НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Клас____7_______ Підручник Full Blast Plus for Ukraine 7 клас
№ |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух / зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон / Фонетика |
Граматика |
|||||||
1 |
|
About me. Про мене SB, p. 5 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Здоров'я і безпека: Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Громадянська відповідальність: Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Прослуховування аудіозапису |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Schedules, routines |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
WB p. 4 ex. A Wordlist, p. 133 |
2 |
|
School Life 1a SB, p. 6 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює шкільні правила. Здоров'я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
Прослухову-вання запису та нумерація зображень |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Free-time activities, hobbies, school subjects: maths, history, geography, biology, chemistry, physics, PE, IT, art. Classroom, computer room, science lab, gym, art room |
Present Simple, adjectives |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
WB p. 4 ex. B, C Wordlist, p. 133 |
3 |
|
School 1a SB, p.7 |
■ ■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах |
Громадянська відповідальність: Обговорює шкільні правила. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Здоров'я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
|
Робота в парах: діалогічне мовлення Написання тексту про школу |
School subjects: art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics Відпрацювання звуків [e], [i:], |
Present Simple (affirmative, negative, questions) Prepositions of time |
Розповідає про шкільне життя, щоденні справи |
WB p. 5 ex. D, E, F Wordlist, p. 133 |
4 |
|
Household chores 1b SB, p.8 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Впорядковує власний робочийдень з дотриманням здорового способу життя. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching act.) |
|
Household chores: do the washing, do the washing up, clean the windows, cook, hover, iron clothes, take out the rubbish, tidy my room, wash the car |
Adverbs of frequency |
Відповідає на запитання про себе виконуючи квіз (опитувальник) |
WB p. 6 ex. A, B, C Wordlist, p. 133 |
5 |
|
What I do every day 1b SB, p.9 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Екологічна безпека та сталий розвиток: Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (choose a correct answer.) |
Робота в парах |
Always, usually, often, sometimes, never, once, twice, three times |
Adverbs of frequency, How often do you …? |
Використовує прислівники частоти в усному мовленні та на письмі |
WB p. 7 ex. D, E, F Wordlist, p. 133 |
6 |
|
At the Youth Club 1c SB, p.10 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
Читати текст та виконувати завдання (correct the sentences) |
|
Exciting, excited, tired, tiring, bored, boring, interested, interesting, surprised, surprising |
Adjectives describing nouns and verbs |
Обговорює свою участь у підліткових об’єднаннях за інтересами |
WB p. 8-9 ex. A, B, C Wordlist, p. 133 |
7 |
|
At the Youth Club Про мене, 1c SB, p.11 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Громадянська відповідальність: Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: дискусія Pair-work activity |
Відпрацювання звуків [ɪ], [i:], [aɪ]
|
Present Progressive (affirmative, negative, questions) , Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Time expressions |
Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації |
WB p. 9 ex. D, E Wordlist, p. 133 |
8 |
|
Fun after School 1d SB, p.12 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Читати текст та виконувати завдання (choose the correct option, matching) |
Робота в парах, дискусія |
Free-time activities, other words and phrases |
Like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing form or noun, would like / want + to |
Розповідає про уподобання та вільний час |
WB p. 10 ex. A, B Wordlist, p. 133-134 |
9 |
|
Free time 1d SB, p.13 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння потреби працювати разом. У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах Обговорення планів після школи |
Free-time activities: do arts and crafts / jigsaw puzzles, fly a kite / a drone, build a model car / ship / plane, make jewellery (bracelets) / a collage |
Like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing form or noun, would like / want + to |
Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like / love / enjoy / hate / can’t stand + ing form or noun, would like / want + to |
WB p. 11 ex. C, D Wordlist, p. 133-134 |
10 |
|
My Hobby 1e SB, p.14 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. Екологічна безпека та сталий розвиток: Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. |
Читати текст та виконувати завдання (information gap activity) Прослуховування аудіозапису та виконання завдання (choose the correct option) |
|
Hobbies, free-time activities, adjectives for describing things materials: plastic, wood, paper, metal, glass |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу |
Вміє описувати речі, використовуючи правильні прикметники |
WB p. 12 ex. A, B Wordlist, p. 134 |
11
12 |
|
Розвиток письма 1e SB, p.15
Написання листа |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Здоров'я і безпека: Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
|
Читати текст та виконувати завдання (answer the question) |
Написати пост про те, що ти робиш у свій вільний час, свої хобі |
Adjectives |
Word order
Present Simple, Present Progressive, like, enjoy….
|
Пише пост про себе – свій вільний час, свої хобі використовуючи лексику уроку |
WB p. 12 ex. C, D Wordlist, p. 134
написати лист |
13 |
|
Module 1. Round-up SB, p.101 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 101 |
Ex. A , B p. 101 |
Ex. С, D, E p. 101 |
Повторення та узагальнення вивченого |
WB p. 13 ex. A, B, C |
14 |
|
Test 1 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
TRP |
TRP |
Застосування здобутих знань, умінь і навичок на практиці |
WB p. 14 ex. D, E, F |
15 |
|
Song 1 SB, p. 16
CLIL 2. Art SB, p. 112
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. |
Прослуховування пісні, виконання завдання Читання та прослуховування ntrcne, виконання завдання (matching activity) |
|
Floor, room, rubbish, living room, washing-up, clean
Hatching, drawing, scribbling |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
Проєктна робота
Make a picture. SB. p.112
|
15 |
|
Module 2 Communication and Technology. When Technology goes wrong SB, p. 17 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
Дискусія в парах та групах |
Gadgets, ways of communication |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу |
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо сучасних технологій |
WB p. 15 ex. A Wordlist, p. 134 |
16 |
|
Частини ПК 2a SB, p. 18 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Підприємливість та фінансова грамотність: Аргументує раціональність покупки. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
ICT: speakers, mouse, printer, screen, website, keyboard, USB flash drive, webcam, wireless headphones, laptop, tablet |
Past Simple |
Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи |
WB p. 15-16 ex. B, C Wordlist, p. 134 |
17 |
|
Past Simple 2a SB, p. 19 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Аргументує раціональність покупки. Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
|
Робота в парах talk about what you did yesterday |
Відпрацювання звуків [t], [d], [id] |
Past Simple
|
Розповідає про минулі події, використовуючи засвоєну лексику |
WB p. 16 ex. D, E Wordlist, p. 134 |
18 |
|
Tech break 2b SB, p. 20 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the question) |
|
Turn on / off a computer / a laptop, send / receive emails / text messages, download apps / songs / videos, click on a link / an icon, make a video call, post something on a website, use the Internet / an app, save / delete / print a document / a picture |
Used to |
Розповідає про минулі події та події зараз - розвиток технологій |
WB p. 17 ex. A, B, C Wordlist, p. 134 |
19 |
|
Communication and Technology 2b SB, p. 21 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах дискусія. Розповісти про своє життя кілька років тому і зараз, використовуючи «used to» |
Have a tablet / laptop…, know how to…, speak English, like …., drink / eat / live / go …. |
Used to |
Розповідає про дії в минулому |
WB p. 18 ex. D, E Wordlist, p. 134 |
20 |
|
Look out 2c, SB, p. 22 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
Читання та прослуховування історії (коміксу), виконання завдання (answer the questions, put sentences in order) |
|
Spill, slip (on), knock over, trip over, step on |
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while, as soon as) |
Розповідає про події, що відбулись у коміксі, вживає лексику уроку |
WB p. 19 ex. A, B, C Wordlist, p. 134-135 |
21 |
|
Повторення 2c, SB, p. 23 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
Робота в парах (Pair-work activity) |
Повторення вивченого раніше лексичного матеріалу
|
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while, as soon as) |
Розрізняє подані часові форми. Розповідає про минулі події з використанням різних форм минулого часу |
WB p. 20 ex. D, E Wordlist, p. 134-135 |
22 |
|
Become a blogger 2d, SB, p. 24 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Прочитати текст та додати заголовки до абзаців |
Робота в парах – надання інструкцій щодо створення блогу |
Повторення вивченого раніше лексичного матеріалу
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Використовує вже відому лексику та граматику для виконання завдань |
WB p. 21 ex. A, B Wordlist, p. 135 |
23 |
|
Технології сьогодні 2d, SB, p. 25 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (put the pictures in the correct order) |
Робота в парах – інструкція (послідовні-сть дій) для використан-ня камери |
Charge a battery / a mobile phone, connect to the Internet / to the Wi-Fi / to a charger, set the time / the date, create / design a blog / a website, enter / give your password |
Дієслово should
|
Дає поради, вживаючи модальне дієслово should/shouldn’t в стверджувальних та заперечних реченнях |
WB p. 22 ex. C, D Wordlist, p. 135 |
24 |
|
Guess what 2e, SB, p. 26 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання
|
Робота в парах – розповісти про хороші та погані новини однокласнику/другу |
Pass / fail an exam, take up a new activity, lose something, go somewhere interesting, have an accident, buy something, something breaks down, win / lose something (a game) |
Phrases for responding to good / bad news |
Вміє визначати та розповідати про хороші / погані новини |
WB p. 23 ex. A, B Wordlist, p. 135 |
25 |
|
Writing a letter 2e, SB, p. 27 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.. |
Прочитати листи та дати відповідь на питання (make pairs where letters correspond to statements) |
|
Formal / informal letters telling about the something that happened (telling the news) |
Phrases for formal / informal letters |
Пише лист кузену/кузині, у якому розповідає про те що сталось |
WB p. 24 ex. C Wordlist, p. 135 |
26 |
|
Module 2. Round-up SB, p. 102 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 102 |
Ex. A , B p. 102 |
Ex. С, D, E p. 102 |
Повторення та узагальнення вивченого |
WB p. 25 ex. A, B, C |
27 |
|
Culture page 1, SB p. 28
CLIL 1/ ICT SB, p. 111 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
Читання тексту й виконання завдань до нього |
Бесіда за змістом тексту |
Brolly, runners, pineapple, cheesed off, barbie, hupped, nips to the loo, curry and rice
Print, paste, help, copy, save, delete, open |
TRP |
Застосування закріплених знань, умінь і навичок практично |
WB p. 26 ex. D, E |
28 |
|
Test 2 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях ■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.
|
Виконання тесту
Читання тексту й виконання завдань до нього |
TRP |
TRP |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Опрацювання тексту з часткою невідомих слів |
Проєктна робота
Do research! SB p. 28
Project work SB, p. 111 |
29 |
|
Module 3 Family Holidays Сімейні канікули, SB, p. 29 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Дискусія в парах та групах |
Travelling, summer holiday |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Ставить та відповідає на питання про пригоди |
WB p. 27 ex. A Wordlist, p. 135-136 |
30 |
|
Pack your bags 3 а SB, p. 30 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Abroad, by plane, flight, give sb a lift, hand, island, journey, last, look after, mug, on foot, probably, suitcase, sunscreen, swimsuit, volcano, book a holiday / trip |
Compound adjectives |
Утворення складених прикметників, їх використання у реченні |
WB p. 27 ex. B, C Wordlist, p. 135-136 |
31 |
|
Family Holidays 3 a,Be Going to SB, p. 31 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму. Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Здоров’я і безпека: Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. |
Прослуховування діалогу |
Визначення правильної відповіді. Обговорення планів на літо |
Take a taxi, take a bus, take / use the underground, travel / go by plane, by boat, by car, go on foot
|
Future ‘be going to’ Time Expressions Ex. 3 p. 35 |
Розповідає про події в майбутньому, плани на майбутнє |
WB p. 28 ex. D, E Wordlist, p. 135-136 |
32 |
|
Holidays in the countryside 3 b, SB, p. 32 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Описує види екотуризму. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Find sentences to prove that statements are wrong) |
|
Stable, field, cottage, barn, path, farmhouse, fence, stone wall |
Present Perfect Simple |
Розповідає про сільську місцевість, перебування там, вживає лексику уроку |
WB p. 29 ex. A, B, C Wordlist, p. 136 |
33 |
|
Working Holidays/Present Perfect 3 b, SB, p. 33 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Описує види екотуризму. |
Прослуховування діалогу про проведення канікул (відпустки) |
Робота у парах – обговорення варіантів проведення канікул |
Since, for, already, yet |
Present Perfect Simple, since, for
Time Expressions
|
Розповідає про події, що відбувались в минулому |
WB p. 30 ex. D, E, F Wordlist, p. 136 |
34 |
|
Holiday Experience 3 c, SB, p. 34 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Описує види екотуризму. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (write names of people) |
|
Words / Phrases related to holiday experiences. |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Розповідає про враження від подорожі, вживає лексику уроку |
WB p. 31 ex. A, B Wordlist, p. 136 |
35 |
|
Present Perfect and Past Simple 3 c, SB, p. 35 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах – обговорен-ня поперед-нього досвіду |
Phrasal verbs with off, around, for, in, out, up |
Present Perfect Simple vs Past Simple |
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. |
WB p. 31 ex. C, D Wordlist, p. 136 |
36 |
|
Travelling around Ukraine 3 d, SB, p. 36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Екологічна безпека та сталий розвиток: Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. |
Прочитати текст та виконати завдання: виправити помилки у реченнях; знайти прикментни-ки, схожі за значенням до слів/фраз |
|
Adjectives describing travelling
|
Relative pronouns: who, which, that Relative adverb: where
|
Розповідає про подорожі в минулому, ділиться досвідом |
WB p. 32 ex. A, B Wordlist, p. 136 |
37 |
|
Around Ukraine 3 d, SB, p. 37 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму. Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет. |
Прослуховування аудіо-запису та тренування вимови звуків |
Гра “Guessing game” про travelling things |
Відпрацювання звуків [s], [z], [ꭍ] |
Relative pronouns: who, which, that Relative adverb: where Defining and non-defining relative clauses |
Вживає лексику уроку, використовує who, which, that, where в усній та письмовій комунікації |
WB p. 33 ex. C, D, E Wordlist, p. 136 |
38 |
|
Let’s go camping 3 e, SB, p. 38 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму. Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (choose a correct answer) |
Робота в парах
|
Camping vocabulary: first aid kit, sleeping bag, tent, torch, matches, whistle, insect repellent, fishing gear |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору. |
WB p. 34 ex. A, B Wordlist, p. 136 |
39 |
|
Camping 3 e, SB, p. 39 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише відгук онлайн; вміє редагувати тексти |
Громадянська відповідальність: Планує краєзнавчу подорож. Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види екотуризму. Складає перелік місць для екотуризму у воєму регіоні. Підприємливість та фінансова грамотність: Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Прочитати текст та дати відповіді на запитання
|
|
Phrases: asking for one’s opinion, expressing one’s opinion |
Mistakes when writing a post |
Пише відгук про відвідування, користування кемпінгом (іншими туристичними послугами) використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку. |
WB p. 34 ex. C Wordlist, p. 136 |
40 |
|
Module 3. Round-up SB, p. 103 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 103 |
Ex. A , B p. 103 |
Ex. С, D, E p. 103 |
Повторення та узагальнення вивченого |
WB p. 35 ex. A, B, C |
41 |
|
Culture page for Ukraine 1 “Exploring the Incredible Sights of Kyiv” SB, p.109 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. Здоров’я і безпека: Запитує про / пояснює правила безпеки пересування по Києву. Екологічна безпека та сталий розвиток: Складає перелік місць для екотуризму у воєму регіоні. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching activity) |
|
|
TRP |
Практичне застосування здобутих знань, умінь і навичок |
WB p. 36 ex. D, E, F |
42 |
|
Song 2, SB, p. 40
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
Прослуховування пісні, виконання завдання Читання тексту, виконання завдання (matching activity) |
|
explore, explain, so star, before, farmhouse, countryside, field, fence, cruise, sightseeing, souvenir, suitcase Decorative Art, ancient times, Academy of Sciences, Water Museum |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Опрацювання текстів зазначеної тематики з часткою невідомих слів |
Проєктна робота
Make a poster! SB. p.109
|
43 |
|
Test 3 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
Прослуховування пісні, виконання завдання Читання тексту, виконання завдання (matching activity) |
|
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Опрацювання текстів зазначеної тематики з часткою невідомих слів |
Проєктна робота
Write a blog! SB. p.110
|
44 |
|
Module 4 Entertainment What’s on?, SB, p. 41 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
Дискусія в парах та групах |
Ways of entertainment |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Ставить та відповідає на різні варіанти розваг – кіно, телебачення, театр та інше. |
WB p. 37 ex. B Wordlist, p. 136-137 |
45 |
|
Entertainment 4 a. SB, p. 42 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Читання та тексту про телепередачі, виконання завдання (дати відповідь на запитання) |
|
TV: soap opera, quiz show, talent show, weather forecast, the news, wildlife documentary, cartoon
|
Adverbs |
Розповідає про види телепередач, свої вподобання стосовно них |
WB p. 37 ex. A Wordlist, p. 136-137 |
46 |
|
Types of programmes 4 a, SB, p. 43 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Прослуховування тексту та виконання завдання. |
Робота в парах talk about some situations in the city.
|
easier than, more popular then, the best …. of all, the most boring, (not) as … as, (not) as + many / much+ as, one of the … |
Adverbs: adverbs of manner. Irregular adverbs Comparisons of adverbs |
Робить порівняння предметів, людей, явищ, подій використовуючи ступені порівняння |
WB p. 38 ex. C, D, E Wordlist, p. 136-137 |
47 |
|
End of school play 4 b, SB, p. 44 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Пропонує варіанти участі школи / класу в житті громади. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (is the sentence true or false) |
Обговорен-ня прочи-таного |
Повторення вивченого лексичного матеріалу |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Розповідає про свій досвід у прослуховуванні/ проходженні відбору на конкурс |
WB p. 39 ex. A, B, C Wordlist, p. 137 |
48 |
|
Pronouns 4 b, SB, p. 45 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Пропонує варіанти участі школи / класу в житті громади. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Прослухову-вання розмови людей щодо місць розваг, які вони відвідували. Встановити відповідність |
Робота в парах: обговорен-ня організації вистави/ виступу
|
Stage, performance, audience, audition, lines, play
|
Possessive adjectives, possessive pronouns, reflexive pronouns |
Розповідає про ідеї щодо організації заходів, думки та враження |
WB p. 40 ex. D Wordlist, p. 137 |
49 |
|
In an escape room 4 c, SB, p. 46 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (guess the answer to the riddle, complete the sentences) |
Робота у парах: складання загадки та робота над знаходженням відповіді |
Повторення вивченого лексичного матеріалу |
Full infinitive, bare infinitive |
Розповідає про досвід перебування у ескейп-кімнатах, вирішення завдань для отримання ключа до виходу |
WB p. 41 ex. A, B, C Wordlist, p. 137 |
50 |
|
Entertainment.Full infinitive 4 c, SB, p. 47 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Pronunciation of silent letters |
Full infinitive, bare infinitive
|
Активно використовує лексику, засвоєну на уроці. Вміє розгадувати загадки. |
WB p. 42 ex. D, E Wordlist, p. 137 |
51 |
|
All about video games 4 d, SB, p. 48 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Прочитати текст та дати відповіді на виконати завдання (визначити хто виконав/не виконав дію) |
Обговорен-ня прочи-таного, визначення думок людей |
Video games: gamer, game controller, score, avatar, multiplayer game, graphics |
-ing forms |
Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті |
WB p. 43 ex. A, B Wordlist, p. 137 |
52 |
|
All about video games 4 d, SB, p. 49 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання. Написання опису гри. |
Обговорити в парах улюблені відеоігри та описати їх для партнера |
Words related to games / computer games
|
-ing forms |
Вживає лексику уроку, використовує -ing форми у процесі спілкування
|
WB p. 43 ex. C, D Wordlist, p. 137 |
53 |
|
Let’s watch a film 4 e, SB, p.50-51 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Прочитати відгук / рецен-зію на фільм та дати відповіді на запитання Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (встановити відповідність між почутим та написаним)
|
Робота в парах: визначення думки глядача щодо побаченого фільму, заповнення таблиці та обговорен-ня фільму |
Film review
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Розповідає про фільм, який переглянули, передає свої думки та враження щодо побаченого. Пише рецензію на фільм. |
WB p. 44 ex. A, B Wordlist, p. 137 |
54 |
|
Module 4. Round-up SB, p. 104 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 104 |
Ex. A , B p. 104 |
Ex. С, D, E, F p. 104 |
Повторення та узагальнення вивченого |
WB p. 45 ex. A, B, C, D |
55 |
|
Culture page 2, |
|
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
TRP |
TRP |
Практичне застосування здобутих знань, умінь і навичок |
WB p. 46 ex. E, F |
56 |
|
Test 4 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Пояснює правила поведінки у закладах культури. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Виконання тесту |
|
Fandom, star trek |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
Project work: give a presentation! SB, p. 52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Eating habits SB. p. 53 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. |
|
Дискусія в парах та групах |
Food |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо їжі, харчування |
WB p. 47 ex. A Wordlist, p. 137-138 |
62 |
|
Eating habits 5a, SB, p. 54 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. |
Прослухову-вання запису та нумерація слів (у тому порядку, в якому їх чуємо у записі); Читання тексту |
Утворення пар |
Food: mayonnaise, bread Fruit: banana, pear, grape Vegetables: carrot, melon, pepper, spinach, broccoli, lettuce Drinks: milk, yoghurt Snacks: beef, Food groups: nut, chicken, pasta, butter, cheese, olive oil, bean, cereal, sweets, rice, |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Робить логічні висновки та встановлює відповідності |
WB p. 47 ex. B Wordlist, p. 137-138 |
63 |
|
Eating habits, 5a SB, p. 55 |
■ бере участь у коротких простих діалогах ■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
Прослухову-вання запису та вибір правильного варіанту відповіді |
Даємо відповіді на запитання |
Food: fruit, vegetables, drinks, snacks Food groups |
Much, many, a lot of, lots of, plenty of |
Говорить про свої вподобання в їжі, звички щодо харчування |
WB p. 47 ex. C Wordlist, p. 137-138 |
64 |
|
Eating habits 5b SB, p.56 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. Підприємливість та фінансова грамотність: Складає перелік покупок. |
Прослухову-вання запису та утворення пар |
Читання тексту та виконання завдань: визначення правдивості тверджень, визначення основної думки |
a cup of tea, a slice of bread, a bottle of water, a bar of chocolate / a chocolate bar, a can of beans, a bowl of soup, a glass of orange juice, a packet of sugar |
Past Perfect Simple |
Визначає та оцінює звички щодо харчування |
WB p. 48 ex. A, B Wordlist, p. 138 |
65 |
|
Eating habits 5b SB, p.57 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах
|
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання: визначити звучання літери «g», вибір правильної відповіді |
Робота в парах: обговорення звичок щодо харчування |
Відпрацювання звуків [ɡ], [d͡ʒ] |
Past Perfect Simple (affirmatine, negative, questions)
|
Відповідає на запитання про себе та свої звички щодо харчування |
WB p. 48-49 ex. C, D Wordlist, p. 138 |
66 |
|
Eating habits, 5c, SB, p.58 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях ■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Підприємливість та фінансова грамотність: Складає перелік покупок. |
Читати текст та виконувати завдання: визначення правдивості речень; визначення основної думки діалогів |
Обговорення запитань |
Going out for food |
Some, any, no and their compounds |
Розповідає про свій досвід у відвідуванні закладів харчування |
WB p. 50 ex. A, B Wordlist, p. 138 |
67 |
|
Eating habits, 5c, SB, p.59 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Читати текст та виконувати завдання: визначення правдивості речень; визначення основної думки діалогів |
Робота в парах: Pair work activity |
Bitter, sweet, disgusting, greasy, creamy, juicy, bland, tasteless, spicy, mouth-watering, fresh, salty |
Some, any, no and their compounds |
Використовує some, any, no та їх похідні |
WB p. 51 ex. C, D Wordlist, p. 138 |
68 |
|
Eating habits, 5d, SB, p.60 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. Підприємливість та фінансова грамотність: Складає перелік покупок. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання, читання тексту та виконання завдань |
Робота в парах: дискусія щодо їжі з інших країн |
Cooking food: names of processes and things: plate, knife, saucepan, bowl, teaspoon, frying pan, fork, tablespoon, oven dish; fry the eggs, add some salt, grate some cheese, melt the butter, boll the water, peel the potatoes, stir the mixture, bake the cake, pour some orange juice |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Розуміє взаємозв’язок між іменниками та займенниками, їхньою взаємозаміною у тексті (письмовому) та усному |
WB p. 52 ex. A Wordlist, p. 138 |
69 |
|
Eating habits, 5d, SB, p.61 |
■ висловлює власну думку стосовно почутого тексту та коротко аргументує її |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. Підприємливість та фінансова грамотність: Складає перелік покупок. |
Прослуховування аудіо та виконання завдання (вибір правильної відповіді) |
Написання рецепту |
Cooking food: names of processes and things
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Розповідає про приготування страв: рецепт, його складові та послідовність дій |
WB p. 52 ex. B Wordlist, p. 138 |
70 |
|
Eating habits, 5e SB, p.62 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Підприємливість та фінансова грамотність: Розподіляє кошти на продукти харчування. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах Обговорен-ня місць харчування |
Food: sushi, pizza, vegetarian food, fast food, snacks, crepes, cakes and pastries |
Past Perfect Simple, some, any, no, other, the other(s), another, much, many, a lot, lots of, plenty |
Розповідає про заклади харчування, плани щодо їх відвідування
|
WB p. 53 ex. A, B Wordlist, p. 138-139 |
71 |
|
Eating habits, 5e SB, p.63 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Підприємливість та фінансова грамотність: Розподіляє кошти на продукти харчування. |
Читати текст та виконувати завдання (визначення зв’язків між людьми, мета листа)
|
Написати лист другові із запрошенням на прогулянку, написання відповіді на запрошення |
Food vocabulary |
Past Perfect Simple, some, any, no, other, the other(s), another, much, many, a lot, lots of, plenty |
Вміє описувати речі, використовуючи вивчену лексику та граматику |
WB p. 53 ex. C Wordlist, p. 138-139 |
72 |
|
Module 5. Round-up SB, p.105 |
|
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 105 |
Ex. A , B p. 105 |
Ex. С, D, E p. 105 |
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу |
WB p. 54 ex. A, B, C, D |
73 |
|
Test 5 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
TRP |
TRP |
Практичне застосування здобутих знань, умінь і навичок |
WB p. 55 ex. F, G |
74 |
|
Song 3 “Friday night dinner” SB, p.64
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її
|
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (вибір правильного варіанту) |
|
Food, dinner, kitchen, fridge, salad, soup, omelette, burger |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
Повторення вивченого матеріалу |
75 |
|
Natural Disasters SB, p. 65 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Здоров’я і безпека: Робить повідомлення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
Дискусія в парах та групах |
Weather, environment, natural disasters |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії щодо природи, стихійних лих |
Написати запитання за зразком Wordlist, p. 139 |
76 |
|
Natural Disasters 6a SB, p. 66 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
Доповнен-ня речень відповідними дієсло-вами |
Give, borrow, lend, bring, get, take, carry, hurt, damaged |
Can, could, may, might, will, would
|
Вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи |
WB p. 56 ex. A, B, C Wordlist, p. 139 |
77 |
|
Natural Disasters 6a SB, p. 67 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. |
|
Робота в парах: communication with can, could, may, might, will, would |
Повторення вивченого раніше лексичного матеріалу
|
Can, could, may, might, will, would
|
Розповідає про заходи збереження довкілля з використанням поданих модальних дієслів у відповідних граматичних формах |
WB p. 57 ex. D, E Wordlist, p. 139 |
78 |
|
Natural Disasters 6b SB, p. 68 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. Здоров’я і безпека: Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил поведінки на воді. |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання (answer the question) |
|
Pollution of water |
The Future “will” |
Розповідає про вплив забруднення вони на навколишній світ |
WB p. 58 ex. A, B, C Wordlist, p. 139 |
79 |
|
Natural Disasters 6b SB, p. 69 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. Здоров’я і безпека: Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Читання визначень та утворення пар; виконання вправ |
Робота в парах дискусія. Передбачення на майбутнє щодо навколишнього середовища |
Smog, acid rain, oil spill, toxic waste |
The Future “will” |
Розповідає про дії в майбутньому |
WB p. 59 ex. D, E Wordlist, p. 139 |
80 |
|
Natural Disasters 6c, SB, p. 70 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Здоров’я і безпека: Робить повідомлення про складні погодні умови. |
Читання та прослуховування історії (коміксу), виконання завдання (знайти у тексті підтвердження до тверджень) |
|
Weather vocabulary: clear, cloudy, foggy, sunshine, freezing, rain, windy, thunder |
Conditional Sentences Type 1 |
Розповідає про події, що відбулись у коміксі, вживає лексику уроку |
WB p. 60 ex. A, B, C Wordlist, p. 139 |
81 |
|
Natural Disasters 6c, SB, p. 71 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Здоров’я і безпека: Робить повідомлення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
Прослховування запису та виконання завдання (вибір правильної відповіді) |
Робота в парах (Pair-work activity) Обговорення погоди та планування вихідних |
Weather vocabulary: clear, cloudy, foggy, sunshine, freezing, rain, windy, thunder
Інтонація й ритм у вимові |
Conditional sentences Type 1 Pronunciation: intonation and rhythm |
Використовує лексику та граматику теми для будови зв’язних речень в розповідь |
WB p. 61 ex. D, E Wordlist, p. 139 |
82 |
|
Natural Disasters 6d, SB, p. 72 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Прослухати запис та встановити відповідність між зображеннями та словами; прочитати текст, дати відповіді на запитання |
Робота в парах – відповіді на запитання |
Earthquake, hurricane, snowstorm, wildfire, flood, tsunami
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Використовує критичне мислення та розуміння тексту для знаходження відповідей |
WB p. 62 ex. A Wordlist, p. 139-140 |
83 |
|
Natural Disasters 6d, SB, p. 73 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. Здоров’я і безпека: Робить овідомлення про складні погодні умови. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (утворення пар, визначення правдивості тверджень) |
Робота в парах – створити історію на основі малюнків та короткої інформаційної довідки |
Earthquake, hurricane, snowstorm, wildfire, flood, tsunami
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Використовує критичне мислення та розуміння лексики та граматики для створення розповіді (усної та письмової) |
WB p. 62 ex. B Wordlist, p. 139-140 |
84 |
|
Natural Disasters 6e, SB, p. 74 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . Здоров’я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання
|
Робота в парах – визначення коректного використання фраз, наведення прикладів |
Do you need any help? Could you help me? … |
Phrases for offering help and asking for help |
Вміє визначати призначення фраз та використовувати їх за призначенням |
WB p. 63 ex. A, B, C Wordlist, p. 140 |
85 |
|
Natural Disasters 6e, SB, p. 75 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . |
Прочитати листівку та дати відповіді на питання |
|
Writing a leaflet advertising an event |
Phrases for advertising an event |
Пише листівку з метою реклами заходу |
WB p. 64 ex. D Wordlist, p. 140 |
86 |
|
Module 6. Round-up SB, p. 106 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 106 |
Ex. A , B p. 106 |
Ex. С, D, E p. 106 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу |
WB p. 65-66 ex. A, B, C, D |
87 |
|
Test 6 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
TRP |
TRP |
Практичне застосування здобутих знань, умінь і навичок |
WB p. 66-67 ex. E, F, G |
88 |
|
Culture page 3 SB, p. 76 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. Здоров’я і безпека: Робить повідомлення про складні погодні умови. Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання |
Створення опису місцевості, що має екстремальні погодні умови |
Tornado, basement, check |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Опрацювання тексту визначеної тематики |
Project work: write a description SB, p. 76 |
89 |
|
CLIL 3 / Science & Social Studies SB, p. 113 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розглядає природу як цілісну систему. Здоров’я і безпека: Робить повідомлення про складні погодні умови. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання |
Обговорення поведінки в надзвичайна ситуаціях |
Rock, surface, scales, measure |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Опрацювання тексту визначеної тематики з часткою невідомих слів |
Project work: put on a live performance SB, p. 113 |
90 |
|
Feeling Good SB, p. 77 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Здоров’я і безпека: Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Громадянська відповідальність: Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. |
|
Дискусія в парах та групах |
Healthy lifestyle, health problems |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Ставить та відповідає на питання про пригоди |
WB p. 68 ex. A Wordlist, p. 140 |
91 |
|
Feeling Good 7а SB, p. 78 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Здоров’я і безпека: Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Injuries, first aid |
Modal verbs |
Читає текст, робить висновки, критично мислить під час виконання завдань |
WB p. 68 ex. B, C Wordlist, p. 140 |
92 |
|
Feeling Good 7a, SB, p. 79 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Здоров’я і безпека: Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. Громадянська відповідальність: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Прослуховування запису, встановлення відповідності |
Створення опису ситуації з нещасним випадком та наданням першої допомоги |
Injuries, first aid: burn, sunburn, cut, sprain, scratch, scissors, cotton wool, bandage, elastic bandage, plaster, antiseptic cream, medicine, ice
|
Modal verbs: must / mustn’t, have to / don’t have to… |
Розповідає ситуації надання першої домедичної допомоги, був/була свідком нещасного випадку |
WB p. 69 ex. D, E Wordlist, p. 140 |
93 |
|
Feeling Good 7b, SB, p. 80 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Здоров’я і безпека: Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
Прослуховування діалогу, виконання завдання (вибір правильної відповіді); читання тексту та давання відповідей на запитання |
|
Emergency services |
Passive Voice (Present Simple-Past Simple)
|
Вміє описувати місцевість, прокладати шлях, критично мислити |
WB p. 70 ex. A, B, C Wordlist, p. 140 |
94 |
|
Feeling Good 7b, SB, p. 81 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. Здоров’я і безпека: Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
Прослуховування діалогів та виконання завдання (заповнити пропуски) |
Робота у парах: Pair work activities |
Fire brigade, calm down, alarm, emergency, hurry, engine, ambulance, shortly |
Passive Voice (Present Simple-Past Simple)
|
Використовує граматику та лексику, вивчену на уроках для спілкування |
WB p. 71 ex. D, E, F Wordlist, p. 140 |
95 |
|
Feeling Good 7c, SB, p. 82 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Читання та прослуховування тексту інтерв’ю, виконання завдання (утворити пари, дати відповіді на запитання) |
|
Words / Phrases related to sleeping |
Passive Voice (Present Progressive-Past Progressive) |
Розповідає про свій режим сну |
WB p. 72 ex. A, B, C Wordlist, p. 140 |
96 |
|
Feeling Good 7c, SB, p. 83 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Здоров’я і безпека: Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах – опис свого останнього сну (що від-бувалось, де і т.д.) |
Words / Phrases related to sleeping |
Passive Voice (Present Progressive-Past Progressive) |
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. |
WB p. 73 ex. D, E Wordlist, p. 140 |
97 |
|
Feeling Good 7d, SB, p. 84 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Здоров’я і безпека: Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Обговорює шляхи профілактики захворювань. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Прослухати аудіозапис та встановити відповідність;Прочитати текст та виконати завдання: виправити помилки у реченнях |
|
Describing symptoms of illness, aches and pains: earache, toothache, flu, throat, stomach ache, temperature, headache
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Розповідає про симптоми хвороби та визначає хворобу |
WB p. 74 ex. A, B, C Wordlist, p. 141 |
98 |
|
Feeling Good 7d, SB, p. 85 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Здоров’я і безпека: Обговорює шляхи профілактики захворювань. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Прослуховування аудіо-запису та тренування вимови звуків; прослуховування запису та визначення симптомів |
Виконання вправи (заповнен-ня пропус-ків); робота в парі – поради щодо того, що робити у випадку хвороби |
Відпрацювання звуків [ɐ], [əu] |
The article “the”
|
Вживає лексику уроку, коректно використовує артикль “the” в усній та письмовій комунікації |
WB p. 75 ex. D, E Wordlist, p. 141 |
99 |
|
Feeling Good 7e, SB, p. 86 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Здоров’я і безпека: Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади збалансованості власного раціону. Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (відповіді на запитання, визначення правдивості речень) |
|
Teen problems |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Вживає лексику уроку, аргументує власну точку зору. |
WB p. 76 ex. A Wordlist, p. 141 |
100 |
|
Feeling Good 7e, SB, p. 87 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише відгук онлайн; вміє редагувати тексти |
Здоров’я і безпека: Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Обговорює шляхи профілактики захворювань. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. |
Прочитати текст та заповнити пропуски
|
Робота в парах: Pair work activities; написання посту на форумі |
Phrases: asking for advice, describing how you’re feeling, give advice |
Mistakes when writing a post |
Пише пост на форумі щодо певної проблеми, використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку. |
WB p. 76 ex. B Wordlist, p. 141 |
101 |
|
Module 7. Round-up SB, p. 107 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 107 |
Ex. A , B, C p. 102 |
Ex. D, E, G p. 102 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
WB p. 77 ex. A, B, C, D |
102 |
|
Test 7 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
TRP |
TRP |
Практичне застосування засвоєних знань, умінь і навичок |
WB p. 78 ex. E, F, G |
103 |
|
Song 4 “Feeling good”, St.B , p. 88
CLIL 4/ PE SB , p. 114
|
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Здоров’я і безпека: Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Читання та прослуховування пісні, виконання завдання (заповнення пропусків) |
|
Fruit, good, harmful, go, work, people, should, place
Benefits, heart, oxygen, moderate, intensity, sweat, breathing |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
|
Project work: fitness goals SB , p. 114
|
104 |
|
Sports, SB, p. 89 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Здоров’я і безпека: Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
Дискусія в парах та групах |
Sports, ways to stay fit |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Ставить запитання та відповідає на запитання щодо спорту, способів залишатись у формі |
Написати речення за зразком Wordlist, p. 141 |
105 |
|
Sports 8a. SB, p. 90 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Здоров’я і безпека: Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом. Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
Читання та тексту про кінний спорт, виконання завдання (визначити правдивість речень) |
|
Go rock climbing, go canoeing, go scuba diving, go jogging, go snowboarding, go surfing |
Reported speech (Statements) |
Критично мислить для визначення відповідей на запитання |
WB p. 79 ex. A, B, C Wordlist, p. 141 |
106 |
|
Sports 8a, SB, p. 91 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Здоров’я і безпека: Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. |
Виконання завдання (заповнення пропусків) |
Робота в парах – інтерв’ю щодо заняття спортом, вподобань у спорті |
Go rock climbing, go canoeing, go scuba diving, go jogging, go snowboarding, go surfing |
Reported speech (Statements) |
Використовує непряму мову для розповіді про друзів, однокласників |
WB p. 80 ex. D, E Wordlist, p. 141 |
107 |
|
Sports 8b, SB, p. 92 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Здоров’я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. |
Читання та прослуховування розмови, виконання завдань (утворення пар, визначення правдивості речень) |
Обговорен-ня прочи-таного |
Повторення вивченого раніше лексичного матеріалу
|
Reported speech (Commands, Requests) |
Використовує лексику та граматику теми для висловлення думок |
WB p. 81 ex. A, B Wordlist, p. 141 |
108 |
|
Sports 8b, SB, p. 93 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Здоров'я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. |
|
Робота в парах: передаван-ня вказівок
|
You’re crazy., That’s a good idea., I’ve just though of something., I don’t understand., I’m listening., ….
|
Reported speech (Commands, Requests) |
Використовує лексику та граматику теми для висловлення думок |
WB p. 82 ex. C, D, E Wordlist, p. 141 |
109 |
|
Sports 8c, SB, p. 94 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Здоров’я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. |
Читання та прослуховування аудіозапису, виконання завдання (вибір правильної відповіді, утворення пар) |
Робота у парах: обговорен-ня способів підтримки себе у формі |
Повторення вивченого раніше лексичного матеріалу
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Використовує лексику та граматику теми для висловлення думок |
WB p. 83 ex. A, B Wordlist, p. 141 |
110 |
|
Sports 8c, SB, p. 95 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Здоров’я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (встановлен-ня правиль-ної послідов-ності) |
Робота в парах – обговорен-ня стилів життя двох людей. Написання тексту про свій стиль життя |
Stretching, lift, lie, bend |
Reported speech (Questions) |
Використовує лексику та граматику теми для висловлення думок |
WB p. 84 ex. C, D Wordlist, p. 141 |
111 |
|
Sports 8d, SB, p. 96 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Здоров’я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
Прослухову-вання аудіо та утворення пар; Прочитати листвіку та лист, виконати завдання (доповнити речення) |
Обговорен-ня прочи-таного, визначення думок людей |
Phrases with ‘play’, ‘go’, ‘do’ about sport |
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті |
WB p. 85 ex. A Wordlist, p. 141 |
112 |
|
Sports 8d, SB, p. 97 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Здоров’я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (вибір правильної відповіді) |
Обговорити в парах види спорту, різноманіт-них активностей |
Words related to sports, activities
Відпрацювання звуків [ð], [ θ]
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті |
WB p. 85 ex. B Wordlist, p. 141 |
113 |
|
Sports 8e, SB, p.98 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Здоров’я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. |
Прослуховування аудіоза-пису та вста-новлення відповідності |
Виконання вправи: доповнення речень прикметни-ками |
Adjectives
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Уміє критично мислити та визначати необхідні моменти у тексті |
WB p. 86 ex. A. Wordlist, p. 141 |
114 |
|
Sports 8e, SB, p.99 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Здоров’я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
Читання тексту про переваги та недоліки командних видів спорту. Написання есе
|
Робота у парах: заповнення таблиці та обговорен-ня фільму |
Adjectives
|
Повторення вивченого раніше граматичного матеріалу
|
Розповідає про переваги та недоліки командних видів спорту, пише есе про командні види спорту |
WB p. 86 ex. B Wordlist, p. 141 |
115 |
|
Module 8. Round-up SB, p. 108 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
Communication p. 108 |
Ex. A , B p. 108 |
Ex. С, D, E p. 108 |
Повторення та узагальнення вивченого |
WB p. 87 ex. A, B, C, D |
116 |
|
Test 8 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
TRP |
TRP |
Практичне застосування здобутих знань, умінь і навичок |
WB p. 88 ex. E, F |
117 |
|
Culture page 4 “Fancy a game of football?” SB, p. 100 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Здоров’я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
Читання та прослуховування тексту, виконання завдання |
Відмінності між різними видами футболу |
Rulles of football |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
Читання тексту визначеної тематики та обговорення його змісту |
Повторити вивчений матеріал
|
118 |
|
Контроль розуміння на слух |
|
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
TRP |
|
Активне розуміння й використання засвоєної лексики |
Активне розуміння й використання засвоєних граматичних форм і конструкцій |
Контроль рівня розвитку навичок сприймання на слух |
Повторити вивчений матеріал |
119 |
|
Контроль говоріння |
|
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
Активне розуміння й використання засвоєної лексики |
Активне розуміння й використання засвоєних граматичних форм і конструкцій |
Контроль рівня розвитку навичок усного продукування та взаємодії |
Повторити вивчений матеріал |
120 |
|
Контроль читання |
|
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
TRP |
|
Активне розуміння й використання засвоєної лексики |
Активне розуміння й використання засвоєних граматичних форм і конструкцій |
Контроль рівня розвитку навичок зорового сприймання |
Повторити вивчений матеріал |
121 |
|
Контроль письма |
|
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
TRP |
Активне розуміння й використання засвоєної лексики |
Активне розуміння й використання засвоєних граматичних форм і конструкцій |
Контроль рівня розвитку навичок писемного продукування та взаємодії |
Повторити вивчений матеріал |
122 |
|
Повторення й узагальнення |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Громадянська відповідальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Підбиття підсумків |
|