Календарно-тематичне планування до Smart Junior 1 на І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до Smart Junior 1 на І семестр 2 годин на тижень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план

з англійської мови у 1 класі

на I семестр 2020-2021 н. р. 

Підручник: H.Q Mitchell – Marileni Malkogianni

Smart Junior 1.MM Publications, 2018

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/

Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

 

Школа

  1.  

 

Привітання

Вітатися та представлятися

Особливості привітання

Hello, Goodbye, Hi, Bye

 

I’m + name

 

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів

Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

  1.  

 

Знайомство

Розрізняти імена героїв книги

Особливості отримання інформації

Імена героїв:  Betty, Ron

I’m…What’s your name? My name’s …

 

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P

  1.  

 

Приємно познайомитись

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Розуміння та виконання інструкцій

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

 

Вимова нових слів

Вимова римівки

  1.  

 

Давайте рахувати

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Уміння уважно слухати

red, blue, yellow, green

What colour is it?

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

  1.  

 

Шкільне приладдя

Називати шкільне приладдя

 Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Формування дбайливого ставлення до речей

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a…

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

  1.  

 

Що у моєму портфелі?

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Уміння уважно слухати співрозмовника

desk, computer, rubber, apple

What’s that? It’s a/an …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

  1.  

 

У класі

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Уміння уважно слухати

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

  1.  

 

Що є у класі?

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова

Запитувати та давати відповідь на питання.

Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

  1.  

 

Школа. Повторення

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: не бери чужі речі без дозволу

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

  1.  

 

Школа. Діагностичне тестування

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати,  відмічати правильну відповідь

 

Я, моя родина і друзі

  1.  

 

Моя сім'я

Називати членів сім’ї

Повага до родини

father, mother, brother, sister

This is my …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

  1.  

 

Домашні улюбленці

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Повага до людей старшого віку

grandfather, grandmother, pony

Who’s that? It’s my …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

  1.  

 

Ми - разом

Називати домашніх тварин

Повага до домашніх тварин

cat dog, bird, fish

This is my …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Монологічне мовлення

  1.  

 

Познайомтесь з моєю сім'єю

Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї

Уміння уважно слухати

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother

 

Is that your …?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

  1.  

 

Моя щаслива сім'я

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Розповідати про свою сім’ю

Зробити сімейний альбом

  1.  

 

Моя родина

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: ніколи не насміхайся над іншими

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

  1.  

 

Родинне дерево

Ознайомлення із культурою своєї та  інших країн

Повага до традицій свого народу та інших народів

Повторення лексики

Закріплення вивчених структур

Слухати опис сім’ї

Повторювати речення за зразком

  1.  

 

Родинне дерево

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

father, mother, baby

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

З’єднувати малюнки, Називати їх

Намалювати родину тварин та розказати про них

  1.  

 

Я, моя родина, друзі. Повторення

Повторення структур, представлених у розділі

 

Розуміння значення мови

 Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Закріплення вивчених структур

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

 

  1.  

 

Родина. Діагностичне тестування

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Виконання тестових завдань

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish

 

This is my …

Who’s that? It’s my …

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Нумерувати, відмічати правильну відповідь

 

Свята (в Украіні та у країні виучуваної мови)

  1.  

 

Свято наближається

Розпізнавати числівники від 6 до 10

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Групова робота

  1.  

 

Мій день народження

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

hungry, thirsty, happy, sad

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан)

  1.  

 

Скільки тобі років?

Говорити про зовнішність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

big, small, fat, thin

He’s / She’s / It’s …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення)

  1.  

 

Як справи?

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

зовнішність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

boy, girl, short, tall

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок.

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

  1.  

 

Мій подарунок

 

Говорити про зовнішність та настрій

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

  1.  

 

Мій подарунок

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

  1.  

 

 

Родинні свята

 

Розрізняти національні костюми різних народів

Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини

Повага до традицій інших народів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків

Numbers: 1-10; beetle, bird, spider, cat, crab, starfish

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

Називати вік

 З’єднувати малюнки з відповідними цифрами. Називати кількість кінцівок кожної тварини

 

  1.  

 

Родинні свята

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Відповідати «Так» чи «Ні».

 

  1.  

 

Свята і традиції в Україні. Повторення

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Числівники від 6 до 10

hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin

boy, girl, short, tall

 

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he / she is.

 No, he / she isn’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

 

  1.  

 

Свята. Діагностичне тестування

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Числівники від 6 до 10

hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin

boy, girl, short, tall

 

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he / she is.

 No, he / she isn’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

 

  1.  

 

Узагальнювально-підсумковий урок

  1.  

 

Виконання творчих вправ

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
27 вересня 2021
Переглядів
1005
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку