1 КЛАС
ЧИТАННЯ, ПИСЬМО, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
За підручником: Буквар .М.Д.Захарійчук.,частина 2, 2018 рік.
ІІ семестр
19 тижнів х 7 годин на тиждень = 133 годин
(66,5 годин читання, 66,5 годин письма)
ЧИТАННЯ
|
ПИСЬМО |
||||
№ уроку, с.у підручн |
Дата прове- дення |
Тема |
№ уроку, с.у зошиті |
Дата прове- дення |
Тема |
112. с.4-5 |
|
Звуки [г], [г’1, буква Гг («ге»). Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] в кінці слів і складів. Логічні вправи «Де живе?», «Де росте?» |
113. |
|
Письмо малої букви г. Письмо букви в складах, словах і реченнях. Зображення букв у вказаній послідовності |
114. с.6-7 |
|
Велика буква Г. У власних назвах. Читання казки в особах. |
115. |
|
Аналіз складових елементів великої букви Г. Письмо великої букви Г. Письмо слів та речень з великою буквою Г. Знаходження групи букв за вказаною групою |
116. с.8-9 |
|
Звуки [ґ], [ґ’], буква Ґґ («ґе»). Засвоєння українських слів, поданих у Букварі, зі звуком [ґ], буквою ґ (вимова, читання) |
117. |
|
Аналіз складових елементів малої букви ґ. Письмо малої букви ґ, складів і слів з нею. Аналіз слів з буквою ґ |
118. с.10-11 |
|
Закріплення звуків [г], [ґ], букв Гг, Ґґ. Удосконалення навички читання. Побудова усних діалогів за змістом прочитаних текстів |
119. |
|
Аналіз складових елементів великої букви Ґ. Порівняння великої Ґ з великими Л, М. Письмо великої букви Ґ. Письмо складів, слів, речень. Порівняння форм букв
|
120. с.12-13 |
|
Звук [ч], буква Чч («че»). Робота над орфоепічно правильним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними, крім [і]. Заучування скоромовки. Робота з анаграмами. |
121. |
|
Аналіз складових елементів малої букви ч. Письмо малої букви ч. Письмо слів, речення з малою буквою ч |
122 с 14-15
|
|
Закріплення букви Чч. Бесіда про Українські Карпати. Розвиток артикуляційно- вимовних умінь учнів. Робота на казкою “Лисичка та журавель”.”Черепаха Наталка” За Е.Заржицькою. |
123. |
|
Поелементний аналіз великої букви Ч. Зіставлення великих букв Ч, У. Письмо великої букви Ч. Письмо слів, речень з великою буквою Ч |
124. с.16-17 |
|
Звук [й], буква Йй («ій», «йот»). Ознайомлення з' буквосполученням йо. Вправи з розвитку фонетичного слуху |
125. |
|
Аналіз складових елементів малої букви й. Порівняння малих букв й і и. Письмо малої букви й. Письмо складів, слів і речень з малою буквою й |
126. с.18-19 |
|
Закріплення звука [й], букви Йй. Відпрацювання техніки читання текстів діалогічної форми. Читання в особах. за. С.Козловим.
|
127. |
|
Аналіз складових елементів великої букви Й. Порівняння великих букв Й і И. Письмо великих букв Й та И. Списування друкованого речення. Складання розповіді за малюнком у зошиті.
|
128. с.20-21 |
|
Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток артикуляційно- вимовних умінь учнів
|
129. |
|
Поелементний аналіз малої букви х, порівняння з елементами інших букв. Письмо малої букви х. Письмо складів, слів і речень з малою буквою х. Списування друкованого речення. |
130. с.22-23 |
|
Закріплення звука [х], букви Хх. |
131. |
|
Поелементний аналіз великої букви X, порівняння з елементами інших букв. Письмо великої букви X Письмо складів, слів і речень з великою буквою X
|
132. с.24-25 |
|
Звук [ж], буква Жж («же»). Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах. Заучування скоромовок. Робота з анаграмою
|
133. |
|
Поелементний аналіз малої букви ж. Порівняння з іншими буквами. Письмо малої букви ж. Письмо складів, слів і речень з малою буквою ж |
134. с.26-27 |
|
Закріплення звука [ж], букви Жж. Розучування скоромовки.Ребуси.Читання казки за М.і Т.прохарськими. |
135. |
|
Поелементний аналіз великої букви Ж. Порівняння великої букви Ж з великою буквою X. Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ж |
136. с.28-29 |
|
Звук [ш], буква Шш («ша»). Зіставлення звуків [ш] — [ж] у складах і словах. Бесіда про дитячі ігри — спортивні та інтелектуальні |
137. |
|
Аналіз складових елементів малої букви ш. Порівняння малої букви ш з малими буквами и, й. Письмо малої букви ш. Письмо складів, слів і речень з малою буквою ш |
138. с.30-31 |
|
Закріплення звука [ш], букви Шш. Робота над виразністю читання речень, різних за метою висловлювання. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Робота над текстом про Т.Г.Шевченка. |
139. |
|
Аналіз складових елементів великої букви Ш. Порівняння великої букви Ш з великими буквами И, Й Письмо великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ш. Списування друкованого речення |
140. с.32-33 |
|
Аналізуємо вивчене. Я умію,я можу. |
141. |
|
Зорові та слухові диктанти. |
142. с.34-35 |
|
Весна.Весняні свята України. |
143. |
|
Перегляд відео про традиції весняних свят. |
144. с.36-37 |
|
Буква Її, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ — столицю України. |
145. |
|
Аналіз складових елементів малої і великої букв Її. Письмо малої і великої букв ї Ї, складів, слів і речень з ними. Списування друкованого речення
|
146. с.38-39 |
|
Закріплення букви Її. Опрацювання текстів про Л.Українку. |
147. |
|
Поелементний аналіз великої букви К. Порівняння з великою рукописною Н. Письмо великої букви К, складів, слів і речень. Закріплення вміння писати вивчені великі букви
|
148. с.40-41 |
|
Буква Яя. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м’якими приголосними.
|
149. |
|
Аналіз складових елементів малої букви я. Порівняння малої букви я з малими буквами л, м, ґ. Письмо малої букви я. Письмо складів і слів з малою буквою я. Списування друкованих букв |
150. с.42-43. |
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення [й], м’яких приголосних з наступним голосним [а].Робота над оповіданням за Л.Ніцой.
|
151. |
|
Аналіз складових елементів великої букви Я. Порівняння великої букви Я з великими буквами Л, М, Г. Письмо великої букви Я. Списування друкованих букв, речень. Диктант коротких слів
|
152. с.44-45 |
|
Буква Юю, позначення нею звукосполучення [йу], звука [у] та м’якості приголосного. |
153. |
|
Аналіз складових елементів малої букви ю. Письмо малої букви ю, слів і речень. Списування друкованого речення |
154. с.46-47 |
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами на текстах Букваря . |
155. |
|
Диктант зоровий та слуховий на повторення та закріплення. |
156. с.48-49 |
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Юю в різних позиціях. Робота з дитячою книгою |
157. |
|
Аналіз складових елементів великої букви Ю. Порівняння з великими рукописними буквами К, Н. Письмо великої букви Ю, слів і речень |
158. с.50-51 |
|
Буква Єє на позначення звукосполучення [йе], звука [е] та м’якості приголосного |
159. |
|
Аналіз складових елементів малої букви є. Письмо малої букви є, слів і речень. Письмо знака питання |
160. с.52-53. |
|
Закріплення букви Єє. Опрацювання тексту за е.Ніцой. |
161. |
|
Аналіз складових елементів великої букви Є. Порівняння великої букви Є з великими буквами, їх елементами — О, С, X, Ж. Письмо великої букви Є, слів і речень. Самодиктант |
162. с.54-55 |
|
Буква Ц ц на позначення звукосполучення [це],читання слів,речень. Розучування скоромовки. |
163. |
|
Аналіз складових елементів малої букви ц. Списування друкованого речення. Самодикгант Робота з розвитку зв’язного мовлення.
|
164. с.56-57 |
|
Закріплення букви Ц ц. Опрацювання текстів букваря. |
165. |
|
Аналіз складових елементів великої букви Ц. Порівняння великої букви Ц з великими буквами . |
166.. с.58-59 |
|
Буква Щщ («ща»), позначення нею звукосполучення [шч]. Бесіда на тему «Наша Батьківщина»Вивчення скоромовки. |
167. |
|
Аналіз складових елементів малої букви щ. Порівняння малої букви щ з малими буквами ш, ц. Письмо малої букви щ, слів і речень |
168. с.60-61 |
|
Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквений аналіз слів.Вивчення віршику “Іди ,іди дощику.””ЩАСТИК” ЗА Л.нІЦОЙ. |
169. |
|
Аналіз складових елементів великої букви Щ. Порівняння великої букви Щ з великими буквами Ш, Ц. Письмо великої букви Щ. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих речень. Диктант |
170. с.62-63. |
|
Звук [ф], буква Фф («еф»). Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф] |
171. |
|
Аналіз складових елементів малої букви ф. Порівняння малої букви ф з малою буквою о. Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів та речення |
172. с.65-66 |
|
Закріплення звука [ф], букви Фф. Вправи на звуко-буквений аналіз слів |
173. |
|
Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і речень з великою буквою Ф |
174. с.67-68 |
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. |
175. |
|
Письмо буквосполучення Дж, дж, слів і речень |
176. с.69-70 |
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [ дз'] |
177. |
|
Письмо буквосполучення Дз, дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з. Письмо буквосполучень дзь, дзв, дзе, слів і речень. Самодиктант. |
178. с.68-69 |
|
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова і написання слів з апострофом |
179. |
|
Письмо слів з апострофом. Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки) |
180. с.70-71 |
|
Вправлянні в читанні слів з апострофом. Робота над ребусами. Робота над оповіданням з польського гумору. |
181. |
|
Письмо слів під диктовку, що містять апостроф. Списування речень. |
182. с.72-73 |
|
Народні перлинки.Заклички . Мирилки. Пісні ігри. |
183. |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Виконання творчих письмових завдань |
184. с.74-75. |
|
Колискові пісні .Загадки. |
185. |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Повторення написання букв .
|
|
|||||
186. с.76-77. |
|
Казки -мультфільми. Кривенька качечка. Читання казки. Перегляд мультфільму. |
187. |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Виконання творчих письмових завдань. Письмо в зошиті без друкованої основи. Списування з дошки рукописних складів з першого прочитання кожного: -ней, шай-, ков-,, -ник, пер-, тре-, напі-, ство- |
188. с.78-79. |
|
Робота над українською народною казкою “ Ворон,куріпка і миша.” |
189. |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Списування друкованих речень. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами. Виконання творчих письмових завдань |
190. с.80-81 |
|
Літературні казки. І.Франко. Фарбований лис. Перегляд мультфільму. |
191. |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з цими буквами. Встановлення відповідності між друкованими і писаними буквами. Виконання творчих письмових завдань. Письмо в зошиті без друкованої основи. Списування з дошки двоскладових рукописних слів з першого прочитання кожного: «шахи», «тато», «сини», «сонце», «річка», «казка», «пишний», «смачний». Диктант односкладових слів Складання речень з цими словами (усно) Робота з розвитку зв’язного мовлення. |
192. с. 82-83 |
|
Сучасні казки. “Чарівне яєчко”За А. Мястківським. |
193. |
|
Виконання творчих письмових завдань. Списування прислів’я із Букваря. Записування інформації про себе. |
194. с.85-86 |
|
Робота на казкою “Їжачки”За Ю.Ярмишем. |
195. |
|
Виконання творчих письмових робіт на повторення вивчених літер. Письмо в зошиті без друкованої роботи. |
196. с.86-87
|
|
До дня мами. “Подарунок”за М.Пономаренком.Виготовлення подарунку для мами. |
197. |
|
|
198. с.88-90 |
|
Старі казки на новий лад.”Великодні пригоди жовтої шапочки” |
199. |
|
|
200. с.91 |
|
“Джерельце” за Ю.Ярмишем. |
201. |
|
|
202. с.92-93 |
|
Перевірка навчальних досягнень. Я умію,можу. |
203. |
|
|
204. с.94-95 |
|
|
205. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1