Укладено за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта) для учнів 5-9 класів яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408;
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Дом. завд. |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
Unit 3 Cafes and Shops! Харчування
|
|||||||||||
46. |
12.01 |
Продукти харчування |
Висловлювати думки про вподобання у їжі |
Здоров'я і безпека: обговорює вибір продуктів корисниз для здоров’я |
Present Simple дієслова to be. |
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93
|
Впр. 2,с. 94-95 Чит. І переклад.
|
47 |
13.01 |
Здорова їжа Reading
|
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Здоров'я і безпека: Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
Підприємливість та фінансова грамотність: наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
Ex. 4, p. 96, |
|
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
|
Впр. 6, с. 97 письмово
|
48 |
14.01 |
Здорова їжа |
Вміти охарактеризувати деякі види їжі |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Ex. 1c, p. 98 |
Ex. 1ab, p. 98 |
|
|
Вивчити слова. Скласти 5 речень використ. Thtre is /there are |
||
49 |
19.01 |
Британська їжа Listening |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
|
Ex.5, p. 100, |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, |
|
Впр.5 ст.100 списати |
|
50 |
20.01 |
Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа |
Вміти запитувати про їжу, яка подобається і не подобається |
Здоров'я і безпека: Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Модальні дієслова have to, must |
Boiled, fried, habit, takeaway, vegetarian, to eat out |
Ex.1а, p. 101, |
|
Ex.1b, p. 101 |
|
Скласти рекомендації по здоровому харчуванню |
51 |
21.01 |
Улюблені страви Grammar
|
Говорити про свої вподобання |
Здоров'я і безпека: обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички
|
Would/ wouldn’t |
Do shopping, to put on weight, to loose weight |
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103 |
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
Впр.4 ст.103 письмово Вивч.грам. матеріал |
52 |
26.01 |
Улюблені страви моєї родини |
Висловлювати думки у майбутньому часі |
Здоров'я і безпека: обговор. різні способи Пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпеки |
shall/will be going |
\an; a slice of, a cup of, some, a glass of |
|
|
|
10 sentences РЗ ст.. 44 |
Написати твір «my favourite food |
53 |
27.01 |
На пікнік Speaking |
планувати та приймати спонтанні рішення з приводу майбутньої події |
Підприємливість та фінансова грамотність: наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
Здоров'я і безпека: обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
Питальні речення у Present Simple |
It looks, smells, tastes, sounds |
|
Ex.5-6, p. 104, |
|
Ст. 43-44 WB |
Впр.4а, с. 107
|
54 |
28.01 |
Улюблені страви і напої Speaking |
Вміти розповідати про улюблені страви та напої |
Модальні дієслова have to, must |
ЛО теми |
|
Ex.2-3, p. 105-106 |
|
Ex.1, p. 105 |
Розповідь про пікнік |
|
55 |
02.02 |
У кафе Speaking |
Спілкуватись в парах Вміти надавати інформацію про їжу своїх друзі |
Здоров'я і безпека: обговор. різні способи пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпек |
Питальні речення у Present Simple |
ЛО теми |
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108 |
Ex.1-2, p. 109
|
Впр.3, с. 109
|
56 |
03.02 |
За сніданком Speaking |
Ділитись інформацією про страви на сніданок |
Здоров'я і безпека: наводить приклади збалансованості влас- ного раціону |
|
ЛО теми |
ex 3-4 p 131 |
|
|
Завдання на картках |
Написати рецепт укр..страви |
57 |
04.02
|
Меню Writing |
Писати меню |
Здоров'я і безпека: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Present Simple дієслова to be. |
ЛО теми |
|
|
|
РЗ ст.. 47-48 |
Скласти діалог «У кафе» |
58
59 |
09.02 Узагальнюючий урок з теми «Харчування». Самостійна робота.
|
|
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Дом. завд. |
||||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
Покупки |
|||||||||||||
59
60
|
10.02
11.02 |
Покупки Vocabulary |
Вживати слова відповідно ситуації |
Підприємливість та фінансова грамотність: Розподіляє кошти на продукти харчув-ня |
Минулий неозначений час |
Ex.3, p. 111 |
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
Впр.3 ст.111 |
Вивчити слова
|
||
61 |
16.02 |
Покупки у Лондоні Reading |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Підприємливість та фінансова грамотність: Складає перелік покупок |
Кількісні займенники many/much. |
Vocabulary box (с. 113) |
ex 1-2 p 112-113 |
|
в. 3-5, с. 112-115 |
|
Впр.2вст.114 письмово Впр.5 с115 читати |
||
62 |
17.02 |
Британські гроші Listening |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті та відповідати на питання
|
Підприємливість та фінансова грамотність: Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Однина та множина іменників |
Vocabulary box (с. 118)
|
в. 2, с. 117 |
в. 1, 2, ст. 116 |
в. 1-2, с. 116-119 |
Впр.2 b ст.117 |
Впр. 3 ст 117 |
||
63 |
18.02 |
Британські гроші Listening |
Вміти розповідати про відвідування магазині |
Підприємливість та фінансова грамотність: Ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
Кількісні займенники many/much. |
|
В. 3, 5, с. 118-119 |
|
Творче завдання |
Доповнити розповіть ст.. 118 |
|||
64 |
23.02 |
В магазині одягу Speaking |
Спілкуватись в парах |
Підприємливість та фінансова грамотність: ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
Минулий неозначений час |
Bargain, department store, expensive, shop |
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
|
Впр.1 ст.120 |
|
скласти діалог. Впр.3 ст.120 читати |
||
65 |
24.02 |
Робимо покупки. Grammar |
Висловлювати думки в минулому часі. вміти спитати дскільки коштує річ. |
Підприємливість та фінансова грамотність: Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
Майбутній неозначений час. Cтупені порівняння прикметників |
|
|
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7а, p. 122 |
Впр.7 ст.122 |
Впр.7bст.122 письмово |
||
66
|
25.02 |
Покупки в Лондоні Speaking Магазини Лондона |
Ділитись інформацією та обговорювати у магазинах
|
Підприємливість та фінансова грамотність: ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
Питальні речення в минулому неозначеному часі |
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
Ex.1а, p. 123, |
|
Ex.1а-2, p. 124, |
|
Впр.1 ст.123 чит. Вивчити слова |
||
Минулий неозначений час |
Ex.3, p. 125 |
|
Ex.5-6, p. 126-127 |
РЗ ст..56 |
Написати. тему «Шопінг» |
||||||||
67 |
02.03 |
Реклама. Значення реклами writing |
Писати рекламу |
Підприємливість та фінансова грамотність: тлумачить функцію грошей у суспільстві
|
Минулий неозначений час. Кількісні займенники many/much. |
ЛО теми |
в. 1, с. 128 |
|
|
в. 1-2, с. 128 |
Вивчити розповідь |
||
68 |
03.03 |
Мій улюблений магазин Project |
Вміти висловлювати свою точку зору |
Підприємливість та фінансова грамотність: Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Минулий неозначений час, структури will/ shall, be going to |
ЛО теми |
в6 с 132 |
|
|
Project Work p129 |
Впр.2 ст.128 |
||
69 |
04.03 |
Останній візит в магазин |
Вміти запитувати та надавати інформацію про асортимент товарів
|
Підприємливість та фінансова грамотність: Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
Past Simple
Much, many. There is \are |
ЛО теми |
|
ex 2 p130 |
|
ex 1 c 130
|
Впр.3 ст.131 письмово вивч. Грамат. матеріал |
||
70 |
09.03 |
У мазазині. Урок домаш- нього читання Опов-я «Dragon Soup» |
Вміти аргументувати думку по вивченій темі |
Підприємливість та фінансова грамотність: Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Минулий неозначений час. |
ЛО теми |
Ex.1, p.134 |
Ex.2, p.134- 136 |
Ex.6,7 p.132-133
|
|
Впр.3 ст.137 усно |
||
71 |
10.03 |
Узагальнюючий урок з теми «Покупки». Самостійна робота.
|
Повторити ЛО |
||||||||||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Дом. завд. |
|||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
|
Unit 4 Travelling Подорож
|
|
||||||||||
72 |
11.03 |
Види транспорту Vocabulary |
Вміти відстоювати свою думку відносно вибору транспорту для подорожі |
Екологічна безпека та сталий розвиток Обговорює переваги екологічних видів |
Ужив. прийм-ів з дієсл. To get (into,out of); get (on, off); to take |
Види транспорту Ex.1-2, p. 142-143 |
|
|
|
Ex.3-4, p. 143, |
вчити слова
|
|
73 |
16.03 |
Підготовка до подорожі Reading |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та відповідати на питання |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож.
|
Ужив. прийм-ів з дієсл. To get (into,out of); get (on, off); to take |
|
Ex.1, p. 144, |
|
Ex.2,p. 145, |
WB Ст.58 |
Впр.4,с. 146 |
|
74 |
17.03 |
Плануємо подорож |
Вміти описувати підготовку до подорожі |
Підприємливість та фінансова грамотність Порівнює вартість подорожі різними видами
|
Теперішній неозначений час |
|
Ex.3а, p. 145 |
|
Ex.3b,p. 145 |
Творче завдання |
Впр.5 ст.146 читати впр.7 ст.147 усно |
|
75 |
18.03 |
В аеропорту Speaking
|
Вести розмову в аеропорту |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож.
|
Теперішній неозначений час |
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, |
Ex.5,p. 146, |
Ex.6, p. 147, |
Ex.7,p 147, |
|
Впр.5, с. 150
|
|
76 |
30.03 |
Сімейна подорож Смітів Listening |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті |
Здоров’я і безпека Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Теперішній неозначений час |
safe, safe, tiring, troublesome |
|
Ex.1, p. 148 |
Ex.2,p. 148, |
1с ст.148 |
Впр.6 cn/150 читати |
|
77 |
31.03 |
Подорож вчора та сьогодні Reading |
Вміти розповідати про свої емоції від подорожі |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Past Simple Present Simple |
|
Ex.3, p. 149 |
|
Ex.4,p. 149 |
|
написати розповідь Travelling |
|
78 |
01.04 |
Подорож вчора та сьогодні Speaking |
Вміти розповідати про свої емоції від подорожі |
Підприємливість та фінансова грамотність порівнює вартість подорожі різними видами |
Past Simple Present Simple |
|
|
Ex.6, p. 150, |
|
Ex.5, p. 150, |
Вивчити розповідь |
|
79 |
06.04 |
На автостанції Grammar |
Вести розмову на автостанції |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Прислівники |
yet, already, never, ever, recently, lately |
|
Ex.3, p. 151 |
Ex.1-2, p. 151, |
Скласти діалог у парах |
Впр1 ст.151 письмово вивч. Грамат. матеріал |
|
80 |
07.04 |
На автостанції Grammar |
Висловлювати думки в різних часах |
Підприємливість та фінансова грамотність порівнює вартість подорожі різними видами |
Present Perfect Past Simple |
|
|
|
Ex.5-6, p. 152 |
Ex.4, p. 152 |
Впр.7, с. 153
|
|
81 |
08.04 |
На вокзалі Speaking |
Вести розмову на вокзалі |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож.
|
Tenses |
Carriage, flight, passenger, |
Ex.1, p. 153-154, |
Ex.2, p. 154 |
Ex.3, p. 154 |
WB ст. 63-64 |
Впр.6, с. 155
|
|
82 |
13.04 |
Лист другу Writing |
Писати листа другу |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Present Perfect Past Simple |
ЛО теми |
|
Впр.4 ст.154 |
|
Ex.1-2, p. 156
|
Повторити слова скласти 5 речень у Present Pefect |
|
83 |
14.04 |
Подорож Project Вирушаємо у подорож |
Називати причини подорожі та опис улюблен виду подорожі |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож. Здоров’я і безпека Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
Past Simple Present Simple |
ЛО теми |
|
Ex.10, p. 185 |
Ex.11, p. 185 |
Ex.12, p. 186, |
Ex.12, p. 186 |
|
84 |
15.04 Узагальнюючий урок з теми «Подорож». Самостійна робота.
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Дом. завд. |
|||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
Україна. Великобританія |
||||||||||||
85 |
20.04 |
Країни та національності Vocabulary |
Оперувати назвами країн та національностями |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Утворення прикметників національностей від назв країн |
Ukraine, Ukrainian England Englishman |
|
Ex.1-2 p. 157 |
Ex.4 p. 159 |
Ex.3 p. 158
WBcт. 73 |
вивчити назви країн та національності
|
|
86 |
21.04 |
Подорожуємо Лондоном. Reading |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Громадянська відповідальність Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри Лондона |
Утворення прикметників національностей від назв країн |
Capital, cathedral Визначні пам’ятки Лондона |
Ex.1, p. 160 |
|
Ex.2b, p. 161-162 |
WBcт. 74 |
Ex.2b, p. 161-162
|
|
87 |
22.04 |
Столиці світу Reading/ Speaking |
ділитись інфою про столиці світу |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі.
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
Double-decker, tourist guide, travel agent, to have a look (at) |
Ex.3, p. 163 |
|
Ex.4p. 164 |
Ex.3, p. 163 |
Написати Розповідь про Лондон |
|
88 |
27.04 |
Столиці світу |
Вміти вести бесіду про визначні пам’ятки країн |
Ступені порівняння прикметників |
|
Презентація |
|
Впр.5 ст.164 |
Творче завдання |
Вивчити розповідь |
||
89 |
28.04 |
Київ Reading/ Speaking |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Громадянська відповідальність Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри Києва |
Ступені порівняння прикметників |
Визначні пам’ятки Києва |
Ex.5, p. 164-166 |
|
Ex.6, p.167 |
|
Впр.2 ст.167 усно |
|
90 |
29.04 |
Подорожуємо навколо світу Listening |
Розпізнавати інформацію у прослуханому тексті |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
p.169; континентиокеани |
Ex.1, p. 168 |
Ex.6, p. 170, |
|
Скласти речення використовуючи ступені порівняння прикметниківів |
Повторити грамат. матеріал |
|
91 |
04.05 |
Подорожуємо навколо світу Grammar |
Вміти вживати артикль перед географічними назвами |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Означений артикль «the» |
ЛО теми |
|
Ex.3, p. 173 |
|
Ex.2, p. 172 |
Впр.1, с. 172
|
|
92 |
05.05 |
Цікаві місця світу Speaking |
Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
ЛО теми |
Ex.2,p. 174-175, |
|
Ex.1, p. 174, |
|
Ex.3 p. 175 скласти діалог
|
|
93 |
06.05 |
Цікаві місця світу
|
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці |
Підприємливість та фінансова грамотність Визначає орієнтовну вартість перебування в іншій країні |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
ЛО теми |
|
|
Ex.3-4, p. 175 |
Творче завдання |
Впр.2 ст.174 читати |
|
94 |
11.05 Контроль читання |
|
||||||||||
95
96 |
12.05
13.05 |
Буклет для туристів Project |
Упорядковувати інфу в буклеті |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Означений артикль «the» |
ЛО теми |
Ex.5p. 176 |
|
|
Ex.6 p. 177 |
Впр.6 ст.177 |
|
97 |
18.05 Контроль аудіювання |
Повторити ЛО |
||||||||||
98 |
19.05 |
Листівка. Вдосконалення навичок письма Writing |
писати листівку другу |
|
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
Впр.1, с. 178
|
|
|
Ex.4, p. 182 |
написату листівку |
|
99 |
20.05 Контроль письма |
|
||||||||||
100 |
25.05 Контроль говоріння |
|
||||||||||
101
102 |
26.05
27.05 |
Подорож Україною та Великобританією Reading/ Speaking
|
розповідати про останню подорож |
Здоров’я і безпека Демонструє розуміння цінності культ.розмаїття та потреби жити разом у мирі
|
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
|
|
Ex.1-2, p. 180-181 |
WB 83 |
Впр.2, с. 179
|
|
103
104 |
01.06
02.06 |
Подорож Україною та Великобританією
|
Вміти аргументувати свій вибір |
Підприємливість та фінансова грамотність Порівнює вартість подорожі різними видами
Громадянська відповідальність Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
ЛО теми |
Ex.3, p. 181, |
|
|
Завд. На картках |
Впр.2 ст182 |
|
105 |
03.06 |
Придбання квитків |
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
|
Ex.9, p. 184 |
Ex.6-8, p. 184, |
Ex.5, p. 183 |
скласти діалог |
||
106 |
08.06 |
Урок-проект «Подорож навколо світу» |
Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни |
Громадянська відповідальність Робить повідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри |
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
ЛО теми |
|
|
|
|
Повторити лексику теми |
|
107 |
09.06 |
Узагальнююче повторення |
|
|||||||||
108 |
10.06 |
Підсумковий урок. Узагальнюючий урок з теми «Україна.Великобританія». |
|
|||||||||
Уклала вчитель англійської мови Кубай О.М
Погоджено:
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
_______________І.С. Гугайло
“______”_______________2022року