11 клас.
Математика. Геометрія.
Рівень стандарту
(51 година. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень)
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Рівень стандарту – http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy. html (зі змінами, лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. № 406)
Математика: 11: підруч. для загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/ О.М. Афанасьева, Я.С. Бродський, О.Л.Павлов,А.К., Сліпенко, Тернопіль «Навчальна книга-Богдан»,2011.-480с.,
Геометрія:профільний рівень:підруч. для 11 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк , Д.А. Номіровський , В.Б. Полонський та ін.. – Х.: Гімназія , 2019.-204 с.:іл.
№ |
Зміст уроку |
Примітка |
Дата |
|
1. |
Повторення. Паралельність прямих і площин у просторі. Перпендикулярність прямої і площини |
|
|
|
2. |
Повторення. Координати і вектори. Вимірювання відстаней, кутів у просторі |
|
|
|
3. |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
Многогранники (13 годИН)
Очікувані результати: Учень (учениця): розпізнає основні види многогранників та їх елементи; формулює означення многогранників, вказаних у змісті програми; обчислює основні елементи многогранників; застосовує вивчені формули і властивості до розв’язування задач. |
||||
4. |
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники. |
|
|
|
5. |
Призма. Пряма і правильна призми. |
|
|
|
6. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
7. |
Паралелепіпед. |
|
|
|
8. |
Піраміда. Правильна піраміда. |
|
|
|
9. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
10. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
11. |
Перерізи многогранників. |
|
|
|
12. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
13. |
Площі бічної та повної поверхонь многогранників. |
|
|
|
14. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
15. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
16. |
Контрольна робота № 1 |
|
|
|
Тіла обертання (12 годИН)
Очікувані результати: Учень (учениця): розпізнає види тіл обертання, їхні елементи; обчислює основні елементи тіл обертання; застосовує властивості тіл обертання до розв’язування задач; розпізнає види тіл обертання, їхні елементи; многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях в об’єктах навколишнього світу. |
||||
17. |
Циліндр та його елементи. |
|
|
|
18. |
Конус та його елементи. |
|
|
|
19. |
Осьові перерізи циліндра і конуса. |
|
|
|
20. |
Перерізи циліндра і конуса площинами, паралельними основі. |
|
|
|
21. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
22. |
Куля і сфера. |
|
|
|
23. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
24. |
Переріз кулі площиною. |
|
|
|
25. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
26. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
27. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
28. |
Контрольна робота № 2 |
|
|
|
ОБ’ЄМИ ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ (13 ГОДИН) Очікувані результати: Учень/учениця: записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, циліндра, конуса, кулі, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площі сфери; має уявлення про об’єм тіла та його основні властивості; розв’язує задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл, зокрема прикладного змісту. |
||||
29. |
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. |
|
|
|
30. |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда. |
|
|
|
31. |
Об’єм призми. |
|
|
|
32. |
Об’єм піраміди. |
|
|
|
33. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
34. |
Об’єми циліндра і конуса. |
|
|
|
35. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
36. |
Площа бічної і повної поверхонь циліндра і конуса. |
|
|
|
37. |
Об’єм кулі. Площа сфери. |
|
|
|
38. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
39. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
40. |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
41. |
Контрольна робота № 3 |
|
|
|
Повторення курсу математики (10 годИН) |
||||
42. |
Найпростіші геометричні фігури на площині та їхні властивості. Геометричні величини та їх вимірювання. |
|
|
|
43. |
Коло та круг. Трикутники. |
|
|
|
44. |
Чотирикутники. Многокутники. |
|
|
|
45. |
Прямі та площини у просторі. |
|
|
|
46. |
Многогранники, тіла й поверхні. |
|
|
|
47. |
Тіла обертання. |
|
|
|
48. |
Координати та вектори у просторі. |
|
|
|
49. |
Контрольна робота № 4 |
|
|
|
50. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
51. |
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач. |
|
|
|