Номер уроку |
Тема і зміст уроку |
Тип і вид уроку |
Основні засоби і методи навчання |
Демонстрації, лабор., типи РЗ |
Домашнє завдання |
Міжпредметні зв’язки |
1. |
Речовина. Матеріал. Тіло. Фізичні властивості. |
Урок засвоєння нових знань |
Стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Словесний метод навчання (розповідь). |
Ознайомлення із фізичними властивостями. |
4. Усно завдання на ст.41 |
Фізика (поняття про речовини, тіло). |
2. |
Чисті речовини та суміші. Розділення сумішей. |
Комбінований урок |
Пояснювально-ілюстративний метод. Оволодіння знаннями. |
Демонстрація про розділенню сумішей (магнітом, випарювання, відстоювання) |
5. письмово у зошиті завдання 4-6 (ст51) |
Природознавство (значення сумішей). |
3. |
Практична робота №2 |
Урок застосування знань |
Організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності. Практичні методи. |
Демонстрація дослідів. |
Повтор. 4-5 параграф. |
Природознавство. |
4. |
Атом. Молекула. |
Урок засвоєння нових знань |
Пояснювально-ілюстративний метод. Оволодіння знаннями. |
Демонстрація моделей атома і молекули. Демонстрація презентації. |
6. чит. На ст.58 завд.письмово 3,6, 8. |
Фізика (початкові знання). |
5. |
Хімічні елементи. Періодична система Д.І.Менделєєва. |
Урок засвоєння нових знань |
Метод формування умінь і навичок. Наочні засоби. |
Демонстрація таблиці хімічних елементів. |
Вив. Хімічні елементи на ст.61 |
Фізика |
6. |
Хімічні формули речовини. |
Комбінований урок |
Організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності. |
Демонстрація схем хімічних формул. |
8. виконати завдання у зошит 1,3 на ст.67-68. |
Математика |
7. |
Відносна атомна маса. |
Урок засвоєння нових знань |
Метод оволодіння знаннями. Пояснення. Застосування одержаних знань. |
РРЗ (обчислення відносної м.м. речовини за її формулою). |
10. Вивчити формули і зробити задачі записані в зошиті. |
Математика |
8. |
Масова частка елемента в речовині. |
Урок засвоєння нових знань |
Метод оволодіння знаннями. Пояснення. Застосування одержаних знань. |
РРЗ (обчислення масової частки елемента). |
11. вив. Формули і виконати завдання 1-4 на ст.80. |
Математика |
9. |
Розв’язування задач. |
Урок застосування знань |
Застосування одержаних знань. Практичні методи. |
Демонстрація РРЗ |
10-11 параграф повт. І виконати задачі в зошиті. |
Математика |
10. |
Прості та складні речовини. |
Урок засвоєння нових знань |
Стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Словесний метод навчання (розповідь). |
Демонстрація зразків металів і неметалів. |
12. чит. Завдання 5 (усно), 4(письмово). |
Природознавство |
11. |
Використання хімічних явищ. |
Комбінований урок |
Організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності. Закріплення знань. |
Навчальний проект. Демонстрація презентацій. |
Повторити вивчений матеріал |
Природознавство, фізика. |
12. |
Поняття про валентність. |
Урок засвоєння нових знань |
Стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Метод формування умінь і навичок. Наочний. |
Демонстрація схем написання формул. |
Завдання 1-5 на ст.95-96. |
Математика |
13. |
Фізичні та хімічні явища. |
Комбінований урок |
Стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Наочні методи спостереження. |
Навчальний проект: використання хімічних явищ. |
Повторити параграф 12-13 |
Природознавство, література. |
14. |
Ознаки хімічних реакцій. |
Урок засвоєння нових знань |
Наочні методи. |
Лабораторна робота №3 (проведення хімічних реакцій). |
Завдання 1,2,6,7 усно на ст.103-104 |
Фізика |
15. |
Практична робота №3 |
Урок застосування знань |
Застосування одержаних знань. Наочні методи. |
Демонстрація дослідів. |
14 параграф чит. |
Фізика і природознавство |
16. |
Хімічні явища в побуті та природі. |
Комбінований урок |
Організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності. Закріплення знань |
Навчальний проект. |
Повт. Вив. Матеріал. |
Природознавство, література. |
17. |
Рівняння хімічних реакцій. |
Урок засвоєння нових знань |
Закріплення знань, умінь, навичок. Практичні методи. |
Дослідження хімічних реакцій, що супроводжуються результатами реакцій. |
Написати ряд хімічних реакцій. |
Математика |
18. |
Узагальнення знань з теми: |
Урок застосування знань |
Застосування одержаних знань. |
Робота над помилками. |
Підготуватися до к.р. |
|
19. |
Контроль знань. |
Урок контролю |
Метод контролю і самоконтролю навчально пізнавальної діяльності. Перевірка знань. |
Метод контролю знань. |
|
|