Календарно-тематичне планування на І семестр 2018-2019 н.р.
Тематичні заняття |
Індивідуальна виховна робота |
Заходи з безпеки життєдіяльності |
Дата |
Спортивні години, оздоровчі заходи |
||
Тиждень золотої осені |
||||||
Виховна година «Про культуру поведінки». Конкурс малюнків «Любимо ми рідну школу» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
03.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухлива гра «Відшукай друга». |
||
Бесіда «Як зароджується дружба?» Інтелектуальна гра «Яким має бути друг?» |
|
04.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Екскурсія в осінній ліс. Рухливі ігри з м’ячем. |
|||
Бесіда «Трішки праці і зусилля для подолання вад і безсилля.» Твір-мініатюра для 2-4 класів «Лише осінь золота» Конкурс малюнків для 1 класу «Осінь в моїм краї». |
|
05.09 |
Спортивні змагання на свіжому повітрі «Я – найспритніший». Рухлива гра «Перестрілочка». |
|||
Виховна година «Мій клас – мої друзі». Бесіда «Грамоти вчися – завжди знадобиться». |
Бесіда «Безпека у побуті. Запобігання отруєння газом». |
06.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Горобці та ворони». Збирання листочків настрою. |
|||
Година спілкування «Пішохідний перехід» з елементами гри. Урок-гра «Кращі друзі, які вони?». |
|
07.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування нових ігор з м’ячем. «Вище, вище», «Відшукай». Рухливі ігри за вибором дітей. |
|||
Тиждень правил |
||||||
Бесіда «Дорога до школи» Конкурс малюнків на асфальті «На вулиці нашого села» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Створення маршрутного листа «Безпечна дорога до школи» |
10.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі на місцевості. Рухлива гра «Пішоходи» |
||
Подорож до країни дорожніх знаків. Опрацювання оповідань: «Юний водій», «Ми – пішоходи». Бесіда «Як треба поводитися вдома, надворі, в школі. |
|
11.09 |
|
|||
Аплікація. Виготовлення казкового світлофора з паперу. Вікторина «Уважним будь про правила поведінки на дорозі не забудь!» |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
12.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Конкурси, ігри на вулиці. Спостереження за змінами в природі на тему: «Настала осінь». |
|||
Екскурсія «Історичні пам’ятники – краса і гордість рідного краю» Бесіда « Бережи природу рідного краю». |
|
13.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Природа нашої місцевості. Знайомство з тваринним та рослинним світом рідного краю. Рухливі ігри «Голка, нитка», «День-ніч». |
|||
Відгадування загадок «Люби і знай свій рідний край». Бесіда з техніки безпеки «Знахідка, що може вибухнути» |
|
14.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загально розвивальних вправ для рук, ніг, тулуба. Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|||
Тиждень звичаїв та традицій України |
||||||
Година милування у природі «Таємниця осені». Розвиток креативного мислення «Мої асоціації». |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
17.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування етюдів психологічного розвантаження. |
||
Виховна година «Режим дня – суворий і мудрий порадник». Створення особистого режиму дня |
|
18.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивна естафета з перешкодами на спортивному майданчику. Складання спортивного девізу для своєї команди. |
|||
Пізнавальна гра «Кожній порі – певне свято». (звичаї та обряди українського народу) Конкурс малюнків «Моє улюблене свято» |
Бесіда «Порядок дій в надзвичайних ситуаціях. Природні стихійні лиха». |
19.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування етюдів на вираження задоволення і радості. Рухлива гра «Кіт та миші». |
|||
Конкурс « Що за диво ці казки?» (інсценізація улюбленої казки) Рухлива гра «Упізнай казкового героя» |
|
20.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі спортивні ігри на свіжому за мотивами казок: «Гуси- лебеді», «Вовк та семеро козенят». |
|||
Виховна бесіда «Без добра не буває щастя». Гра «Країна ввічливості та доброти». |
|
|
21.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Викладання з природнього матеріалу гербу доброти. Ходьба, стрибки, швидкий біг. Гра у футбол. |
||
Тиждень «Шануй свій рідний край» |
||||||
Виховна година «Ми – діти твої, Україно!». Конкурс дитячих малюнків «Мій рідний край – моя земля». Читання віршів про осінь. |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор |
24.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами в природі восени. Рухливі ігри: «У ведмедя у бору» «Хустинка». |
||
Година спілкування «Народна скарбниця рідного краю». Обговорення оповідання «Калина». Народні символи України: калина, соняшник, верба. |
|
25.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Година милування природою «Осіння щедрість». Комплекс вправ ранкової гімнастики. Рухлива |
|||
Подорож у світ казок. Читання та обговорення казок. |
Бесіда з техніки безпеки на тему: «Правила поведінки на прогулянці та під час екскурсії» |
26.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Тематична прогулянка «Скільки барв кругом розмито (збирання листя, гілок, жолудів, каштанів). |
|||
Виховна година «Цінуємо дари осені». Відгадування загадок «Дарунки природи». Читання оповідань про осінь. |
Бесіда «Дорога додому» |
27.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «карасі та щука», «У ведмедя у бору». Проведення фізкультхвилинок на спортивному майданчику. |
|||
Природа нашої місцевості. Знайомство з тваринним і рослинним світом рідного краю. Екскурсія до місцевого водоймища.
|
|
28.09 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Карасі та щука», «У ведмедя у бору». Проведення фізкультхвилинок на спортивному майданчику. |
|||
Тиждень гарної поведінки |
||||||
Виховна година «Шануй людей – і тебе шануватимуть» «Пізнай самого себе» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор |
01.10. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Хустинка», «Гуси-лебеді», «Рибак і риба». |
||
Бесіда-інструктаж «Гострі та колючі предмети |
|
02.10 |
Прогулянка на свіжому повітрю. Комплекс ЗРВІ з м’ячем Гра «Передай далі», «День і ніч».. |
|||
Школа ввічливості « Коли в дім прийшли гості» |
|
03.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ з у русі. Гра «Біг в обручах», Гра «Хованки». |
|||
Бесіда «Хто справжній друг». Читання оповідань «Навіщо дякують», «Хочеш бути щасливим – не будь лінивим» |
Бесіда «Як потрібно переходити вулицю» |
04.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ. Рухливі ігри: «Гуси-лебеді», «Білки та дупла», «Молекули». |
|||
Виготовлення вітальних листівок до Дня вчителя. Розучування привітань. |
|
05.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження в природі на тему: «Сезонні зміни восени». |
|||
Тиждень історії |
||||||
Хвилинка Чомучок «Історія виникнення зошитів та олівців». Робота з енциклопедією Чомучок. |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор |
08.10 |
Проведення музичної зарядки на свіжому повітрі «Фіксики». Розучування спортивних ігор «День і ніч», «Карасі та щука». |
||
Бесіда «Ким я хочу стати, коли виросту?» Крісло мрійника «Коли президентом був би я …» |
|
09.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда «Чим корисні фітопроцедури». Розучування ігор різних країн світу. |
|||
«Круглий стіл» за темою «Користь і шкода комп’ютера». |
|
10.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивні змагання «Подорож зупинками здоров’я». Рухливі ігри за вибором учнів. |
|||
Година спілкування «Шануй людей – і тебе шануватимуть». Читання і обговорення текстів про шанобливе ставлення. |
Бесіда «Запобігання трагічним наслідкам на дорозі». |
11.10 |
Спортивні змагання між класами у трьох номінаціях. |
|||
Екзамен для ввічливих «Усе добре приймай, а злого – уникай» |
|
|
12.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивна година з елементами хореографії «Пластика і грація». |
||
Тиждень ввічливості |
||||||
Диспут «Навіщо потрібно знати правила дорожнього руху» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
16.10 |
Прогулянка. Спостереження за природою на тему: «Температура повітря сьогодні?» Комплекс вправ ранкової гімнастики. Гра-змагання: комбінована естафета |
||
Бесіда «Охайність». Що це таке? Хто така охайна людина?». |
|
17.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за поведінкою комах. Рухливі ігри «Третій зайвий», «Мисливці та качки». |
|||
Бесіда « У нас єдина мета … Україна свята». Читання віршів про Україну». |
Бесіда «Бережіть електроенергію!» |
18.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природою на тему: «Стан неба: хмаро, похмуро, ясно». Рухливі ігри «Гуси-лебеді», «Шишки, жолуді, горіхи». |
|||
Бесіда «Як одягатися восени». Проблемні ситуації на тему: «Що добре, а що погано». |
|
19.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природою на тему: «Рослини в жовтні». Рухливі ігри: «Голка, нитка», «Совушка». |
|||
Тиждень родини |
||||||
Хвилинка спілкування «Як треба поводити себе в громадському транспорті?» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
22.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Командна гра «Веселі старти». Рухливі ігри: «Іван-сундук», «Струмочок», «Запорожець на Січі» |
||
Проектна діяльність «Режим дня. Суворий і мудрий порадник». Виховна година «Слова вітання та прощання» |
|
23.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природою на тему: «Як змінилася погода за жовтень?» Рухливі ігри: «Мисливці та качки», «Білки та дупла». |
|||
Виховна година «Ти і твої рідні». Читання оповідань «Як Данило сім’ю зберіг», «Чарівне слово», «Дідова дочка та бабина дочка» |
|
24.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ з музичним супровідом. Рухливі ігри: «Молекули», «Заборонений рух» «Лисиця та заєць». |
|||
Математичний квест «Всі ми любимо вивчати математику» |
|
Бесіда «Увага! Грип » |
25.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ. Рухливі ігри: «Мисливці та качки», «Хустинка», «Струмочок» |
||
Акція «День без паперу», «Коло ідей» (як можна зберегти природні ресурси) |
|
26.10 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ. Спостереження за погодою. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Іван-сундук», «Запорожець на Січі». |
|||
Тиждень толерантності |
||||||
Інформаційно-пізнавальна гра «Будь толерантним». Гра в настільні ігри «Хто я? Що я?» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
05.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивна година з елементами хореографії. «Пластика і грація». Гра в футбол. |
||
Година доброти «Не скупімося люди, на добро», Настільна гра «Будуємо машину часу» |
|
06.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Визначення чинників здоров’я «Мій рецепт здорового способу життя» |
|||
Засідання екологічного клубу «Буду я природі другом». Екологічна стежина «Осінні диво-квіти». |
|
07.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Гра на музичних інструментах надворі. Комплекс ЗРВІ без предметів. |
|||
«Круглий стіл» за темою «Моє робоче місце вдома». Гра в настільну гру «Чарівна мозаїка». |
Бесіда «Пожежна безпека та дії під час виникнення пожеж (правила розпалювання свічки)» |
08.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування спортивних ігор народів світу. |
|||
Година спілкування «Мій зовнішній вигляд». Малювання і представлення малюнків «Справжній учень виглядає мак…» |
|
09.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивна година «Щоб рости міцним і дужим, з вітамінами ми дружимо». Фенологічні спостереження за змінами в природі.
|
|||
Тиждень зразкової поведінки |
||||||
Година спілкування «Годинник того не підведе, хто час цінує». |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Бесіда-інструктаж з техніки безпеки «Якщо я один вдома». |
12.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природою на тему: «День сьогодні». Рухливі ігри: «Хто швидше?», «Шишки, жолуді, горіхи» |
||
Культура поведінки. Ситуації із життя дітей класу. «Як вирішити проблемну ситуацію» (практичне заняття) |
|
13.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за станом неба (форма хмаринок). Рухливі ігри «Два капітана», «Гуси-лебеді» |
|||
Сторінками улюблених книг. Бесіда «Що ми читаємо?». Розповіді дітей про прочитані книги. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
14.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ для розвитку м’язів плечового поясу. Рухливі ігри за вибором учнів. |
|||
Бесіда «Навіщо дотримуватися режиму дня?» Цікаві завдання з математики. |
|
15.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природою на тему: «Дерева пізньою осінню». Рухливі ігри: «Мисливці та качки», «Третій зайвий». |
|||
Конференція «Цікавий світ професій». |
Бесіда «Як потрібно переходити вулицю» |
16.11 |
Прогулянка. Спостереження за природою на тему: «Погода сьогодні». Комплекс ЗРВІ. Рухливі ігри «День-ніч», «Совушка». |
|||
Тиждень здоров’я |
||||||
Хвилинка спілкування «Те, що знаєш, і те, що вмієш, за плечима не носити». |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
19.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природою на тему: «Коли на деревах вже немає листя». Комплекс ЗРВІ з м’ячем. Рухливі ігри: «Плутанина», «Я впіймаю», «Гуси-лебеді». |
||
Створення проекту на тему: «Учися бачити красу» Виховна година «Доброта і жорстокість» |
|
20.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ. Рухливі ігри: «Молекули», «Білки та дупла», «Іван-сундук». |
|||
Година спілкування «Здоров’я всьому голова» |
Бесіда «Як надати першу медичну допомогу». |
21.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Екскурсія на тему: «Мандруємо по стежках рідного краю». Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Плутанина», «Подоляночка». |
|||
Конкурс-гра «Я маю талант» Виховна година «Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе». |
|
22.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за погодою: «Який день сьогодні?» Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Подоляночка», «Мисливці та качки». |
|||
«Крісло автора» на тему: «Мій улюблений письменник». Презентація малюнків учнів на тему: «Герой мого улюбленого мультфільму». |
|
23.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВІ у русі. Рухливі ігри: «Плутанина», «День-ніч», «Іван-сундук». |
|||
Тиждень чистоти |
||||||
Година спілкування «Поради феї чистоти». Конкурс малюнків «Я мамина чистюля». |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
26.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі з виховною бесідою: «Краса першого снігу». Рухливі ігри: «Охотники та мавпи», «Вибивний». |
||
Бесіда-дискусія «Школа – моя альма-матер». Ігри з конструктором та кольоровою мозаїкою. |
|
27.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі з подальшим відтворенням природи на малюнку. Комплекс ЗРВІ. |
|||
Бесіда «Чи потрібно людині працювати?». Розмова «Як я допомагаю вдома?» Виготовлення новорічних прикрас-сніжинок. |
|
28.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Проведення рухливої фізкультхвилинки. Ігри в спортзалі: «Збий шапку». |
|||
Правила поведінки на водоймах у зимовий період. «Обережно лід». Гра «Хто я, що я? |
|
Практичне заняття «Правила безпечної поведінки під час зимових канікул» |
29.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. Ігри за вибором учнів. |
||
Подорож у світ казок. Читання та обговорення казки за вибором учнів. |
|
|
30.11 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилинка. Рухливі ігри «Лисиця та курчата», «До своїх прапорців». |
||
Тиждень розуміння |
||||||
Конкурс малюнків на тему «Зима чарівниця» Бесіда «Наше здоров’я в наших руках» |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
03.12 |
Прогулянка. Спостереження за погодою в перший зимовий день. Комплекс ЗРВІ на місці. Рухливі ігри: «Хто швидше?», «День-ніч». |
||
Екскурсія до сільської бібліотеки. Бесіда «Книга вчить, як на світі жити» |
|
04.12 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Година милування природою «Зимова казка». Рухливі ігри: «Сніжки», «Білі ведмеді» |
|||
Прикмети грудня. Свята цього місяця. Проблемні ситуації на тему: «Подорож у світ загадок». |
|
05.12 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за погодою: температура повітря, стан неба, наявність опадів, напрямок вітру та інші природні явища. Рухливі ігри за вибором учнів. |
|||
Виховна бесіда «Моя поведінка в транспорті». Подорож у світ казок. |
Бесіда «Правила поведінки в школі». |
06.12 |
Прогулянка. Спостереження за природою на тему: «Перехід води із твердою стану у рідкий?» Ігри-естафети в спортзалі. |
|||
Азбука здоров’я. Бесіда «Обережно грип». Школа ввічливості «Чи говорять вам люди спасибі» |
|
|
07.12 |
Прогулянка. Спостереження за рослинами взимку. Комплекс ЗРВІ. Годування птахів. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Тиждень зимового настрою |
||||||
Година спілкування «Сніг, Сніжок пухнастий». Подорож до країни «Те, що ви ще не знаєте». |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
10.12 |
Прогулянка. Спостереження за сніжинкою, розгляд її під лупою. Рухлива гра «Знайди свій колір», «Хто швидше?», «Подоляночка» |
||
Робота в куточку книги. Творчість поета А. Костецького. Читання його творів. |
Виховна година «Правила поведінки вдома, на вулиці, в школі» |
11.12 |
Прогулянка. Спостереження за снігопадом. ЗРВІ з м’ячем в спорті залі. Рухливі ігри: «Пташки і кіт», «Влуч у коло», «Плутанина». |
|||
Консультація «Профілактика інфекційних захворювань» Бесіда «Як вберегтися від грипу». |
|
12.12 |
Прогулянка. Спостереження за тему: «Визначи погоду на вулиці». ЗРВІ під музичний супровід в спортзалі. Рухливі ігри за вибором учнів. |
|||
Пошуково-дослідницька діяльність «Чи можна спіймати повітря?» Виготовлення поїзду за допомогою сірникових коробок та котушок. |
|
|
13.12 |
Прогулянка. Спостереження за навколишнім середовищем: «Жива і нежива природа». ЗРВІ на місці в спортзалі. Рухливі ігри: «Зимова естафета», «Подзвони в брязкальце», «Гуси-лебеді». |
||
Хвилинка цікавинок «Як готуються до Нового року в різних країнах світу». Виховна година «Пішоходи та транспорт взимку». |
|
14.12 |
Прогулянка. Спостереження за погодою: «Ознайомлення дітей з прикметами» ЗРВІ в спортзалі. Рухливі ігри: «Підкинь і злови», «Знайди, де сховано», «Пташки і кіт». |
|||
Тиждень прав та обов’язків |
||||||
Бесіда-розповідь «Ким працюють мої батьки?» «Ярмарок професій» (відгадування загадок) |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
17.12 |
Коротка прогулянка на свіжому повітрі. Естафета «У здоровому тілі – здоровий дух». |
||
Бесіда «Знати і виконувати правила для учнів – наш обов’язок». Диспут «Вихований хлопчик, чемна дівчинка? Які вони?» |
|
18.12 |
Прогулянка територією школи. Рухливі ігри: «Горобці. Ворони». Спостереження за змінами в природі. |
|||
Бесіда «Мій труд вбивається в труд моєї країни». Заочна екскурсія «Ремесло мого краю». |
Бесіда «Увага! Слизька дорога». |
19.12 |
Складання твору-розповіді під час спостереження за природою взимку. Відпрацювання баскетбольних навичок: ведення м’яча. |
|||
Бесіда «Що таке співчуття?» «Добро починається з дитинства», «Дружба єднає щирі серця». |
|
20.12 |
Розвиток уваги «Знайди загублений об’єкт». Гра «Веселі жабенята». Комплекс ЗРВІ. |
|||
Підготовка до новорічного свят. Повторення правил безпеки з предметами, які швидко спалахують, під час святкування Нового року. |
|
21.12 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда «Небезпека під час зимових канікул». Вправи загально розвивальні з предметами і без них. |
|||
Тиждень новорічних традицій |
||||||
Майстерня Діда Мороза. Виготовлення новорічних прикрас. Конкурс народних прикмет та прислів’їв про зиму. |
Контроль за характером взаємостосунків учнів ГПД під час занять і перерв. Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми у навчанні і вихованні. |
Повторити правила безпеки життєдіяльності під час перебування на ГПД, під час рухливих ігор. |
22.12 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та за станом погоди. Рухливі ігри за вибором дітей. |
||
Конкурс малюнків на тему: «Зимонька зима». Підготовка до новорічного свята (розучування пісень, віршів) |
|
26.12 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі та за станом погоди. Рухливі ігри за вибором учнів. |
|||
Година спілкування «Як святкують Новий рік в різних країнах світу». Обмін думками «Подбаємо про тих, хто поруч». |
Бесіда-інструктаж «Як поводити себе під час зимових канікул» |
27.12 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостережливість за поведінкою птахів взимку. Зимові розваги. |
|||
Свято «Новорічна казка в гості завітала»ю |
|
28.12 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор. |
|||