Науковий проект "Все навколо геометрія"

Про матеріал

Метою даного проекту є підвищення інтересу до вивчення геометрії. Формування компетентності учнів у сфері самостійної пізнавальної діяльності, навичок пошуку й аналізу інформації, вміння побачити проблему і намітити шляхи її вирішення.

Сформувати у дітей уявлення про геометрію, як про науку просторових

вимірів. Розвивати просторове мислення.

Виробити навик використання різних джерел у процесі підготовки та презентації проекту.

Простежити зв'язок геометрії з навколишнім світом

Перегляд файлу

Вендичанська СЗШ І-ІІІ ступенів, гімназія

 

C:\Users\User\Desktop\загруженное.jpg

 

 

 

 

Науковий проект:

«Все навколо – геометрія!»

C:\Users\User\Desktop\images (1).jpg

 

Підготувала Буланюк О.С.

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\images.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий-2015р.

Назва проекту:

«Все навколо – геометрія!»

Мета:

Підвищити  інтерес  до вивчення геометрії. Формувати компетентності учнів у сфері самостійної пізнавальної діяльності, навичок пошуку й аналізу інформації, вміння побачити проблему і намітити шляхи її вирішення.

  Сформувати  у дітей уявлення про геометрію, як про науку просторових

 вимірів. Розвивати просторове мислення.

Виробити навик використання різних джерел у процесі підготовки та презентації проекту.

Простежити зв'язок геометрії з навколишнім світом

  

Ключове питання

Як наше оточення пов’язане з геометрією?

Тематичні питання

  • Якими геометричними фігурами є форми оточуючих предметів?
  • Які формули з геометрії застосовуються в повсякденному житті?
  • Які властивості геометричних фігур використовує рослинний і тваринний світ?
  • Як використовується геометрія в науках і мистецтві?

 

Стислий опис

Даний проект призначений для того, щоб озирнувшись навколо,  побачити дивну геометрію споруд. Завдяки проекту діти поглиблять і закріплять свої знання з геометрії, дізнаються багато нового, цікавого. Навчаться спостерігати і бачити світ навколо себе. Проект призначений для того, щоб геометрія стала ближче і зрозуміліше школярам, ​щоб прийшло усвідомлення того, що все в світі побудовано завдяки науці.

Проект передбачає вивчення питання застосування геометрії в навколишньому середовищі. Кожна людина ще з дитинства починає розрізняти геометричні форми предметів, в школі дізнається про застосування властивостей геометричних фігур у повсякденному житті. Але всього застосування неможливо показати, бо на це не вистачить часу відведених уроків.

Суть цього проекту полягає у пошуку маловідомих застосувань властивостей геометричних фігур. При чому для кожного окремого учня ці застосування будуть різними з точки зору їхнього світогляду, а всі разом утворять невелику енциклопедію з геометрії в навколишньому середовищі.

Навчальні предмети

Математика, образотворче мистецтво, інформатика, природознавство, фізика, астрономія, біологія, географія.

Класи

10-11 класи

Навчальні цілі та очікувані результати навчання

На початку дослідження учні визначають цінність проекту для себе, вибирають один із запропонованих напрямків роботи. Учні проведуть дослідження та створять звіти про них для того, щоб:

  • вдосконалювати навички:
    • групової роботи, співпраця в команді;
    • планувати свою роботу;
    • використовувати інформаційні ресурси.
    • узгоджувати свою діяльність з іншими.
  • Створюють сайт (публікацію, презентацію) з розповіддю по тематичному питанню для закріплення набутих навичок.

 

Діяльність учнів

На початку (в кінці) роботи над проблемою учні створюватимуть свою мультимедійну презентацію. При цьому виконується:

  • групова та індивідуальна робота під керівництвом вчителя. Частина учнів працює з бібліографічними джерелами, частина – над оформленням роботи.
  • учні самостійно повинні висунути гіпотезу і знайти її підтвердження в ході дослідження (підібрати ілюстрації та експонати відповідно змісту);
  • вивчають електронні документи Інтернету;
  • після зібраних доказів приходять до висновків – аналізують зібрані матеріали. Дають відповідь на поставлене в проекті запитання;
  • під керівництвом вчителя навчаються робити презентацію: розробляють сценарій та зміст слайдів, створюють її в PowerPoint;
  • створюють, малюнки, короткі твори за темою.
  • під керівництвом вчителя навчаються створювати свої публікації в Microsoft Publisher, висвітлюючи ідею ключового та тематичного питання (планування, розроблення ідеї публікації та її реалізація: результати анкетування, збір статей, результатів дослідів та їх оформлення).
  • під керівництвом вчителя складають план створення сайту та послідовно здійснюють його.
  • Проводять показ презентації – звіт про виконану роботу перед класом,
  • Аналізують відгуки про створений сайт.
  • На майбутнє – вдосконалення і доповнення сайту.
  • Захист проекту.

 

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту

1 місяць

  • 1) на постановку і початкову координацію завдань;
  • 2) на обговорення зібраних даних та планування оформлення сайту, презентації, публікації;
  • 3) на підведення підсумків зробленої роботи, визначення перспективних напрямків для дослідження ключового питання.
  • Решту роботи учні роблять в групах самостійно. Вчитель виступає як консультант.

 

Вхідні знання та навички

Учень повинен знати, що таке геометрія, поняття геометричних фігур та їхніх властивостей. Вміти визначати застосування властивостей геометричних фігур в навколишньому середовищі та на початковому рівні користуватися навігацією в комп’ютері.

 

«Я думаю, що ніколи до цього часу

ми не жили в   такий геометричний період.

Все навколо -  геометрія.»

Ле Корбюзьє

  ( французький архітектор)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Геометрія (академічний рівень) 10 клас (Бурда М.І., Тарасенкова Н.А.)
Додано
3 вересня 2018
Переглядів
1943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку