Календарно-тематичний план
з англійської мови у 1 класі
на I семестр 2020-2021 н. р.
Підручник: H.Q Mitchell – Marileni Malkogianni
Smart Junior 1.MM Publications, 2018
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|||||||
|
|
Школа |
||||||||
|
|
Привітання |
Вітатися та представлятися |
Особливості привітання |
Hello, Goodbye, Hi, Bye
|
I’m + name
|
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
||
|
|
Знайомство |
Розрізняти імена героїв книги |
Особливості отримання інформації |
Імена героїв: Betty, Ron |
I’m…What’s your name? My name’s …
|
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P |
||
|
|
Приємно познайомитись |
Розпізнавати числівники від 1 до 5 |
Розуміння та виконання інструкцій |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь
|
Вимова нових слів Вимова римівки |
||
|
|
Давайте рахувати |
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
Уміння уважно слухати |
red, blue, yellow, green |
What colour is it? |
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
||
|
|
Шкільне приладдя |
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Формування дбайливого ставлення до речей |
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a… |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
||
|
|
Що у моєму портфелі? |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Уміння уважно слухати співрозмовника |
desk, computer, rubber, apple |
What’s that? It’s a/an … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
||
|
|
У класі |
Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Уміння уважно слухати |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
||
|
|
Що є у класі? |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова |
Запитувати та давати відповідь на питання. Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
||
|
|
Школа. Повторення |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: не бери чужі речі без дозволу
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
||
|
|
Школа. Діагностичне тестування |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовувати, відмічати правильну відповідь
|
||
Я, моя родина і друзі |
||||||||||
|
|
Моя сім'я |
Називати членів сім’ї |
Повага до родини |
father, mother, brother, sister |
This is my … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
||
|
|
Домашні улюбленці |
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
Повага до людей старшого віку |
grandfather, grandmother, pony |
Who’s that? It’s my … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
||
|
|
Ми - разом |
Називати домашніх тварин |
Повага до домашніх тварин |
cat dog, bird, fish |
This is my … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення |
||
|
|
Познайомтесь з моєю сім'єю |
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
Уміння уважно слухати |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother
|
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
||
|
|
Моя щаслива сім'я |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Розповідати про свою сім’ю Зробити сімейний альбом |
||
|
|
Моя родина |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: ніколи не насміхайся над іншими
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
||
|
|
Родинне дерево |
Ознайомлення із культурою своєї та інших країн |
Повага до традицій свого народу та інших народів |
Повторення лексики |
Закріплення вивчених структур |
Слухати опис сім’ї |
Повторювати речення за зразком |
||
|
|
Родинне дерево |
Розрізняти назви тварин та їх дітей |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
father, mother, baby |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
З’єднувати малюнки, Називати їх Намалювати родину тварин та розказати про них |
||
|
|
Я, моя родина, друзі. Повторення |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Розуміння значення мови Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок
|
||
|
|
Родина. Діагностичне тестування
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Виконання тестових завдань |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish
|
This is my … Who’s that? It’s my …
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Нумерувати, відмічати правильну відповідь
|
||
Свята (в Украіні та у країні виучуваної мови) |
||||||||||
|
|
Свято наближається |
Розпізнавати числівники від 6 до 10 |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Числівники від 6 до 10 |
How old are you? I’m / You’re … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) Групова робота |
||
|
|
Мій день народження |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
hungry, thirsty, happy, sad |
Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан) |
||
|
|
Скільки тобі років? |
Говорити про зовнішність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
big, small, fat, thin |
He’s / She’s / It’s … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення) |
||
|
|
Як справи? |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
boy, girl, short, tall |
Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
||
|
|
Мій подарунок
|
Говорити про зовнішність та настрій |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
||
|
|
Мій подарунок
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
||
|
|
Родинні свята
|
Розрізняти національні костюми різних народів Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини |
Повага до традицій інших народів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Numbers: 1-10; beetle, bird, spider, cat, crab, starfish |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
Називати вік З’єднувати малюнки з відповідними цифрами. Називати кількість кінцівок кожної тварини
|
||
|
|
Родинні свята |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Відповідати «Так» чи «Ні».
|
||
|
|
Свята і традиції в Україні. Повторення
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Числівники від 6 до 10 hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin boy, girl, short, tall
|
How old are you? I’m / You’re … Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …? Yes, he / she is. No, he / she isn’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь
|
||
|
|
Свята. Діагностичне тестування
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Числівники від 6 до 10 hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin boy, girl, short, tall
|
How old are you? I’m / You’re … Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …? Yes, he / she is. No, he / she isn’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь
|
||
|
|
Узагальнювально-підсумковий урок |
||||||||
|
|
Виконання творчих вправ |
||||||||