Художньо – творча діяльність |
Дата |
Примітка |
|
1 |
Організація робочого місця. Малювання шкільного дзвоника. |
|
|
2 |
Характер зображення на малюнку. Композиція « Моя школа» |
|
|
3 |
Позначення геометричних фігур на площині. Портфелик . |
|
|
4. |
Використання простих геометричних форм. Подарунок другові. |
|
|
5. |
Використання різних ліній, плям, форм , кольорів і їх відтінків для створення візуальних образів . Мій клас. |
|
|
6. |
Робота в групах. Створення групової композиції « Букет квітів» |
|
|
7. |
Створення зображень графічними матеріалами . Жоржини . |
|
|
8. |
Створення зображень фарбами. Барви природи. |
|
|
9. |
Моє довкілля «Їжачок» |
|
|
10. |
Правила розміщення малюнка на аркуші . «Метелики» |
|
|
11. |
Контур. «Сонечко» |
|
|
12. |
Прості форми у намальованих іграшках. Навколишній світ. |
|
|
13. |
Настрій в образотворчому мистецтві. Малювання святкового феєрверку в місті. |
|
|
14. |
Використання різних ліній, форм, кольорів. Подорож містом. |
|
|
15. |
Дослідження довкілля , виявлення цікавих, незвичайних об’єктів. Осінні дерева. |
|
|
16. |
Утворення лініями різних форм- круглої чи овальної. Аплікація «Урожай» |
|
|
17. |
Малювання пальчиками «Калина». |
|
|
18. |
Ліплення з пластичних матеріалів. Сімейка грибів. Ліплення грибів. |
|
|
19. |
Форма. Утворення лініями різних форм – трикутна, прямокутна. Осінній листок. |
|
|
20. |
Лінія, штрих. Дощик накрапає. |
|
|
21. |
Колір . основні та похідні кольори. Зображення природи способом роздмухування плям. ( фарби, тонований папір, трубочки для соку) |
|
|
22. |
Кольорова музика. Основні та похідні кольори. Предметні кольори. Зображення кошика з дарами осені.(акварель) |
|
|
23. |
Використання образотворчої діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Кольори веселки. |
|
|
24. |
Форма. Утворення лініями різних форм – трикутної, прямокутної. Створення образів літери машинки, чи іншої іграшки. |
|
|
25. |
Природні матеріали. Форма. Створення образів героїв мультфільмів . |
|
|
26. |
Контур. Створення геометричних фігур круглої форми. «Колобок». |
|
|
27. |
Використання ліній, плям для створення візуальних образів. Мій улюблений казковий герой. |
|
|
28. |
Веселі літери та цифри. Створення казкових будиночків з допомогою літер та цифр. |
|
|
29. |
Аплікація « карнавальна маска» |
|
|
30. |
Пальчиковий театр. Виготовлення масок до казки «Коза-дереза». |
|
|
31. |
Малювання орнаменту до сорочки персонажа казки «Коза-дереза» |
|
|
32. |
Теплі та холодні кольори. Малювання « Рибки». |
|
|
33. |
Використання образотворчої діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Танок кольорів. Фантастичний птах. |
|
|
34. |
Зображення плямою, виражальні можливості силуетної форми. Створення симетричних фантастичних відбитків, доповнення їх деталями (акварель). |
|
|
35. |
Природне розмаїття пейзаж. Теплі і холодні кольори. Створення композиції « Планета палаючих вулканів» або «Планета крижаних гір та океанів.(акварель) |
|
|
36. |
Настрій у мистецтві. Танець. Види танцю. Створення композиції « Танок осіннього листя зі сніжинками». |
|
|
37. |
Повторення правил користування ножицями. Колективна робота «Створення прикраси у певному ритмі зі сніжинок». |
|
|
38. |
Пейзаж . Зима. |
|
|
39. |
Космічний пейзаж . Малювання «Зоряне небо» |
|
|
40. |
Космонавт . |
|
|
41. |
Космічний пейзаж . Планета Земля. |
|
|
42. |
Новорічні свята. Зображення казкового зимового міста. |
|
|
43. |
Картини в холодних кольорах. Техніка забризкування. «Зимовий палац». |
|
|
44. |
Веселі сніговики. Малювання сніговика гуашевими фарбами. |
|
|
45. |
Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва ( витинанка). Сніжинка-витинанка. |
|
|
46. |
Використання образотворчої діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Новорічна красуня. |
|
|
47. |
Вітальна листівка «Різдвяна зірка» |
|
|
48. |
Готуємось до Нового року . Виготовлення ялинкових прикрас, прикрашання класної кімнати. |
|
|
49. |
Дід Мороз та Снігуронька.(олівці) |
|
|