6 клас НУШ. Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). Календарно-тематичне планування до підручника Хлібовська Г., Крижановська М., Наумчук О.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ІСТОРІЇ
6 клас НУШ (70 годин)
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ.
До підручника авторів: Хлібовська Г.,Крижановська М., Наумчук О. (2023)
Дата |
Номер уроку |
Тема |
Універсальний робочий зошит з історії 6 клас: |
Параграф підручника |
|
1 |
Діагностичне оцінювання за програмою з історії за 5-й клас. |
Ст.4-5 |
|
|
2 |
Вступ. Періодизація історії людства. |
Блок №1 |
§1 |
|
3 |
Джерела з історії стародавнього світу. |
Блок №1 |
§2 |
|
|
РОЗДІЛ-1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ У ПЕРВІСНІ ЧАСИ. |
|
|
|
4 |
Поява людини на планеті Земля. Розселення давніх землян. |
Блок №2 |
§3-4 |
|
5 |
Життя та заняття найдавніших людей. |
Блок №3 |
§5 |
|
6 |
Життя людини на теренах України в добу палеоліту. |
Блок №3 |
§6 |
|
7 |
Життя людини в добу мезоліту та неоліту. |
Блок №3 |
§7 |
|
8 |
Трипільська археологічна культура. |
Блок №4 |
§8 |
|
9 |
Середньостогівська археологічна культура. |
Блок №4 |
§9 |
|
10 |
Форми організації первісних спільнот. |
Блок №5 |
§10 |
|
11 |
Практичні знання первісних людей. |
Блок №5 |
§11 |
|
12 |
Мистецтво та вірування за первісної доби. |
Блок №6 |
§12 |
|
13 |
Практичне заняття: опис способу життя первісних людей на основі археологічних джерел. |
Блок №6 |
|
|
14 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №1 |
ст.33-35 |
§1-12 |
|
|
РОЗДІЛ-2. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ. |
|
|
|
15 |
Стародавній Схід – місце виникнення перших цивілізацій. |
Блок №7 |
§13 |
|
16 |
Господарство Давнього Єгипту. |
Блок №8 |
§14 |
|
17 |
Держава і суспільство в Давньому Єгипті. |
Блок №8 |
§15 |
|
18 |
Злети і падіння Єгипетської держави. |
Блок №9 |
§16 |
|
19 |
Релігія, міфологія, література в Давньому Єгипті. |
Блок №11 |
§17 |
|
20 |
Освіта, наукові знання. Мистецтво та архітектура Давнього Єгипту. |
Блок №11 |
§18 |
|
21 |
Практичне заняття: міфологія та релігія Давнього Єгипту. Будівництво пірамід. |
Блок №11 |
|
|
22 |
Найдавніші цивілізації Дворіччя. |
Блок №12 |
§19 |
|
23 |
Історія Стародавнього Вавилону. |
Блок №13 |
§20 |
|
24 |
Практичне заняття: Аналіз законів Хаммурапі. Особливості суспільних відносин в державах Дворіччя. |
Блок №13 |
|
|
25 |
Фінікійці: ті, що фарбують у червоний колір. |
Блок №15 |
§21 |
|
26 |
Ізраїльсько-Юдейська держава. |
Блок №15 |
§22 |
|
27 |
Перська держава. |
Блок №15 |
§23 |
|
28 |
Культурні здобутки цивілізацій Передньої Азії. |
Блок №14 |
§24 |
|
29 |
Давня Індія. |
Блок №16 |
§25 |
|
30 |
Релігія і культура Давньої Індії. |
Блок №16 |
§26 |
|
31 |
Давній Китай. |
Блок №16 |
§27 |
|
32 |
Релігія та культура Давнього Китаю. |
Блок №16 |
§28 |
|
33 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №2 |
ст.79-82 |
§13-28 |
|
|
РОЗДІЛ-3. ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ. |
|
|
|
34 |
Природні умови та населення Стародавньої Греції. |
Блок №17 |
§29 |
|
35 |
Рабство в Стародавній Греції. |
Блок №17 |
§30 |
|
36 |
Перша європейська цивілізація. |
Блок №17 |
§31 |
|
37 |
Велика грецька колонізація. |
Блок №22 |
§32 |
|
38 |
Афіни – батьківщина демократії. |
Блок №18, Блок №20 |
§33 |
|
39 |
Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави. |
Блок №18 |
§34 |
|
40 |
Персько-грецькі війни. |
Блок №19 |
§36 |
|
41 |
Військова справа у Стародавній Греції. |
Блок №19 |
§35 |
|
42 |
Родина і виховання в Давній Греції. |
Блок №21 |
§38 |
|
43 |
Традиції повсякденного життя й давньогрецька мода. |
Блок №21 |
§39 |
|
44 |
Практичне заняття: порівняння повсякденного життя і побуту в Спарті та Афінах за письмовими джерелами. |
Блок №21 |
|
|
45 |
Кочові племена на території України та їхні сусіди. |
Блок №23 |
§40 |
|
46 |
Осередки грецької цивілізації на теренах України. |
Блок №22 |
§41 |
|
47 |
Освіта і наука в Давній Греції. |
Блок №25 |
§42 |
|
48 |
Мистецтво Античної Греції. |
Блок №25 |
§44 |
|
49 |
Міфологія. Релігія. Олімпійські ігри. |
Блок №24 |
§43 |
|
50 |
Держава Александра Македонського. |
Блок №26 |
§37 |
|
51 |
Елліністичні держави. Еллінізм. |
Блок №26 |
§37 |
|
52 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №3 |
ст.126-128 |
§29-44 |
|
|
РОЗДІЛ-4. ДАВНІЙ РИМ І ЙОГО СУСІДИ |
|
|
|
53 |
Природа і населення Апеннінського півострова. |
Блок №27 |
§45 |
|
54 |
Давній Рим у часі й просторі. |
Блок №27, Блок №28 |
§46 |
|
55 |
Воєнна експансія Рима. |
Блок №29 |
§47 |
|
56 |
Військова справа у Давньому Римі. |
Блок №29 |
§49 |
|
57 |
Римська держава від Октавіана Августа до падіння імперії. |
Блок №30 |
§48 |
|
58 |
Війни Риму на різних етапах історії. |
Блок №30, Блок №35 |
§50 |
|
59 |
Практичне заняття: життєва позиція історичної особи на основі її висловів. |
Блок №30 |
|
|
60 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №4 |
ст.142-145 |
§45-50 |
|
61 |
Людина в правовій та політичній системі Давнього Риму. |
Блок №31 |
§51 |
|
62 |
Родина і виховання. |
Блок №32 |
§52 |
|
63 |
Рим та його мешканці. |
Блок №33 |
§53 |
|
64 |
Культура Давнього Риму. |
Блок №33 |
§54 |
|
65 |
Релігія Давнього Риму: від язичництва до християнства. |
Блок №33 |
§55 |
|
66 |
Сусіди Давнього Риму. |
Блок №34, Блок №35 |
§56 |
|
67 |
Давні слов’яни на теренах України. |
Блок №36 |
§57 |
|
68 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №5. |
ст.171-174 |
§51-57 |
|
69,70 |
Резервні години |
|
|
|
Універсальний робочий зошит з історії 6 клас НУШ (обирайте для ваших учнів електронну або паперову версію): |
|||
З питань придбання електронних зошитів також звертайтесь на адресу: domik777@gmail.com |