# |
Семестр* |
# |
№ теми* |
Назва теми* |
# |
№ теми уроку* |
Назва теми уроку* |
Примітки |
1 |
1 |
|
1 |
At School |
|
1 |
Back to school. Літні спогади. Розвиток усного продукування |
|
2 |
1 |
|
1 |
At School |
|
2 |
У школі. Нові ЛО. Повторення граматичних часів |
|
3 |
1 |
|
1 |
At School |
|
3 |
Моя школа. Повторення структури There is…/ There are… |
|
4 |
1 |
|
1 |
At School |
|
4 |
School of the air. Шкільні предмети. Робота над текстом |
|
5 |
1 |
|
1 |
At School |
|
5 |
Модальні дієслова. Розвиток граматичних навичок |
|
6 |
1 |
|
1 |
At School |
|
6 |
Шкільні правила. Активізація навичок письма |
|
7 |
1 |
|
1 |
At School |
|
7 |
Обов'язки. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
8 |
1 |
|
1 |
At School |
|
8 |
Опис шкільного кабінету. Розвиток навичок усного продукування |
|
9 |
1 |
|
1 |
At School |
|
9 |
Summerhill school. Робота над текстом. Розвиток навичок читання |
|
10 |
1 |
|
1 |
At School |
|
10 |
Виконання граматичних вправ. |
|
11 |
1 |
|
1 |
At School |
|
11 |
Самостійна робота. Активізація навичок письма |
|
12 |
1 |
|
2 |
After School |
|
12 |
зайнятість після школи. Введення нових ЛО |
|
13 |
1 |
|
2 |
After School |
|
13 |
Улюблені заняття.Розвиток навичок читання та перекладу |
|
14 |
1 |
|
2 |
After School |
|
14 |
Участь у позашкільних заходах. Розвиток навичок усного продукування |
|
15 |
1 |
|
2 |
After School |
|
15 |
New technology and children. Розв. Навичок сприйманя на слух |
|
16 |
1 |
|
2 |
After School |
|
16 |
too/ enough, much/many. Розвиток граматичних навичок |
|
17 |
1 |
|
2 |
After School |
|
17 |
Виконання граматичних вправ. |
|
18 |
1 |
|
2 |
After School |
|
18 |
Шкільні гуртки та секції. Робота над текстом. |
|
19 |
1 |
|
2 |
After School |
|
19 |
Користь та шкода інтернету. Розвиток навичок аудіювання |
|
20 |
1 |
|
2 |
After School |
|
20 |
Улюблені заняття. Розвиток навичок письма. |
|
21 |
1 |
|
2 |
After School |
|
21 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
22 |
1 |
|
2 |
After School |
|
22 |
Лексико - граматичний тест |
|
23 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
23 |
Домашні справи. Введення нової лексики |
|
24 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
24 |
Кімната Еліота. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
25 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
25 |
Домашні обов'язки. Робота над текстом |
|
26 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
26 |
Робота по дому. Усна взаємодія |
|
27 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
27 |
Some, any, no та їх похідні. Розвиток граматичних навичок |
|
28 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
28 |
Повторення Present Perfect Tense. Виконання вправ |
|
29 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
29 |
Мої обов'язки вдома. Нові ЛО. Робота в парах |
|
30 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
30 |
Мій звичайний день. Розвиток усного мовлення |
|
31 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
31 |
Моя допомога по дому. Розвиток діалогічного мовлення |
|
32 |
1 |
|
3 |
Household Chores |
|
32 |
Підсумковий урок по темі. Лексичний диктант |
|
33 |
1 |
|
4 |
Food and Drinks |
|
33 |
Food and Drinks. Здорове харчування. Робота над текстом.Нова лексика |
|
34 |
1 |
|
4 |
Food and Drinks |
|
34 |
Користь різних продуктів. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
35 |
1 |
|
4 |
Food and Drinks |
|
35 |
Приготування їжі.Дієслова до теми, повторення множини іменників |
|
36 |
1 |
|
4 |
Food and Drinks |
|
36 |
Сервірування столу. Must/ Mustn't. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
37 |
1 |
|
4 |
Food and Drinks |
|
37 |
Правила поведінки за столом.A lot of/ lots of, a few/ a little |
|
38 |
1 |
|
4 |
Food and Drinks |
|
38 |
Рецепт приготування борщу. Розвиток навичок письма |
|
39 |
1 |
|
4 |
Food and Drinks |
|
39 |
Традиційні українські страви. Робота над текстом |
|
40 |
1 |
|
4 |
Food and Drinks |
|
40 |
Моя улюблена страва. Проєктна робота |
|
41 |
1 |
|
5 |
Food and Drinks |
|
41 |
Повтрення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
42 |
1 |
|
5 |
Food and Drinks |
|
42 |
Лексико - граматичний тест |
|
43 |
1 |
|
5 |
Узагальнення |
|
43 |
Контроль аудіювання |
|
44 |
1 |
|
5 |
Узагальнення |
|
44 |
Контроль читання |
|
45 |
1 |
|
5 |
Узагальнення |
|
45 |
Контроль письма |
|
46 |
1 |
|
5 |
Узагальнення |
|
46 |
Контроль говоріння |
|
47 |
1 |
|
5 |
Узагальнення |
|
47 |
Мої плани на зимові канікули |
|
48 |
1 |
|
5 |
Узагальнення |
|
48 |
Традиції святкування Різдва та Нового Року |
|
49 |
1 |
|
5 |
Узагальнення |
|
49 |
Підсумковий урок |
|