Календарно-тематичне планування уроків англійської мови
на ІІ семестр 2021-2022 н. р. у 4 класі
№ |
Дата |
Очікувані результати |
Тематика спілкування. Тема. Підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай грати ся! Запа м’ятай! |
Домашнє завдання
|
Повторення |
||||
Лексика |
Граматика |
Читан ня. Зорове сприймання |
Аудіювання. Сприймання на слух |
Мовлення. Усна взаємодія |
Письмо Писем не продукування |
|||||||
Тема 5: Здорові люди – щасливі люди |
|
|||||||||||
46 |
|
Вивчити слова. Вміти розповісти про свій стан здоров’я. |
Я почуваюся погано |
What’s the matter? I have got … A temperature, а headache, а cough, а toothache, а stomach ache, the optician, the dentist, the doctor |
Call/ take Will call Will take I will = I’ll I feel bad. |
Впр. 1, 2, 3, 5, с. 73 |
Впр. 1, 3, 4 с. 73 |
Впр. 6 с. 74 |
Впр. 5 с. 74 |
Впр. 7 с. 74 |
Впр. 6 с. 74 |
|
47 |
|
Вміти розповідати про свій стан здоров’я. |
Ти застуджений |
How do you feel? I feel bad. A sore throat, a chest, a fever, a bad cold. Have a gargle! |
Let’s go to the doctor. I will look your throat. |
Впр. 1, 2, с. 75 |
Впр. 1, 3, 5, с. 75-76
|
Впр. 3, с. 76 |
Впр. 2, с. 76 |
Впр. 5 с. 76 |
Впр. 4 с. 76 |
|
48 |
|
Вміти розповідати про свій стан здоров’я. |
У мене болить шлунок |
Hungry Dirty Clean
|
I’ve got a stomach ache. Don’t eat with dirty hands. |
Впр. 1, 2, с. 77 |
Впр. 1, 3, с. 77 |
Впр. 1, 3, с. 77 |
Впр. 7 с. 78 |
Впр. 5 с. 78 |
Впр. 4 с. 78 |
|
49 |
|
Вміти складати речення – поради. |
Порада лікаря |
To stay in bed Should / Shouldn’t A plaster |
Should / Shouldn’t You should wash fruit. |
Впр. 1, 5, с. 79 |
Впр. 3, с. 79 |
Впр. 2, 4, с. 79 |
Впр. 2, с. 79 |
Впр. 6 с. 80 |
Впр. 2 с. 79 |
|
50 |
|
Вміти складати запитання стосовно стану здоров’я. |
Поради щодо здоров’я |
To be healthy To go jogging To go skiing
|
I go jogging. I do sports. I go swimming. What does he do to be healthy? He goes swimming in the pool.
|
Впр. 1, с. 81 |
Впр. 1, 3, 5, с. 81 |
Впр. 2, с. 81 |
Впр. 2, 3, с. 81 |
Впр. 5 с. 82 |
Впр. 4, с. 82 |
|
51 |
|
Вміти читати, відповідати на питання. |
Здорові люди – щасливі люди. |
|
Should / shouldn’t |
Впр. 2, 4, с. 83 |
Впр. 3 с. 83 |
Впр. 3 с. 83 |
Впр. 1 с. 83 |
Впр. 5 с. 83 |
Впр. 4 с. 83 |
|
52 |
|
Вміти складати речення, розповідь за малюнками. |
Час історій |
|
|
|
Впр. 2 с. 84 |
Впр. 1, 3 с. 84 |
|
|
|
|
53 |
|
Зробити проект за заданою темою. |
Ми –творчі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 |
|
Вміти читати та відповідати на запитання. |
Повторення. Пограймо. |
|
|
|
|
|
Впр. 2, 4 с. 87 |
Впр. 1 с. 86 |
Впр. 3 с. 87 |
|
55 |
|
Вміти знаходити інформацію в інтернеті, зробити проект. |
Повторення. Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
Вміти читати та відповідати на запитання, складати речення в розповідь. |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6: Моє дозвілля |
|
|||||||||||
57 |
|
Вивчити слова. Вчити розуміти прослуханий текст. Вміти читати нові слова. |
Моє хобі – спорт |
A tennis racket, to play tennis, the Language Camp, to play football, to play hockey, a hockey stick, a puck, cycling, a bike, a helmet, a net swimming, goggles, a swimming cap, a bat, judo, a suit, a belt |
I can play football. Can you play tennis? Yes, I can. No, I can’t. What does he like? He likes swimming. |
Впр. 1, 2, 4, 5 с. 88 |
Впр. 1, 3, с. 88 |
Впр. 5, с. 89 |
Впр. 5, с. 89 |
Впр. 7 с. 89 |
Впр. 6 с. 89 |
|
58 |
|
Вміти читати та розуміти прослуханий текст. Уміти вживати дієслова у минулому часі. |
Змагання з футболу |
A competition, a football club, a football pitch, a match, the score, a goalkeeper, a cup, a medal, |
The past simple tense Неправильні дієслова Be, have, get, win, lose, run, swim, ride |
Впр. 1, 3, с. 90 |
Впр. 1, 4, с. 90-91 |
Впр. 2, 5, с. 90 |
Впр. 2, 5, с. 90 |
Впр. 7 с. 91 |
Впр. 3, 6, с. 90-91 |
|
59 |
|
Вміти відповідати на питання, вживаючи дієслова у минулому часі |
Ми ходили за покупками |
a lot of a loaf of bread |
Неправильні дієслова Go, buy |
Впр. 1, 4, с. 92 |
Впр. 1, 3, с. 92 |
Впр. 2, 4 с. 92 |
Впр. 2б, с. 92 |
Впр. 6, с. 93 |
Впр. 5, с. 93 |
|
60 |
|
Вивчити слова. Вміти відповідати на питання, вживаючи дієслова у минулому часі |
Ти купив подарунок? |
a clothes shop a book shop a shoe shop a toy shop |
Неправильні дієслова see, choose |
Впр. 1, с. 94 |
Впр. 1, 3, с. 94 |
Впр. 2, 4, с. 94 |
Впр. 2, с. 94 |
|
Впр. 4, с. 95 |
|
61 |
|
Вивчити слова. Вміти відповідати на питання, вживаючи дієслова у минулому часі |
Ти купив подарунок? |
Shorter, taller, thinner, funnier, smaller, the tallest, the thinnest, the funniest, the smallest |
Ступені порівняння прикметників |
Впр. 5, 7, с. 96 |
|
Впр. 6, с. 96 |
|
Впр. 8 с. 96 |
|
|
62 |
|
Вміти читати та розуміти прослуханий текст. |
Мій улюблений персонаж |
A character, wise, kind, curious, cunning, brave, honest, to be afraid of, to tell the truth, evil |
Неправильні дієслова give, |
Впр. 1, 2, 4, 5, с. 97 |
Впр. 1, 3, с. 97 |
Впр. 2, с. 97 |
|
Впр. 6, с. 98 |
Впр. 5 б, с. 98 |
|
63 |
|
Вміти складати речення, розповідь за малюнками. |
Час історій |
|
|
|
Впр. 2, с. 99 |
Впр. 1, 3, с. 99 |
|
|
|
|
64 |
|
Зробити проект за заданою темою. |
Ми – творчі. Проектна робота |
|
|
|
|
|
Проектна робота |
|
|
|
65 |
|
Вміти читати та відповідати на запитання. |
Повторення. Пограймо. |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, с. 101 |
|
|
66 |
|
Вміти знаходити інформацію в інтернеті, зробити проект. |
Повторення. Проектна робота |
|
|
Впр. 2, с. 102 |
|
|
Впр. 4, с. 102 |
Проектна робота |
|
|
67 |
|
Вміти читати та відповідати на запитання. |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7: Наша прекрасна планета |
|
|||||||||||
68 |
|
Вивчити слова. Вмі-ти розуміти прослу-ханий текст. Вміти читати нові слова. |
Дощ чи сонце? |
weather, rainy, cold, warm, sunny, windy, foggy, a thunderstorm, snowing, freezing |
What is the weather like in Kyiv? |
впр. 1, 2, 4, с.103 |
впр. 1, 3, с. 103 |
впр. 5, с. 104 |
впр. 4, с. 104 |
впр. 6, с. 104 |
впр. 5, с. 104 |
|
69 |
|
Вміти розуміти прослуханий текст Вміти відповідати на запитання, вживаючи ступені порівняння прикметників |
Прекрасні місця для подорожей |
the island of Madagascar, an ocean, the sea, sunbathed on the beach, the desert, the forest, the lake, to climb the mountain, the waterfalls, the jungle, the holidays |
How big are the lakes? How high is the mountain? |
впр. 1, 2, с. 105 |
впр. 1, 3, с. 105 |
|
впр. 2, с. 105 |
|
|
|
70 |
|
Прекрасні місця для подорожей |
long, big, high |
How big are the lakes? How high is the mountain? |
впр. 5, с. 107 |
|
впр.4, 5, с. 107 |
|
впр. 6, с. 107 |
|
|
|
71 |
|
Вивчити слова. Вміти читати та розповідати про диких тварин |
У морі та у лісі |
head, ear, leg, body, nose, tentacle, eye, mouth, teeth, tail, fin, shark, wolf, octopus, deer, dolphin |
Which animal lives in the forest? Which animal has got …? |
впр. 1, 2, с. 108 |
впр. 1, 3, с. 108 |
впр. 4, с. 109 |
|
впр. 5, с. 109 |
впр. 4, с. 109 |
|
72 |
|
Вивчити слова. Вміти читати та розповідати про диких тварин |
У джунглях та в пустелі |
snake, parrot, camel, jungle, turtle, tiger, monkey, desert, eagle, crocodile, save |
What can you see? Who can you meet? |
впр. 2, с. 110 |
|
впр. 1, 3, с. 110 |
впр. 5, с. 111 |
впр. 4, с. 111 |
впр. 5, с. 111 |
|
73 |
|
Вивчити слова. Вміти розуміти прослуханий текст та виконувати післятекстові зав-дання, розповідати про диких тварин |
Асканія Нова |
the zoo, the Askania Nova Reserve, Kherson, zebra, bison, ostrich, llama |
Where did …? When did …? What animals did…? Which animals did …? |
впр. 1, 3 с. 112 |
впр. 1, с. 112 |
впр. 2, с. 112 |
|
|
впр. 3, с. 112 |
|
74 |
|
Вивчити слова. Вміти читати та розповідати про диких тварин |
Асканія Нова |
wolf, elephant, octopus, lizard |
Where did …? When did …? What animals did…? Which animals did …? |
впр. 5, с. 113 |
впр. 4, с. 113 |
впр. 6, с. 113 |
|
впр. 7, с. 113 |
впр. 5, с. 113 |
|
75 |
|
Вміти розігрувати діалоги, розуміти прочитані тексти. |
Наша прекрасна планета |
months |
|
впр. 4, с. 115 |
впр. 3, с. 115 |
впр. 2, с. 114 |
впр. 1, с. 114 |
впр. 5, с. 115 |
впр. 2, с. 114 |
|
76 |
|
Вміти складати речення, розповідь за малюнками. |
Час історій
|
|
|
|
впр. 2, с. 116 |
впр. 1, 3, с. 116 |
|
|
впр. 3, с. 116 |
|
77 |
|
Зробити проект за заданою темою. |
Ми – творчі Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 |
|
Вміти читати та відповідати на запитання. |
Повторення. Пограймо. |
|
|
|
|
|
|
впр. 1, с. 118 |
|
|
79 |
|
Вміти знаходити інформацію в інтернеті, зробити проект. |
Повторення. Проектна робота |
|
|
впр. 2, с. 119 |
|
|
впр. 4, с. 119 |
|
|
|
80 |
|
Вміти читати та відповідати на запитання, розігрувати діалоги та складати свої. |
Повторення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 8: Ми любимо подорожувати |
|
|||||||||||
81 |
|
Вивчити слова. Вчити розуміти прослуханий текст. Вміти читати нові слова.Вміти вживати майбутній час |
Шкільна подорож |
a school trip, travelling by train, by bus, to take a taxi, the train station, to explore, museum, picture gallery, church, city centre, tomorrow |
Future Simple Tense will, will not/ won’t |
впр. 1, с. 120 |
впр. 1, с. 120 |
впр. 2, с. 120 |
впр. 3, с. 121 |
|
впр. 3, с. 121 |
|
82 |
|
Шкільна подорож |
by ship, by plane, by car, |
I will = I’ll |
впр. 5, с. 121 |
впр. 4, с. 121 |
|
|
впр. 6, с. 121 |
|
|
|
83 |
|
Вміти читати та розуміти прочитане та прослухане |
На залізничному вокзалі |
a ticket, a suitcase, a rucksack, on the platform, a seat, a rack |
|
впр. 1, 2, 5, с. 122 |
впр. 2, 4, с. 122 |
впр. 4, 5, с. 123 |
впр. 3, 4, с. 123 |
впр. 6, с. 123 |
впр. 4, с. 123 |
|
84 |
|
Вміти розуміти прослуханий текст, уміти вживати минулий та майбутній часи |
Вітання зі Львова |
a hotel, a monument, a square, a park, an opera, a ballet, a theatre |
Past Simple / Future Simple yesterday / tomorrow |
впр. 1, 2, 3, 4, с. 124 |
впр. 2, 5, с. 124 |
впр. 5, с. 125 |
впр. 3, с. 125 |
впр. 6, с. 125 |
впр. 3, с. 125 |
|
85 |
|
Вивчити слова. Вміти розуміти прослуханий текст та виконувати післятекстові завдання |
Англійська мовна школа |
see, visit, buy, take, travel, learn, museum, souvenirs, monuments, English, other cities, photos |
|
впр. 1, 2, с. 126 |
впр. 1, 3, с. 126 |
|
впр. 4, с. 127 |
впр. 5, с. 127 |
впр. 4, с. 127 |
|
86 |
|
Вивчити слова. Вміти розуміти прослуханий та прочитаний текст, виконувати післятекстові завдання |
Ласкаво просимо до Лондона |
the airport, a double-decker, Big Ben, the queen, the king, Buckingham Palace, the London Eye, the Tower of London, Tower Bridge |
|
впр. 1, 2, с. 128 |
впр. 1, с. 128 |
|
|
|
|
|
87 |
|
Ласкаво просимо до Лондона |
|
How can I get to …? You can get there on foot. |
впр. 4, с. 130 |
впр. 3, с. 129 |
впр. 5, с. 130 |
впр. 5, с. 130 |
впр. 6, с. 130 |
впр. 4, с. 130 |
|
|
88 |
|
Вміти розуміти прослуханий текст, уміти вживати мину-лий та майбутній часи |
Повернення додому. |
|
|
впр. 1, 3, с. 131 |
впр. 1, 2, с. 131 |
|
впр. 3, с. 131 |
впр. 5, с. 131 |
впр. 4, с. 131 |
|
89 |
|
Зробити проект за заданою темою. |
Ми – творчі. Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
проектна робота |
|
|
90 |
|
Вміти читати та від-повідати на запитання |
Повторення. Пограймо. |
|
|
|
|
впр. 1, с. 133 |
|
|
|
|
91 |
|
Вміти знаходити інформацію в інтернеті, зробити проект. |
Повторення. Проектна робота |
|
|
|
|
|
впр. 2, с. 134 |
проектна робота |
|
|
92 |
|
Вміти читати та від-повідати на запитан-ня, розігрувати діа-логи та складати свої. |
Повторення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 |
|
Вміти складати речення з вивченими словами, відповідати на запитання та ставити запитання. Розповідати про своє шкільне життя. |
Повторення. Школа – це весело! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
94 |
|
Вміти розповіідати про свою сім’ю, друзів, про професії своїх батьків. |
Повторення. Щаслива сім’я та друзі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 |
|
Вміти вживати вивчені слова, розповідати про свою оселю. |
Повторення. Ласкаво просимо до нашого дому |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 |
|
Вміти розігрувати діалоги про свята, розуміти прочитані тексти. |
Повторення. Щасливих свят! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 |
|
Вміти розповідати про свій стан здоров’я, розігрувати діалоги, надавати поради, розуміти прочитані тексти. |
Повторення. Здорові люди – щасливі люди |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 |
|
Вміти читати та розу-міти прослуханий текст про дозвілля |
Повторення. Моє дозвілля |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 |
|
Вміння розуміти прослухане |
Діагностична робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
|
Вміння розповідати, ставити запитання та відповідати на них |
Діагностична робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Вміння розуміти прочитане та викону-вати завдання |
Діагностична робота з читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 |
|
Вміння у письмові формі вживати слова та граматичні струк-тури, вивчені в 4 клас |
Діагностична робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Вміти розповідати про флору та фауну нашої планети. Розуміти прослуханий текст та побачене відео |
Повторення. Наша прекрасна планета |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Вміти розповідати про подорожі, стави-ти запитання та відповідати на запитання друзів. |
Повторення. Ми любимо подорожувати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
Аналізувати роботу за рік |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|