Урок 53 (8)
Тема: Найпопулярніші види спорту в Україні
Мета: вдосконалювати навички читання й усного мовлення з опорою на вивчені лексико-граматичні структури; продовжувати формувати навички непідготовленого усного мовлення за проблемними ситуаціями; розвивати спостережливість, уяву й естетичне сприйняття навколишнього середовища; сприяти розвитку логічного і критичного мислення, інтересу до поставлених завдань.
Обладнання: підручник, робочий зошит
Тип уроку: урок комплексного застосування знань, навичок і вмінь
Форма уроку: урок творчості
Хід уроку
І. Організаційний момент
T: Good morning, everyone! I am glad to see you! How are you getting on? Tell me, please, who is absent today? Who is on duty today? We begin our lesson. (Доброго дня, сідайте! Продзвенів дзвінок і ми починаємо урок. Скажіть мені, будь ласка, хто сьогодні відсутній? Хто сьогодні черговий? Рада Вас всіх бачити…)
ІІ. Актуалізація опорних знань
T: Let’s do ex.2, p.47(GB). Put a question tag at the end of each sentence. (Учні доповнюють речення)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності й повідомлення теми, мети й завдань уроку
T: Today we are continuing to speak about sport and you will learn some interesting facts about the most popular kinds of sports in Ukraine. (Ми продовжуємо обговорювати спорт і спортивні події, і сьогодні дізнаємось цікаві факти про найпопулярніші види спорту в Україні).
ІV. Усвідомлення учнями змісту та послідовності застосування практичних дій
1. New Vocabulary ( робота з лексичним матеріалом)
T: Let’s read, translate and write new words in your vocabulary. ( Учні читають та перекладають нову лексику).
2. Reading (Читання)
T: We’ll do exercise 19, page 60(WB). Read the text and mark the following statements as true or false (Учні читають, перекладають текст і виконують вправу: правильно/неправильно).
3. Grammar (робота з граматичним матеріалом)
T: Today we shall revise question tags. Let’s do ex.4, p.48(GB). (Учні виконують граматичну вправу: розділові запитання).
4. Writing (Письмо)
T: So, let’s do ex. 3, p.83(TB). Complete the collocation lists with do, go or play. (Учні доповнють слова граматичними сталими виразами).
5. Speaking (Говоріння)
T: Ex. 2, p. 83(TB). Express your opinion using the following models. (Учні висловлюють свою думку про види спорту, використовуючи мовні зразки).
V. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і допомогою вчителя
T: Let’s do ex. Copy this word map into your notebook. Add some more words to each group. Use a dictionary if necessary. (Учні добирають різні види спорту до слова "спорт")
VI. Узагальнення та систематизація знань
T: We have done a lot and learnt a lot, so let’s revise. We’ll do ex. Work in pairs. Read, ask and answer. Which of these opinions do you agree to? Why? (Учні проводять міні-опитування)
VII. Підсумок уроку
T: Did you like the lesson today? What activities did you like most of all? What tasks were difficult for you? Thanks for the lesson. ( Чи сподобався вам сьогодні урок? Скажіть, будь ласка, що ми сьогодні вивчали? Що ви можете сказати про найпопулярніші види спорту в Україні?).
VIII. Повідомлення домашнього завдання
T: Your homework for next lesson will be to tell about your favourite sport. ( Розказувати про свій улюблений вид спорту).