Календарно-тематичне планування для індивідуального навчання 7 клас на перший семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування "Індивідуальне навчання. Українська мова 2 год. на тиждень Українська література 2 год. на тиждень Зарубіжна література 2 год. на тиждень Історія України 1 год. на тиждень Музичне мистецтво 0,5 год. на тиждень Образотворче мистецтво 1 год. на тиждень Біологія 0,5 год. на тиждень Географія 0,5 год. на тиждень Алгебра 1 год. на тиждень Геометрія 1 год. на тиждень ТН 0,5 год. на тиждень Інформатика 1 год. на тиждень Основи здоров'я 1 год. на тиждень Розвиток мовлення 1 год. на тиждень
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови

(2 год на тиждень )

І семестр –32год

 

 

ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ

К-сть

год

ДАТА

 

ПРИМІТКИ

1

Вступ. Літературна норма  української мови.

1

 

 

2

Розвиток мовлення №1. Повторення й поглиблення  вивченого про текст,  його структурні особливості.

 

1

 

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого ( 4 год)

 

 

3,4

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.

2

 

 

5

Розвиток мовлення № 2. Повторення вивченого про стилі мовлення.  

Усний вибірковий  переказ тексту наукового стилю.

1

 

 

6

Вивчені частини мови,  їх правопис.

1

 

 

 

 

Морфологія. Орфографія

 

Дієслово (18 год)

 

7

 Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення).

1

 

 

8

Неозначена форма дієслова.  Особові форми дієслова.

1

 

 

9

 

Розвиток мовлення №3. Особливості будови розповідного тексту про виконання певних  дій. Усний вибірковий переказ. Складний план власного висловлення (практично).

1

 

 

10

Не з дієсловами (повторення). Доконаний і недоконаний види дієслова.

1

 

 

11

Розвиток мовлення № 4.  Усний твір-розповідь про виконання  дій на основі  власних спостережень у художньому стилі (за складним планом). 

1

 

 

12, 13

Часи дієслова.Теперішній час. Зміни дієслів теперішнього часу. Правопис -ться, -шся в кінці дієслів (повторення). Вимова дієслів на –шся, -ться. Літери е, и в особових закінченнях дієслів I і II дієвідміни (повторення). Чергування приголосних у дієсловах.

2

 

 

14

Минулий час.

Зміна дієслів у минулому часі.

1

 

 

15, 16

Майбутній час дієслова.

Зміна дієслів теперішнього й майбутнього часу. Чергування приголосних у дієсловах.

2

 

 

17

Тематична контрольна робота № 1 (тестування).  Дієслово.

1

 

 

18

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного способу.

1

 

 

19, 20

Творення дієслів наказового способу. Буква ь у дієсловах наказового способу.

Уживання одних способів дієслів чи форм певного часу замість інших.

2

 

 

21, 22

Розвиток мовлення № 7-8. Письмовий твір розповідного характеру про  виконання автором улюбленої справи   в художньому стилі (приготування обіду, моделювання, малювання, шиття, вишивання тощо).

2

 

 

23

Безособові дієслова. Способи творення дієслів.

1

 

 

24

Тематична контрольна робота  № 2 (тестування).  Дієслово.

1

 

 

 

 

                    Дієприкметник (8 год)

 

 

 

25

Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

1

 

 

26

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами. Відмінювання дієприкметників.

1

 

 

27,28

Активні і пасивні дієприкметники, їх творення. Н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження.

2

 

 

29

Розвиток мовлення № 12. Контрольний докладний переказ тексту-роздуму в публіцистичному стилі (за простим або складним планом).

1

 

 

30

Не з дієприкметниками.

1

 

 

31

Тематична контрольна робота  № 3 (тестування).  Дієприкметник. Складання діалогів дискусійного характеру.

1

 

 

32

Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки.

1

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків української літератури

(2 год на тиждень )

І семестр – 32 год

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

К-сть год

 

Дата

 

Примітка

 

Вступ. Коригуюче навчання

 

 

 

1

Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва

1

 

 

2

Узагальнення вивчених творів під час дистанційного навчання

1

 

 

 

 

ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ

Суспільно-побутові пісні

 

 

 

 

 

3

Суспільно-побутові пісні. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. Козацькі пісні. «Ой на горі та женці жнуть». Героїзм у козацьких піснях

ТЛ:  суспільно-побутові пісні

1

 

Вивчити напам’ять 1пісню

(на вибір)

4

Чумацькі пісні. «Ой у степу криниченька». Трагізм у чумацьких піснях

1

 

 

Коломийки

 

 

5

«Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» — «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок.  Гумор і любов до життя

ТЛ:  коломийки

1

 

6

Урок літератури рідного краю №1. Поетичні твори Оксани Радушинської

1

 

ЛРК №1

 

ПРО МИНУЛІ ЧАСИ

 

 

 

7

Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. «Захар Беркут»

ТЛ:  історична повість

1

 

 

8

Іван Франко. «Захар Беркут». Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників

1

 

 

9

Іван Франко. «Захар Беркут». Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті

1

 

 

10

Іван Франко. «Захар Беркут». Лідерські якості головного героя твору

1

 

 

11

Контрольна робота №1. Вступ. Із пісенних скарбів. Про минулі часи

1

 

КР №1 (тест)

12

Тарас Шевченко. Життєпис поета. Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі («Мені тринадцятий минало…»)

1

 

 

13

Тарас Шевченко. Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності («Тополя»)

ТЛ:  балада, метаморфози

1

 

 

14

Тарас Шевченко. «Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього

ТЛ:  ідея

1

 

Вивчити   напам’ять

15

 Урок виразного читання №1. Читання поезій Т.Г. Шевченка

1

 

ВЧ №1

16

 Урок позакласного читання №1. М.Трублаїні. «Шхуна «Колумб»»

1

 

ПЧ №1

17

Андрій Чайковський. «За сестрою». Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті

ТЛ:  героїко-романтична повість, композиція

1

 

 

18

Андрій Чайковський. «За сестрою». Образ Павлуся як утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості.

Урок мовленнєвого розвитку  №1.  Написання листа головному герою

1

 

РМ №1 (письмово)

19

Андрій Чайковський «За сестрою». Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків

ТЛ:  романтичний герой

1

 

 

20

Андрій Чайковський. «За сестрою». Родинні цінності і патріотизм у творі. Фольклорні мотиви, засоби (прийом гіперболізації)

1

 

 

21

Контрольна  робота №2. Про минулі часи

1

 

КР №2(тест)

22

Урок літератури рідного краю №2. Край, де щедрістю все дише. Василь Корчемний

1

 

ЛРК №2

23

Урок позакласного читання №2. Г.Тютюнник. «Вогник далеко в степу»

1

 

ПЧ №2

24

Михайло Стельмах. Коротко про митця. Поетичне сприйняття світу. «Гуси-лебеді летять…»  – автобіографічна повість про дитинство

ТЛ:  автобіографічний твір 

1

 

 

25

Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Єдність світу природи і світу дитячої душі

1

 

 

26

Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Звичаї, традиції українців

1

 

 

27

Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять…». Образ гусей-лебедів

1

 

 

28

Урок мовленнєвого розвитку  №2.  Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика (усна характеристика)

1

 

РМ №2 (усно)

29

Григір Тютюнник. Цікавий епізод з дитинства письменника.  Автобіографічна основа повісті «Климко»

1

 

 

30

Григорій Тютюнник «Климко». Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви». Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.

1

 

 

31

Григір Тютюнник. «Климко». Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь)

ТЛ:  художня деталь

1

 

 

32

Контрольна робота №3. Про минулі часи

1

 

КР №3

(твір)

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури

(1 год на тиждень )

І семестр –16год

 

№ з/п

Тема уроку

К-сть годин

Дата

1

ВСТУП

Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу.

ТЛ. Поглиблення понять про оригінал і переклад.

1

 

2

Переклад і переспів.

ТЛ. Переспів.

1

 

3

БИЛИНИ І БАЛАДИ

Билина як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський).

«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині.

ТЛ. Билина, Гіпербола, символ.

1

 

4

Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади. Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ.

ТЛ. Балада (фольклорна).

1

 

5

«Як Робін Гуд став розбійником». Ідея свободи і служіння народові Образ народного захисника Робіна Гуда..

1

 

6

Літературні балади.

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність.

ТЛ. Балада (літературна).

1

 

 

7

Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору.

1

 

8

РМ №1. Відгук на прочитану фольклорну або літературну баладу (усно).

1

 

9

Контрольна робота №1. Билини і балади (тест, відповіді на запитання, літературний диктант, анкета головного героя за твором …, комбінована контрольна робота).

1

 

10

ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ

Вальтер Скотт (1771-1832) – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».

ТЛ. Поглиблення понять про роман (історичний роман).

1

 

11

Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.

1

 

12

Позакласне читання. Олександр Дюма. «Три мушкетери». Пригоди юного французького дворянина д’Артаньяна, який покинув свою батьківщину Гасконь, щоб стати мушкетером короля Франції.

1

 

13

Друга світова війна в європейській поезії.

Константі Ільдефонс Галчинський. «Пісня про солдатів з Вестерплятте».

Альфред Марґул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд».

1

 

14

Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.

Василь Володимирович Биков (1924-2003). «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті.

ТЛ. Види й функції пейзажу у творі. Початкові поняття про художній час, художній простір.

1

 

15

Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства.

1

 

16

Контрольна робота №2 (твір за розділом «Історичне минуле в літературі).

«Ідеальний лицар Айвенго»

«Європейська поезія проти війни»

« «Альпійська балада»)

2

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків алгебри

(2 год на тиждень )

І семестр – 32 год

 

Номер уроку

Тема уроку

Дата проведення уроку

І СЕМЕСТР

Тема І. ЦІЛІ ВИРАЗИ (32 год)

  1.  

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.

 

  1.  

Тотожність. Тотожні перетворення виразу.

 

  1.  

Степінь з натуральним показником .Властивості степеня з натуральним показником.

 

  1.  

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена .Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів. Самостійна робота №1

 

  1.  

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.Степінь многочлена. Додавання і віднімання многочленів.

 

  1.  

Контрольна робота № 1 «Одночлени»

 

 

  1.  

 Аналіз контрольної роботи. Множення одночлена на многочлен

 

  1.  

Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки.  Самостійна робота № 2

 

  1.  

Розкладання многочлена на множники. Метод групування.

 

  1.  

Контрольна робота № 2 «Многочлени»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи.  Добуток різниці та суми двох виразів

 

  1.  

 Різниця квадратів двох виразів.

 

  1.  

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів.  Самостійна робота № 3

 

  1.  

Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів

 

  1.  

Контрольна робота № 3 «Формули скороченого множення»

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи . Узагальнення та систематизація знань. Підведення  підсумків першого семестру

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків геометрії

(1 год на тиждень )

І семестр – 16 год

 

                 

I. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8год)                                Примітка

1

Геометричні фігури. Точки та прямі. Властивості точок і прямих

 

2

Відрізок. Вимірювання відрізків. Самостійна робота

 

3

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

 

4

Діагностична контрольна робота

 

5

Промінь

 

6

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута. Самостійна робота

 

7

Розв’язування завдань. Підготовка до контрольної роботи

 

8

Контрольна робота з теми «Елементарні геометричні фігури та їх властивості»

 

           ІІ. Взаємне розміщення прямих на площині (8 год)

1

Аналіз контрольної роботи. Суміжні кути та їх властивості

 

2

Вертикальні кути та їх властивості

 

3

Кут між двома прямими, що перетинаються. Практична робота «Суміжні та вертикальні кути»

 

4

Перпендикулярні прямі та їх властивості

 

5

Перпендикулярні прямі. Відстань від точки до прямої

 

6

Паралельні прямі та їх властивості. Самостійна робота

 

7

Розв’язування завдань. Підготовка до контрольної роботи

 

8

Контрольна робота з теми «Взаємне розміщення прямих на площині»

 

Календарно-тематичне планування уроків інформатики

(1 год на тиждень )

І семестр – 16 год

 

 

№ уро-ку

Тема уроку

Дата

уроку

Примітки

 

Тема 1. Служби Інтернету

 

 

  1.                      

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі.

 

 

  1.                      

Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки

 

 

  1.                      

Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу

 

 

  1.                      

Інструктаж з БЖД. Практична робота 1 «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли»

 

 

  1.                      

Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них

 

 

  1.                      

Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі. Інтернет речей

 

 

 

Тематична

 

 

 

Тема 2. Опрацювання табличних даних

 

 

  1.                      

Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць.

 

 

  1.                      

Типи даних в електронних таблицях.. Автозаповнення та автозавершення.

 

 

  1.                      

Інструктаж з БЖД. Практична робота 2 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора»

 

 

  1.                 

Обчислення в електронних таблицях. Адресація. Формули.

 

 

  1.                 

Копіювання та переміщення вмісту клітинок і діапазонів.

 

 

  1.                 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 3 «Виконання обчислень за даними електронної таблиці»

 

 

  1.                 

Розв’язування задач засобами табличного процесора.

 

 

  1.                 

Інструктаж з БЖД. Практична робота 4 «Розв’язування задач засобами табличного процесора»

 

 

  1.                 

Застосування засобів опрацювання електронних таблиць для розв’язання навчальних і життєвих задач

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків Історії України

(1 год на тиждень )

І семестр –16 год

 

Тема

Дата

Примітка

І семестр

Розділ 1. Виникнення та становлення Русі–України

  1.                  

Вступ до середньовічної історії України . .

 

 

  1.                  

Східнослов’янські племена – предки українців – напередодні утворення держави

 

 

  1.                  

Утворення Київської Русі

 

 

  1.                  

Київська Русь за перших Рюриковичів

 

 

  1.                  

Практичне заняття  Князь Святослав та його походи за історичними джерелами.

 

 

  1.                  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Виникнення та становлення Русі- України»

 

 

Розділ 2. Київська держава (Русь-Україна) наприкінці X – у першій половині XI ст.

  1.                  

Київська держава за часів князя Володимира Великого

 

 

  1.                  

Київська держава за правління Ярослава Мудрого

 

 

  1.                  

Писемність, освіта, архітектура та монументальний живопис Київської Русі доби розквіту .

 

 

  1.             

Суспільне та господарське життя за доби розквіту Київської Русі

 

 

  1.             

Християнська релігія і церква в житті давньоруського суспільства

 

 

  1.             

Практичне заняття. Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого

 

 

  1.             

Суспільне та господарське життя рідного краю наприкінці X – у першій половині XI ст.

 

 

  1.             

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.»

 

 

  1.             

Резервний час.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків біології

(0,5 год на тиждень )

І семестр –8год

 

№ уроку

Дата

Зміст навчального заняття

Домашнє завдання

 

Вступ (2 години)

1

 

Тварина - живий організм. Особливості тварин. Клітини і тканини тварин.

 

2

 

Органи та системи органів  тварин.

Основні відмінності тварин від рослин та грибів.

 

Різноманітність тварин (32 години)

3

 

Різноманітність тварин . Поняття про класифікацію тварин.

 

4

 

Різноманітність молюсків, роль у природі та значення в житті людини.

Міні-проект (за вибором)

Тварини-рекордсмени.

Як утворюються коралові острови?

Як утворюються перлини?

Тварини-будівельники.

 

 

5

 

Паразитичні безхребетні тварини

 

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань з теми «Різноманітність безхребетних тварин.»

Контрольна робота  №1

 

6

 

Хордові (загальна характеристика).

Безчерепні і хребетні.

 

7

 

Риби. Визначальні ознаки будови,   біологічні особливості, середовища існування. Різноманітність та значення в природі.

 

 

8

 

Узагальнення і систематизація знань з теми «Хордові тварини»

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва

(0,5 год на тиждень )

І семестр –8год

 

Урок

Тема уроку

Сприйняття та інтерпретація творів

музичного мистецтва

1

Музика крізь віки

Л. Бетховен, «Третя симфонія» (фрагмент)

2

 

Народна пісня в сучасному житті

У. н. п. «Чом ти не прийшов» у вик. Тріо Маренич, Н. Бучинської, Ані Лорак,  Еріки.

У. н. п «Ой у вишневому садочку» у вик. Н. Матвієнко, гурту «Піккардійська терція», «Балаган Лімітед»

3

Сучасне життя танцю

Р. Лижичко «Дикі танці», «Аркан»

4

 

Карнавал – свято музики і танцю

Жан- Батист Арбан, «Карнавал у Венеції» соло труби і у вик. Орк., Сержіо Абреу, «Бразильський карнавал» у вик. дит. естрадного анс. «Сюрприз»

5

Фольклор і музичний театр

Є. Станкович, «Купала», ІІ дія з фольк-опери «Цвіт папороті», Є. Станкович, «Ой, глибокий колодязю», «Русалчині купала» з фольк-опери «Цвіт папороті» у вик. хору ім. Г. Верьовки, солістка Н. Матвієнко

6

Аранжування в музиці

С. Рахманінов, Рапсодія на тему Паганіні; Н. Паганіні — М. Скорик, цикл «24 каприси для великого симфонічного оркестру» (каприс №5)

Каприс № 24 у рок-аранжуванні В. Зінчука.

7

Сучасне аранжування класичних творів

Оркестр Поля Моріа:

І.Бах «Скерцо» із Сюїти №2,Арієль Рамірес «Жайворонок», Патрісія Карлі «Прости мені цей каприз» (у вик. Мірей Матьє), Гастон Роллан «Токата» (гітара)

8

Музичне мистецтво та сучасність. Урок концерт.

Сучасні українські виконавці за вибором вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва

7клас ( 1 год. на тиждень)

І семестр

Розділ І. Мистецтво в нашому житті (15 год.)

Тема 1. Архітектура 9 год.

№ уроку

Дата проведення

Навчальні завдання та тема уроку

Орієнтовні тематичні вправи та завдання, техніка виконання практичних завдань

1

 

Мистецтво навколо нас.

Види мистецтва. Синтез мистецтв.

Д.З. Спостереження за архітектурними спорудами.

Орієнтовні теми: «Літні спогади». Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір).

Підручник  с. – 6.

2

 

Архітектура. Види архітектури.

Д.З. Спостереження за побудовою інтер’єру.

Орієнтовні теми: «Альтанка».

Матеріали: графічні матеріали (на вибір).

Підручник  с. – 24.

3

 

Особливості побудови інтер’єру.

Д.З. Спостереження за побудовою екстер’єру.

Орієнтовні теми: «Класна кімната» або «Моя кімната фронтальний інтер’єр.

Матеріали: графічні матеріали (на вибір).

Підручник  с. – 32.

4

 

Малювання екстер’єру.

Д.З. Зробити аналіз перспективних змін вулиці.

Орієнтовні теми: «Старовинний замок» (за уявою).

Матеріали: графічні матеріали (на вибір).

Підручник с. – 40.

5

 

Перспектива вулиць.

Д.З. Зробити аналіз колориту вулиці.

Орієнтовні теми: «Вулиця нашого міста» у фронтальному положенні.

Матеріали: графічні матеріали (на вибір).

Підручники с. – 48.

6

 

Продовження теми. Перспектива вулиць.

Д.З. Проаналізувати кутову перспективу архітектурної  споруди.

Орієнтовні теми: «Вулиця нашого міста» у фронтальному положенні.

Матеріали: графічні матеріали (на вибір).

Підручники с. – 48.

7

 

Містобудування. Архітектура історичного міста.

Д.З. Продумати колірне вирішення власної роботи.

Орієнтовні теми: «Середньо-вічний замок» у кутовому положенні за двома точками сходу.

Матеріали: фарби.

Підручники с. – 58.

8

 

Продовження теми. Містобудування. Архітектура історичного міста.

Д.З. Дібрати візуальний ряд фантастичних архітектурних споруд.

 

Орієнтовні теми: «Середньо-вічний замок» у кутовому положенні за двома точками сходу.

Матеріали: фарби.

Підручники с. – 58.

9

 

Місто майбутнього.

Узагальнення теми «Архітектура».

Д.З.  Спостереження за монументальним мистецтвом нашого міста.

Орієнтовні теми: «Місто майбутнього» або «Вулиця майбутнього».

Матеріали: графічні матеріали (на вибір).

Підручники с. – 68.

 

ТЕМА 2. Монументальне мистецтво  4 год.

 

10

 

Монументальне мистецтво. Вітраж.

Д.З. Спостереження за колірним вирішенням монументального мистецтва.

Орієнтовні теми: «Декоративне панно» або «Квіти»

Матеріали: графічні матеріали (на вибір).

Підручник с. – 74.

11

 

Продовження теми. Монументальне мистецтво. Вітраж.

Д.З. Дібрати візуальний ряд з мозаїкою.

Орієнтовні теми: «Декоративне панно» або «Квіти»

Матеріали: графічні матеріали (на вибір).

Підручник с. – 74.

12

 

Монументальне мистецтво. Мозаїка.

Д.З. Аналіз геометричних форм предметів.

Орієнтовні теми: імітація мозаїки «Метелик» або «Фантастична риба».

 Матеріали: кольоровий папір, клей ножиці та інше.

Підручник с. – 74.

13

 

Продовження теми. Монументальне мистецтво. Мозаїка.

Узагальнення теми «Монументальне мистецтво»

Д.З. Спостереження за сюжетами орнаментів.

Орієнтовні теми: писанка з використанням традиційної символіки, авторська писанка.

Матеріали: гуашеві фарби, фломастери (на вибір).

Підручник с. – 84.

 

Тема 3. Декоративно-прикладне мистецтво. 3 год.

 

14

 

Декоративно-прикладне мистецтво. Орнамент. Мотив. Рапорт. Види орнаменту.

Д.З. Дібрати сюжети для новорічних витинанок.

Орієнтовні теми: «Рослинний орнамент» або «Польові квіти»

Матеріали: кольорові олівці, фломастери (на вибір).

Підручник с. – 108.

15

 

Декоративно-прикладне мистецтво. Різдвяний вертеп. Новорічні свята. Витинанка.

Д.З. Проаналізувати усі  визначення і поняття за І семестр.

Орієнтовна тема: витинанка «Дерево життя» або «Новорічний мотив».

Матеріали: кольоровий папір, ножиці, клей.

Підручник с. – 24-109.

16

 

Урок узагальнення. Теми  «Архітектура», «Монуме-нтальне мистецтво», «ДПМ».

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків основ здоров’я

(1год на тиждень )

І семестр –16 год

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

При-мітки

І семестр

Розділ 1. Здоров’я людини

  1.  

Цілісність здоров’я.

 

 

  1.  

Значення звичок і навичок для здоров’я

 

 

  1.  

Обираємо здоровий спосіб життя

 

 

  1.  

Профілактика захворювань

 

 

  1.  

Принципи безпечної життєдіяльності

 

 

  1.  

Безпека пасажира. Небезпечні вантажі

 

 

  1.  

Дорожньо-транспортні пригоди

 

 

  1.  

Безпека оселі

 

 

  1.  

Пожежна безпека у громадських приміщеннях

 

 

  1.  

Узагальнення і оцінювання знань з теми «Здоров’я, спосіб життя. Життя і здоров’я  людини»

 

 

Розділ 2. Фізична складова здоров’я

  1.  

Індивідуальний розвиток підлітків

 

 

  1.  

Ріст, маса тіла і фізична форма.

 

 

  1.  

Шкіра і здоров’я

 

 

  1.  

Косметичні проблеми підлітків

 

 

  1.  

Узагальнення і оцінювання знань з теми «Фізична складова здоров’я»

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків трудового навчання

(0,5 год на тиждень )

І семестр –8год

 

Дата

Тема уроку

Завдання додому

1

 

Вступ. Повторення і узагальнення знань отриманих учнями на уроках ТН у 6 класі. Галузі промисловості.

Промисловість і сільське господарство, як галузі матеріального виробництва. Галузі виробництва

2

 

Проектування. Метод фокальних об’єктів. Методи проектування

Метод фокальних об’єктів

3

 

Художнє конструювання виробів. Об’ємне проектування. Макет. Види макетів.

Художнє конструювання виробів

4

 

Проектування на три площини. Відомості про побудову креслень виробів, мають складну просторову форму.

Виконати креслення фігури у ІІІ площинах

5

 

Технологія вирощування кущових декоративних рослин

Технологія вирощування кущових декоративних рослин

6

 

Способи розмноження, садіння, догляду за рослинами. Захист від шкідників і хвороб

Способи розмноження, садіння, догляду за рослинами. Захист від шкідників і хвороб

7

 

Технологія вирощування плодоягідних культур

Технологія вирощування плодоягідних культур

8

 

Тематична контрольна робота

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 січня 2021
Переглядів
943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку