Календарно-тематичне планування "Українська мова"до підручника К. І. Пономарьової І семестр.
Інтегрований курс
Українська мова
(навчання грамоти)
7 годин на тиждень
Пономарьова К.І.
Українська мова. Буквар: Підручник для учнів першого класу ЗЗСО (у 2 – х частинах): Ч. 1 // К.І. Пономарьова. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018. – 112 с.: іл.
Пономарьова К.І.
Зошит для письма і розвитку мовлення «Я пишу» (частина 1): Навчальний посібник для учнів першого класу // Складова навчально – методичного комплекту з навчання грамоти до підручника «Українська мова. Буквар» / К.І. Пономарьова. К.: УОВЦ «Оріон», 2018. 64 с.: іл..
1 |
Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці. Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу). |
01.09 |
|
2 |
01.09 |
|
|
3 |
Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання що це? Навчальне приладдя. Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). |
02.09 |
|
4 |
03.09 |
|
|
5 |
Розвиток зв*язного мовлення. |
06.09 |
|
6 |
Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Виконання графічних вправ. |
07.09 |
|
7 |
07.09 |
|
|
8 |
Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор. Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ. |
08.09 |
|
9 |
08.09 |
|
|
10 |
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня. Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). |
09.09 |
|
11 |
10.09 |
|
|
12 |
Розвиток зв*язного мовлення. Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі. |
13.09 |
|
13 |
Слова-помічники (службові слова). Природа навколо нас. Робота з дитячою книжкою. Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній.
|
14.09 |
|
14 |
14.09 |
|
|
15 |
Знаки в кінці речення (. ! ?). Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів). Дитячі ігри. Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
15.09 |
|
16 |
15.09 |
|
|
17 |
Поділ слова на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід. Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
16.09 |
|
18 |
17.09 |
|
|
19 |
Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою. |
20.09 |
|
20 |
Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв. |
21.09 |
|
21 |
21.09 |
|
|
22 |
Звуки голосні і приголосні. Позначення їх умовними знаками. Овочі та фрукти. Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
22.09 |
|
23 |
22.09 |
|
|
24 |
Тверді і м`які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо. Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
23.09 |
|
25 |
24.09 |
|
|
26 |
Розвиток зв*язного мовлення. |
27.09 |
|
27 |
Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи. Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
28.09 |
|
28 |
28.09 |
|
|
29 |
Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку. Робота з дитячою книжкою. ________________ З`єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з`єднання). Поєднання елементів букв. Підготовчі вправи до написання букв. |
29.09 |
|
30 |
29.09 |
|
|
31 |
Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Професії людей. Ким ти мрієш стати? Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. ____________________________
|
30.09 |
|
32 |
01.10 |
|
|
33 |
Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою. |
04.10 |
|
34 |
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. |
05.10 |
|
35 |
05.10 |
|
|
36 |
Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком. Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи. |
06.10 |
|
37 |
06.10 |
|
|
38 |
Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком. Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи. |
07.10 |
|
39 |
08.10 |
|
|
40 |
Розвиток зв*язного мовлення. |
09.10 |
|
41 |
Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою. |
18.10 |
|
42 |
Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
19.10 |
|
43 |
19.10 |
|
|
44 |
Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання розповіді за малюнками. Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. |
20.10 |
|
45 |
20.10 |
|
|
46 |
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
21.10 |
|
47 |
22.10 |
|
|
48 |
Розвиток зв*язного мовлення. |
25.10 |
|
49 |
Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Складання речень за малюнками. Написання великої букви У. Поєднання її з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи. |
26.10 |
|
50 |
26.10 |
|
|
51 |
Звук [и]. Позначення його буквою «и». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Письмо букви и. Безвідривне з`єднання букв. Диктант вивчених букв. |
27.10 |
|
52 |
27.10 |
|
|
53 |
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви і. Написання буквосполучень. |
28.10 |
|
54 |
29.10 |
|
|
55 |
Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою. |
01.11 |
|
56 |
Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Складання речень за малюнками. Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання буквосполучень. |
02.11 |
|
57 |
02.11 |
|
|
58 |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв. |
03.11 |
|
59 |
03.11 |
|
|
60 |
Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Словниково-логічні вправи. Складання речень за малюнками. Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень. |
04.11 |
|
61 |
05.11 |
|
|
62 |
Розвиток зв*язного мовлення. |
08.11 |
|
63 |
Звуки [л], [л`], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м`якими приголосними. Читання складів. Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л. |
09.11 |
|
64 |
09.11 |
|
|
65 |
Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквами л, Л. |
10.11 |
|
66 |
10.11 |
|
|
67 |
Звук [м], [м`], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів. |
11.11 |
|
68 |
12.11 |
|
|
69 |
Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою. |
15.11 |
|
70 |
Закріплення звукових значень букви «ем». Велика буква М. читання складів і слів. Читання тексту. Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою М. |
16.11 |
|
71 |
16.11 |
|
|
72 |
Звуки [с], [с`], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами. Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
17.11 |
|
73 |
17.11 |
|
|
74 |
Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. читання слів і речень. Опрацювання тексту. Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування речень з вивченими буквами. |
18.11 |
|
75 |
19.11 |
|
|
76 |
Розвиток зв*язного мовлення. |
22.11 |
|
77 |
Звуки [н], [н`], позначення їх буквою «ен». Читання складів, слів. Читання і доповнення речень. Письмо малої букви н, складів і слів з нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. |
23.11 |
|
78 |
23.11 |
|
|
79 |
Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою. |
29.11 |
|
80 |
Закріплення звукових значення букви «ен». Велика буква Н. Читання слів і речень із вивченими буквами. Письмо великої букви Н. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів. |
30.11 |
|
81 |
30.11 |
|
|
82 |
Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами. Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень. |
01.12 |
|
83 |
01.12 |
|
|
84 |
Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою. Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень. |
02.12 |
|
85 |
03.12 |
|
|
86 |
Розвиток зв*язного мовлення. |
06.12 |
|
87 |
Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень із вивченими буквами. Побудова речень за малюнками. Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, складів і слів. Складання і записування речень. |
07.12 |
|
88 |
07.12 |
|
|
89 |
Звуки [в], [в`], позначення їх буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами. |
08.12 |
|
90 |
08.12 |
|
|
91 |
Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання терміну). Звуковий аналіз слів. Читання і доповнення речень. Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. |
09.12 |
|
92 |
10.12 |
|
|
93 |
Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою. |
13.12 |
|
94 |
Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень. Письмо малої букви п. Написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв. |
14.12 |
|
95 |
14.12 |
|
|
96 |
Закріплення звукового значення букви «пе». Велика буква П. Читання слів і речень. Опрацювання тексту. Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами. |
15.12 |
|
97 |
15.12 |
|
|
98 |
Звуки [р], [р`], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень. Письмо малої букви р, складів і слів з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
16.12 |
|
99 |
17.12 |
|
|
100 |
Розвиток зв*язного мовлення. |
20.12 |
|
101 |
Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів. Побудова речень за малюнками. Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. |
21.12 |
|
102 |
21.12 |
|
|
103 |
Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів. Побудова речень за малюнками. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою. Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. |
22.12 |
|
104 |
22.12 |
|
|
105 |
Звуки [т], [т`], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами. |
23.12 |
|
106 |
24.12 |
|
|
107 |
Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою. |
27.12 |
|
108 |
Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту. Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
28.12 |
|
109 |
28.12 |
|
|
110 |
Звуки [д], [д`], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Опрацювання тексту. Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
29.12 |
|
111 |
29.12 |
|
|
112 |
Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання текстів. Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант. |
30.12 |
|
113 |
31.12 |
|