Cистематизувати та узагальнити знання учнів по темі “Призми”. Застосувати математичні знання під час розв’язання задач. Формувати просторову уяву, розвивати бажання пізнавати нове, прививати інтерес до математики. Виховувати почуття відповідальності, вміння швидко і правильно приймати відповідні рішення, старанність у навчанні.
1.Два плоскі многокутники, з яких складається призма. 2.Півплощини, які утворюють двогранний кут. 3.Сторона граней многогранника. 4.Основа паралелепіпеда. 5.Призма, основою якої є паралелограм. 6.Відрізок, який сполучає дві вершини призми, що не належать одній грані. 7.Основа прямокутного паралелепіпеда. 8.Многогранник, який складається з двох плоских многокутників,що лежать у різних площинах і суміщаються паралельним перенесенням, та всіх відрізків,що сполучають відповідні точки цих многокутників. 9.Правильний многогранник, в якого всі грані квадрати.
Паралелепіпед Дати означення паралелепіпеда. Чим є грані паралелепіпеда? Сформулювати властивість граней паралелепіпеда. Сформулювати властивість діагоналей паралелепіпеда Який паралелепіпед називається прямокутним ? Що таке куб? Що таке лінійні розміри прямокутного паралелепіпеда? Що є центром симетрії паралелепіпеда ? Сформулювати властивість діагоналей прямокутного паралелепіпеда.