Календарно-тематичне планування для 6 класу за підручником Карп'юк

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 6 класу за підручником Карп'юк 3 години на тиждень.Укладено за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта) для учнів 5-9 класів яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408.
Перегляд файлу

Укладено за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта)  для учнів 5-9 класів яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408;

 

ІІ семестр

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

 

Очікувані результати

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Дом. завд.

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Unit  3    Cafes and Shops!  Харчування                              

 

46.

12.01

Продукти харчування

Висловлювати думки про вподобання у їжі

Здоров'я і безпека:

обговорює вибір продуктів корисниз

 для здоров’я

Present Simple

дієслова to be.

Ex. 1, p. 92

bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar

 

Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94,

Ex. 4, p. 94

Ex. 2, p. 93

 

 

Впр. 2,с. 94-95

Чит. І переклад.

 

47

13.01

Здорова їжа

Reading

 

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті

 

Здоров'я і безпека:

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

Present Simple

дієслова to be. Much, many

 

 

 

Diet, grains, mealtime,  snack, vegetarian, dairy,  important

Ex. 4, p. 96,

 

Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97

 

 

Впр. 6, с. 97

письмово

 

48

14.01

Здорова їжа

Вміти охарактеризувати деякі види їжі

Present Simple

дієслова to be. Much, many

Ex. 1c, p. 98

Ex. 1ab, p. 98

 

 

Вивчити слова.

Скласти 5 речень використ. Thtre is /there are

49

19.01

Британська їжа

Listening

Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті

 

Present Simple

дієслова to be. Much, many

 

Ex.5, p. 100,

Ex. 4c, p. 100

Ex. 2-4ab, p. 99-100,

 

Впр.5 ст.100 списати

50

20.01

Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа

Вміти запитувати про їжу, яка подобається і не подобається

Здоров'я і безпека:

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

Модальні дієслова have to, must

Boiled, fried, habit, takeaway, vegetarian,

 to eat out

Ex.1а, p. 101, 

 

Ex.1b, p. 101

 

Скласти рекомендації по здоровому харчуванню

51

21.01

Улюблені страви

Grammar

 

Говорити про свої вподобання

Здоров'я і безпека: обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички

 

 

Would/ wouldn’t

Do shopping, to put

on weight, to loose weight

Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103

Ex.2, p. 102

 

Ex.3b, p. 102

Впр.4 ст.103 письмово

Вивч.грам. матеріал

52

26.01

Улюблені страви моєї родини

Висловлювати думки у майбутньому часі

Здоров'я і безпека:

обговор. різні способи

Пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпеки

shall/will

be going

\an; a slice of, a cup of, some,

a glass of

 

 

 

10 sentences

РЗ ст.. 44

Написати твір

«my favourite food

53

27.01

На пікнік

Speaking

планувати та приймати спонтанні рішення з приводу майбутньої події

Підприємливість та фінансова грамотність:

наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

Здоров'я і безпека:

обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички

 

Питальні речення у

Present Simple

It looks, smells,

tastes,

sounds

 

Ex.5-6, p. 104,

 

Ст. 43-44 WB

Впр.4а, с. 107

 

54

28.01

Улюблені страви і напої

Speaking

Вміти розповідати про улюблені страви та напої

 

Модальні дієслова have to, must

ЛО теми

 

Ex.2-3, p. 105-106

 

Ex.1, p. 105

Розповідь про пікнік

55

02.02

У кафе

Speaking

Спілкуватись в парах

Вміти надавати інформацію про їжу

 своїх друзі

Здоров'я і безпека:

обговор. різні способи

пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпек

 

Питальні речення у

Present Simple

ЛО теми

 

 

Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108

Ex.1-2, p. 109

 

Впр.3, с. 109

 

56

03.02

За сніданком

Speaking

Ділитись інформацією про страви на сніданок

Здоров'я і безпека:

наводить приклади  збалансованості влас-

ного раціону

 

ЛО теми

ex 3-4 p 131

 

 

Завдання на картках

Написати рецепт укр..страви

57

04.02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Меню

Writing

Писати меню

Здоров'я і безпека:

співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Present Simple

дієслова to be.

ЛО теми

 

 

 

 

РЗ ст.. 47-48

Скласти діалог «У кафе»

58

 

 

 

 

59

09.02      Узагальнюючий урок з теми «Харчування». Самостійна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

 

Очікувані результати

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Дом. завд.

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Покупки

 

59

 

    60

 

 

 

 

10.02

 

 

 

11.02

Покупки

Vocabulary

Вживати слова відповідно ситуації

Підприємливість та фінансова грамотність:

Розподіляє кошти на продукти харчув-ня

 

Минулий неозначений

час

Ex.3, p. 111

 

Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111

Ex.2, p. 110

Впр.3 ст.111

Вивчити слова

 

61

16.02

Покупки у Лондоні

Reading

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті

Підприємливість та фінансова грамотність:

 Складає перелік покупок

 

Кількісні займенники many/much.

Vocabulary box (с. 113)

ex 1-2 p 112-113

 

 

в. 3-5,

с. 112-115

 

Впр.2вст.114 письмово

Впр.5 с115 читати

62

17.02

Британські гроші

Listening

Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті та відповідати на питання

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Ідентифікує власні

права і обов’язки як споживача

 

Однина та множина іменників

 

 

 

 

 

Vocabulary box (с. 118)

 

в. 2, с. 117

в. 1, 2, ст. 116

в. 1-2,

 с. 116-119

 

Впр.2 b ст.117

 

Впр. 3 ст 117

63

18.02

Британські гроші

Listening

 

Вміти розповідати про відвідування магазині

Підприємливість та фінансова грамотність:

Ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення

 

Кількісні займенники many/much.

 

В. 3, 5, с. 118-119

 

Творче завдання

Доповнити розповіть ст.. 118

64

23.02

В магазині одягу

Speaking

Спілкуватись в парах

Підприємливість та фінансова грамотність:

ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення

Минулий неозначений

час

Bargain, department store, expensive, shop

Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121

 

Впр.1 ст.120

 

скласти діалог. Впр.3 ст.120 читати

65

24.02

Робимо покупки.

Grammar

Висловлювати думки в минулому часі.

вміти спитати дскільки коштує річ.

Підприємливість та фінансова грамотність:

Тлумачить функцію грошей у суспільстві

Майбутній неозначений час. Cтупені порівняння прикметників

 

 

Ex.4-6, p. 121-122

Ex.7а, p. 122

Впр.7 ст.122

Впр.7bст.122 письмово

66

 

25.02

Покупки в Лондоні Speaking

Магазини Лондона

Ділитись інформацією та обговорювати у магазинах

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення

Питальні речення

в минулому неозначеному часі

 

 

 

 

Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall,

 well-stocked

Ex.1а, p. 123,

 

Ex.1а-2, p. 124,

 

Впр.1 ст.123 чит. Вивчити слова

 

Минулий неозначений

час

Ex.3, p. 125

 

Ex.5-6, p. 126-127

РЗ ст..56

Написати. тему

«Шопінг»

67

02.03

Реклама. Значення реклами

writing

Писати рекламу

Підприємливість та фінансова грамотність:

тлумачить функцію грошей у суспільстві

 

Минулий неозначений

час. Кількісні займенники many/much.

ЛО теми

в. 1, с. 128

 

 

в. 1-2, с. 128

Вивчити розповідь

68

03.03

Мій улюблений магазин

Project

Вміти висловлювати свою точку зору

Підприємливість та фінансова грамотність:

Ідентифікує власні

права і обов’язки як споживача

Минулий неозначений

час, структури will/ shall, be going to

ЛО теми

в6 с 132

 

 

Project Work

p129

Впр.2 ст.128

69

04.03

Останній візит в магазин

Вміти запитувати та надавати інформацію

про асортимент товарів

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Тлумачить функцію грошей у суспільстві

Past Simple

 

Much, many.

There is \are

ЛО теми

 

ex 2 p130

 

ex 1 c 130

 

 

Впр.3 ст.131  письмово вивч. Грамат. матеріал

70

09.03

У мазазині.

Урок домаш-

нього

читання Опов-я «Dragon Soup»

Вміти аргументувати думку по вивченій темі

Підприємливість та фінансова грамотність:

Ідентифікує власні

права і обов’язки як споживача

Минулий неозначений

час.

ЛО теми

Ex.1,

p.134

Ex.2,

p.134-

136

Ex.6,7

 p.132-133

 

 

Впр.3 ст.137 усно

71

10.03

Узагальнюючий урок з теми «Покупки». Самостійна робота.

 

Повторити ЛО

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

 

Очікувані результати

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Дом. завд.

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

 

Unit 4  Travelling                              Подорож

 

 

72

11.03

Види транспорту

Vocabulary

Вміти  відстоювати

свою думку відносно вибору транспорту для

 подорожі

Екологічна безпека та сталий розвиток

Обговорює

переваги

екологічних видів

Ужив. прийм-ів

з дієсл.

To get (into,out of); get

(on, off); to take

Види транспорту

 Ex.1-2, p. 142-143

 

 

 

Ex.3-4, p. 143,

 

вчити слова

 

73

16.03

Підготовка до подорожі

Reading

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та відповідати на питання

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож.

 

 

Ужив. прийм-ів з дієсл.

To get (into,out of); get

(on, off); to take

 

Ex.1, p. 144,

 

Ex.2,p. 145,

WB Ст.58

Впр.4,с. 146

74

17.03

Плануємо подорож

Вміти описувати підготовку до

подорожі

Підприємливість та фінансова грамотність

Порівнює вартість

подорожі різними

видами

 

 

Теперішній неозначений час

 

Ex.3а, p. 145

 

Ex.3b,p. 145

Творче завдання

Впр.5 ст.146 читати впр.7 ст.147 усно

75

18.03

В аеропорту

Speaking

 

Вести розмову в аеропорту

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож.

 

 

Теперішній неозначений час

Journey, sailor, dangerous, enjoyable,

Ex.5,p. 146,

Ex.6, p. 147,

Ex.7,p 147,

 

Впр.5, с. 150

 

 

76

30.03

Сімейна подорож Смітів

Listening

Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті

Здоров’я і безпека

Пояснює життєво важливу потребу

дотримання правил дорожнього руху,

поведінки на воді

та в інших місцях.

 

Теперішній неозначений час

safe, safe, tiring, troublesome

 

Ex.1, p. 148

Ex.2,p. 148,

1с ст.148

Впр.6 cn/150  читати

77

31.03

Подорож вчора та сьогодні

Reading

Вміти розповідати про свої емоції

від подорожі

Громадянська відповідальність

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

Past Simple

Present Simple

 

Ex.3, p. 149

 

Ex.4,p. 149

 

написати розповідь

Travelling

78

01.04

Подорож вчора та сьогодні

Speaking

Вміти розповідати про свої емоції

від подорожі

Підприємливість та фінансова грамотність

порівнює вартість

подорожі різними

видами

Past Simple

Present Simple

 

 

Ex.6, p. 150,

 

Ex.5, p. 150,

Вивчити розповідь

79

06.04

На автостанції

Grammar

Вести розмову на автостанції

Громадянська відповідальність

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

Прислівники

yet, already, never, ever, recently, lately

 

Ex.3, p. 151

Ex.1-2, p. 151,

Скласти діалог у парах

Впр1 ст.151 письмово вивч. Грамат. матеріал

80

07.04

На автостанції

Grammar

Висловлювати думки в різних часах

Підприємливість та фінансова грамотність

порівнює вартість

подорожі різними

видами

Present Perfect

Past Simple

 

 

 

Ex.5-6, p. 152

Ex.4, p. 152

Впр.7, с. 153

 

81

08.04

На вокзалі

Speaking

Вести розмову на вокзалі

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож.

 

Tenses

Carriage, flight, passenger,

Ex.1, p. 153-154,

Ex.2, p. 154

Ex.3, p. 154

WB ст. 63-64

Впр.6, с. 155

 

82

13.04

Лист другу

Writing

Писати  листа другу

Громадянська відповідальність

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

Present Perfect

Past Simple

ЛО теми

 

Впр.4 ст.154

 

Ex.1-2, p. 156

 

Повторити слова скласти 5 речень у Present Pefect

83

14.04

Подорож Project

Вирушаємо у подорож

Називати причини подорожі та опис улюблен виду подорожі

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож.

Здоров’я і безпека

Аналізує наслідки

порушення правил 

дорожнього руху.

 

Past Simple

Present Simple

ЛО теми

 

Ex.10, p. 185

Ex.11, p. 185

Ex.12, p. 186,

Ex.12, p. 186

       84

 15.04                   Узагальнюючий урок з теми «Подорож». Самостійна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

 

Очікувані результати

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Дом. завд.

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

 

Україна. Великобританія

85

20.04

Країни та національності

Vocabulary

Оперувати назвами країн та національностями

Громадянська відповідальність

демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Утворення прикметників національностей

від назв країн

Ukraine, Ukrainian England

Englishman

 

Ex.1-2 p. 157

Ex.4 p. 159

Ex.3 p. 158

 

WBcт. 73

вивчити назви країн та національності

 

86

21.04

Подорожуємо Лондоном.

Reading

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті

Громадянська відповідальність

Робить gовідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри Лондона

Утворення прикметників національностей

від назв країн

Capital, cathedral

Визначні пам’ятки Лондона

Ex.1, p. 160

 

Ex.2b, p. 161-162

WBcт. 74

Ex.2b, p. 161-162

 

87

22.04

Столиці світу

Reading/ Speaking

ділитись інфою про столиці світу

 

 

Громадянська відповідальність

Демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

 

Правила уживання означеного

 та неозначен. артикля

Double-decker, tourist guide, travel agent, to have a look (at)

Ex.3, p. 163

 

Ex.4p. 164

Ex.3, p. 163

Написати Розповідь про Лондон

88

27.04

Столиці світу

Вміти вести

бесіду про визначні

пам’ятки країн

Ступені порівняння

прикметників

 

Презентація

 

Впр.5 ст.164

Творче завдання

Вивчити розповідь

89

28.04

Київ

Reading/ Speaking

Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті

Громадянська відповідальність

Робить gовідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри Києва

Ступені порівняння

прикметників

Визначні пам’ятки Києва

Ex.5, p. 164-166

 

Ex.6, p.167

 

Впр.2 ст.167 усно

90

29.04

Подорожуємо навколо світу

Listening

Розпізнавати інформацію у прослуханому тексті

Громадянська відповідальність

Демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Правила уживання означеного

 та неозначен. артикля

p.169; континентиокеани

Ex.1, p. 168

Ex.6, p. 170,

 

Скласти речення використовуючи ступені порівняння прикметниківів

Повторити грамат. матеріал

91

04.05

Подорожуємо навколо світу

Grammar

Вміти вживати артикль перед географічними назвами

Громадянська відповідальність

Демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Означений артикль «the»

ЛО теми

 

Ex.3, p. 173

 

Ex.2, p. 172

Впр.1, с. 172

 

 

 

 

 

92

05.05

Цікаві місця світу

Speaking

Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни

Громадянська відповідальність

планує  краєзнавчу

подорож

Правила уживання означеного

та неозначен. артикля

ЛО теми

Ex.2,p. 174-175,

 

Ex.1, p. 174,

 

Ex.3 p. 175 скласти діалог

 

93

06.05

Цікаві місця світу

 

Вміти висловлювати 

свої враження від

побаченого у мандрівці

Підприємливість та фінансова грамотність

Визначає орієнтовну вартість перебування в іншій країні

Правила уживання означеного

та неозначен. артикля

ЛО теми

 

 

Ex.3-4, p. 175

Творче завдання

Впр.2 ст.174 читати

94

 11.05       Контроль читання

 

95

 

 

 

 

96

12.05

 

 

 

13.05

Буклет для туристів

Project

Упорядковувати інфу в буклеті

 

 

Громадянська відповідальність

Демонструє  розуміння

цінності культур. розмаїття та потреби

 жити разом у мирі.

Означений артикль «the»

ЛО теми

Ex.5p. 176

 

 

Ex.6 p. 177

Впр.6 ст.177

97

18.05     Контроль аудіювання

Повторити ЛО

98

19.05

Листівка. Вдосконалення навичок письма

Writing

писати листівку другу

 

Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf

ЛО теми

Впр.1, с. 178

 

 

 

Ex.4, p. 182 

написату листівку

99

20.05                  Контроль письма

 

100

25.05   Контроль говоріння

 

101

 

 

 

102

26.05

 

 

27.05

Подорож

Україною та Великобританією

Reading/ Speaking

 

розповідати про останню подорож

Здоров’я і безпека

Демонструє  розуміння  цінності культ.розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

 

Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf

ЛО теми

 

 

Ex.1-2, p. 180-181

WB 83

Впр.2, с. 179

 

103

 

 

 

 

104

01.06

 

 

 

02.06

Подорож

Україною та Великобританією

 

Вміти

аргументувати

свій вибір

Підприємливість та фінансова грамотність

Порівнює вартість

подорожі різними видами

 

Громадянська відповідальність

Робить gовідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри

Правила уживання означеного та неозначен. артикля.  Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf.

ЛО теми

Ex.3, p. 181,

 

 

Завд. На картках

Впр.2 ст182

105

03.06

Придбання квитків

Вміти висловлювати 

свої враження від

побаченого у мандрівці

 

Pr. Sim;

Past Sim/;

Pr. Perf

ЛО теми

 

Ex.9, p. 184

Ex.6-8, p. 184,

Ex.5, p. 183

скласти діалог

106

08.06

Урок-проект «Подорож навколо світу»

Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни

Громадянська відповідальність

Робить повідо-ня про

основні пам’ятки

історії та ку-ри

Правила уживання означеного та неозначен. артикля.  Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf.

ЛО теми

 

 

 

 

Повторити лексику теми

107

09.06

Узагальнююче повторення

 

108

10.06

Підсумковий урок. Узагальнюючий урок з теми «Україна.Великобританія».

 

 

 

Уклала вчитель англійської мови Кубай О.М

Погоджено:

 

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

 

_______________І.С. Гугайло

“______”_______________2022року

 

 

doc
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку