Календарно-тематичне планування уроків української мови
(2 год на тиждень )
І семестр –32год
№ |
ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ |
К-сть год |
ДАТА |
ПРИМІТКИ |
1 |
Вступ. Літературна норма української мови. |
1 |
|
|
2 |
Розвиток мовлення №1. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості.
|
1 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого ( 4 год)
|
3,4 |
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях. |
2 |
|
|
5 |
Розвиток мовлення № 2. Повторення вивченого про стилі мовлення. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю. |
1 |
|
|
6 |
Вивчені частини мови, їх правопис. |
1 |
|
|
Морфологія. Орфографія
|
Дієслово (18 год) |
7 |
Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення). |
1 |
|
|
8 |
Неозначена форма дієслова. Особові форми дієслова. |
1 |
|
|
9
|
Розвиток мовлення №3. Особливості будови розповідного тексту про виконання певних дій. Усний вибірковий переказ. Складний план власного висловлення (практично). |
1 |
|
|
10 |
Не з дієсловами (повторення). Доконаний і недоконаний види дієслова. |
1 |
|
|
11 |
Розвиток мовлення № 4. Усний твір-розповідь про виконання дій на основі власних спостережень у художньому стилі (за складним планом). |
1 |
|
|
12, 13 |
Часи дієслова.Теперішній час. Зміни дієслів теперішнього часу. Правопис -ться, -шся в кінці дієслів (повторення). Вимова дієслів на –шся, -ться. Літери е, и в особових закінченнях дієслів I і II дієвідміни (повторення). Чергування приголосних у дієсловах. |
2 |
|
|
14 |
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. |
1 |
|
|
15, 16 |
Майбутній час дієслова. Зміна дієслів теперішнього й майбутнього часу. Чергування приголосних у дієсловах. |
2 |
|
|
17 |
Тематична контрольна робота № 1 (тестування). Дієслово. |
1 |
|
|
18 |
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного способу. |
1 |
|
|
19, 20 |
Творення дієслів наказового способу. Буква ь у дієсловах наказового способу. Уживання одних способів дієслів чи форм певного часу замість інших. |
2 |
|
|
21, 22 |
Розвиток мовлення № 7-8. Письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (приготування обіду, моделювання, малювання, шиття, вишивання тощо). |
2 |
|
|
23 |
Безособові дієслова. Способи творення дієслів. |
1 |
|
|
24 |
Тематична контрольна робота № 2 (тестування). Дієслово. |
1 |
|
|
Дієприкметник (8 год)
|
25 |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
1 |
|
|
26 |
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами. Відмінювання дієприкметників. |
1 |
|
|
27,28 |
Активні і пасивні дієприкметники, їх творення. Н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження. |
2 |
|
|
29 |
Розвиток мовлення № 12. Контрольний докладний переказ тексту-роздуму в публіцистичному стилі (за простим або складним планом). |
1 |
|
|
30 |
Не з дієприкметниками. |
1 |
|
|
31 |
Тематична контрольна робота № 3 (тестування). Дієприкметник. Складання діалогів дискусійного характеру. |
1 |
|
|
32 |
Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки. |
1 |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків української літератури
(2 год на тиждень )
І семестр – 32 год
№ п/п |
Тема уроку
|
К-сть год |
Дата |
Примітка |
|
|
Вступ. Коригуюче навчання |
|
|
|
|
1 |
Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва |
1 |
|
|
|
2 |
Узагальнення вивчених творів під час дистанційного навчання |
1 |
|
|
|
|
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ Суспільно-побутові пісні |
|
|
|
|
3 |
Суспільно-побутові пісні. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. Козацькі пісні. «Ой на горі та женці жнуть». Героїзм у козацьких піснях ТЛ: суспільно-побутові пісні |
1 |
|
Вивчити напам’ять 1пісню (на вибір) |
|
4 |
Чумацькі пісні. «Ой у степу криниченька». Трагізм у чумацьких піснях |
1 |
|
||
|
Коломийки |
|
|
||
5 |
«Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» — «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Гумор і любов до життя ТЛ: коломийки |
1 |
|
||
6 |
Урок літератури рідного краю №1. Поетичні твори Оксани Радушинської |
1 |
|
ЛРК №1 |
|
|
ПРО МИНУЛІ ЧАСИ |
|
|
|
|
7 |
Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. «Захар Беркут» ТЛ: історична повість |
1 |
|
|
|
8 |
Іван Франко. «Захар Беркут». Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників |
1 |
|
|
|
9 |
Іван Франко. «Захар Беркут». Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті |
1 |
|
|
|
10 |
Іван Франко. «Захар Беркут». Лідерські якості головного героя твору |
1 |
|
|
|
11 |
Контрольна робота №1. Вступ. Із пісенних скарбів. Про минулі часи |
1 |
|
КР №1 (тест) |
|
12 |
Тарас Шевченко. Життєпис поета. Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі («Мені тринадцятий минало…») |
1 |
|
|
|
13 |
Тарас Шевченко. Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності («Тополя») ТЛ: балада, метаморфози |
1 |
|
|
|
14 |
Тарас Шевченко. «Як умру, то поховайте…» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього ТЛ: ідея |
1 |
|
Вивчити напам’ять |
|
15 |
Урок виразного читання №1. Читання поезій Т.Г. Шевченка |
1 |
|
ВЧ №1 |
|
16 |
Урок позакласного читання №1. М.Трублаїні. «Шхуна «Колумб»» |
1 |
|
ПЧ №1 |
|
17 |
Андрій Чайковський. «За сестрою». Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті ТЛ: героїко-романтична повість, композиція |
1 |
|
|
|
18 |
Андрій Чайковський. «За сестрою». Образ Павлуся як утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості. Урок мовленнєвого розвитку №1. Написання листа головному герою |
1 |
|
РМ №1 (письмово) |
|
19 |
Андрій Чайковський «За сестрою». Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків ТЛ: романтичний герой |
1 |
|
|
|
20 |
Андрій Чайковський. «За сестрою». Родинні цінності і патріотизм у творі. Фольклорні мотиви, засоби (прийом гіперболізації) |
1 |
|
|
|
21 |
Контрольна робота №2. Про минулі часи |
1 |
|
КР №2(тест) |
|
22 |
Урок літератури рідного краю №2. Край, де щедрістю все дише. Василь Корчемний |
1 |
|
ЛРК №2 |
|
23 |
Урок позакласного читання №2. Г.Тютюнник. «Вогник далеко в степу» |
1 |
|
ПЧ №2 |
|
24 |
Михайло Стельмах. Коротко про митця. Поетичне сприйняття світу. «Гуси-лебеді летять…» – автобіографічна повість про дитинство ТЛ: автобіографічний твір |
1 |
|
|
|
25 |
Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Єдність світу природи і світу дитячої душі |
1 |
|
|
|
26 |
Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Звичаї, традиції українців |
1 |
|
|
|
27 |
Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять…». Образ гусей-лебедів |
1 |
|
|
|
28 |
Урок мовленнєвого розвитку №2. Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика (усна характеристика) |
1 |
|
РМ №2 (усно) |
|
29 |
Григір Тютюнник. Цікавий епізод з дитинства письменника. Автобіографічна основа повісті «Климко» |
1 |
|
|
|
30 |
Григорій Тютюнник «Климко». Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви». Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. |
1 |
|
|
|
31 |
Григір Тютюнник. «Климко». Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь) ТЛ: художня деталь |
1 |
|
|
|
32 |
Контрольна робота №3. Про минулі часи |
1 |
|
КР №3 (твір) |
|
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури
(1 год на тиждень )
І семестр –16год
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
Дата |
1 |
ВСТУП Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. ТЛ. Поглиблення понять про оригінал і переклад. |
1 |
|
2 |
Переклад і переспів. ТЛ. Переспів. |
1 |
|
3 |
БИЛИНИ І БАЛАДИ Билина як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський). «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині. ТЛ. Билина, Гіпербола, символ. |
1 |
|
4 |
Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади. Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ. ТЛ. Балада (фольклорна). |
1 |
|
5 |
«Як Робін Гуд став розбійником». Ідея свободи і служіння народові Образ народного захисника Робіна Гуда.. |
1 |
|
6 |
Літературні балади. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність. ТЛ. Балада (літературна). |
1 |
|
7 |
Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору. |
1 |
|
8 |
РМ №1. Відгук на прочитану фольклорну або літературну баладу (усно). |
1 |
|
9 |
Контрольна робота №1. Билини і балади (тест, відповіді на запитання, літературний диктант, анкета головного героя за твором …, комбінована контрольна робота). |
1 |
|
10 |
ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ Вальтер Скотт (1771-1832) – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». ТЛ. Поглиблення понять про роман (історичний роман). |
1 |
|
11 |
Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор. |
1 |
|
12 |
Позакласне читання. Олександр Дюма. «Три мушкетери». Пригоди юного французького дворянина д’Артаньяна, який покинув свою батьківщину Гасконь, щоб стати мушкетером короля Франції. |
1 |
|
13 |
Друга світова війна в європейській поезії. Константі Ільдефонс Галчинський. «Пісня про солдатів з Вестерплятте». Альфред Марґул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд». |
1 |
|
14 |
Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Василь Володимирович Биков (1924-2003). «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті. ТЛ. Види й функції пейзажу у творі. Початкові поняття про художній час, художній простір. |
1 |
|
15 |
Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства. |
1 |
|
16 |
Контрольна робота №2 (твір за розділом «Історичне минуле в літературі). «Ідеальний лицар Айвенго» «Європейська поезія проти війни» « «Альпійська балада») |
2 |
|
Календарно-тематичне планування уроків алгебри
(2 год на тиждень )
І семестр – 32 год
Номер уроку |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
І СЕМЕСТР Тема І. ЦІЛІ ВИРАЗИ (32 год) |
||
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
|
|
Тотожність. Тотожні перетворення виразу. |
|
|
Степінь з натуральним показником .Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена .Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів. Самостійна робота №1 |
|
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.Степінь многочлена. Додавання і віднімання многочленів. |
|
|
Контрольна робота № 1 «Одночлени»
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Множення одночлена на многочлен |
|
|
Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки. Самостійна робота № 2 |
|
|
Розкладання многочлена на множники. Метод групування. |
|
|
Контрольна робота № 2 «Многочлени»
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Добуток різниці та суми двох виразів |
|
|
Різниця квадратів двох виразів. |
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів. Самостійна робота № 3 |
|
|
Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів |
|
|
Контрольна робота № 3 «Формули скороченого множення»
|
|
|
Аналіз контрольної роботи . Узагальнення та систематизація знань. Підведення підсумків першого семестру |
|
Календарно-тематичне планування уроків геометрії
(1 год на тиждень )
І семестр – 16 год
I. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8год) Примітка |
|||
1 |
Геометричні фігури. Точки та прямі. Властивості точок і прямих |
|
|
2 |
Відрізок. Вимірювання відрізків. Самостійна робота |
|
|
3 |
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
|
|
4 |
Діагностична контрольна робота |
|
|
5 |
Промінь |
|
|
6 |
Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута. Самостійна робота |
|
|
7 |
Розв’язування завдань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
8 |
Контрольна робота з теми «Елементарні геометричні фігури та їх властивості» |
|
|
ІІ. Взаємне розміщення прямих на площині (8 год) |
|||
1 |
Аналіз контрольної роботи. Суміжні кути та їх властивості |
|
|
2 |
Вертикальні кути та їх властивості |
|
|
3 |
Кут між двома прямими, що перетинаються. Практична робота «Суміжні та вертикальні кути» |
|
|
4 |
Перпендикулярні прямі та їх властивості |
|
|
5 |
Перпендикулярні прямі. Відстань від точки до прямої |
|
|
6 |
Паралельні прямі та їх властивості. Самостійна робота |
|
|
7 |
Розв’язування завдань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
8 |
Контрольна робота з теми «Взаємне розміщення прямих на площині» |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків інформатики
(1 год на тиждень )
І семестр – 16 год
№ уро-ку |
Тема уроку |
Дата уроку |
Примітки |
||
|
Тема 1. Служби Інтернету |
|
|
||
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. |
|
|
||
|
Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки |
|
|
||
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу |
|
|
||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1 «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли» |
|
|
||
|
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них |
|
|
||
|
Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі. Інтернет речей |
|
|
||
|
Тематична |
|
|
||
|
Тема 2. Опрацювання табличних даних |
|
|
||
|
Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць. |
|
|
||
|
Типи даних в електронних таблицях.. Автозаповнення та автозавершення. |
|
|
||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» |
|
|
||
|
Обчислення в електронних таблицях. Адресація. Формули. |
|
|
||
|
Копіювання та переміщення вмісту клітинок і діапазонів. |
|
|
||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3 «Виконання обчислень за даними електронної таблиці» |
|
|
||
|
Розв’язування задач засобами табличного процесора. |
|
|
||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4 «Розв’язування задач засобами табличного процесора» |
|
|
||
|
Застосування засобів опрацювання електронних таблиць для розв’язання навчальних і життєвих задач |
|
|
||
|
Тематична |
|
|
||
Календарно-тематичне планування уроків Історії України
(1 год на тиждень )
І семестр –16 год
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
І семестр Розділ 1. Виникнення та становлення Русі–України |
|||
|
Вступ до середньовічної історії України . . |
|
|
|
Східнослов’янські племена – предки українців – напередодні утворення держави |
|
|
|
Утворення Київської Русі |
|
|
|
Київська Русь за перших Рюриковичів |
|
|
|
Практичне заняття Князь Святослав та його походи за історичними джерелами. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Виникнення та становлення Русі- України» |
|
|
Розділ 2. Київська держава (Русь-Україна) наприкінці X – у першій половині XI ст. |
|||
|
Київська держава за часів князя Володимира Великого |
|
|
|
Київська держава за правління Ярослава Мудрого |
|
|
|
Писемність, освіта, архітектура та монументальний живопис Київської Русі доби розквіту . |
|
|
|
Суспільне та господарське життя за доби розквіту Київської Русі |
|
|
|
Християнська релігія і церква в житті давньоруського суспільства |
|
|
|
Практичне заняття. Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого |
|
|
|
Суспільне та господарське життя рідного краю наприкінці X – у першій половині XI ст. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.» |
|
|
|
Резервний час. |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків біології
(0,5 год на тиждень )
І семестр –8год
№ уроку |
Дата |
Зміст навчального заняття |
Домашнє завдання
|
Вступ (2 години) |
|||
1 |
|
Тварина - живий організм. Особливості тварин. Клітини і тканини тварин. |
|
2 |
|
Органи та системи органів тварин. Основні відмінності тварин від рослин та грибів. |
|
Різноманітність тварин (32 години) |
|||
3 |
|
Різноманітність тварин . Поняття про класифікацію тварин. |
|
4 |
|
Різноманітність молюсків, роль у природі та значення в житті людини. Міні-проект (за вибором) Тварини-рекордсмени. Як утворюються коралові острови? Як утворюються перлини? Тварини-будівельники. |
|
5 |
|
Паразитичні безхребетні тварини |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Різноманітність безхребетних тварин.» Контрольна робота №1 |
|
6 |
|
Хордові (загальна характеристика). Безчерепні і хребетні. |
|
7 |
|
Риби. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування. Різноманітність та значення в природі.
|
|
8 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Хордові тварини» |
|
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва
(0,5 год на тиждень )
І семестр –8год
Урок № |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
1 |
Музика крізь віки |
Л. Бетховен, «Третя симфонія» (фрагмент) |
2
|
Народна пісня в сучасному житті |
У. н. п. «Чом ти не прийшов» у вик. Тріо Маренич, Н. Бучинської, Ані Лорак, Еріки. У. н. п «Ой у вишневому садочку» у вик. Н. Матвієнко, гурту «Піккардійська терція», «Балаган Лімітед» |
3 |
Сучасне життя танцю |
Р. Лижичко «Дикі танці», «Аркан» |
4
|
Карнавал – свято музики і танцю |
Жан- Батист Арбан, «Карнавал у Венеції» соло труби і у вик. Орк., Сержіо Абреу, «Бразильський карнавал» у вик. дит. естрадного анс. «Сюрприз» |
5 |
Фольклор і музичний театр |
Є. Станкович, «Купала», ІІ дія з фольк-опери «Цвіт папороті», Є. Станкович, «Ой, глибокий колодязю», «Русалчині купала» з фольк-опери «Цвіт папороті» у вик. хору ім. Г. Верьовки, солістка Н. Матвієнко |
6 |
Аранжування в музиці |
С. Рахманінов, Рапсодія на тему Паганіні; Н. Паганіні — М. Скорик, цикл «24 каприси для великого симфонічного оркестру» (каприс №5) Каприс № 24 у рок-аранжуванні В. Зінчука. |
7 |
Сучасне аранжування класичних творів |
Оркестр Поля Моріа: І.Бах «Скерцо» із Сюїти №2,Арієль Рамірес «Жайворонок», Патрісія Карлі «Прости мені цей каприз» (у вик. Мірей Матьє), Гастон Роллан «Токата» (гітара) |
8 |
Музичне мистецтво та сучасність. Урок концерт. |
Сучасні українські виконавці за вибором вчителя |
Календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва
7клас ( 1 год. на тиждень)
І семестр Розділ І. Мистецтво в нашому житті (15 год.) |
|||
Тема 1. Архітектура 9 год. |
|||
№ уроку |
Дата проведення |
Навчальні завдання та тема уроку |
Орієнтовні тематичні вправи та завдання, техніка виконання практичних завдань |
1 |
|
Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Синтез мистецтв. Д.З. Спостереження за архітектурними спорудами. |
Орієнтовні теми: «Літні спогади». Матеріали: графітні та кольорові олівці, фломастери, фарби (на вибір). Підручник с. – 6. |
2 |
|
Архітектура. Види архітектури. Д.З. Спостереження за побудовою інтер’єру. |
Орієнтовні теми: «Альтанка». Матеріали: графічні матеріали (на вибір). Підручник с. – 24. |
3 |
|
Особливості побудови інтер’єру. Д.З. Спостереження за побудовою екстер’єру. |
Орієнтовні теми: «Класна кімната» або «Моя кімната фронтальний інтер’єр. Матеріали: графічні матеріали (на вибір). Підручник с. – 32. |
4 |
|
Малювання екстер’єру. Д.З. Зробити аналіз перспективних змін вулиці. |
Орієнтовні теми: «Старовинний замок» (за уявою). Матеріали: графічні матеріали (на вибір). Підручник с. – 40. |
5 |
|
Перспектива вулиць. Д.З. Зробити аналіз колориту вулиці. |
Орієнтовні теми: «Вулиця нашого міста» у фронтальному положенні. Матеріали: графічні матеріали (на вибір). Підручники с. – 48. |
6 |
|
Продовження теми. Перспектива вулиць. Д.З. Проаналізувати кутову перспективу архітектурної споруди. |
Орієнтовні теми: «Вулиця нашого міста» у фронтальному положенні. Матеріали: графічні матеріали (на вибір). Підручники с. – 48. |
7 |
|
Містобудування. Архітектура історичного міста. Д.З. Продумати колірне вирішення власної роботи. |
Орієнтовні теми: «Середньо-вічний замок» у кутовому положенні за двома точками сходу. Матеріали: фарби. Підручники с. – 58. |
8 |
|
Продовження теми. Містобудування. Архітектура історичного міста. Д.З. Дібрати візуальний ряд фантастичних архітектурних споруд.
|
Орієнтовні теми: «Середньо-вічний замок» у кутовому положенні за двома точками сходу. Матеріали: фарби. Підручники с. – 58. |
9 |
|
Місто майбутнього. Узагальнення теми «Архітектура». Д.З. Спостереження за монументальним мистецтвом нашого міста. |
Орієнтовні теми: «Місто майбутнього» або «Вулиця майбутнього». Матеріали: графічні матеріали (на вибір). Підручники с. – 68. |
|
ТЕМА 2. Монументальне мистецтво 4 год.
|
||
10 |
|
Монументальне мистецтво. Вітраж. Д.З. Спостереження за колірним вирішенням монументального мистецтва. |
Орієнтовні теми: «Декоративне панно» або «Квіти» Матеріали: графічні матеріали (на вибір). Підручник с. – 74. |
11 |
|
Продовження теми. Монументальне мистецтво. Вітраж. Д.З. Дібрати візуальний ряд з мозаїкою. |
Орієнтовні теми: «Декоративне панно» або «Квіти» Матеріали: графічні матеріали (на вибір). Підручник с. – 74. |
12 |
|
Монументальне мистецтво. Мозаїка. Д.З. Аналіз геометричних форм предметів. |
Орієнтовні теми: імітація мозаїки «Метелик» або «Фантастична риба». Матеріали: кольоровий папір, клей ножиці та інше. Підручник с. – 74. |
13 |
|
Продовження теми. Монументальне мистецтво. Мозаїка. Узагальнення теми «Монументальне мистецтво» Д.З. Спостереження за сюжетами орнаментів. |
Орієнтовні теми: писанка з використанням традиційної символіки, авторська писанка. Матеріали: гуашеві фарби, фломастери (на вибір). Підручник с. – 84. |
|
Тема 3. Декоративно-прикладне мистецтво. 3 год.
|
||
14 |
|
Декоративно-прикладне мистецтво. Орнамент. Мотив. Рапорт. Види орнаменту. Д.З. Дібрати сюжети для новорічних витинанок. |
Орієнтовні теми: «Рослинний орнамент» або «Польові квіти» Матеріали: кольорові олівці, фломастери (на вибір). Підручник с. – 108. |
15 |
|
Декоративно-прикладне мистецтво. Різдвяний вертеп. Новорічні свята. Витинанка. Д.З. Проаналізувати усі визначення і поняття за І семестр. |
Орієнтовна тема: витинанка «Дерево життя» або «Новорічний мотив». Матеріали: кольоровий папір, ножиці, клей. Підручник с. – 24-109. |
16 |
|
Урок узагальнення. Теми «Архітектура», «Монуме-нтальне мистецтво», «ДПМ». |
|
Календарно-тематичне планування уроків основ здоров’я
(1год на тиждень )
І семестр –16 год
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
При-мітки |
І семестр Розділ 1. Здоров’я людини |
|||
|
Цілісність здоров’я. |
|
|
|
Значення звичок і навичок для здоров’я |
|
|
|
Обираємо здоровий спосіб життя |
|
|
|
Профілактика захворювань |
|
|
|
Принципи безпечної життєдіяльності |
|
|
|
Безпека пасажира. Небезпечні вантажі |
|
|
|
Дорожньо-транспортні пригоди |
|
|
|
Безпека оселі |
|
|
|
Пожежна безпека у громадських приміщеннях |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з теми «Здоров’я, спосіб життя. Життя і здоров’я людини» |
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|||
|
Індивідуальний розвиток підлітків |
|
|
|
Ріст, маса тіла і фізична форма. |
|
|
|
Шкіра і здоров’я |
|
|
|
Косметичні проблеми підлітків |
|
|
|
Узагальнення і оцінювання знань з теми «Фізична складова здоров’я» |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків трудового навчання
(0,5 год на тиждень )
І семестр –8год
№ |
Дата |
Тема уроку |
Завдання додому |
1 |
|
Вступ. Повторення і узагальнення знань отриманих учнями на уроках ТН у 6 класі. Галузі промисловості. |
Промисловість і сільське господарство, як галузі матеріального виробництва. Галузі виробництва |
2 |
|
Проектування. Метод фокальних об’єктів. Методи проектування |
Метод фокальних об’єктів |
3 |
|
Художнє конструювання виробів. Об’ємне проектування. Макет. Види макетів. |
Художнє конструювання виробів |
4 |
|
Проектування на три площини. Відомості про побудову креслень виробів, мають складну просторову форму. |
Виконати креслення фігури у ІІІ площинах |
5 |
|
Технологія вирощування кущових декоративних рослин |
Технологія вирощування кущових декоративних рослин |
6 |
|
Способи розмноження, садіння, догляду за рослинами. Захист від шкідників і хвороб |
Способи розмноження, садіння, догляду за рослинами. Захист від шкідників і хвороб |
7 |
|
Технологія вирощування плодоягідних культур |
Технологія вирощування плодоягідних культур |
8 |
|
Тематична контрольна робота |
|