Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови у 8-Б класі
І семестр
(Solutions 3rd edition Pre-Intermediate)
№ |
Дата |
Тема |
Reading |
Listening |
Speaking |
Writing |
Лексика |
Граматика |
д/з |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Надолуження навчального матеріалу за 7 клас |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
1 |
02.09 |
Введення навчального матеріалу з теми «Велика Британія. Кіно і театр». Введення нових лексичних одиниць
|
SB p. 96, ex. 3 |
SB p. 96-97, ex. 6, 7 WB p. 96, ex. 5 |
SB p. 96-97, ex. 1, 4, 8 |
|
Gadget, Materials, Describing technology. SB p. 96-97, ex. 2, 5 WB p. 96, ex. 1-4 |
Zero conditional |
WB p. 96 |
|||||||||||||||||||||||
2 |
05.09 |
Визначні місця. Розвиток навичок аудіювання |
SB p. 98, ex. 2
|
SB p. 98, |
Because … SB p. 98, ex. 1 |
SB p. 98, ex. 3-6
|
Adverbs with the passive.
|
WB p. 97,ex. 1-4SBp140,ex1.4 |
WB p. 97 |
|||||||||||||||||||||||
3 |
05.09 |
Лондон. Розвиток навичок читання. |
SB p. 99, ex. 2
|
WB p. 97, ex. 5 |
|
SB p. 99, ex. 3
|
|
Passive
|
WB p. 98 |
|||||||||||||||||||||||
4 |
07.09 |
Історія міста. Розвиток навичок письма |
|
WB p. 98, ex. 5
|
Because … SB p. 98, ex. 7
|
|
Adverbs with the passive.
|
|
WB p. 99 |
|||||||||||||||||||||||
5 |
07.09 |
Похід у театр. Розвиток навичок говоріння.
|
SB p. 101, ex. 2 WB p. 100,ex. 1 |
SB p.40, ex. 5
|
What kind of things do you worry about? SBp101,ex.1, |
|
Verbs which take a preposition: search for… |
Passive
|
WB p. 100 |
|||||||||||||||||||||||
6 |
09.09 |
Жанри кіно. Розвиток навичок аудіювання |
WB p.35, ex. 4,5 |
|
If … SB p. 102, ex. 1, 3, 10 |
|
Characters, opinion, plot summary, special effects |
|
SB p.41, ex.2
|
|||||||||||||||||||||||
7 |
12.09 |
Історія кіно. Розвиток навичок читання.
|
SB p.41, ex.4 |
SB p. 104, ex. 2, 4, 6, 8 |
Making and dealing with complaints WB p. 102,ex. 6 |
WB p. 102, ex. 5 |
Gadgets. Parts of gadgets |
SB p. 104, ex. 1 WB p. 102, ex. 2 |
WB p. 102 |
|||||||||||||||||||||||
8 |
12.09 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Велика Британія. Кіно і театр»
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Я і мої друзі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
14.09 |
Введення навчального матеріалу з теми «Я і мої друзі» |
SB p. 4 ex. 2 WB p.4 ex. 3 |
SB p. 4 ex. 2 |
Do you like visiting museums? – Yes, I do. / |
WB p. 4 ex. 5 |
Tourist & visitor attractions: castle, cathedral, SB p.121 Voc Builder IA |
Past S Regular vsSBp.126 |
WB p. 4 Gr.B I.1 |
|||||||||||||||||||||||
10 |
14.09 |
Ти завжди про все забуваєш! Введення граматичного матеріалу. |
SBp.5ex.2 WBp.5e |
SB p. 5 ex. 2 |
What do you usually do at weekends?
|
WB p. 5 ex. 6 |
Social activities: go for a bike ride/walk, go out for lunch, go to a café with friends |
Contrast: Pr.S/Cont Dynamic / state Vs SB p.126 GrBuilI.2 |
WB p.5 |
|||||||||||||||||||||||
11 |
16.09 |
Пам’ятні події. Введення нової лексики |
SB p. 6 ex. 2WB p. 6 ex. 2
|
SB p. 6 ex. 2, 5 |
The first speaker is envious- his friend has got a nice new phone. |
WB p. 6 ex. 4, 6 |
Adjectives describing feeling & personality SBp.121 Voc.Builder IC |
–ed and –ing adj Negative prefixes |
WB p. 6 |
|||||||||||||||||||||||
12 |
19.09 |
Плани на вихідні. Види дозвілля. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
SB p. 7 ex. 2 WB p. 7 ex. 2, 4
|
SB p. 7 ex. 3 |
What are you up to at the weekend? |
SB p. 7 ex. 8 |
WB p. 7 ex. 4 |
Articles Will/going to Builder I.3&I.4 |
WB p. 7 SBp.127 Grammar |
|||||||||||||||||||||||
13 |
19.09 |
Різні покоління. Розвиток навичок мовлення |
|
SB p. 8-9 ex. 2, 5, 6WB p. 8 ex. 4 |
How long has your family lived inyour home town? |
SB p. 9 ex. 4 WB p. 8 ex.6 |
Stages of life Life events: be born, be brought up (by), … SB p.121 |
Recycle: Past Tense contrast |
WB p. 8 |
|||||||||||||||||||||||
14 |
21.09 |
Моє родове дерево. Найдовша тривалість життя.Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
SB p. 10 ex. 2 WB p. 9 ex. 6 |
|
Vocabulary |
|
Contrast: Past S/ Cont/ SB p.128
|
WB p. 9 Gr Builder 1.1 |
|||||||||||||||||||||||
15 |
21.09 |
Друзі по листуванню. Розвиток навичок аналітичного читання |
SB p. 10 ex. 2 WB p. 9 ex. 6 |
|
He/ She was born … At the age of … he/she left school and got a job as.. |
SB p. 10 ex. 7 WB p. 9 ex. 3, 4
|
Lifespan, descendant |
Contrast: PastS/Cont/ Perfect SB p.128 Gr B 1.1 |
WB p. 9 |
|||||||||||||||||||||||
16 |
23.09 |
Напруга в стосунках. Планшет на обід Розвиток навичок мовлення |
SB p. 11 ex. 2 WB p. 10 ex. 1 |
SB p.11 ex. 4-7 WB p. 10 ex. 2, 4, 6, 7 |
When did you last feel cross? –
|
SB p. 11, ex. 7 |
Attitude(adjectives): Accusing, complimentary, enthusiastic, miserable, sympathetic |
|
WB p.10 |
|||||||||||||||||||||||
17 |
26.09 |
Спогади .Виконання граматичних вправ
|
SB p. 12 ex. 1 |
SB p. 12 ex. 1, 4, 6 |
I used to read my sister’s magazines. My sister didn’t use to like it. |
SB p. 12 ex.7 WB p. 11 ex.3, 4 |
|
Used to Get used to SB p. 129 Gr Builder 1.2 |
WB p.11 |
|||||||||||||||||||||||
18 |
26.09 |
Минулі події та спогади. Виконання граматичних вправ |
SB p. 13 ex. 1 WB p. 12 ex. 2 |
|
Which famous people do you look up to? Why? |
WB p. 12 ex. 4 |
Live up to, walk out on, fit in with, get on with, sign up for, catch up with, go through with, put up |
Three-part phrasal verbs |
WB p.12 |
|||||||||||||||||||||||
19 |
28.09 |
Кореспонденція. Розвиток навичок письма |
WB p. 16 ex. 2 |
|
|
WB p. 16 ex. 5 |
Goal, rigid, influence, push |
WB p.16 |
Лист другу |
|||||||||||||||||||||||
20 |
28.09 |
Повторення вивченого матеріалу. Exam Skills Trainer 1 SB p. 18-19 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
21 |
30.09 |
Систематизація знань.Cumulative Review 1 (Units I-1) SB p. 112 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
22 |
03.10 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Я і мої друзі.» |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Стиль життя |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
23 |
03.10 |
Введення навчального матеріалу з теми «Стиль життя».
|
SB p. 20-21 ex. 9
|
SB p. 21 ex. 6, 7 WB p. 18 ex. 4, 5 |
SB p.19 ex.4 WB p.18 ex.6
|
|
Activities&sports |
Recycle: Present simple and adverbs of frequency |
WB p.18 Вивчити ЛО |
|||||||||||||||||||||||
24 |
05.10 |
Здоровий спосіб життя. Розвиток навичок аудіювання.Їмо не вдома
|
SB p. 23 ex. 2
|
SB p. 23 ex. 3-5, 7
|
If you follow a (gluten-free) diet, you can’t eat (wheat). |
|
Food dishes: Phrases to describe experiences |
|
WB p.20 |
|||||||||||||||||||||||
25 |
05.10 |
Повсякденні дії. Виконання граматичних вправ. |
SB p. 24 ex. 2 WB p. 21 ex. 1 |
SB p. 24 ex. 2 |
How long have they been living inFrance? |
|
|
Pres.perf./ simple/cont.SB p.130 Gr.B2.2 |
WB p.21 |
|||||||||||||||||||||||
26 |
07.10 |
Види дозвілля. Незвичне місце для спорту |
|
SB p. 25 ex. 3, 7 |
Persuading/ Disagreeing |
|
Flood lights, safety net, tower block Air-conditioned |
Compound nouns and adjectives |
WB p.22 |
|||||||||||||||||||||||
27 |
10.10 |
«Пошук скарбів» в час хай-тек Розвиток навичок аналітичного читання |
SB p. 26 ex. 2 WB p. 23 ex. 2
|
SB p. 27 ex. 2 |
Explaining preferences |
SB p 122 Vocabulary Builder 2F |
Prepositions: across, all along, all over Adjectives |
|
WB p.23 |
|||||||||||||||||||||||
28 |
10.10 |
Вихідний з пригодами Розвиток навичок усного мовлення |
|
SB p. 28 ex. 3, 4 WB p. 24 ex. 3, 4 |
Raising objections Coming to an agreement |
SB p. 28 ex. 5 WB p. 24 ex. 5 |
Adventure activities |
|
WB p.24 |
|||||||||||||||||||||||
29 |
12.10 |
На прогулянці у моря. Розвиток навичок усного говоріння |
SB p. 31 ex. 5
|
SB p. 31 ex. 6-8 WB p. 30 ex. 4, 6 |
Have you ever broken a bone? – No, I haven’t |
SB p. 31 ex. 9:
|
Parts of the body Treatment Accidents&injures |
Recycle: Present perfect Past simple |
WB p.30 |
|||||||||||||||||||||||
30 |
12.10 |
Активний відпочинок. Розвиток навичок усного мовлення |
SB p. 32 ex. 2, 7 |
|
I think you’ll study maths at university. |
SB p. 32 ex. 1, 4, 8WB p. 31 ex. 2, |
Three-dimensional objects, kidneys |
Will, may, might, 1st conditional GrB3.1+3. |
WB p.31 SB p. 131 |
|||||||||||||||||||||||
31 |
14.10 |
Можливості людського тіла Розвиток навичок аудіювання |
SB p. 33 ex. 3 WB p. 32 ex. 5
|
SB p. 33 ex. 2-6 WB p. 32 ex. 1, 3, 5, 6 |
|
SB p. 33 ex. 7 WB p. 32 ex. 4
|
Endurance, become dehydrated, frostbite, heat, high attitude |
|
WB p.32 |
|||||||||||||||||||||||
32 |
17.10 |
Вплив звичок на стан здоров’я. Розвиток навичок письма |
SB p. 34 ex. 2 WB p. 33 ex. 3 |
|
Asking for and offering a response |
SB p. 34 ex. 6 WB p. 33 ex. 5 |
Future time expressions: in 100 years’ time |
Future Cont/ /perfect SB p.132 |
Gram. B3.3 WB p.33 |
|||||||||||||||||||||||
33 |
17.10 |
Вплив емоцій на відносини. Введення нової лексики |
SB p. 35 ex. 2 WB p. 34 |
|
|
SB p. 35 ex. 4 |
Feelings |
Related nouns, Adj.adverb
|
WB p.34 |
|||||||||||||||||||||||
34 |
19.10 |
Персональний помічник Розвиток навичок аналітичного читання |
SB p. 36-37 ex.2WB p. 35 ex. 32 |
SB p. 37 ex. |
It should definitely… What do you think? |
|
Homonyms: exercise (n/v) SB p.122 |
Vocabular Builder 3F should,must,have to |
WB p.35 |
|||||||||||||||||||||||
35 |
19.10 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Стиль життя » |
||||||||||||||||||||||||||||||
Шкільне життя |
||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
21.10 |
Введення навчального матеріалу з теми: «Шкільне життя». Введення нових лексичних одиниць. |
SB p. 31 ex. 5
|
SB p. 31 ex. 6-8
|
Have you ever broken a bone? – No, I haven’t. / Yes, I have
|
SB p. 31 ex. 6-8 |
Parts of the body: ankle, bottom, brain Treatments: antibiotics, bandage Accidents&injures: bang your head, twist or sprain a wrist, etc
|
Recycle: Present perfect Past simple
|
WB p.30
|
|||||||||||||||||||||||
37 |
31.10 |
Улюблені навчальні предмети. Розвиток навичок читання.
|
SB p. 32 ex. 2, 7
|
WB p. 30 ex. 4, 6
|
I think you’ll study maths at university. – SB p. 33 ex. 2-6
|
SB p. 33 ex. 7 |
|
Will, may, might, could 1st conditional SB p. 131 Grammar Builder 3.1+3.2
|
WB p.31
|
|||||||||||||||||||||||
38 |
31.10 |
Урок домашнього читання. Розвиток навичок виразного читання.
|
|
WB p.32
|
||||||||||||||||||||||||||||
39 |
02.11 |
Шкільна їдальня. Розвиток навичок писемного мовлення. |
WB p. 32 ex. 5 |
|
WB p. 32 ex. 1, 3, 5, 6 |
SB p. 34 ex. 6 WB p. 33 ex. 5 |
Future time expressions: in 100 years’ time |
Related nouns, adjectives and adverbs
|
WB p.33
|
|||||||||||||||||||||||
40 |
02.11 |
День народження з однокласниками. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
SB p. 34 ex. 2
|
I sometimes feel afraid if I see a very large spider. I always get anxious when …
|
|
SB p. 35 ex. 4
|
Feelings: afraid, anxious, ashamed, disgusted, envious, proud, surprised
|
should, must, have to
|
WB p.34
|
|||||||||||||||||||||||
41 |
04.11 |
Правила поведінки Розвиток навичок письма |
SB p. 35 ex. 2 WB p. 34
|
|
SB p. 37 ex. 2
|
WB p. 33 ex. 5 |
Homonyms: exercise (n/v) SB p.122 Vocabulary Builder 3F
|
|||||||||||||||||||||||||
|
WB p.35
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
07.11 |
Розклад уроків. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
SB p. 36-37 ex. 2 WB p. 35 ex. 3
|
Speculating about photos
|
SB p. 38 ex. 2, 4, 5, 8
|
WB p. 36 ex. 3-4
|
Describing appearance: SB p.122
|
Discourse markers
|
WB p.36
|
|||||||||||||||||||||||
43 |
07.11 |
Презентація проектів «Моя школа»
|
||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
09.11 |
Приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
SB p. 39 ex. 3
|
|
It should definitely… What do you think? I can’t really decide,…
|
SB p. 39 ex. 6-8
|
|
|
WB p.37
|
|||||||||||||||||||||||
45 |
09.11 |
Наша класна кімната. Розвиток навичок аудіювання
|
WB p. 38 ex. 2, 3
|
|
Introducing opinions: In my view,...
|
WB p. 37 ex. 4-5 |
Paralympic and Olympic sports. |
|
SB p. 39 ex. 6-8
|
|||||||||||||||||||||||
46 |
11.11 |
Школа моєї мрії. Навчальне аудіювання |
|
|
|
WB p. 38 ex. 5
|
Medals, achievement, athlete, training, compete, disabled, swimmer |
|
|
|||||||||||||||||||||||
47 |
14.11 |
Я планую піти у кафе з друзями. Розвиток навичок письма. |
WB p. 37 ex. 1
|
|
SB p. 38 ex. 8
|
|
|
|
WB p.35
|
|||||||||||||||||||||||
48 |
14.11 |
Школи в України та за кордоном. Розвиток навичок аудіювання |
|
SB p. 38 ex. 2, 4, 5, 8
|
|
WB p. 39 ex. 5
|
|
|
WB p. 38 ex. 5
|
|||||||||||||||||||||||
49 |
16.11 |
Типи шкіл. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
WB p. 38 ex. 2, 3
|
|
Mood change according to…People who are/ aren’t affected by changes in the weather.
|
WB p. 39 ex. 5
|
Mood change according to…, grumpier, find a link between…, benefit from
|
|
WB p.39
|
|||||||||||||||||||||||
50 |
16.11 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя» |
||||||||||||||||||||||||||||||
Велика Британія
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
18.11 |
Введення навчального матеріалу з теми «Велика Британія» |
|
|
SB p. 42-43 ex. 1, 3, 6, 8-11
|
SB p. 43
|
Types of home: bungalow, mansion, thatched cottage, … Parts of ahouse & garden: basement Describing houses and rooms: cosy, cramped, tiny
|
Recycle: some/any, much/many
|
WB p.40
|
|||||||||||||||||||||||
52 |
21.11 |
Лондон. Розвиток навичок письма |
SB p. 44 ex. 2
|
SB p. 44 ex. 5 |
SB p. 42-43 ex. 1, 3, 6, 8-11 |
WB p. 40 ex. 4 |
|
Comparative & superlative adjectives and adverbs. Double comparatives SB p. 132
|
WB p.41
|
|||||||||||||||||||||||
53 |
21.11 |
Географічне положення Лондона. Розвиток навичок аудіювання |
|
SB p. 45 ex. 4-6 |
SB p. 45 ex. 4-6
|
SB p. 44
|
Tackle, attitude, hygiene
|
|
WB p.42
|
|||||||||||||||||||||||
54 |
23.11 |
Запрошуємо на екскурсію. Розвиток діалогічного мовлення |
SB p. 46 ex. 2
|
WB p. 42 ex. 2, 4, 5
|
I wished I lived here. If only I were a member of (Howard) family.
SB p. 46 ex. 2
|
SB p. 44 ex. 6 WB p. 41
|
|
Second conditional I wish/If only SB p. 134 Grammar Builder 4.2+4.3
|
WB p.43
|
|||||||||||||||||||||||
55 |
23.11 |
SMS-листування з друзями Розвиток навичок письма. |
WB p. 43 ex. 2
|
SB p. 47 ex. 3
|
SB p. 47 ex. 3
|
SB p. 45 ex. 7
|
Solitude Do (yoga), make (up my mind), take (photos) SB p. 123 |
Do, make, take Collocations
|
WB p.43
|
|||||||||||||||||||||||
56 |
25.11 |
Національності. Розвиток навичок читання. |
SB p. 47 ex. 2
|
|
SB p. 48 ex. 2
|
SB p. 46 ex. 8
|
Home: front door, skyscrip
|
Compound nouns
|
WB p.45
|
|||||||||||||||||||||||
57 |
28.11 |
Населення . Введення та опрацювання нової лексики |
WB p. 44 ex. 2
|
SB p. 48 ex. 2
|
he most useful from the social point of view is … I wouldn’t like to l
|
WB p. 43 ex. 3
|
In the house: bedside table, bunk bed, duvet
|
|
SB p. 134 |
|||||||||||||||||||||||
58 |
28.11 |
Мегаполіс та невелике місто. Введення та опрацювання лексики з теми |
|
SB p. 48 ex. 3, 4, 6, 8
|
From the point of view of cost, a host family would be better, because … SB p. 48 ex. 3, 4, 6, 8
|
SB p. 47 ex. 7
|
|
Would rather, had better SB p. 135
|
WB p.46
|
|||||||||||||||||||||||
59 |
30.11 |
Кількість пам’яток у моєму місті. Введення лексики з теми, її опрацювання |
|
WB p .45 ex. 3
|
|
SB p.50 ex.9
|
In the house: bedside table, bunk bed, duvet
|
|
SB p. 132 |
|||||||||||||||||||||||
60 |
30.11 |
Хобі англійців. Введення нової лексики |
SB p. 51 ex. 2
|
|
WB p .45 ex. 3 |
|
|
Compound nouns
|
|
|||||||||||||||||||||||
61 |
02.12 |
Основні пам’ятки історії Лондона. Розвиток навичок мовлення |
WB p. 46 ex. 5
|
WB p .45 ex. 3
|
How are you? Keep in touch. Got to go now. Say hi to (Ben) for me.
|
WB p.46 ex.5
|
|
|
WB p.47
|
|||||||||||||||||||||||
62 |
05.12 |
Клімат. Виконання вправ з вживанням артиклів |
WB p. 48 ex. 2, 3
|
|
|
|
Feature, aisle, celling, dome, layout, stucco
|
|
WB p.48
|
|||||||||||||||||||||||
63 |
05.12 |
Урок домашнього читання. Розвиток навичок виразного читання
|
|
WB p.49 |
||||||||||||||||||||||||||||
64 |
07.12 |
Улюблені місця. Розвиток навичок мовлення |
|
WB p. 48 ex. 2, 3
|
WB p. 42 ex. 2, 4, 5 |
SB p. 51 ex. 8
|
|
Grammar Builder 4.4 |
SB p. 135
|
|||||||||||||||||||||||
65 |
07.12 |
Парки Лондона. Розвиток навичок читання. |
WB p. 49 ex. 2
|
WB p. 49 ex. 2, 3
|
|
WB p. 49, ex. 4
|
|
|
Написати твір про улюблені місця |
|||||||||||||||||||||||
66 |
09.12 |
Центр та околиця міста. Розвиток навичок мовлення |
WB p. 49 ex. 2
|
|
WB p. 50 ex. 2
|
|
Country, village |
|
Grammar Builder 4.4 |
|||||||||||||||||||||||
67 |
12.12 |
Біг-Бен. Розвиток навичок письма |
|
|
WB p. 52 ex. 2
|
WB p. 47 ex. 5, 6 |
|
Collocations |
Повторити пройдений матеріал |
|||||||||||||||||||||||
68 |
12.12 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Велика Британія» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
69 |
14.12 |
Повторення вивченого матеріалу з тем |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
70 |
14.12 |
Контроль сформованості навичок письма |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
71 |
16.12 |
Контроль сформованості навичок читання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
72 |
19.12 |
Контроль сформованості навичок усного мовлення |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
73 |
19.12 |
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
74 |
21.12 |
Аналіз контрольних робіт з письма та усного мовлення |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
75 |
21.12 |
Аналіз контрольних робіт з читання та аудіювання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
76 |
23.12 |
Узагальнення й систематизація вивченого |
|
|||||||||||||||||||||||||||||