2 с.129 («Україна – наша Батьківщина.») |
Впр.2 с.129 |
Моделювання ситуації впр.4 с.130, робота в групах впр.5 с.130 |
Впр.3 с.129 |
Вчиться писати назви міст України англійського |
Твір “Sumy is the Place Where I Live”, *вивчити твір. |
||
63. |
|
Національні символи України. |
|
ЛО с.131 |
Власні назви |
Впр.2 с.131 (діалог) |
Впр.2 с.131 |
Робота в парах впр.3 с.132 |
Питання до тексту впр.2 с.131 |
Повторюємо кольори та називаємо символи України |
Вивчити ЛО с.131, впр.2 с.131 (переказувати), *повідомлення про символи Британії. |
||
64. |
|
Національні символи Британії. |
|
ЛО с.131 |
|
Текст “British Symbols” |
Текст “British Symbols”, повідомлення учнів |
Впр.5 с.132 |
Складання речень за темою уроку |
Повторюємо кольори та називаємо символи Британії |
Монолог “BritishSymbols”, впр.6 с.133, *скласти 8 запитань за темою. |
||
65. |
|
Україна – європейська країна. |
|
Закріплення |
Повторення ступенів порівняння прикметників |
Впр.2 с.133 («Україна – європейська країна»). |
Впр.2 с. 133 («Україна – європейська країна»). |
Робота в групах впр.3 с.134 |
Впр.5 с.134 (складання плану подорожі), словниковий диктант |
Вчиться складати план подорожі. Виконує завдання на картках |
Твір впр.7 с.134, *вивчити твір. |
||
69. |
|
Повторення граматики |
|
Закріплення |
Закріплення Present Perfect Tense, неправильні дієслова |
Впр.5 с.136 (діалоги) |
|
Робота в групах за впр.5 с.136 |
Впр.1,2,4 с.135-136 |
Повторюємо вивчений матеріал. Робота на картках |
Впр.3 с.135 (п), *написати листа впр.6 с.136. |
||
70. |
|
Час читання “Up the Mountain”. Узагальнення знань по темі. |
|
Закріплення |
Закріплення |
Впр.2 с.137 («Високо в горах») |
Впр.2 с.137 («Високо в горах») |
Робота в парах впр.1 с.137 |
Впр.4 с.138 |
Розвиваємо навички слухання тексту |
*Виготовити буклет с.138-139, впр.5 с.138 (п), повторити лексико-граматичний матеріал. |
||
71. |
|
Контрольна робота за темою |
Виконує Завдання на картках |
Повторити лексико-граматичний матеріал. |
|||||||||
Місце, де я живу.(10 год)
|
|||||||||||||
72. |
|
Моє місто. |
|
ЛО с.141 |
Структура there is/are |
Впр.3 с.141 (діалоги) |
|
Складання речень за малюнком вп.2 с.140, робота в парах впр.3,6 с.141-142 |
Впр.4,5 с.141 |
Вчиться малювати своє село, вулицю |
Написати твір за планом впр.7 с.142, *діалог впр.6 с.142, повторити ЛО. |
||
73. |
|
Визначні місця України. |
|
ЛО с.143 |
Структура there is/are |
Впр.3 с.143 (Міста України) |
Впр.3 с.143 (Міста України) |
Робота в парах впр.4с.143, моделювання ситуації впр.6 с.144 |
Впр.5 с.144 |
Моделюємо ситуацію з вживанням міст України |
Повторити ЛО, впр.3 с.143 (у), *переказати текст, написати листа впр.7 с.144. |
||
74. |
|
Визначні площі світу. |
|
ЛО с.145 |
Повторення часових форм дієслова |
Впр.1 с.145 (Визначні площі) |
Впр.1 с.145 (Визначні площі) |
Проект “My Community Centre ” |
Впр.2 c.146 |
Створюємо проект My Community Centre ” |
Впр.6 с.147, *розповідь про рідне місто. |
||
75. |
|
Обласний центр. |
|
Повторення |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.2 с.148
|
Впр.2 с.148
|
Робота в парах впр.3 с.148 |
Впр.4 с.148 |
Вчиться вживати прикметники для опису |
Письмове повідомлення про наш обласний центр, *вивчити повідомлення. |
||
76. |
|
Парки відпочинку. |
|
Закріплення. |
Питальні речення |
Впр.2 с.150 (Парки) |
Повідомлення учнів |
Робота в парах впр.4 с.151 |
Впр.5 с.151 |
Вчиться малювати парк та наносити позначки |
Читати, переказувати впр.2 с.150, впр.7 с.152, *діалог впр.6 с.151. |
||
77. |
|
Визначні місця твого регіону. |
|
Закріплення |
Загальні запитання |
Впр.2 с.152 (Парки) |
|
Робота в парах впр.5 с.153 |
Впр.3 с.153 |
Слухає та повторює визначні місця регіону |
Впр.2 с.152 (у), впр.1 с.152 (п), *діалог “Landmarks of My Town”. |
||
78. |
|
Де живе твій друг? |
|
Повторення |
Різні типи запитань |
Впр.1, 5 с.154-155 (діалоги) |
Впр.1 с.154 (діалоги) |
Діалогічне мовлення |
Впр.4 с.155 |
Вчиться запитувати, де живуть друзі |
Впр.5 с.155 (у), впр.6 с.156 (п),*виготовити буклет “My Region”. |
||
79. |
|
Музеї та виставки. |
|
Повторення |
Повторення часових форм дієслова |
Впр.2 с.156 (Музей історії та мистецтв) |
Впр.3 с.157 (діалоги) |
Робота в парах впр.4 с.157, робота в групах впр.5 с.158 |
Впр.1 с.156 |
Розвиток навичок каліграфії |
Написати листа за впр.6 с.158,*розповідь “Our Local Art Museum”. |
||
80. |
|
Повторення граматики. Узагальнення знань по темі. |
|
Повторення |
Повторення часових форм дієслова, порядок слів у англійському реченні |
Впр.1 с.158 (діалог) |
|
Розігрування діалогу впр.1 с.158 |
Впр.3, 4 с.159, самостійна робота |
Повторює вивчений матеріал. Робота на картці |
Написати повідомлення за впр.6 с.160, *діалог впр.5 с.160. |
||
81. |
|
Контрольна робота за темою. |
Виконує завдання на картках |
Повторити лексико-грама тичний матеріал теми. |
|||||||||
Свята і традиції. Шкільне життя. (15 год)
|
|||||||||||||
82. |
|
Національні свята. |
|
ЛО с.166 |
Кількісні та порядкові числівники |
Впр.1 с.166 (Свята) |
Впр.3 с.166 (Запрошення на свято) |
Робота в парах впр.2 с.166 |
Впр.5 с.168 |
Ознайомлюється та повторює назви свят |
Повторити правила с.209, впр.6 с.168 (п), діалог впр.7 с.168, *повідомлення впр.8 с.168. |
||
83. |
|
Свята в Україні. |
|
ЛО впр.1 с.169 |
Прийменники on, in |
Впр.2 c.169 (Різдво) |
Впр.1 с.169 (Підготовка до свята) |
Робота в парах впр.3 с.170 |
Впр.5 с.171 |
Вчиться вживати Прийменник on, in |
Впр.2 с.169 (у), впр.7 с.171 (п), *впр.8 с.171 (написати листа). |
||
84. |
|
Свята у Британії. |
|
Назви британських свят |
Повторення |
Впр.1 с.172 (Свята в Британії) |
Впр.1 с.172 (Свята в Британії) |
Робота в групах впр.4 с.173 |
Впр.3 с.173 |
Розвиток каліграфії написання свят в Британії |
Впр.1 с.172 (у), впр.6 с.174 (п), *повідомлення “British Holidays”. |
||
85. |
|
Святкові страви. |
|
Повторення лексики по темі «Їжа» |
Повторення часових форм дієслова |
Впр.1,2 с.174 (день Св. Валентина) |
Повідомлення учнів |
Моделювання ситуації впр.6 с.176 |
Впр.3,5 с.175 |
Вчиться писати інгредієнти для святкової страви |
Впр.2 с.174 (переказ), впр.8 с.176, *виготовити листівку. |
||
86. |
|
Українські традиції. |
|
Повторення |
Повторення |
Впр.впр.2 с. 177 (Лист про свята України) |
Впр.2 с.177 (Лист про свята України) |
Робота в парах впр.1 с.177, опис малюнка впр.4 с.178 |
Впр.3 с.177 |
Створює святкову листівку |
Розповідь “Christmas in Ukraine”, впр.6 с.178, *пояснити прислів’я впр.5 с.178. |
||
87. |
|
Повторення граматики |
|
Повторення |
Повторення вживання прийменників, часи дієслова |
Впр.1 с.179 (Великдень) |
|
Монологічне мовлення впр.4 с.180 |
Словниковий диктант, впр.2,3 с.179 |
Працюємо над розвитком мовлення |
Впр.5 с.180 (п), *діалог “My Favourite Holiday”. |
||
89. |
|
Час читання “Мrs. Веаr's Valentine”. |
|
Повторення |
Повторення присвійного відмінка іменника |
Впр.2 с.180 Валентинка місіс Беа) |
|
Впр.1 с.180 (діалог) |
Впр.5,6 с.182 |
Розвиваємо навички слухання тексту |
Оформити проект с.182-183. |
||
90. |
|
На уроці. |
|
ЛО с.184 |
Спеціальні запитання, питальні слова |
Впр.1 с.184 (Шкільне приладдя) |
Впр.1 с.184 (Шкільне приладдя) |
Робота в парах впр.3 с.184, впр.6 с.186 |
Впр.5 с.186 |
Працюємо над розвитком каліграфії назви шкільного приладдя |
Повторити правило с.185, впр.7 с.186 (п), *діалог впр.6 с.186. |
||
91. |
|
Шкільні предмети. |
|
ЛО впр.1 с.187 |
Повторення вживання прийменників |
Впр.2 с.187 (діалог) |
|
Робота в парах впр.3,4 с.188, робота в групах впр.7 с.189 |
Впр.7 с.189 |
Вчимося називати навчальні предмети |
Розповідь “My School Subjects”, впр.8 с.189.
|
||
92. |
|
Мій улюблений предмет. |
|
Повторення |
Минулий простий час |
Впр.3 с.190 (діалог) |
|
Робота в парах впр.4,6 с.191-192 |
Впр.5 с.191 |
Вчиться називати свої улюблені уроки |
Повторити часові форми дієслова. Впр.7 с.192, *розповідь про улюблений шкільний предмет. |
||
93. |
|
Розклад уроків. |
|
Повторення |
Питальні речення |
Впр.1,5 с.193 (діалог) |
Впр.1,5 с.193 (діалог) |
Робота в групах впр.6 с.194 |
Впр.4 с.193 |
Розвиток навичок каліграфії, записуємо розклад |
Написати листа впр.7 с.195, *розіграти діалог впр.6 с.194. |
||
94. |
|
Діяльність на уроках. |
|
Повторення ЛО с.197 |
Повторення часових форм дієслова |
Впр.2 с.195 (Професії) |
|
Діалогічне мовлення впр.5 с.196 |
Впр.4 с.196, самостійна робота впр.6 с.199 |
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
||
95. |
|
Чому ми вивчаємо англійську мову? |
|
ЛО с.198 |
Повторення |
Впр.3 с.199 (Урок англійська) |
Впр.3,6 с.199 (діалог) |
Робота в групах впр.4, 5 с.199 |
Впр.5 с.199 |
Виконує завдання на картках |
Розіграти діалог впр.6 с.199, впр.8 с.200, *скласти діалог впр.7 с.199. |
||
96. |
|
Повторення граматики. |
|
Повторення |
Повторення часових форм дієслова, займенники |
Впр.4 с.201 (Мій улюблений предмет) |
Впр.4 с.201 (Мій улюблений предмет) |
Монологічне мовлення впр.5 с.201 |
Впр.1,2,3 с.200-201, |
Працюємо над розвитком монологічного мовлення |
Написати твір за впр.6 с.201, *вивчити твір. |
||
97. |
|
Контрольна робота з говоріння |
Працюємо над розвитком навичок говоріння |
Повторити лексико- граматичний матеріал. |
|||||||||
98. |
|
Семестрова контрольна робота з письма |
Працюємо над розвитком навичок письма |
Повторити лексику по темі «Визначні місця України та Британії». |
|||||||||
99. |
|
Семестрова контрольна робота з читання. |
Працюємо над розвитком навичок читання |
Повторити лексико-граматичний матеріал. |
|||||||||
100. |
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання |
Працюємо над розвитком навичок аудіювання |
Підготуватися до контролю говоріння. |
|||||||||
101. |
|
Семестрова контрольна робота з говоріння. |
Працюємо над розвитком навичок говоріння |
Підготувати кросворди, вікторини. |
|||||||||
102. |
|
Час читання «А New Friеnd» |
|
Повторення лексики по темі «Сім’я» |
Повторення |
Впр.2 с.202 (Новий друг) |
|
Робота в парах впр.1 с.202 |
Впр.4,5,6 с.203-203 |
Працюємо над розвитком навичок читання |
Скласти 6 запитань за впр.7 с.204, *оформити проект с.204-205. |
||
103. |
|
Урок-проект “My Ideal School”. Узагальнення знань по темі. |
|
Повторення лексики по темі «Шкільне життя» |
|
Проект «Моя ідеальна школа» |
|
Захист проектів, робота в режимі P→Class, висловлення оціночних суджень |
|
Працюємо над створенням проекту |
Повторити лексику по темі «Відпочинок». |
||
104. |
|
Літо. Канікули |
|
Повторення лексики по Темі «Відпочинок», «Погода» |
Майбутній неозначений час |
Діалог про плани на літо |
Діалоги |
Складання діалогів |
|
Виконує творчу роботу |
Повторювати лексико- граматичний матеріал. |
||
105.
|
|
Повторення і узагальнення Вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||