Метою даного проекту є підвищення інтересу до вивчення геометрії. Формування компетентності учнів у сфері самостійної пізнавальної діяльності, навичок пошуку й аналізу інформації, вміння побачити проблему і намітити шляхи її вирішення.
Сформувати у дітей уявлення про геометрію, як про науку просторових
вимірів. Розвивати просторове мислення.
Виробити навик використання різних джерел у процесі підготовки та презентації проекту.
Простежити зв'язок геометрії з навколишнім світом
Вендичанська СЗШ І-ІІІ ступенів, гімназія
Науковий проект:
«Все навколо – геометрія!»
Підготувала Буланюк О.С.
Лютий-2015р.
Назва проекту:
«Все навколо – геометрія!»
Мета:
Підвищити інтерес до вивчення геометрії. Формувати компетентності учнів у сфері самостійної пізнавальної діяльності, навичок пошуку й аналізу інформації, вміння побачити проблему і намітити шляхи її вирішення.
Сформувати у дітей уявлення про геометрію, як про науку просторових
вимірів. Розвивати просторове мислення.
Виробити навик використання різних джерел у процесі підготовки та презентації проекту.
Простежити зв'язок геометрії з навколишнім світом
Ключове питання
Як наше оточення пов’язане з геометрією?
Тематичні питання
Стислий опис
Даний проект призначений для того, щоб озирнувшись навколо, побачити дивну геометрію споруд. Завдяки проекту діти поглиблять і закріплять свої знання з геометрії, дізнаються багато нового, цікавого. Навчаться спостерігати і бачити світ навколо себе. Проект призначений для того, щоб геометрія стала ближче і зрозуміліше школярам, щоб прийшло усвідомлення того, що все в світі побудовано завдяки науці.
Проект передбачає вивчення питання застосування геометрії в навколишньому середовищі. Кожна людина ще з дитинства починає розрізняти геометричні форми предметів, в школі дізнається про застосування властивостей геометричних фігур у повсякденному житті. Але всього застосування неможливо показати, бо на це не вистачить часу відведених уроків.
Суть цього проекту полягає у пошуку маловідомих застосувань властивостей геометричних фігур. При чому для кожного окремого учня ці застосування будуть різними з точки зору їхнього світогляду, а всі разом утворять невелику енциклопедію з геометрії в навколишньому середовищі.
Навчальні предмети
Математика, образотворче мистецтво, інформатика, природознавство, фізика, астрономія, біологія, географія.
Класи
10-11 класи
Навчальні цілі та очікувані результати навчання
На початку дослідження учні визначають цінність проекту для себе, вибирають один із запропонованих напрямків роботи. Учні проведуть дослідження та створять звіти про них для того, щоб:
Діяльність учнів
На початку (в кінці) роботи над проблемою учні створюватимуть свою мультимедійну презентацію. При цьому виконується:
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту
1 місяць
Вхідні знання та навички
Учень повинен знати, що таке геометрія, поняття геометричних фігур та їхніх властивостей. Вміти визначати застосування властивостей геометричних фігур в навколишньому середовищі та на початковому рівні користуватися навігацією в комп’ютері.
«Я думаю, що ніколи до цього часу
ми не жили в такий геометричний період.
Все навколо - геометрія.»
Ле Корбюзьє
( французький архітектор)