Календарно-тематичне планування до підручника "Українська мова" К. І. Пономарьової І семестр.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування "Українська мова"до підручника К. І. Пономарьової І семестр.

Перегляд файлу

 

Інтегрований курс

Українська мова

(навчання грамоти)

7 годин на тиждень

           

Пономарьова К.І.

Українська мова. Буквар: Підручник для учнів першого класу ЗЗСО  (у 2 – х частинах): Ч. 1 // К.І. Пономарьова. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018. – 112 с.: іл.

Пономарьова К.І.

Зошит для письма і розвитку мовлення «Я пишу» (частина 1): Навчальний посібник для учнів першого класу // Складова навчально – методичного комплекту з навчання грамоти до підручника «Українська мова. Буквар» / К.І. Пономарьова. К.: УОВЦ «Оріон», 2018. 64 с.: іл..

 

 

1

Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці.

Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).

01.09

 

2

01.09

 

3

Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання що це? Навчальне приладдя.

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).

02.09

 

4

03.09

 

5

Розвиток зв*язного мовлення.

06.09

 

6

Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це?

Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Виконання графічних вправ.

07.09

 

7

07.09

 

8

Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор.

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.

08.09

 

9

08.09

 

10

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня.

Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова).

09.09

 

11

10.09

 

12

Розвиток зв*язного мовлення. Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі.

13.09

 

13

Слова-помічники (службові слова). Природа навколо нас. Робота з дитячою книжкою.

Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. 

 

14.09

 

14

14.09

 

15

Знаки в кінці речення (. ! ?). Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів). Дитячі ігри.

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

15.09

 

16

15.09

 

17

Поділ слова на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід.

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

16.09

 

18

17.09

 

19

Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою.

20.09

 

20

Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр.

Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв.

21.09

 

21

21.09

 

22

Звуки голосні і приголосні. Позначення їх умовними знаками. Овочі та фрукти.

Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

22.09

 

23

22.09

 

24

Тверді і м`які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо.

Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв.

23.09

 

25

24.09

 

26

Розвиток зв*язного мовлення.

27.09

 

27

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи.

Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв.

28.09

 

28

28.09

 

29

Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку. Робота з дитячою книжкою. ________________

З`єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з`єднання). Поєднання елементів букв. Підготовчі вправи до написання букв.

29.09

 

30

29.09

 

31

Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Професії людей. Ким ти мрієш стати?

Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв.  ____________________________

 

30.09

 

32

01.10

 

33

Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою.

04.10

 

34

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками.

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні  вправи.

05.10

 

35

05.10

 

36

Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком.

Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа,  Аа. Підготовчі графічні вправи.

06.10

 

37

06.10

 

38

Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком.

Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа,  Аа. Підготовчі графічні вправи.

07.10

 

39

08.10

 

40

Розвиток зв*язного мовлення.

09.10

 

41

Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою.

18.10

 

42

Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів.

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

19.10

 

43

19.10

 

44

Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання розповіді за малюнками.

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами.

20.10

 

45

20.10

 

46

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

21.10

 

47

22.10

 

48

Розвиток зв*язного мовлення.

25.10

 

49

Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Складання речень за малюнками.

Написання великої букви У. Поєднання її з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи.

26.10

 

50

26.10

 

51

Звук [и]. Позначення його буквою «и». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів.

Письмо букви и. Безвідривне з`єднання букв. Диктант вивчених букв.

27.10

 

52

27.10

 

53

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками.

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень.

28.10

 

54

29.10

 

55

Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою.

01.11

 

56

Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Складання речень за малюнками.

Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання буквосполучень.

02.11

 

57

02.11

 

58

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв.

03.11

 

59

03.11

 

60

Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Словниково-логічні вправи. Складання речень за малюнками.

Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень.

04.11

 

61

05.11

 

62

Розвиток зв*язного мовлення.

08.11

 

63

Звуки [л], [л`], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м`якими приголосними. Читання складів.

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л.

09.11

 

64

09.11

 

65

Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою.

Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквами л, Л.

10.11

 

66

10.11

 

67

Звук [м], [м`], позначення їх буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками.

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання  прямих і обернених складів із буквою м, слів.

11.11

 

68

12.11

 

69

Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою.

15.11

 

70

Закріплення звукових значень букви «ем». Велика буква М. читання складів і слів. Читання тексту.

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою М.

16.11

 

71

16.11

 

72

Звуки [с], [с`], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами.

Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

17.11

 

73

17.11

 

74

Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. читання слів і речень. Опрацювання тексту.

Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування речень з вивченими буквами.

18.11

 

75

19.11

 

76

Розвиток зв*язного мовлення.

22.11

 

77

Звуки [н], [н`], позначення їх буквою «ен». Читання складів, слів. Читання і доповнення речень.

Письмо малої букви н, складів і слів з нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

23.11

 

78

23.11

 

79

Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою.

29.11

 

80

Закріплення звукових значення букви «ен». Велика буква Н. Читання слів і речень із вивченими буквами.

Письмо великої букви Н. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів.

30.11

 

81

30.11

 

82

Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами.

Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень.

01.12

 

83

01.12

 

84

Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень із вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою.

Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень.

02.12

 

85

03.12

 

86

Розвиток зв*язного мовлення.

06.12

 

87

Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень із вивченими буквами. Побудова речень за малюнками.

Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, складів і слів. Складання і записування речень.

07.12

 

88

07.12

 

89

Звуки [в], [в`], позначення їх буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів.

Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами.

08.12

 

90

08.12

 

91

Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання терміну). Звуковий аналіз слів. Читання і доповнення речень.

Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами.

09.12

 

92

10.12

 

93

Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою.

13.12

 

94

Звук [п], позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів, речень.

Письмо малої букви п. Написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв.

14.12

 

95

14.12

 

96

Закріплення звукового значення букви «пе». Велика буква П. Читання слів і речень. Опрацювання тексту.

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами.

15.12

 

97

15.12

 

98

Звуки [р], [р`], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень.

Письмо малої букви р, складів і слів з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

16.12

 

99

17.12

 

100

Розвиток зв*язного мовлення.

20.12

 

101

Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів. Побудова речень за малюнками.

Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами.

21.12

 

102

21.12

 

103

Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів. Побудова речень за малюнками. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою.

Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами.

22.12

 

104

22.12

 

105

Звуки [т], [т`], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів.

Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами.

23.12

 

106

24.12

 

107

Розвиток зв*язного мовлення. Робота з дитячою книжкою.

27.12

 

108

Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту.

Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.

28.12

 

109

28.12

 

110

Звуки [д], [д`], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Опрацювання тексту.

Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, складів, слів і речень з вивченими буквами.

29.12

 

111

29.12

 

112

Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання текстів.

Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант.

30.12

 

113

31.12

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
6294
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку