КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Для індивідуального навчання в 5 класі
(70 годин, 2год на тиждень)
Розвиток мовлення – 16 год
І СЕМЕСТР
№ |
ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ |
К-сть Год |
Дата |
ДАТА |
1 |
Вступ. Значення мови в житті суспільства. . Поняття державної мови. Українська мова – державна мова України |
1 |
|
|
2 |
Розвиток мовлення №1. Мова і мовлення. Види мовленнєвої діяльності |
1 |
|
|
3 |
Частини мови: основні способи їхнього розпізнавання |
1 |
|
|
4 |
Розвиток мовлення № 2. Усний докладний переказ розповідного текту. Вимоги до мовлення |
1 |
|
|
5 |
Розвиток мовлення № 3. Письмовий докладний переказ розповідного тексту |
1 |
|
|
6 |
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми й речення. Головне й залежне слова у словосполученні. Граматична помилка та її умовне позначення (практично) |
1 |
|
|
7 |
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення). Види помилок |
1 |
|
|
8 |
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення (повторення). |
1 |
|
|
9 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Способи їх вираження різними частинами мови |
1 |
|
|
10 |
Розвиток мовлення № 4. Типи мовлення. Особливості побудови розповіді. Усний переказ тексту розповідного характеру |
1 |
|
|
11 |
Речення з однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками і, а, але). Кома між однорідними членами речення |
1 |
|
|
12 |
Розвиток мовлення № 5. Особливості побудови опису предмета. Усний докладний переказ тексту, що містить опис предмета |
1 |
|
|
13 |
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах. |
1 |
|
|
14 |
Тематична контрольна робота № 1 (тестування). Навчальне читання мовчки |
1 |
|
|
15 |
Розвиток мовлення № 6. Письмовий докладний переказ тексту з елементами опису предмета |
1 |
|
|
16
|
Звертання. Роль звертань у реченні (практично). Розділові знаки при звертанні. Складання діалогів |
1 |
|
|
17 |
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). Виділення вставних слів на письмі комами. Складання діалогів |
1 |
|
|
18 |
Розвиток мовлення № 7. Лист. Адреса |
1 |
|
|
19 |
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення, з’єднаних безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
1 |
|
|
20 |
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові |
1 |
|
|
21 |
Діалог. Розділові знаки при діалозі |
1 |
|
|
22 |
Звуки мови і звуки мовлення. |
1 |
|
|
23 |
Позначення звуків на письмі. Алфавіт. Вимова звуків, що позначаються літерами г та r. Співвідношення звуків і літер. Звукове значення літер я, ю, є, ї |
1 |
|
|
24 |
Звуки голосні та приголосні. Приголосні тверді й м’які, дзвінкі та глухі. |
1 |
|
|
25 |
Склад. Наголос. Правила переносу слова з рядка в рядок. Орфограма. Орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник. |
1 |
|
|
26 |
Вимова наголошених і ненаголошених голосних, позначення їх на письмі. Ненаголошені [е], [и], [о] в коренях слів. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом |
1 |
|
|
27
|
Приголосні дзвінкі і глухі. Вимова приголосних звуків і позначення їх на письмі. Уподібнення приголосних звуків |
1 |
|
|
28 |
Тематична контрольна робота № 2 (тестування) |
1 |
|
|
29 |
Розвиток мовлення № 8. Контрольний переказ |
1 |
|
|
30 |
Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки |
1 |
|
|
ІІ СЕМЕСТР
№ |
ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ |
К-сть год |
ДАТА |
31-32 |
Спрощення в групах приголосних |
2 |
|
33 |
Розвиток мовлення № 9. Письмовий переказ розповідного тексту, що містить опис тварини |
1 |
|
34-35 |
Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично). Чергування [о]-[а]; [е]-[і]; [е]-[и]; [о], [е] з [і] |
2 |
|
36 |
Чергування [е]-[о] після [ж], [дж], [ч], [ш]; |
1 |
|
37 |
Розвиток мовлення № 10. Особливості побудови роздуму |
1 |
|
38 |
Чергування [и], [і] після [ж], [ч],[ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів |
1 |
|
39 |
Розвиток мовлення № 11. Усний докладний переказ тексту, що містить роздум |
1 |
|
40 |
Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] - [з′], [ц′], [с′]. |
1 |
|
41-42 |
Основні випадки чергування у-в, і-й |
2 |
|
43 |
Вимова і правопис префіксів з- (зі-), с- |
|
|
44 |
Вимова і правопис префіксів роз- (розі-), без- |
1 |
|
45 |
Позначення м’якості приголосних на письмі літерами ь, і, є, ю, я. Сполуки літер йо, ьо |
1 |
|
46-47 |
Правила вживання знака м’якшення |
2 |
|
48 |
Розвиток мовлення № 12. Замітка до газети інформаційного характеру |
1 |
|
49-50 |
Правила вживання апострофа |
2 |
|
51-52 |
Подвоєння літер на подовжених м’яких приголосних і збігу однакових приголосних звуків |
2 |
|
53-54 |
Написання слів іншомовного походження. Ознайомлення зі словником іншомовних слів. Складання діалогів |
2 |
|
55 |
Тематична контрольна робота № 3 (тестування) Навчальне аудіювання |
1 |
|
56 |
Зв’язне мовлення № 13. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму |
1 |
|
57 |
Лексичне значення слова. Ознайомлення з тлумачним словником. Однозначні й багатозначні слова (повторення) |
1 |
|
58 |
Уживання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). Лексична помилка (практично). Ознайомлення з тлумачним і перекладним словниками. |
1 |
|
59 |
Загальновживані (нейтральні) та стилістично забарвлені слова |
1 |
|
60-61 |
Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми. Ознайомлення зі словниками синонімів, антонімів. |
2 |
|
62 |
Походження (етимологія) слова. Етимологічний словник |
1 |
|
63 |
Зв’язне мовлення №14. Контрольний переказ тексту, у якому поєднано різні типи мовлення |
1 |
|
64 |
Корінь, префікс, суфікс і закінчення – значущі частини слова (повторення і поглиблення вивченого). |
1 |
|
65 |
Спільнокореневі слова й форми слова. Незмінні й змінні слова. |
1 |
|
66 |
Вимова і написання префіксів пре-, при-, прі- |
1 |
|
67 |
Тематична контрольна робота № 4 (тестування) |
1 |
|
68 |
Контрольний диктант. |
1 |
|
69 |
Зв’язне мовлення № 15. Усний твір-оповідання про випадок із життя. Контрольне аудіювання |
1 |
|
70 |
Зв’язне мовлення №16. Контрольний твір (оповідання про випадок із життя) |
1 |
|