Календарно-тематичне планування, розроблене відповідно до модифікованої навчальної програми. Підходить для дитини з ООП, 4 рівень підтримки.
Українська мова
№ за/п |
Дата |
Зміст навчального предмета |
Примітка |
|
ВСТУП |
||||
1. |
|
Мова як основний засіб спілкування. Мовні й немовні засоби спілкування. Значення української мови як державної в житті Української держави. |
|
|
2. |
|
РМ. Мовлення і спілкування. Загальне уявлення про мовлення як діяльність. |
|
|
3. |
|
РМ. Основні правила спілкування. Монологічне та діалогічне спілкування. |
|
|
4. |
|
Основні правила спілкування. Складання діалогу. |
|
|
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ |
||||
5. |
|
РМ. Текст. Ключові слова в тексті. Усна й письмова форми тексту. |
|
|
6. |
|
Текст-розповідь. |
|
|
7. |
|
Текст-опис. |
|
|
8. |
|
Текст-роздум. |
|
|
9. |
|
РМ. Особливості будови опису предмета. |
|
|
10. |
|
Навчальний диктант. |
|
|
ЛЕКСИКОЛОГІЯ |
||||
11. |
|
Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник. |
|
|
12. |
|
Однозначні й багатозначні слова. |
|
|
13. |
|
Пряме й переносне значення слів. |
|
|
14. |
|
Пряме й переносне значення слів. |
|
|
15. |
|
РМ. Складання простого плану до тексту-розповіді. |
|
|
16. |
|
Синоніми. Словник синонімів. |
|
|
17. |
|
Антоніми. Словник антонімів. |
|
|
18. |
|
РМ. Складання простого плану до тексту-опису. |
|
|
19. |
|
РМ. Письмовий переказ тексту-опису. |
|
|
20. |
|
Омоніми. Словник омонімів. |
|
|
21. |
|
Омоніми та багатозначні слова. |
|
|
22. |
|
Урок культури мовлення. Вживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, анти суржик. |
|
|
23. |
|
Навчальний диктант. |
|
|
24. |
|
Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо). |
|
|
25. |
|
Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія». |
|
|
26. |
|
Діагностична (контрольна робота). Лексикологія. |
|
|
Будова слова. Орфографія |
||||
27. |
|
Основа слова і закінчення. |
|
|
28. |
|
Основа слова і закінчення. |
|
|
29. |
|
РМ. Діагностична робота. Письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю. |
|
|
30. |
|
РМ. Діагностична робота. Письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю. |
|
|
31. |
|
РМ. Аналіз письмового переказу.
|
|
|
32. |
|
Корінь слова. |
|
|
33. |
|
Корінь слова. Спільнокореневі слова. |
|
|
34. |
|
Добір спільнокореневих слів. |
|
|
35. |
|
Префікс |
|
|
36. |
|
РМ. Особливості твору-опису тварини. Письмовий твір-опис тварини |
|
|
37. |
|
РМ. Аналіз письмового твору-опису. |
|
|
38. |
|
Правопис слів з префіксами з-, с-. |
|
|
39. |
|
Правопис слів з префіксами роз-, без-. |
|
|
40. |
|
Суфікс. |
|
|
41. |
|
Суфікс. Утворення нових слів. |
|
|
42. |
|
Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія».
|
|
|
43. |
|
Діагностична робота. Будова слова. Орфографія.
|
|
|
ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ
|
||||
44. |
|
Звуки мови і звуки мовлення. |
|
|
45. |
|
Голосні звуки. Позначення їх у транскрипції. |
|
|
46. |
|
Наголос у словах. |
|
|
47. |
|
Наголошені та ненаголошені склади. |
|
|
48. |
|
РМ. Особливості будови розповіді. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі. |
|
|
49. |
|
РМ. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду |
|
|
50. |
|
РМ. Аналіз письмового твору-розповіді.
|
|
|
51. |
|
Приголосні звуки. |
|
|
52. |
|
Приголосні звуки: тверді та м’які. |
|
|
53. |
|
Позначення твердості та м’якості на письмі. |
|
|
54. |
|
Склад. Основні правила переносу. |
|
|
55. |
|
Діагностична робота. Диктант за І семестр.
|
|
|
56. |
|
Аналіз контрольного диктанту.
|
|
|
57. |
|
Дзвінкі та глухі приголосні. |
|
|
58. |
|
Дзвінкі та глухі приголосні. |
|
|
59. |
|
Урок творчості. Створення малюнків, колажів, коміксів, аудіозаписів про нормативне наголошування слів.
|
|
|
60. |
|
Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо).
|
|
|
61. |
|
Діагностична робота. Звуки мови і звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос. |
|
|
ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ |
||||
62. |
|
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и]. |
|
|
63. |
|
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів. |
|
|
64. |
|
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів. |
|
|