Календарно-тематичне планування для модифікованої програми з української мови, яке розроблене для дитини з ООП.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування, розроблене відповідно до модифікованої навчальної програми. Підходить для дитини з ООП, 4 рівень підтримки.

Перегляд файлу

Українська мова

№ за/п

Дата

Зміст навчального предмета

Примітка

ВСТУП

1.

 

Мова як основний засіб спілкування. Мовні й немовні засоби спілкування. Значення української мови як державної в житті Української держави.

 

2.

 

РМ. Мовлення і спілкування. Загальне уявлення про мовлення як діяльність.

 

3.

 

РМ. Основні правила спілкування. Монологічне та діалогічне спілкування.

 

4.

 

Основні правила спілкування. Складання діалогу.

 

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

5.

 

РМ. Текст. Ключові слова в тексті. Усна й письмова форми тексту.

 

6.

 

Текст-розповідь.

 

7.

 

Текст-опис.

 

8.

 

Текст-роздум.

 

9.

 

РМ. Особливості будови опису предмета.

 

10.

 

Навчальний диктант.

 

ЛЕКСИКОЛОГІЯ

11.

 

Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник.

 

12.

 

Однозначні й багатозначні слова.

 

13.

 

Пряме й переносне значення слів.

 

14.

 

Пряме й переносне значення слів.

 

15.

 

РМ. Складання простого плану до тексту-розповіді.

 

16.

 

Синоніми. Словник синонімів.

 

17.

 

Антоніми. Словник антонімів.

 

18.

 

РМ. Складання простого плану до тексту-опису.

 

19.

 

РМ. Письмовий переказ тексту-опису.

 

20.

 

Омоніми. Словник омонімів.

 

21.

 

Омоніми та багатозначні слова.

 

22.

 

Урок культури мовлення. Вживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, анти суржик.

 

23.

 

Навчальний диктант.

 

24.

 

Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо).

 

25.

 

Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія».

 

26.

 

Діагностична (контрольна робота). Лексикологія.

 

Будова слова. Орфографія

27.

 

Основа слова і закінчення.

 

28.

 

Основа слова і закінчення.

 

29.

 

РМ. Діагностична робота. Письмовий  переказ розповідного тексту художнього стилю.

 

30.

 

РМ. Діагностична робота. Письмовий  переказ розповідного тексту художнього стилю.

 

31.

 

РМ. Аналіз письмового переказу.

 

 

32.

 

Корінь слова.

 

33.

 

Корінь слова. Спільнокореневі слова.

 

34.

 

Добір спільнокореневих слів.

 

35.

 

Префікс

 

36.

 

РМ. Особливості твору-опису тварини. Письмовий твір-опис тварини

 

37.

 

РМ. Аналіз письмового твору-опису.

 

38.

 

Правопис слів з префіксами з-, с-.

 

39.

 

Правопис слів з префіксами роз-, без-.

 

40.

 

Суфікс.

 

41.

 

Суфікс. Утворення нових слів.

 

42.

 

Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія».

 

 

43.

 

Діагностична робота. Будова слова. Орфографія.

 

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

 

44.

 

Звуки мови і звуки мовлення.

 

45.

 

Голосні звуки. Позначення їх у транскрипції.

 

46.

 

Наголос у словах.

 

47.

 

Наголошені та ненаголошені склади.

 

48.

 

РМ. Особливості будови розповіді. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі.

 

49.

 

РМ. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду

 

50.

 

РМ. Аналіз письмового твору-розповіді.

 

 

51.

 

Приголосні звуки.

 

52.

 

Приголосні звуки: тверді та м’які.

 

53.

 

Позначення твердості та м’якості на письмі.

 

54.

 

Склад. Основні правила переносу.

 

55.

 

Діагностична робота. Диктант за І семестр.

 

 

56.

 

Аналіз контрольного диктанту.

 

 

57.

 

Дзвінкі та глухі приголосні.

 

58.

 

Дзвінкі та глухі приголосні.

 

59.

 

Урок творчості. Створення малюнків, колажів, коміксів, аудіозаписів про нормативне наголошування слів.

 

 

60.

 

Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо).

 

 

61.

 

Діагностична  робота. Звуки мови і звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос.

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

62.

 

Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и].

 

63.

 

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів.

 

64.

 

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Інкл
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку