Планування "Календарно-тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 4 класі (підручник С.Губарєвої, О.Павліченко)"

Про матеріал
Каілендарно-тематичне планування уроків англійської мови на ІІ семестр у 4 класі (підручник С.Губарєвої, О.Павліченко)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови

на ІІ семестр 2021-2022 н. р. у 4 класі

Дата

Очікувані результати

Тематика спілкування. Тема. Підтема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай грати

ся! Запа

м’ятай!

Домашнє завдання

 

Повторення

Лексика

Граматика

Читан

ня. Зорове сприймання

Аудіювання. Сприймання на слух

Мовлення. Усна взаємодія

Письмо Писем

не продукування

Тема 5: Здорові люди – щасливі люди

 

46

 

Вивчити слова. Вміти розповісти про свій стан здоров’я.

Я почуваюся погано

What’s the matter?

I have got …

A temperature,

а  headache, а cough,

а toothache, а stomach ache, the optician,

the dentist, the doctor

Call/ take

Will call

Will take

I will = I’ll

I feel bad.

Впр. 1, 2, 3, 5, с. 73

Впр. 1, 3, 4 с. 73

Впр. 6 с. 74

Впр. 5 с. 74

Впр. 7 с. 74

Впр. 6 с. 74

 

47

 

Вміти розповідати про свій стан здоров’я.

Ти застуджений

How do you feel?

I feel bad.

A sore throat, a chest,

a fever, a bad cold.

Have a gargle!

Let’s go to the doctor.

I will look your throat.

Впр. 1, 2, с. 75

Впр. 1, 3, 5, с. 75-76

 

Впр. 3, с. 76

Впр. 2, с. 76

Впр. 5 с. 76

Впр. 4 с. 76

 

48

 

Вміти розповідати про свій стан здоров’я.

У мене болить шлунок

Hungry

Dirty

Clean

 

I’ve got a stomach ache.

Don’t eat with dirty hands.

Впр. 1, 2, с. 77

Впр. 1, 3, с. 77

Впр. 1, 3, с. 77

Впр. 7 с. 78

Впр. 5 с. 78

Впр. 4 с. 78

 

49

 

Вміти складати речення – поради.

Порада лікаря

To stay in bed

Should / Shouldn’t

A plaster

Should /

Shouldn’t

You should wash fruit.

Впр. 1, 5, с. 79

Впр. 3, с. 79

Впр. 2, 4, с. 79

Впр. 2, с. 79

Впр. 6 с. 80

Впр. 2 с. 79

 

50

 

Вміти складати запитання стосовно стану здоров’я.

Поради щодо здоров’я

To be healthy

To go jogging

To go skiing

 

I go jogging.

I do sports.

I go swimming.

What does he do to be healthy?

He goes swimming in the pool.

 

Впр. 1, с. 81

Впр. 1, 3, 5, с. 81

Впр. 2, с. 81

Впр. 2, 3, с. 81

Впр. 5 с. 82

Впр. 4, с. 82

 

51

 

Вміти читати, відповідати на питання.

Здорові люди – щасливі люди.

 

Should / shouldn’t

Впр. 2, 4, с. 83

Впр. 3 с. 83

Впр. 3 с. 83

Впр. 1 с. 83

Впр. 5 с. 83

Впр. 4 с. 83

 

52

 

Вміти складати речення, розповідь за малюнками.

Час історій

 

 

 

Впр. 2 с. 84

Впр. 1, 3 с. 84

 

 

 

 

53

 

Зробити проект за заданою темою.

Ми –творчі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

54

 

Вміти читати та відповідати на запитання.

Повторення. Пограймо. 

 

 

 

 

 

Впр. 2, 4 с. 87

Впр. 1 с. 86

Впр. 3 с. 87

 

55

 

Вміти знаходити інформацію в інтернеті, зробити проект.

Повторення. Проектна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

56

 

Вміти читати та відповідати на запитання, складати речення в розповідь.

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6: Моє дозвілля

 

57

 

Вивчити слова. Вчити розуміти прослуханий текст. Вміти читати нові слова.

Моє хобі – спорт

A tennis racket,

to play tennis,

the Language Camp, to play football, to play hockey, a hockey stick, a puck, cycling, a bike, a helmet, a net swimming,  goggles,

a swimming cap, a bat,

 judo, a suit, a belt

I can play football.

Can you play tennis? Yes, I can. No, I can’t.

What does he like?

He likes swimming.

Впр. 1, 2, 4, 5 с. 88

Впр. 1, 3, с. 88

Впр. 5, с. 89

Впр. 5, с. 89

Впр. 7 с. 89

Впр. 6 с. 89

 

58

 

Вміти читати та розуміти прослуханий текст. Уміти вживати дієслова у минулому часі.

Змагання з футболу

A competition, a football club, a football pitch, a match, the score, a goalkeeper,

a cup, a medal,

The past simple tense

Неправильні дієслова

Be, have, get, win, lose, run, swim, ride

Впр. 1, 3, с. 90

Впр. 1, 4, с. 90-91

Впр. 2, 5, с. 90

Впр. 2, 5, с. 90

Впр. 7 с. 91

Впр. 3, 6, с. 90-91

 

59

 

Вміти відповідати на питання, вживаючи дієслова у минулому часі

Ми ходили за покупками

a  lot of

a  loaf of bread

Неправильні дієслова

Go, buy

Впр. 1, 4, с. 92

Впр. 1, 3, с. 92

Впр. 2, 4 с. 92

Впр. 2б, с. 92

Впр. 6, с. 93

Впр. 5, с. 93

 

60

 

Вивчити слова.

Вміти відповідати на питання, вживаючи дієслова у минулому часі

Ти купив подарунок?

a clothes shop

a  book shop

a  shoe shop

a  toy shop

Неправильні дієслова see, choose

Впр. 1, с. 94

Впр. 1, 3, с. 94

Впр. 2, 4, с. 94

Впр. 2, с. 94

 

Впр. 4, с. 95

 

61

 

Вивчити слова.

Вміти відповідати на питання, вживаючи дієслова у минулому часі

Ти купив подарунок?

Shorter, taller, thinner, funnier, smaller,

 the tallest, the thinnest,

 the funniest,

the smallest 

Ступені порівняння прикметників

Впр. 5, 7, с. 96

 

Впр. 6, с. 96

 

Впр. 8 с. 96

 

 

62

 

Вміти читати та розуміти прослуханий текст.

Мій улюблений персонаж

A character, wise, kind, curious, cunning, brave, honest, to be afraid of, to tell the truth, evil

Неправильні дієслова give,

Впр. 1, 2, 4, 5, с. 97

Впр. 1, 3, с. 97

Впр. 2, с. 97

 

Впр. 6, с. 98

Впр. 5 б, с. 98

 

63

 

Вміти складати речення, розповідь за малюнками.

Час історій

 

 

 

Впр. 2, с. 99

Впр. 1, 3, с. 99

 

 

 

 

64

 

Зробити проект за заданою темою.

Ми – творчі. Проектна робота

 

 

 

 

 

Проектна робота

 

 

 

65

 

Вміти читати та відповідати на запитання.

Повторення. Пограймо.

 

 

 

 

 

 

Впр. 1, с. 101

 

 

66

 

Вміти знаходити інформацію в інтернеті, зробити проект.

Повторення. Проектна робота

 

 

Впр. 2, с. 102

 

 

Впр. 4, с. 102

Проектна робота

 

 

67

 

Вміти читати та відповідати на запитання.

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7: Наша прекрасна планета

 

68

 

Вивчити слова. Вмі-ти розуміти прослу-ханий текст. Вміти читати нові слова.

Дощ чи сонце?

weather, rainy, cold, warm, sunny, windy, foggy, a thunderstorm, snowing, freezing

What is the weather like in Kyiv?

впр. 1, 2, 4, с.103

впр. 1, 3, с. 103

впр. 5, с. 104

впр. 4, с. 104

впр. 6, с. 104

впр. 5, с. 104

 

69

 

Вміти розуміти прослуханий текст

Вміти відповідати на запитання, вживаючи ступені порівняння прикметників

Прекрасні місця для подорожей

the island of Madagascar, an ocean, the sea, sunbathed on the beach, the desert,

the forest, the lake,

to climb the mountain,

the waterfalls, the jungle, the holidays

How big are the lakes? How high is the mountain?

впр. 1, 2, с. 105

впр. 1, 3, с. 105

 

впр. 2, с. 105

 

 

 

70

 

Прекрасні місця для подорожей

long, big, high

How big are the lakes? How high is the mountain?

впр. 5, с. 107

 

впр.4, 5, с. 107

 

впр. 6, с. 107

 

 

71

 

Вивчити слова. Вміти читати та розповідати про диких тварин

У морі та у лісі

head, ear, leg, body, nose, tentacle, eye, mouth, teeth, tail, fin, shark, wolf, octopus, deer, dolphin

Which animal lives in the forest? Which animal has got …?

впр. 1, 2, с. 108

впр. 1, 3, с. 108

впр. 4, с. 109

 

впр. 5, с. 109

впр. 4, с. 109

 

72

 

Вивчити слова. Вміти читати та розповідати про диких тварин

У джунглях та в пустелі

snake, parrot, camel, jungle, turtle, tiger, monkey, desert, eagle, crocodile, save

What can you see? Who can you meet?

впр. 2, с. 110

 

впр. 1, 3, с. 110

впр. 5, с. 111

впр. 4, с. 111

впр. 5, с. 111

 

73

 

Вивчити слова. Вміти розуміти прослуханий текст та виконувати післятекстові  зав-дання, розповідати про диких тварин

Асканія Нова

the zoo, the Askania Nova Reserve, Kherson, zebra, bison, ostrich, llama

Where did …?

When did …? What animals did…? Which animals did …?

впр. 1, 3 с. 112

впр. 1, с. 112

впр. 2, с. 112

 

 

впр. 3, с. 112

 

74

 

Вивчити слова. Вміти читати та розповідати про диких тварин

Асканія Нова

wolf, elephant, octopus, lizard

Where did …?

When did …? What animals did…? Which animals did …?

впр. 5, с. 113

впр. 4, с. 113

впр. 6, с. 113

 

впр. 7, с. 113

впр. 5, с. 113

 

75

 

Вміти розігрувати діалоги, розуміти прочитані тексти.

Наша прекрасна планета

months

 

впр. 4, с. 115

впр. 3, с. 115

впр. 2, с. 114

впр. 1, с. 114

впр. 5, с. 115

впр. 2, с. 114

 

76

 

Вміти складати речення, розповідь за малюнками.

Час історій

 

 

 

 

впр. 2, с. 116

впр. 1, 3, с. 116

 

 

впр. 3, с. 116

 

77

 

Зробити проект за заданою темою.

Ми – творчі

Проектна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78

 

Вміти читати та відповідати на запитання.

Повторення. Пограймо.

 

 

 

 

 

 

впр. 1, с. 118

 

 

79

 

Вміти знаходити інформацію в інтернеті, зробити проект.

Повторення. Проектна робота

 

 

впр. 2, с. 119

 

 

впр. 4, с. 119

 

 

 

80

 

Вміти читати та відповідати на запитання, розігрувати діалоги та складати свої.

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 8: Ми любимо подорожувати

 

81

 

Вивчити слова. Вчити розуміти прослуханий текст. Вміти читати нові слова.Вміти вживати майбутній час

Шкільна подорож

a school trip, travelling by train, by bus, to take a taxi, the train station, to explore, museum, picture gallery, church, city centre, tomorrow

Future Simple Tense will, will not/ won’t

впр. 1, с. 120

впр. 1, с. 120

впр. 2, с. 120

впр. 3, с. 121

 

впр. 3, с. 121

 

82

 

Шкільна подорож

by ship,

by plane,

by car,

I will = I’ll

впр. 5, с. 121

впр. 4, с. 121

 

 

впр. 6, с. 121

 

 

83

 

Вміти читати та розуміти прочитане та прослухане

На залізничному вокзалі

a ticket, a suitcase, a rucksack, on the platform, a seat, a rack

 

впр. 1, 2, 5, с. 122

впр. 2, 4, с. 122

впр. 4, 5, с. 123

впр. 3, 4, с. 123

впр. 6, с. 123

впр. 4, с. 123

 

84

 

Вміти розуміти прослуханий текст, уміти вживати минулий та майбутній часи

Вітання зі Львова

a hotel, a monument, a square, a park, an opera, a ballet, a theatre

Past Simple  / Future Simple

yesterday / tomorrow

впр. 1, 2, 3, 4, с. 124

впр. 2, 5, с. 124

впр. 5, с. 125

впр. 3, с. 125

впр. 6, с. 125

впр. 3, с. 125

 

85

 

Вивчити слова. Вміти розуміти прослуханий текст та виконувати післятекстові завдання

Англійська мовна школа

see, visit, buy, take, travel, learn, museum, souvenirs, monuments, English, other cities, photos

 

впр. 1, 2, с. 126

впр. 1, 3, с. 126

 

впр. 4, с. 127

впр. 5, с. 127

впр. 4, с. 127

 

86

 

Вивчити слова. Вміти розуміти прослуханий та прочитаний текст, виконувати післятекстові завдання

Ласкаво просимо до Лондона

the airport, a double-decker, Big Ben, the queen, the king, Buckingham Palace, the London Eye, the Tower of London, Tower Bridge

 

впр. 1, 2, с. 128

впр. 1, с. 128

 

 

 

 

 

87

 

Ласкаво просимо до Лондона

 

How can I get to …? You can get there on foot.

впр. 4, с. 130

впр. 3, с. 129

впр. 5, с. 130

впр. 5, с. 130

впр. 6, с. 130

впр. 4, с. 130

 

88

 

Вміти розуміти прослуханий текст, уміти вживати мину-лий та майбутній часи

Повернення додому.

 

 

впр. 1, 3, с. 131

впр. 1, 2, с. 131

 

впр. 3, с. 131

впр. 5, с. 131

впр. 4, с. 131

 

89

 

Зробити проект за заданою темою.

Ми – творчі. Проектна робота

 

 

 

 

 

 

проектна робота

 

 

90

 

Вміти читати та від-повідати на запитання

Повторення. Пограймо.

 

 

 

 

впр. 1, с. 133

 

 

 

 

91

 

Вміти знаходити інформацію в інтернеті, зробити проект.

Повторення. Проектна робота

 

 

 

 

 

впр. 2, с. 134

проектна робота

 

 

92

 

Вміти читати та від-повідати на запитан-ня, розігрувати діа-логи та складати свої.

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

93

 

Вміти складати речення з вивченими словами, відповідати на запитання та ставити запитання. Розповідати про своє шкільне життя.

Повторення.

Школа – це весело!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

94

 

Вміти розповіідати про свою сім’ю, друзів, про професії своїх батьків.

Повторення.

Щаслива сім’я та друзі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

95

 

Вміти вживати вивчені слова, розповідати про свою оселю.

Повторення. Ласкаво просимо до нашого дому

 

 

 

 

 

 

 

 

 

96

 

Вміти розігрувати діалоги про свята, розуміти прочитані тексти.

Повторення. Щасливих свят!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

97

 

Вміти розповідати про свій стан здоров’я, розігрувати діалоги, надавати поради, розуміти прочитані тексти.

Повторення. Здорові люди – щасливі люди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

98

 

Вміти читати та розу-міти прослуханий текст про дозвілля

Повторення. Моє дозвілля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

Вміння розуміти прослухане

Діагностична робота з аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

Вміння розповідати, ставити запитання та відповідати на них

Діагностична робота з говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

Вміння розуміти  прочитане та викону-вати завдання

Діагностична робота з читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102

 

Вміння у письмові формі вживати слова та граматичні струк-тури, вивчені в 4 клас

Діагностична робота з письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

103

 

Вміти розповідати про флору та фауну нашої планети. Розуміти прослуханий текст та побачене відео

Повторення. Наша прекрасна планета

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Вміти розповідати про подорожі, стави-ти запитання та відповідати на запитання друзів.

Повторення. Ми любимо подорожувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

 

Аналізувати роботу за рік

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
8 січня 2022
Переглядів
1402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку