Календарно-тематичне планування для індивідуального навчання з української мови в 5 класі(2 год./тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для учнів, які навчаються на індивідуальні формі здобуття освіти. 70 годин на рік, 2 години на тиждень
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Для індивідуального навчання  в 5 класі

(70 годин, 2год на тиждень)

Розвиток мовлення – 16 год

 

І СЕМЕСТР

 

ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ

К-сть

Год

Дата

ДАТА

1

Вступ.  Значення мови в житті суспільства. . Поняття державної мови. Українська мова – державна мова України

1

 

 

2

Розвиток мовлення №1. Мова і мовлення. Види мовленнєвої діяльності

1

 

 

3

Частини мови: основні способи їхнього розпізнавання

1

 

 

4

Розвиток мовлення № 2. Усний докладний переказ розповідного текту. Вимоги до мовлення

1

 

 

5

Розвиток мовлення № 3. Письмовий докладний переказ розповідного тексту

1

 

 

6

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми й речення. Головне й залежне слова у словосполученні. Граматична помилка та її умовне позначення (практично)

1

 

 

7

Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення). Види помилок

1

 

 

8

Види речень за метою висловлювання:  розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення (повторення).

1

 

 

9

Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Способи їх вираження різними частинами мови

1

 

 

10

Розвиток мовлення № 4.  Типи мовлення. Особливості побудови розповіді. Усний переказ тексту розповідного характеру

1

 

 

11

Речення з однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками і, а, але). Кома між однорідними членами речення

1

 

 

12

Розвиток мовлення № 5. Особливості побудови опису предмета. Усний докладний переказ тексту, що містить опис предмета

1

 

 

13

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах.

1

 

 

14

Тематична контрольна робота  № 1 (тестування).  Навчальне читання мовчки

1

 

 

15

Розвиток мовлення № 6. Письмовий докладний переказ тексту з елементами опису предмета

1

 

 

16

 

Звертання. Роль звертань у реченні (практично). Розділові знаки при звертанні. Складання діалогів

1

 

 

17

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). Виділення вставних слів на письмі комами. Складання діалогів

1

 

 

18

Розвиток мовлення № 7. Лист. Адреса

1

 

 

19

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення,  з’єднаних безсполучниковим  і сполучниковим зв’язком.

1

 

 

20

Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові

1

 

 

21

Діалог. Розділові знаки при діалозі

1

 

 

22

Звуки мови і звуки мовлення.

1

 

23

Позначення звуків на письмі. Алфавіт. Вимова звуків, що позначаються літерами г та r. Співвідношення звуків і літер. Звукове значення літер я, ю, є, ї

1

 

24

Звуки голосні та приголосні. Приголосні тверді й м’які, дзвінкі та глухі.

1

 

25

Склад. Наголос. Правила переносу слова з рядка в рядок. Орфограма. Орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник.

1

 

26

Вимова наголошених і ненаголошених голосних, позначення їх на письмі. Ненаголошені [е], [и], [о] в коренях слів. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом

1

 

27

 

Приголосні дзвінкі і глухі. Вимова приголосних звуків і позначення їх на письмі. Уподібнення приголосних звуків

1

 

28

Тематична контрольна робота № 2 (тестування)

1

 

29

Розвиток мовлення № 8. Контрольний переказ

1

 

30

Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки

1

 

 

ІІ СЕМЕСТР

 

ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ

К-сть год

ДАТА

31-32

Спрощення в групах приголосних

2

 

33

Розвиток мовлення № 9. Письмовий переказ розповідного тексту, що містить опис тварини

1

 

34-35

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично). Чергування  [о]-[а]; [е]-[і];  [е]-[и];  [о], [е] з [і]

2

 

36

Чергування [е]-[о] після [ж], [дж], [ч], [ш]; 

1

 

37

Розвиток мовлення № 10. Особливості побудови роздуму

1

 

38

Чергування [и], [і] після [ж], [ч],[ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів

1

 

39

Розвиток мовлення № 11. Усний докладний переказ тексту, що містить роздум

1

 

40

Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] -  [з′], [ц′], [с′].

1

 

41-42

Основні випадки чергування у-в, і-й

2

 

43

Вимова і правопис префіксів  з- (зі-), с-

 

 

44

Вимова і правопис префіксів  роз-

(розі-), без-

1

 

45

Позначення м’якості приголосних на письмі літерами ь, і, є, ю, я. Сполуки літер йо, ьо

1

 

46-47

Правила вживання  знака м’якшення

2

 

48

Розвиток мовлення № 12. Замітка до газети інформаційного характеру

1

 

49-50

Правила вживання апострофа

2

 

51-52

Подвоєння літер на подовжених м’яких приголосних і збігу однакових приголосних звуків 

2

 

53-54

Написання слів іншомовного походження. Ознайомлення зі словником іншомовних слів. Складання діалогів

2

 

55

Тематична контрольна робота № 3 (тестування) Навчальне аудіювання

1

 

56

Зв’язне мовлення № 13. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму

1

 

57

Лексичне значення слова. Ознайомлення з тлумачним словником. Однозначні й багатозначні слова (повторення)

1

 

58

Уживання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). Лексична помилка (практично). Ознайомлення з тлумачним і перекладним словниками.

1

 

59

Загальновживані (нейтральні) та стилістично забарвлені слова

1

 

60-61

Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми. Ознайомлення зі словниками синонімів, антонімів.

2

 

62

Походження (етимологія) слова. Етимологічний словник

1

 

63

Зв’язне мовлення №14. Контрольний переказ тексту, у якому поєднано різні типи мовлення

1

 

64

Корінь, префікс, суфікс і закінчення – значущі частини слова (повторення і поглиблення вивченого).

 

1

 

65

Спільнокореневі слова й форми слова. Незмінні й змінні слова.

1

 

66

Вимова і написання префіксів пре-, при-, прі-

1

 

67

Тематична контрольна робота № 4 (тестування)

1

 

68

Контрольний диктант.

1

 

69

Зв’язне мовлення № 15. Усний твір-оповідання про випадок із життя. Контрольне аудіювання

1

 

70

Зв’язне мовлення №16. Контрольний твір (оповідання про випадок із життя)

1

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Бринько Світлана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Михальчук Світлана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Черкас Яна Едуардівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
19 серпня 2022
Переглядів
4435
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку