ОСНОВИ ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
12 клас
Автор - Н.В.НевінчанаРекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України №1/11-4291 від 18.07.2006 р.).
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
|
|
І СЕМЕСТР |
|
1. |
06.09 |
Поглиблення поняття про літературні роди: лірику, епос, драму. Ліро-епічні твори. |
|
|
|
РОДИ І ВИДИ ЛІТЕРАТУРИ : 2.Епос (3 год) |
|
2. |
13.09 |
Малі епічні твори. Середні епічні твори. Великі епічні твори (роман, епопея та ін.). |
|
3. |
20.09 |
Жанрові різновиди епічних творів. |
|
4. |
27.09 |
Практичне заняття №1.Визначення жанрового різновиду епічного твору. Аналіз епічного твору. |
|
|
|
3. Лірика (6 год) |
|
5. |
04.10 |
Особливості ліричних творів. Ліричний образ, ліричний герой. |
|
6. |
11.10 |
Ода. Послання. Епіграма. Елегія. Романс. Акростих. |
|
7. |
18.10 |
Ідилія. Медитативна лірика. |
|
8. |
25.10 |
Кантата. Вірш. Поезія в прозі. |
|
9. |
01.11 |
Види ліричних творів за тематикою (патріотична, громадянська, філософська, пейзажна, інтимналірика). |
|
10. |
08.11 |
Практичнезаняття №2.Аналізліричноготвору. |
|
|
|
4. Ліро-епічні твори (4 год) |
|
11. |
15.11 |
Співомовка. Байка. |
|
12. |
22.11 |
Дума. Балада. |
|
13. |
29.11
|
Поема. Роман увіршах. |
|
14. |
06.1 2 |
Практичне заняття №3.Аналіз ліро-епічного твору. |
|
|
|
5. Драма (6 год) |
|
15. |
13.12 |
Давня драматургія. Містерія. Міраклі. Мораліте. |
|
16. |
20.12 |
Вертеп. Шкільна драма. Інтермедії. |
|
|
|
ЗАЛІК
|
|
ОСНОВИ ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
12 клас
Автор - Н.В.НевінчанаРекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України №1/11-4291 від 18.07.2006 р.)
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
|
1. |
|
Композиціядраматичноготвору. Власне драма та їїособливості. Трагедія. Комедія. Трагікомедія. |
|
|
Водевіль.Інтерлюдія. Мелодрама. Фарс. |
2. |
|
Практичнезаняття №4.Аналіз драматичного твору. |
3. |
|
6. Іншілітературнівиди (жанри) (3 год) |
4. |
|
Гумореска. Епітафія. Дружній шарж. Пародія. Памфлет. |
|
|
Пастораль. Бурлеск. Буфонада. Травестія. Панегірик. Притча. |
5. |
|
Практичнезаняття №5.Аналізлітературноготвору. |
6. |
|
7. Літературністилі та напрями (11 год) |
7. |
|
Літературнийпроцес та стиль. Типихудожньоїтворчості (романтичний та реалістичний). Літературнінапрями й течії. Стиль доби. |
8. |
|
Періодизаціяісторіїукраїнськоїлітератури. Літературністилі. Готика. |
9. |
|
Перехідний стиль (добаВідродження, Реформація). Бароко. |
10. |
|
Класицизм. Сентименталізм. |
11. |
|
Романтизм. |
12. |
|
Реалізм. |
13. |
|
Модернізм. Неоромантизм. Неокласицизм. Символізм. |
14. |
|
Імпресіонізм. Експресіонізм. Неореалізм. |
|
|
Футуризм. Сюрреалізм. Соцреалізм. |
15. |
|
Постмодерн. Особливостірозвиткусучасноїлітератури, їїстильове та жанроверозмаїття. |
16. |
|
Практичнезаняття №6.Аналізлітературноготвору з поглядуйогостилістичнихособливостей. |
17. |
|
Узагальнююча консультація |
18. |
|
Підсумковий урок |
19. |
|
Усний твір «Що дали мені знання з теорії літератури?» |
|
|
ЗАЛІК |