Календарно-тематичне планування для 8 класу (2 год. на тиждень)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 8 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ О. КАРП’ЮК 2 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ДЛЯ 8 КЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ О. КАРП’ЮК

ВЧИТЕЛЬ:

Дата

Тема

Робота на уроці

Домашнє завдання

1

 

Назад до школи

  • ознайомити учнів із правилами ведення зошита і словника;
  • проконсультувати щодо роботи з сервісом Lingvo Live;
  • повторити лексику класного вжитку.

Повторити лексику класного вжитку

Unit 1

IT’S YOUR LIFE

Lesson 1

FAMILY AND FRIENDS

2

 

Риси характеру моїх рідних та друзів

  • перекласти слова із вправи 1 ст. 18;
  • впр. 2, 3 ст. 18;
  • перекласти слова із вправи 4 ст. 19;
  • впр. 4 ст. 19.

Вивчити слова на диктант

3

 

Секрети дружби. Розвиток діалогічного мовлення

  • словниковий диктант;
  • перекласти речення із вправи 2а) ст. 22 та REMEMBER! ст. 24;
  • прослухати, прочитати та перекласти діалог із вправи 4 ст. 22;
  • впр. 5 ст. 23
  • прослухати, прочитати та перекласти діалог із вправи 6 ст. 23;
  • впр. 7 ст. 24

Впр. 8 ст. 24

4

 

Конструкції as…as, not so … as в англійській мові

  • перевірка домашнього завдання (розігрування учнями діалогів);
  • пояснити учням випадки вживання конструкцій ‘as…as’, ‘not so…as’ в англійській мові;
  • виконати вправу;
  • опрацювати із учнями LEARNING TIP на

 ст. 25 та навести цікаві приклади порівняння (ex. 2 p. 46).

Впр. 1 ст. 26-27 (читати і перекладати),

VOCABULARY BOX ст. 27 – перекласти слова,

впр. 2, 3 ст. 28 (пояснити учням, як виконувати такі завдання)

5

 

Пишемо лист другові

  • прочитати та перекласти текст із вправи 1 ст. 26-27;
  • впр. 2, 3 ст. 28;
  • пояснити учням, як написати неофіційний лист англійською мовою;
  • роздати учням пам’ятку із фразами для написання листа.

тематична оцінка

Написати неофіційний лист

Lesson 2

A HEALTHY LIFESTYLE

6

 

У царстві сну

  • учні здають листи;
  • впр. 1 ст. 30 – усне мовлення;
  • прочитати та перекласти текст із вправи 2 ст. 30-31;
  • VOCABULARY BOX  ст. 31
  • впр. 3, 4 ст. 31.

Впр. 5, 7 ст. 32,

REMEMBER! ст. 33

7

 

Ми − те, що ми їмо

  • впр. 1 ст. 33 – усне мовлення;
  • VOCABULARY BOX ст. 33
  • впр. 2 ст. 34
  • впр. 4 ст. 35

Впр. 3 ст. 34,

впр. 6 ст. 36,

придумати одне питання для проекту

 

8

 

Майбутній час в англійській мові

 

 

  • пояснити дітям випадки вживання граматичних часів для позначення дії в майбутньому;
  • впр. 1 ст. 37
  • впр. 5 ст. 38
  • впр. 7 ст. 39

Впр. 2 ст. 37-38, впр. 3 ст. 38, впр. 6 ст. 38

9

 

Захоплення та інтереси

  • впр. 2 b) ст. 41; - навички аудіювання
  • впр. 3 ст. 41;
  • впр. 4 ст. 42;
  • впр. 5 b) ст. 42 – усім класом.

Впр. 6 ст. 43 (читати та перекладати), VOCABULAY BOX ст. 43, впр. 7а) ст. 44

10

 

Літні канікули моєї мрії

  • самостійна (VOCABULARY BOX  ст. 31, VOCABULARY BOX ст. 33, VOCABULARY BOX ст. 43);
  • впр. 7b) ст. 44 – усне мовлення;
  • впр. 9 ст. 45 – усне мовлення;
  • впр. 1 ст. 45 – читати і перекладати.

Впр. 1 ст. 45

11

 

Урок домашнього читання: The Devoted Friend (by O.Wilde)

  • впр. 1 ст. 54-55 – слухати, читати і перекладати;
  • VOCABULARY BOX ст. 55;
  • впр. 2 ст. 55-56;
  • впр. 4 ст. 56 – усне мовлення.

Впр. 7 ст. 57

12

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Це твоє життя!»

  • впр. 1 ст. 46;
  • впр. 3 ст. 47 – гра «Створи свого ідеального друга»;
  • лексика: риси характеру (впр. 1, 4 ст. 18-19, впр. 7 ст. 57), фрази із впр. 2 ст. 22, REMEMBER! ст. 24, впр. 5 ст. 36, VOCABULARY BOX ст. 27, VOCABULARY BOX  ст. 31, VOCABULARY BOX ст. 33, VOCABULARY BOX ст. 43, VOCABULARY BOX ст. 55.
  • граматика: конструкції as…as, not so … as в англійській мові, майбутній час в англійській мові.

Підготуватися до контрольної роботи

13

 

Тематична контрольна робота

тематична оцінка

Повторити вивчений матеріал

Unit 2

YOUR SCHOOL TIME

Lesson 1

WHAT’S YOUR SCHOOL LIKE?

14

 

Школи у Великобританії

  • аналіз контрольних робіт;
  • прочитати та перекласти текст із вправи 1b) ст. 68-69;
  • впр. 1а) ст. 68;
  • впр. 2 ст. 70.

Впр. 4 ст. 70-71

15

 

Модальні дієслова should, may, must

 

 

  • пояснити учням випадки вживання модальних дієслів should, may, must та їх заперечних форм;
  • впр. 1, 2, 4, 6 ст. 65-67.

Впр. 3, 5, 7 ст. 65-67

16

 

Шкільні будні

  • впр. 2 ст. 62 – аудіювання;
  • впр. 4 ст. 63 – аудіювання;
  • VOCABULARY BOX ст. 63.

Впр. 3 ст. 63

17

 

Школи в Австралії та США

  • прочитати і перекласти листи із вправи 6 ст. 71;
  • впр. 7 ст. 73;
  • опрацювати з учнями план написання особистої історії;

Написати особисту історію про пам’ятну подію із шкільного життя

18

 

Улюблений предмет

  • прочитати та перекласти тексти із впр. 1а) ст. 74;
  • впр. 1b) ст. 74;
  • VOCABULARY BOX ст. 74;
  • впр. 2 ст. 74.

Впр. 1 ст. 77

* впр. 5 ст. 75 – 76

19

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з підтеми What’s your school like?

  • лексика: слова із тексту ст. 68-69, VOCABULARY BOX ст. 63, слова із впр. 7 ст. 73, VOCABULARY BOX ст. 74, слова із впр. 5 ст. 75, слова із впр. 1 ст. 77;
  • граматика: модальні дієслова should, may, must.

Підготуватися до контрольної роботи

20

 

Тематична контрольна робота

тематична оцінка

Повторити вивчений матеріал

Lesson 2

ARE YOU A GOOD TEAM?

21

 

Чи хороша ви команда?

  • аналіз контрольної роботи;
  • перекласти слова із впр. 1 ст. 79;
  • перекласти слова і вирази із впр. 3 ст. 80;
  • виконати впр. 3 ст. 80;
  • впр. 4 ст. 80.

 

Впр. 3 ст. 81 – 83 – прочитати та перекласти текст, вставити речення

22

 

Вчитель – найкращий друг та помічник

  • впр. 4 ст. 83;
  • впр. 5 ст. 83 – 85;
  • впр. 8 ст. 96.

Вивчити слова на диктант

23

 

Минулий тривалий час в англійській мові

  • пояснити учням правила утворення та вживання минулого тривалого часу в англійській мові (REMEMBER! ст. 85, 86);
  • впр. 1 ст. 84;
  • впр. 2 ст. 85;
  • впр. 4 ст. 86;

 

Впр. 5, 6 ст. 86 – 87

24

 

Відповідальна професія вчителя

 

 

  • впр. 1а) ст. 87;
  • VOCABULARY BOX ст. 88
  • впр. 3 ст. 88;
  • впр. 6 ст. 89.

Написати про свого улюбленого вчителя (на прикладі

впр. 3 ст. 88)

25

 

Проблеми школярів

  • впр. 2 ст. 92;
  • впр. 3 ст. 93;
  • опрацювати з учнями фрази для висловлення власної думки (REMEMBER! ст. 95, 96, 97).

Впр. 7 ст. 95

26

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми Your school time

  • впр. 1 ст. 98;
  • впр. 6 ст. 102;
  • лексика: слова із тексту ст. 68-69, VOCABULARY BOX ст. 63, слова із впр. 7 ст. 73, VOCABULARY BOX ст. 74, слова із впр. 5 ст. 75, слова із впр. 1 ст. 77, впр. 1 ст. 79, впр. 1 ст. 79, слова і вирази із впр. 3 ст. 80, слова із тексту ст. 82 – 83, VOCABULARY BOX ст. 88, опрацювати з учнями фрази для висловлення власної думки (REMEMBER! ст. 95, 96, 97).

 

  • граматика: модальні дієслова should, may, must, минулий тривалий час в англійській мові.

 

тематична оцінка

Підготувати проект

My Perfect School. Підготуватися до контрольної роботи

27

 

Контроль письма

 

 

28

 

Контроль читання

 

 

29

 

Контроль аудіювання

 

 

30

 

Контроль усного мовлення

 

 

31

 

Урок-вікторина

A Christmas Miracle.

Повторення вивченого за семестр лексичного та

граматичного матеріалу

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ovsyannikova Irina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
7694
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку