Календарно-тематичне планування для 6 класу "Образотворче мистецтво" І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування укладено відповідно до модельної програми Л. Масол, О . Просіна та підручника О. Гайдамака, О. Лемешева "Мистецтво". Вказано теми уроків, питання для вирішення, види та результати навчальної діяльності, практичні роботи. Розрахунок планування - 1 година в тиждень. Додано теми уроків на власний розсуд для необхідної кількості годин.
Перегляд файлу

 

Види і мова мистецтва

Вступ. Жанри мистецтва

Тема

Зміст

Види навчальної діяльності

Результати навчальної діяльності

К-сть

год

Дата

Приміт-ка

1

Образи народного і професійного мистецтва

1Роль мистецтва в житті людини.

2.Художній образ

3Жанри м-ва

4ХТД «І сотворив Бог небо голубе»

Метод «Мікрофон» - «Роль мистецтва у своєму житті»

Робота з підручником.

Перегляд картин

Перегляд дитячих робіт.

 

-розпізнає види образотворчого мистецтва;

-описує особливості мови різних видів мистецтва;

-пояснює засоби виразності художнього образу у творах різних видів мистецтва;

-наводить приклади творів різних видів мистецтв).

1

 

 

2

Образи народного і професійного мистецтва (продовження)

1Декоративне мистецтво.

2Дек. образ

3ХТД «Дек. образ іграшки-відгадки»

Відеоролик «Види ДУМ»

Аналіз картин Марії Приймаченко

Вправа «Локальні кольори»

-дає визначення ДУМ;

-називає види ДУМ;

-розрізняє художні твори професійного і народного мистецтва.

1

 

 

 Розділ І. Образи природи в мистецьких жанрах

3

Образи тварин у мистецтві

1Анімалістичний жанр у скул-рі.

2Види скульптур

3Різновиди рельєфів.

4 ХТД  Кіт (фольга)

Відеоролик «Печера Альтаміра в Іспанії»

Розповідь «Виникнення первісного  мистецтва»

Техніка зім'ятої фольги

Аналіз культури Стародавнього Єгипту

Схема «Види скульптури»

 

-усвідомлює роль образотворчого мистецтва;

- називає види скульптур;

-наводить приклади творів різних видів мистецтва;

-висловлює судження про площинні та обємні форми мистецтва;

-виявляє знання спеціальної художньої термінології (контур).

 

1

 

 

4

 Образи тварин у мистецтві (продовження)

1Скул. анімал.

образ.

2Ліплення і висікання

3ХТД «Їжак» (орігамі)

Світлини із зображенням скульптурних композицій.

Перегляд дитячих робіт.

Бесіда «Мистецтво орігамі»

-розрізняє види і наводить приклади скульптури;

-пропонує власні ідеї, зокрема з урахуванням національних традицій;

-збагачувати силуетну форму декором.

 

1

 

 

5

Образи тварин у мистецтві (продовження)

1.Анімалістична графіка

2Тонування

3ХТД «Кіт»

Презентація «Тварини і скульптури»

Індивідуальне дослідження  «Скульптури в повсякденному житті»

-виконує зображення і розробляє ескізи анімалістичної графіки;

-створювати асоціативні образи;

-уміє створювати орнаменти різних видів;

1

 

 

6

Образи тварин у мистецтві (продовження)

1Монументал. живопис (фреска, мозаїка)

2Колір

3Насиченість

5.4 ХТД «Птах»

Репродукції графічних творів мистецтва Стародавнього Єгипту.

Аналіз зразків.

Перегляд дитячих робіт.

Розповідь «На яку тваринку я схожий»

-характеризує види монументального живопису;

-уважно сприймає твори різних видів мистецтва;

-висловлює власне ставлення до творів мистецтва;

1

 

 

7

Довкілля в художніх образах

1 Пейзаж

2Різновиди пейзажів, динаміка.

3ХТД «Осінь»

Вправа « Малювання лініями з різними характерами».

Перегляд дитячих робіт.

Порівняння виражальних штрихів та ліній.

Презентація «Пейзаж»

-називає види пейзажу;

-висловлює судження про основні пропорції природніх форм;

-знає засоби художньої виразності графіки (лінія, штрих, крапка, пляма);

-застосовує різні графічні техніки та матеріали.

1

 

 

8

Довкілля в художніх образах (продовження)

1Друкована графіка

2Лінійна перспектива

3ХТД «Гірський пейзаж»

 

 

Міні-дослідження «Друкована графіка в житті людини»

Перегляд дитячих робіт.

Робота з підручником

-спостерігає за довкіллям, фіксує власні спостереження;

-створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, формами;

-дотримується основних законів композиції.

1

 

 

9

Довкілля в художніх образах (продовження)

1Повітряна перспектива

2Колорит (статика)

8.3ХТД «Вечірній пейзаж»

 

Репродукції графічних творів мистецтва та світлини, що яскраво відображають рух об’єктів зображення. Картини Андрія Черниша

Перегляд дитячих робіт.

-спостерігає за природними формами навколишнього середовища;

-розпізнає природні форми у певному емоційному стані, спокої та русі;

-зображувати природні форми в статиці та динаміці.

1

 

 

10

Довкілля в художніх образах (продовження)

1.Авторський пейзаж

2Колорит

3ХТД ««Пейзаж у техніці скраб»

Репродукції живописних творів мистецтва та світлини, що яскраво репрезентують видовий поділ у живописі.

Вправа : змішування  фарб та їх нанесення у різні способи.

-уміє утворювати та відрізняти відтінки одного кольору;

-спостерігає за впливом світла на зміну кольорів у природному середовищі;

-вірно розміщує елементи сюжетної композиції;

-знає основні та похідні кольори.

1

 

 

11

Довкілля в художніх образах (продовження)

1Натюрморт

2Пропорції (олівець)

3ХТД «Тістечко»

Репродукції картин, що яскраво відображають спорідненість кольорів. 

Вправа «Визначення пропорцій за допомогою олівця»

-висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва;

-використовує різні види інформації під час творчості;

-пояснює вплив творів на зміну емоційного настрою;

-уміє створювати сюжетну к-цію.

1

 

 

12

Мистецтво у звичайних речах

1Тематичний натюрморт

2Композиція

3ХТД «Тематичний натюрморт для сучасних підлітків»

Твори картин Стародавньої Греції

Вправа «Визнач колорит картини»

Перегляд дитячих робіт.

-обирає різні способи творення для художнього самовираження;

-шукає з допомогою вчителя ілюстративні матеріали;

-називає теплі та холодні кольори;

-розпізнає види натюрморту.

 

1

 

 

13

Мистецтво у звичайних речах (продовжен-ня)

1Живописний натюрморт

2Рефлекс

3ХТД «Різдвяний арт-ярмарок»

 

Репродукції картин, що яскраво відображають контрастність кольорів.

Анрі Матіс «Червоні рибки»

Перегляд дитячих робіт.

-визначає улюблені види мистецької діяльності, пояснює, від чого отримує задоволення;

-називає види живопису;

-застосовує під час уроку відповідну термінологію (рефлекс)

1

 

 

14

Мистецтво у звичайних речах (продовження)

1Декоративний натюрморт

2Контраст

13.2ХТД «Дідух»

 

 

 

 

Світлини, що яскраво репрезентують видовий поділ скульптури.

Вправа «Наведи приклади контрастних кольорів»

Перегляд  зразків.

Створення фото каталогу «Скульптура мого краю»

 

 

 

-наводити приклади синтезу мистецтв, зв’язків між видами мистецтва, мистецтва з життям;

-висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва;

-використовує різні види інформації під час творчості;

-називає види натюрмортів;

-називає засоби художньої виразності (контраст), контрастні за кольором кольори.

 

1

 

 

15

Мистецтво у звичайних речах (продовження)

14.1Професійне мистецтво

14.2Види та

матеріали

скульптури

14.3ХТД «Ялинкова іграшка»

Відео «Виготовлення скляної новорічної іграшки.

Робота з підручником.

Перегляд дитячих робіт.

Міні-дослідження «З чого роблять скульптури»

-обирає різні способи творення для художнього самовираження;

-шукає з допомогою вчителя ілюстративні матеріали;

-застосовує різні матеріали для створення скульптури;

-наводить приклади видів скульптури.

1

 

 

16

Урок узагальнення

Панно «У наших серцях Україна»

Світлини, що яскраво репрезентують український живопис.

Галерея образів.

Аналіз робіт зимової тематики.

 Вправа « Знавці мистецтва».  Виставка

робіт учнів.

-знає і розуміє особливості взаємодії різних видів мистецтва;

-застосовує різні художні техніки, матеріали, формати, прийоми;

-визначає сильні й слабкі сторони своєї роботи в чітких формулюваннях;

-презентує результати власної творчості публічно, пояснює свій задум.

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

docx
Додано
9 вересня 2023
Переглядів
1970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку