Складено згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Календарно-тематичне планування
з геометрії
10 КЛАС
(2018-2019 навчальний рік)
(Складено згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року)
Геометрія (рівень стандарту), 10 клас
(I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 19 год, 1 год на тиждень)
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
Самостійні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|
|
||
1 |
ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ |
15 |
15 |
1 |
2 |
2 |
ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ |
17 |
17 |
1 |
2 |
3 |
КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ |
10 |
10 |
1 |
2 |
4 |
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ |
9 |
9 |
1 |
1 |
Усього |
51 |
51 |
|
|
|
Контрольні роботи |
|
|
4 |
7 |
І семестр
№ уроку |
Примітки |
Теми уроку |
За календарем |
Скорегованою |
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (15 год)
|
||||
1 |
|
Основні поняття і аксіоми стереометрії |
|
|
2 |
|
Наслідки з аксіом стереометрії |
|
|
3 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
|
4 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
|
5 |
|
Паралельне проектування і його властивості |
|
|
6 |
|
Зображення фігур у стереометрії |
|
|
7 |
|
Зображення фігур у стереометрії. Сам. робота. |
|
|
8 |
|
Паралельність прямої і площини |
|
|
9 |
|
Паралельність прямої і площини |
|
|
10 |
|
Паралельність площин |
|
|
11 |
|
Паралельність площин |
|
|
12 |
|
Паралельність площин |
|
|
13 |
|
Розв’язування задач і вправ. Сам. робота. |
|
|
14 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
15 |
|
Контрольна робота № 1 за темою: «Паралельність прямих і площин у просторі» |
|
|
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (17 год)
|
||||
16 |
|
Кут між прямими. Вимірювання кутів між прямими |
|
|
17 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі |
|
|
18 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
|
19 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
|
20 |
|
Перпендикуляр і похила до площини |
|
|
21 |
|
Вимірювання відстаней від точки до площини |
|
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ. Сам. робота. |
|
|
23 |
|
Вимірювання кутів між прямою і площиною |
|
|
24 |
|
Двогранний кут Вимірювання кутів між площинами |
|
|
25 |
|
Перпендикулярність площин |
|
|
26 |
|
Перпендикулярність площин |
|
|
27 |
|
Вимірювання відстаней від прямої до площини |
|
|
28 |
|
Вимірювання відстаней між площинами |
|
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ. Сам. робота. |
|
|
30 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
31 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
|
|
32 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
ІІ семестр |
|
|||
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (10 год)
|
|
|||
33 |
|
Прямокутні координати в просторі. Формула для обчислення відстані між двома точками |
|
|
34 |
|
Прямокутні координати в просторі. Координати середини відрізка |
|
|
35 |
|
Прямокутні координати в просторі. Сам. робота. |
|
|
36 |
|
Вектори у просторі |
|
|
37 |
|
Дії над векторами. Розкладання вектора на складові |
|
|
38 |
|
Дії над векторами, що задані координатами |
|
|
39 |
|
Формули для обчислення довжини вектора, кута між векторами |
|
|
40 |
|
Розв’язування задач і вправ. Сам. робота. |
|
|
41 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
42 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Координати і вектори» |
|
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (9 год) |
|
|||
43 |
|
Паралельність прямих і площин у просторі |
|
|
44 |
|
Перпендикулярність прямої і площини |
|
|
45 |
|
Вимірювання відстаней у просторі |
|
|
46 |
|
Розв’язування задач і вправ Сам. робота. |
|
|
47 |
|
Вимірювання кутів у просторі |
|
|
48 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
49 |
|
Координати і вектори |
|
|
50 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
51 |
|
Підсумковий урок |
|
|